Ma
door Maurice1896 Apr 20, 2018 om 12:28
Elektronica & tv

T-mobile Thuis

Wij sinds 7 weken T-mobile Thuis.
Als we de ondertitelling aanzetten in het menu van de tv onvanger en we gaan bijvoorbeeld Kassa kijken dan krijgen we doven ondertitelling in beeld en dat is niet wat we willen.
Zetten we hem uit en we kijken CI een zender die in een extra pakket zit dan krijgen we weer geen ondertiteling in beeld.

T-mobile heeft al een keer een reset gedaan en dat heeft niks geholpen.

Ze hebben ook al 2 keer een nieuwe ontvanger gestuurd en dat helpt ook niks.

Wat kan het zijn?


809 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 20, 2018 om 12:33
7187 Antwoorden / 3 Vragen
0

Kijkt u eens bij de handleiding en u kunt ook zoeken op ondertiteling.
https://thuisservice.t-mobile.nl/handleidingen-en-video/

Ge
door Genee - Apr 20, 2018 om 12:42
1509 Antwoorden / 1 Vragen
3

Verwacht u dat wanneer u bij de tv instellingen ondertiteling aanzet dat u bij elke uitzending ondertiteling heeft?
U wilt blijkbaar meer dan er nu mogelijk is.

panter22
door panter22 - Apr 20, 2018 om 13:04
6599 Antwoorden / Vragen
0

Wat je beschrijft is normaal voor t-mobile thuis.
Het is alles of niets met die ondertiteling.
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/ondertiteling-per-zender-aanzetten-295819

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Le
Leny van der Plas - Apr 19, 2024 om 19:46
Geldzaken & recht

Klarna, aanmaning niet besteld artikel

Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.

Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met  aanmaningskosten.
Direc ... Lees meer

Sp
Sportfan1998 - Apr 24, 2024 om 07:51
Huishouden & energie

Onderbuurman haalt stroom eraf

Mijn onderbuurman haalt mijn stroom en warm water eraf omdat hij last heeft van mijn normale woongeluiden. Hij is mij echt aan het wegpesten. 2 dagen geleden heeft hij mij 12 uur zonder gelaten. Als ik aanklop doet hij niet open en de verhuurder wil niks doen en vindt dat ik dit zelf maar moet oplossen.  Alleen de onderbuurman heeft toegang tot de meterkast.
Wat kan ik doen en bij wie kan ... Lees meer

Ma
MartinG010 - Mar 14, 2024 om 12:04
Computers & telefonie

Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezel

Ik heb inmiddels 4x iemand aan de deur gehad en 10x aan de telefoon van Ziggo/Vodaphone. Ze melden zich met de opmerking dat ze bellen om een afspraak te maken voor het aansluiten van glasvezel. Als je niet direct geinteresseerd bent, zeggen ze dat de wijk wordt omgezet naar glasvezel en dat je straks geen internet meer hebt als je hier geen gebruikt van maakt. Hierbij geven ze het idee dat dit Zi ... Lees meer