T-mobile Thuis
Wij sinds 7 weken T-mobile Thuis.
Als we de ondertitelling aanzetten in het menu van de tv onvanger en we gaan bijvoorbeeld Kassa kijken dan krijgen we doven ondertitelling in beeld en dat is niet wat we willen.
Zetten we hem uit en we kijken CI een zender die in een extra pakket zit dan krijgen we weer geen ondertiteling in beeld.
T-mobile heeft al een keer een reset gedaan en dat heeft niks geholpen.
Ze hebben ook al 2 keer een nieuwe ontvanger gestuurd en dat helpt ook niks.
Wat kan het zijn?
Kijkt u eens bij de handleiding en u kunt ook zoeken op ondertiteling.
https://thuisservice.t-mobile.nl/handleidingen-en-video/
Verwacht u dat wanneer u bij de tv instellingen ondertiteling aanzet dat u bij elke uitzending ondertiteling heeft?
U wilt blijkbaar meer dan er nu mogelijk is.
Wat je beschrijft is normaal voor t-mobile thuis.
Het is alles of niets met die ondertiteling.
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/ondertiteling-per-zender-aanzetten-295819
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Onderbuurman haalt stroom eraf
Mijn onderbuurman haalt mijn stroom en warm water eraf omdat hij last heeft van mijn normale woongeluiden. Hij is mij echt aan het wegpesten. 2 dagen geleden heeft hij mij 12 uur zonder gelaten. Als ik aanklop doet hij niet open en de verhuurder wil niks doen en vindt dat ik dit zelf maar moet oplossen.
Alleen de onderbuurman heeft toegang tot de meterkast.
Wat kan ik doen en bij wie kan
...
Lees meer
Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezel
Ik heb inmiddels 4x iemand aan de deur gehad en 10x aan de telefoon van Ziggo/Vodaphone. Ze melden zich met de opmerking dat ze bellen om een afspraak te maken voor het aansluiten van glasvezel. Als je niet direct geinteresseerd bent, zeggen ze dat de wijk wordt omgezet naar glasvezel en dat je straks geen internet meer hebt als je hier geen gebruikt van maakt. Hierbij geven ze het idee dat dit Zi ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer