luchtkwaliteit
door luchtkwaliteit Nov 20, 2014 om 20:11
Elektronica & tv

Sandd brievenbus te klein

Allereerst excuses voor de late reactie.

Als een poststuk niet past dan neemt de bezorger het mee, waarna hij het de volgende keer weer probeert.
Mocht er dan weer niemand thuis zijn dan gaat het retour naar de opdrachtgever.
Ter uwer info: Wij hebben geen pakket service.

Wij gaan er vanuit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Anne

Van PostNL krijg je een kennisgeving wanneer je brievenbus te klein is. Maar van Sandd niet? Is het geen service dat Sandd ook gaat werken met kennisgeving? Het poststuk gaat zonder dat jij hiervan verwittigd wordt weer retour afzender?

872 1 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Nov 20, 2014 om 20:21
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Het zou normaal zijn dat zij een berichtje achter zoude laten met de mededeling dat zij op een bepaalde dog en tijd alsnog zullen proberen om de zending aan u te overhandigen. Of een telf. nummer waar u kan opgeven waar het als nog af gegeven kan worden. Lijk mij toch normaal.