li
door linda2cute Aug 4, 2011 om 16:52
Elektronica & tv

Tevredenheidsgarantie Blokker

Mijn vriend en ik kochten een Princess stofzuiger bij Blokker.
Maar na 1 keer gebruikt te hebben, bleek dat deze niet aan onze eisen voldeed. Simpelweg niet krachtig genoeg.
Dus gingen zij naar een Blokkerfiliaal in de veronderstelling dat zij hun geld terug konden krijgen.
Maar de Blokker doet hier niet aan, telefonisch contact met het hoofdkantoor in Amsterdam mocht ook baten.

Wij dachten dat de nederlandse wetgeving hier duidelijk in was, met het "niet goed, geld terug" garantie van 8 dagen.
Maar volgens Blokker is dit puur een richtlijn geen wet.
Ik vind dit een zeer slechte zaak, maar mag dit eigenlijk wel?

14407 122 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Aug 4, 2011 om 17:38
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ik kan me voorstellen dat een aparaat als een stofzuiger wat gebruikt is niet ingenomen wordt.

sonjaatje
door sonjaatje - Aug 4, 2011 om 17:42
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Wij dachten dat de nederlandse wetgeving hier duidelijk in was, met het "niet goed, geld terug" garantie van 8 dagen.

Deze wet bestaat niet, koop=koop.

empyria
door empyria - Aug 4, 2011 om 17:47
504 Antwoorden / 3 Vragen

Dat het apparaat niet aan uw verwachtingen voldoet, betekent nog niet dat het niet goed is.
Waarom zou Blokker het dan terug moeten nemen? Het is toch niet stuk?

Op Marktplaat zetten dat ding en een stofzuiger kopen die je wel bevalt.

Wel eerst beter onderzoek doen naar wat je echt hebben wilt!

bosbess
door bosbess - Aug 4, 2011 om 19:59
354 Antwoorden / 40 Vragen

Wat een merkwaardig idee houd jij er op na, Linda. Lijkt me trouwens heel handig als dat echt zo was. Dan koop ik een auto, ga er een weekje mee op vakantie en als ik terug kom, breng ik hem terug en zeg ik dat hij me toch niet zo goed beviel. En dan krijg ik gewoon m'n geld terug. Helaas, we leven niet in dromenland.

gladdeharry
door gladdeharry - Aug 4, 2011 om 20:00
463 Antwoorden / 14 Vragen

Je haalt enkele dingen doorelkaar. Wanneer je iets op internet (webshop) of aan de deur koopt heb je nog een week bedenktijd om het bestelde alsnog te annuleren(indien ongebruikt).
Bij een aankoop in een winkel is dit niet het geval. Koop=Koop geldt dan.

li
door linda2cute - Aug 4, 2011 om 20:46
7 Antwoorden / 1 Vragen

ROFL!!! Nou ik ben het niet met jullie eens, er zijn vrienden/familie van mij die dit soort dingen ook hebben mee gemaakt, dan niet met stofzuigers maar wel met ander apparatuur.
Waaronder mijn eigen vriend met een JVC camera gekocht bij Expert, die voldeed ook niet aan zijn verwachting en kreeg gewoon zijn volledige aankoopbedrag terug... ook na enkele dagen gebruik... dit is geen dromenland dit is de waarheid.
En talloze winkels bieden wel die service.

En zo raar is het ook niet, hoe kan je van te voren weten hoe goed een product is?
Reviews op internet misschien, maar die zijn ook zeker niet altijd betrouwbaar.
Ik zou wel graag willen dat er iemand zou reageren met iets meer expertise.
Want deze reacties zijn simpelweg lachwekend, gewoon maar accepteren, typisch nederlanders hun aard..... just bend over and....

Het enige wat ik enigzins "zinvolle" commentaar vond so far is op marktplaats zetten en een andere kopen.

edrick3
door edrick3 - Aug 4, 2011 om 20:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo lindeanotsocute,

.....Ik zou wel graag willen dat er iemand zou reageren met iets meer expertise......

Je bedoelt: iemand die het met je eens is.
Nou, denk niet dat er hier op dit forum zo iemand te vinden is, want je hebt domweg GEEN gelijk.
Ja, vervelend als je dat gezegd wordt, maar het is niet anders.

toolboy
door toolboy - Aug 4, 2011 om 21:06
965 Antwoorden / 40 Vragen

Een stofzuiger koop je bij een specialist die er verstand van heeft.!!!!!!
Niet bij een allerhande supermarkt als blokker.Daarnaast zal u voor een goede stofzuiger wel een paar centen moeten overhandigen.
En vanuit china komt nog steeds niet zo`n kwaliteits product.

sonjaatje
door sonjaatje - Aug 4, 2011 om 21:22
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Uiteraard bestaan er winkels waar je je gekochte spullen kunt terugbrengen en je geld terug kunt krijgen (ook Blokker), maar dan wel ongebruikt.

