ca
door cavalerie 8 okt. 2011 om 13:52
Elektronica & tv

Telfort Interactieve TV niet HD !!!!

Sinds 1 week ben ik overgestapt van Ziggo TV naar Telfort Interactieve tv.
Bij Ziggo had een aantal kanalen in HD.
Bij de telefonisch info bij Telfort werd mij verteld, dat overstappen, hetzelfde zou betekenen als bij Ziggo, alleen een aantal extra's, w.o. Interactieve TV
Nu blijkt, dat Telfort geen HD ontvangt......en voel me dus belazerd.
iemand die ditzelfde heeft meegemaakt? We kunnen eventueel samen een protest aantekenen.

2618 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door tdehond - 8 okt. 2011 om 14:03
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Het basispakket gaat 5xxzenders omvatten en xx radiozenders, maar hier zitten opmerkelijk genoeg geen HD-zenders bij.


Telfort sluit niet uit dat mogelijk in de toekomst HD tv geleverd kan worden.
-----------------
Kijk eens of u de overeenkomst kunt annuleren omdat u verkeerd geïnformeerd bent door de call center medewerker. U kunt aangeven dat u op grond van de info dat HD tv gekeken kan worden klant geworden bent.

Dit blijkt niet het geval. U vindt dus dat de Wet oneerlijke handelspraktijken is overtreden en derhalve wilt u per direct de overeenkomst beëindigen.

Doe dit schriftelijk aangetekend. Bewaar copie brief + verzend bewijs.

Als uw annulering afgewezen of genegeerd zou worden kunt u dit voorleggen bij de geschillencommissie telecommunicatie.

Jammer dat u niet eerst op de site gekeken heeft wat Telfort voor u te bieden heeft.

door diumenge - 8 okt. 2011 om 15:22
10426 Antwoorden / 13 Vragen
0

Je had je inderdaad wat beter moeten laten informeren. Als je alles in Basis van Ziggo neemt ben je beter af dan wat je nu via telfort krijgt. En na een jaar is de prijs hetzelfde lager (ziggo alles in basis is 42 euro, telfort is na een jaar 45,90 p/m).

door simonlebon - 10 okt. 2011 om 23:57
51 Antwoorden / 1 Vragen
0

Je hebt je laten informeren bij de telefonische verkoop. Zoals tdehond al zei, contact opnemen en duidelijk maken dat u verkeerd geïnformeerd bent.

De telefoongesprekken zijn opgenomen, dus dat kan Telfort zelf ook achterhalen. Wijs ook hierop. Vraag of Telfort aan de hand van een transcriptie (of audiokopie) van het gesprek kan aantonen dat Telfort MINDER dan Ziggo levert (HDzenders).

In een verkoopgesprek worden namelijk vrijwel altijd de positieve kanten benadrukt en de negatieve niet.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ja
jasperff - 20 jul. 2019 om 10:14
Voeding & gezondheid

Medicatieoverzicht

Mag de apotheker voor een medicatieoverzicht €7,70 in rekening brengen.
Terwijl de arts en ziekenhuis alles op de computer kan uitlezen daar is toestemming voor gegeven

Lees meer

jo
jolly65 - 22 jul. 2019 om 12:11
Winkels & webshops

Hebben meer mensen last van Acamy? Ze blijven facturen sturen die oplopen

Hallo,
Ik blijf maar facturen ontvangen die oplopen maar ik heb nooit iets ontvangen.
Meerdere malen gereageerd maar het stopt niet.
Zijn er meer mensen mee bekent en hoe loopt dit af? Lees meer

Yu
Yusra - 21 apr. 2019 om 10:44
Geldzaken & recht

Acamy

Mensen kunnen jullie me helpen ik zal het allemaal vertellen. Ik moet 48 euro betalen omdat ik een boek heb besteld maar dat is niet waar en dingen van factuur ik weet het allemaal niet hoezo moet ik 48 euro betalen ze sturen telkens een e-mail en anrwoordt terug en dan is het in het Engels elke keer komt er een bedrag bij en ik weet niet wat ik moet doen en ik heb het over Acamy.com/play zoiets h ... Lees meer