Ma
door Manu1973 Sep 10, 2020 om 16:16
Elektronica & tv

Samsung\promotie actie

zaterdag 5 september heb ik mijn ouders ondersteund in het kopen van een Qled TV (samsung) en soundbar samsung.
Geweldig zei de verkoper u kunt 200 euro terugkrijgen als u zich hier registreert, ik kreeg een foldertje van 5 bij 10 cm met een webadres,

Meteen wilde ik voor mijn ouders thuis een account aanmaken bij samsung om de cashback in orde te maken voor 27 sept.
Helaas kreeg ik geen inlogggevens diezelfde dag, maar een dag of 1 a 2 later.

Alle foto's bijgevoegd en de rekening etc. moet je ook de streepjescode toeveogen van de verpakking, niemand had ons gezegd dit te bewaren... Mijn vader had het de 1e dag al naar oud papier gebracht.
Mediamarkt had ons niets gezegd over het bewaren van de verpakking, stond ook niet op de folder.
Mediamarkt.nl verwijst naar mediamarkt Hengelo, deze verwijst naar Samsung,,,,,
Helaas als u de verpakking niet meer hebt, gaat het over kreeg ik te horen..... Ik heb toch de aankoopbon etc..... wat een aanfluiting... kunt u helpen?

5984 12 Rapporteer

panter22
door panter22 - Sep 10, 2020 om 16:23
6599 Antwoorden / Vragen

Niemand kan je helpen als je vader de verpakking met de streepjescode heeft weggegooid. Voor geld terug acties is vaak de streepjescode nodig. Jammer, maar niets aan te doen.
De verpakking van de tv kun je het best altijd minimaal een paar maanden bewaren. Mocht er iets mis zijn met de tv, dan kun je hem weer keurig inpakken.

Donuts
door Donuts - Sep 10, 2020 om 16:35
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Een foto van de streepjescode wat voldoende geweest. De (bijzondere) voorwaarden staan altijd vermeld op de site van Samsung

Deelnemen
Ga naar www.samsung.com/nl/promo, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten uiterlijk 11 oktober 2020:

1. Een kopie van de aankoopbon;
2. Een foto van de uitgeknipte streepjescode van de verpakking, met daarop de modelcode, de EAN-code en het serienummer *
3. Een foto van de productsticker op de onderkant van de soundbar, met daarop de modelcode en het serienummer. **

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=YKF8XMFXJPZXW#terms

Een aankoopbon is helaas niet voldoende, daar kan mee gerommeld worden.

Overigens is het verstandig de verpakking minimaal 6 maanden te bewaren.

justmeagain
door justmeagain Sep 11, 2020 om 00:31
623 Antwoorden / 8 Vragen

Als ik allr verpakkingen zes maanden bewaar zou ik een extra kamer nodig hebben. En bij brand roept de verzekering dat ik een papieropslag heb :-)
Maandje bewaren is echt lang genoeg.

john devries
door john devries Sep 11, 2020 om 12:12
216 Antwoorden / Vragen

Hij bedoeld waarschijnlijk  6 weken

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 10, 2020 om 16:39
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Ik heb even gekeken naar info over een 200,00 cash back actie van Samsung voor een Oled TV en kan dat helaas niet vinden. Hoe dan ook is het niet onlogisch dat voor het verkrijgen de streejescode toegevoegd dient te worden. In ieder geval geldt dat als het in de folder staat vermeld. Als dat echter niet zo is dan zou ik mij kunnen voorstellen dat het inzenden van het aankoopbewijs met daarop alle aan de orde ziinde info wel degelijk voldoende zou moeten zijn. Aangezien het een actie van Samsung betreft moet u dan wel bij Samsung zijn. Ik geef u daravoor deze verwijzing: https://www.samsung.com/nl/info/legal/ en hoop dat u daarmee succes heeft.

brui0929_20654
door brui0929_20654 - Sep 10, 2020 om 17:42
98 Antwoorden / 1 Vragen

Om deel te nemen aan de casback actie gaat u naar Samsung.com/promoties. Hier kunt u zich registreren. U heeft een originele streepjes code nodig met eancode. Deze streepjes code moet uitgeknipt zijn zinder rafels. U moet de kassabon inscannen. Defogger die u maakt moet van de achterkant van de televisie zijn let op niet van de doos ook deze streepjes code moet leesbaar zijn.
Stuur alles digitaal naar Samsung verzend de streepjes code per post voor de einddatum.

