Ma
door Maurice1896 Apr 20, 2018 om 12:28
Elektronica & tv

T-mobile Thuis

Wij sinds 7 weken T-mobile Thuis.
Als we de ondertitelling aanzetten in het menu van de tv onvanger en we gaan bijvoorbeeld Kassa kijken dan krijgen we doven ondertitelling in beeld en dat is niet wat we willen.
Zetten we hem uit en we kijken CI een zender die in een extra pakket zit dan krijgen we weer geen ondertiteling in beeld.

T-mobile heeft al een keer een reset gedaan en dat heeft niks geholpen.

Ze hebben ook al 2 keer een nieuwe ontvanger gestuurd en dat helpt ook niks.

Wat kan het zijn?


802 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 20, 2018 om 12:33
7155 Antwoorden / 3 Vragen
0

Kijkt u eens bij de handleiding en u kunt ook zoeken op ondertiteling.
https://thuisservice.t-mobile.nl/handleidingen-en-video/

Ge
door Genee - Apr 20, 2018 om 12:42
1509 Antwoorden / 1 Vragen
3

Verwacht u dat wanneer u bij de tv instellingen ondertiteling aanzet dat u bij elke uitzending ondertiteling heeft?
U wilt blijkbaar meer dan er nu mogelijk is.

panter22
door panter22 - Apr 20, 2018 om 13:04
6599 Antwoorden / Vragen
0

Wat je beschrijft is normaal voor t-mobile thuis.
Het is alles of niets met die ondertiteling.
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/ondertiteling-per-zender-aanzetten-295819

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

wh
whitehat - Mar 28, 2024 om 09:48
Geldzaken & recht

Opzeggen lidmaatschap FVD

Beste lezers,

Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer