Samsung\promotie actie
zaterdag 5 september heb ik mijn ouders ondersteund in het kopen van een Qled TV (samsung) en soundbar samsung.
Geweldig zei de verkoper u kunt 200 euro terugkrijgen als u zich hier registreert, ik kreeg een foldertje van 5 bij 10 cm met een webadres,
Meteen wilde ik voor mijn ouders thuis een account aanmaken bij samsung om de cashback in orde te maken voor 27 sept.
Helaas kreeg ik geen inlogggevens diezelfde dag, maar een dag of 1 a 2 later.
Alle foto's bijgevoegd en de rekening etc. moet je ook de streepjescode toeveogen van de verpakking, niemand had ons gezegd dit te bewaren... Mijn vader had het de 1e dag al naar oud papier gebracht.
Mediamarkt had ons niets gezegd over het bewaren van de verpakking, stond ook niet op de folder.
Mediamarkt.nl verwijst naar mediamarkt Hengelo, deze verwijst naar Samsung,,,,,
Helaas als u de verpakking niet meer hebt, gaat het over kreeg ik te horen..... Ik heb toch de aankoopbon etc..... wat een aanfluiting... kunt u helpen?
Niemand kan je helpen als je vader de verpakking met de streepjescode heeft weggegooid. Voor geld terug acties is vaak de streepjescode nodig. Jammer, maar niets aan te doen.
De verpakking van de tv kun je het best altijd minimaal een paar maanden bewaren. Mocht er iets mis zijn met de tv, dan kun je hem weer keurig inpakken.
Een foto van de streepjescode wat voldoende geweest. De (bijzondere) voorwaarden staan altijd vermeld op de site van Samsung
Deelnemen
Ga naar www.samsung.com/nl/promo, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten uiterlijk 11 oktober 2020:
1. Een kopie van de aankoopbon;
2. Een foto van de uitgeknipte streepjescode van de verpakking, met daarop de modelcode, de EAN-code en het serienummer *
3. Een foto van de productsticker op de onderkant van de soundbar, met daarop de modelcode en het serienummer. **
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=YKF8XMFXJPZXW#terms
Een aankoopbon is helaas niet voldoende, daar kan mee gerommeld worden.
Overigens is het verstandig de verpakking minimaal 6 maanden te bewaren.
Als ik allr verpakkingen zes maanden bewaar zou ik een extra kamer nodig hebben. En bij brand roept de verzekering dat ik een papieropslag heb :-)
Maandje bewaren is echt lang genoeg.
Hij bedoeld waarschijnlijk 6 weken
Ik heb even gekeken naar info over een 200,00 cash back actie van Samsung voor een Oled TV en kan dat helaas niet vinden. Hoe dan ook is het niet onlogisch dat voor het verkrijgen de streejescode toegevoegd dient te worden. In ieder geval geldt dat als het in de folder staat vermeld. Als dat echter niet zo is dan zou ik mij kunnen voorstellen dat het inzenden van het aankoopbewijs met daarop alle aan de orde ziinde info wel degelijk voldoende zou moeten zijn. Aangezien het een actie van Samsung betreft moet u dan wel bij Samsung zijn. Ik geef u daravoor deze verwijzing: https://www.samsung.com/nl/info/legal/ en hoop dat u daarmee succes heeft.
Om deel te nemen aan de casback actie gaat u naar Samsung.com/promoties. Hier kunt u zich registreren. U heeft een originele streepjes code nodig met eancode. Deze streepjes code moet uitgeknipt zijn zinder rafels. U moet de kassabon inscannen. Defogger die u maakt moet van de achterkant van de televisie zijn let op niet van de doos ook deze streepjes code moet leesbaar zijn.
Stuur alles digitaal naar Samsung verzend de streepjes code per post voor de einddatum.
Alles kan digitaal!
Stuur alles digitaal naar Samsung verzend de streepjes code per post voor de einddatum.
moet je ook de streepjescode toeveogen van de verpakking,
En laat die nou net op de doos staan die reeds was weggegooid
Mijn vader had het de 1e dag al naar oud papier gebracht.
Dat moet de streepjes code van de originele verpakking zijn. Niet alles wanneer er om een streepjes code gevraagd wordt moet het origineel worden opgestuurd. Een digitale versie wordt afgewezen.
Wat ik wel wat vreemd vind is dat de verpakking etc. de volgende dag al bij het oud papier stond. Ik heb (inmiddels) geleerd verpakkingen van nieuwe apparaten tenminste een tijdje te bewaren, om eventueel terug te kunnen sturen als er iets aan mankeert. En bij nieuwe artikelen zit altijd een gebruiksaanwijzing. Daar gaat mijn aankoopbon in en bewaar het op stapel tot minimaal de garantie al geruime tijd is overschreven.
Dat e.e.a. niet goed gegaan is wel duidelijk maar uw vraag betreft het ontbreken van goede informatie. De folder is niet duidelijk genoeg en de verkoper geeft geen uitgebreide uitleg terwijl hij/zij dat ongevraagd wel had moeten doen. Het registreren lukt niet omdat de verificatiecode niet verstuurd wordt en pas toen u ingelogd was kwam u er achter dat ook de streepjescode op de verpakking noodzakelijk was. U kon dus niet weten welke bewijzen van aankoop noodzakelijk waren om voor de promotieactie in aanmerking te komen en had uit voorzorg de verpakking kunnen bewaren om zeker te zijn dat u alle bewijzen kon indienen. De streepjescode bevat alle info over de herkomst van het toestel en het EAN nummer maar die info staat niet op de factuur die u gekregen heeft want die bevat model en serie nummer en de aankoopdatum. Een foto van de steepjescode op de tv zelf insturen is ook geen optie want die is fabriek af opgeplakt en bedoelt voor intern gebruik. Ik vrees dat uw vader 200 euro bij het oud papier heeft gegooid en nu flink baalt maar het is niet anders. De verkoper het verwijt maken dat die niet uitgebreid verteld heeft wat u wel en niet moest indienen snijdt geen hout want als u om extra uitleg had gevraagd had u die ook gekregen, als u toen het registreren niet lukte had u ook bij 'veel gestelde vragen' kunnen lezen welke bewijzen er nodig waren om voor de promotieactie noodzakelijk waren. Een aanfluiting is het dus niet maar een geval van voorbarig bewijsstukken bij het oud papier gooien.
Als het goed is staat er een serienummer achterop de tv.
Maak daar een foto van en stuur die mee en vermeld daarbij dat de doos helaas verloren is gegaan omdat er geen plaats meer was om deze op te bergen (verpleeghuis vermelden is misschien een oplossing)
Hallo als ik het goed heb zit er achter op de tv ook een sticker met de zelfde streepjescode als dat je paps heeft weggegooid , dit is in ieder geval zo bij onze pfilipstv.
AUDB ;twee zielen een gedacht :-]
mij is hetzelfde overkomen een paar jaar terug. Mail met Samsung en na enige weerstand moest ik de sticker achterop de TV fotograferen en opsturen. Daarna, flinke tijd later, de cashback mogen ontvangen.
Je zal niet de eerste zijn die dit overkomtMaak het account aan op Samsung en start de cashback formulier . Stuur voor de streepjescode een foto in van achterzijde van de TV.
Waarschijnlijk krijg dan een e-mail van de firma de cashback uitvoerd dat aanvraag niet compleet is. Geef dan aan dat je de verpakking al hebt weggooid en hoop en bid dat ze alsnog tot betaling overgaan.Die kans is overigens klein.Succes
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer