ca
door cavalerie Oct 8, 2011 om 13:52
Elektronica & tv

Telfort Interactieve TV niet HD !!!!

Sinds 1 week ben ik overgestapt van Ziggo TV naar Telfort Interactieve tv.
Bij Ziggo had een aantal kanalen in HD.
Bij de telefonisch info bij Telfort werd mij verteld, dat overstappen, hetzelfde zou betekenen als bij Ziggo, alleen een aantal extra's, w.o. Interactieve TV
Nu blijkt, dat Telfort geen HD ontvangt......en voel me dus belazerd.
iemand die ditzelfde heeft meegemaakt? We kunnen eventueel samen een protest aantekenen.

3062 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - Oct 8, 2011 om 14:03
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Het basispakket gaat 5xxzenders omvatten en xx radiozenders, maar hier zitten opmerkelijk genoeg geen HD-zenders bij.


Telfort sluit niet uit dat mogelijk in de toekomst HD tv geleverd kan worden.
-----------------
Kijk eens of u de overeenkomst kunt annuleren omdat u verkeerd geïnformeerd bent door de call center medewerker. U kunt aangeven dat u op grond van de info dat HD tv gekeken kan worden klant geworden bent.

Dit blijkt niet het geval. U vindt dus dat de Wet oneerlijke handelspraktijken is overtreden en derhalve wilt u per direct de overeenkomst beëindigen.

Doe dit schriftelijk aangetekend. Bewaar copie brief + verzend bewijs.

Als uw annulering afgewezen of genegeerd zou worden kunt u dit voorleggen bij de geschillencommissie telecommunicatie.

Jammer dat u niet eerst op de site gekeken heeft wat Telfort voor u te bieden heeft.

diumenge
door diumenge - Oct 8, 2011 om 15:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Je had je inderdaad wat beter moeten laten informeren. Als je alles in Basis van Ziggo neemt ben je beter af dan wat je nu via telfort krijgt. En na een jaar is de prijs hetzelfde lager (ziggo alles in basis is 42 euro, telfort is na een jaar 45,90 p/m).

simonlebon
door simonlebon - Oct 10, 2011 om 23:57
51 Antwoorden / 1 Vragen
0

Je hebt je laten informeren bij de telefonische verkoop. Zoals tdehond al zei, contact opnemen en duidelijk maken dat u verkeerd geïnformeerd bent.

De telefoongesprekken zijn opgenomen, dus dat kan Telfort zelf ook achterhalen. Wijs ook hierop. Vraag of Telfort aan de hand van een transcriptie (of audiokopie) van het gesprek kan aantonen dat Telfort MINDER dan Ziggo levert (HDzenders).

In een verkoopgesprek worden namelijk vrijwel altijd de positieve kanten benadrukt en de negatieve niet.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

It
Ita8888 - Apr 17, 2024 om 15:25
Vrije tijd & tuin

Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?

Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer

j
j jonker - Apr 17, 2024 om 20:12
Elektronica & tv

Contract youfone ontbinden

sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af Lees meer