Donuts
door Donuts Sep 10, 2020 om 17:58
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Alles kan digitaal!

gerbera
door gerbera Sep 10, 2020 om 21:19
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Stuur alles digitaal naar Samsung verzend de streepjes code per post voor de einddatum.

moet je ook de streepjescode toeveogen van de verpakking,

En laat die nou net op de doos staan die reeds was weggegooid

Mijn vader had het de 1e dag al naar oud papier gebracht.

brui0929_20654
door brui0929_20654 Sep 10, 2020 om 21:35
98 Antwoorden / 1 Vragen

Dat moet de streepjes code van de originele verpakking zijn. Niet alles wanneer er om een streepjes code gevraagd wordt moet het origineel worden opgestuurd. Een digitale versie wordt afgewezen.

tenormin
door tenormin - Sep 10, 2020 om 18:08
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Wat ik wel wat vreemd vind is dat de verpakking etc. de volgende dag al bij het oud papier stond. Ik heb (inmiddels) geleerd verpakkingen van nieuwe apparaten tenminste een tijdje te bewaren, om eventueel terug te kunnen sturen als er iets aan mankeert. En bij nieuwe artikelen zit altijd een gebruiksaanwijzing. Daar gaat mijn aankoopbon in en bewaar het op stapel tot minimaal de garantie al geruime tijd is overschreven.

ro
door ronny530 - Sep 10, 2020 om 18:38
2773 Antwoorden / 41 Vragen

Dat e.e.a. niet goed gegaan is wel duidelijk maar uw vraag betreft het ontbreken van goede informatie. De folder is niet duidelijk genoeg en de verkoper geeft geen uitgebreide uitleg terwijl hij/zij dat ongevraagd wel had moeten doen. Het registreren lukt niet omdat de verificatiecode niet verstuurd wordt en pas toen u ingelogd was kwam u er achter dat ook de streepjescode op de verpakking noodzakelijk was. U kon dus niet weten welke bewijzen van aankoop noodzakelijk waren om voor de promotieactie in aanmerking te komen en had uit voorzorg de verpakking kunnen bewaren om zeker te zijn dat u alle bewijzen kon indienen. De streepjescode bevat alle info over de herkomst van het toestel en het EAN nummer maar die info staat niet op de factuur die u gekregen heeft want die bevat model en serie nummer en de aankoopdatum. Een foto van de steepjescode op de tv zelf insturen is ook geen optie want die is fabriek af opgeplakt en bedoelt voor intern gebruik. Ik vrees dat uw vader 200 euro bij het oud papier heeft gegooid en nu flink baalt maar het is niet anders. De verkoper het verwijt maken dat die niet uitgebreid verteld heeft wat u wel en niet moest indienen snijdt geen hout want als u om extra uitleg had gevraagd had u die ook gekregen, als u toen het registreren niet lukte had u ook bij 'veel gestelde vragen' kunnen lezen welke bewijzen er nodig waren om voor de promotieactie noodzakelijk waren. Een aanfluiting is het dus niet maar een geval van voorbarig bewijsstukken bij het oud papier gooien.

audb
door audb - Sep 11, 2020 om 12:07
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Als het goed is staat er een serienummer achterop de tv.

Maak daar een foto van en stuur die mee en vermeld daarbij dat de doos helaas verloren is gegaan omdat er geen plaats meer was om deze op te bergen (verpleeghuis vermelden is misschien een oplossing)

mr
door mrmoto - Sep 11, 2020 om 12:08
167 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo als ik het goed heb zit er achter op de tv ook een sticker met de zelfde streepjescode als dat je paps heeft weggegooid , dit is in ieder geval zo bij onze pfilipstv.
AUDB ;twee zielen een gedacht :-]

wi
door wil8664 - Sep 11, 2020 om 12:17
9 Antwoorden / 0 Vragen

mij is hetzelfde overkomen een paar jaar terug. Mail met Samsung en na enige weerstand moest ik de sticker achterop de TV fotograferen en opsturen. Daarna, flinke tijd later, de cashback mogen ontvangen.

john devries
door john devries - Sep 11, 2020 om 12:22
216 Antwoorden / Vragen

Je zal niet de eerste zijn die dit overkomtMaak het account aan op Samsung en start de cashback formulier . Stuur voor de streepjescode een foto in van achterzijde van de TV.
Waarschijnlijk krijg dan een e-mail van de firma de cashback uitvoerd dat aanvraag niet compleet is. Geef dan aan dat je de verpakking al hebt weggooid en hoop en bid dat ze alsnog tot betaling overgaan.Die kans is overigens klein.Succes

John1313
door John1313 - Sep 11, 2020 om 15:55
34 Antwoorden / 1 Vragen

Neem contact op met Samsung en vraag een oplossing.

Ik heb daar redelijk goede ervaringen mee.

https://www.samsung.com/nl/support/#contact/

tel: 088 90 90 100 of via social media.

ro
door ronny530 - Sep 11, 2020 om 17:16
2773 Antwoorden / 41 Vragen

Zoals ik al aangaf is de barcodesticker op de tv zelf anders dan die op de verpakking en bevat niet de verplichte EAN code waar om gevraagd wordt. Samsung heeft de promotieactie al afgewezen en de kans dat die alsnog toegekend wordt acht ik bijzonder klein. Wie weet is Samsung na een heldere uitleg van het niet kunnen registreren en een onduidelijke folder nog bereid om de promotieactie toe te kennen maar dat zal bij hoge uitzondering zijn.