Dus had je de stofzuiger niet gebruikt, dan had je hem gewoon terug mogen geven.

diumenge
door diumenge - Aug 4, 2011 om 21:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Linda de enige zonder expertise ben jij, ruilen of terugbrengen als je ontevreden bent is een gunst, geen recht, jij had je stofzuiger dus bij Expert moeten kopen, nemen kennelijk wel zonder problemen producten terug. Feitelijk zeg je het zelf al, het gaat om service, maar het staat niet in de wet. Je vraag is of dit eigenlijk wel mag, het antwoord is ja.

stacey
door stacey - Aug 4, 2011 om 21:50
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=linda2cute schreef op donderdag 4 aug 2011, 20:46]Ik zou wel graag willen dat er iemand zou reageren met iets meer expertise.
Want deze reacties zijn simpelweg lachwekend, gewoon maar accepteren, typisch nederlanders hun aard..... just bend over and....
.

Nou hier dan de expertise, rechtstreeks van de Belangenbehartiger van de Consument.............

--Consumenten kunnen spijt krijgen van een aankoop.
Of zij het product kunnen terugbrengen en hun geld kunnen terugkrijgen, hangt af van de situatie waarin de aankoop gedaan is.

In de winkel;
Als het product niet defect of beschadigd is, geldt: 'koop is koop'--ConumentenAutoriteit

---Uw Rechten bij Koop:

Kan ik een product altijd ruilen?
Als u iets koopt (in de winkel), zit u eraan vast.

Maar soms kunt u het product ruilen.
Maar iets ruilen is geen recht. Het is een gunst van de verkoper. Dat betekent dat een verkoper niet verplicht is om een product terug te nemen als u het niet wilt hebben--Consuwijzer

mastag
door mastag - Aug 4, 2011 om 21:53
955 Antwoorden / 19 Vragen

Hoi Linda,
In ieder huis hoort een Princess thuis, dat was de slogan van jaren terug.
In de handel werd er dan lachend bij verteld "maar dan wel in de grijze bak".
Echt iedereen, dus ook jij, kan weten dat een stofzuiger van Princess geen top-apparaat zal zijn. Wat moet blokker met jou stofzuiger....doorverkopen, hoe zou jij dat vinden. En die service van Expert is leuk voor jou met de videocamera, maar de volgende klant koopt dus een 2e hands.........denk daar maar eens over na. Bezint eer ge Begint..

Mastag

li
door linda2cute - Aug 4, 2011 om 22:01
7 Antwoorden / 1 Vragen

dank je wel stacey

dit is tenminste een reactie waar ik iets mee kan.
ookal vind ik nog steeds niet dat het terecht is, als dit de wet is, is het niet anders.
maar ik blijf bij mijn standpunt en ik ben zeker niet de enige.
dat het commentaar van de meeste erg onzinnig is,
is het een hobby van jullie om een forum maar te vullen met bullshit reacties??

en dat het zeker nederlanders hun aard is om alles maar gewoon te accepteren.
niet goed = gewoon niet goed... hij doet het niet goed :S

en wat bedoel jij toolboy?... ik heb ook een dyson gehad van 350 euro... maar ook die stelde me teleur (pas wel na enkele jaren niet de eerste dag).... moet ik dan duizenden euro's neer tellen voor een stofzuiger??

stacey
door stacey - Aug 4, 2011 om 22:12
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=linda2cute schreef op donderdag 4 aug 2011, 22:01].
niet goed = gewoon niet goed... hij doet het niet goed :S

Dat is niet juist, hij is goed en doet het goed, hij is alleen niet geschikt voor wat jullie er mee willen en dat moet je van te voren dus Zelf uitzoeken door je te (laten) informeren..........en daarvoor zijn tegenwoordig mogelijkheden zat.
Dus ben je laks en koop je op de gok dan kan je dus een (dure) miskoop te pakken hebben.............

Jij vraagt hier iets en een grote bek hebben naar vrijwilligers hier als het Juiste Antwoord je niet aanstaat getuigd niet van er veel beschaafdheid.............
En dan nog vreemd vinden dat je daar reactie op terug krijgt ?!
Ghee.......nou succes met je Kruimeltjeszuigertje.............

bosbess
door bosbess - Aug 4, 2011 om 22:13
354 Antwoorden / 40 Vragen

Linda, kennelijk kom jij niet al te vaak op dit forum, anders zou je weten dat de meesten hier altijd weer alle mogelijke moeite doen om een oplossing te vinden voor iemand met een probleem. We leggen ons echt niet overal bij neer, integendeel! Soms levert dat zelfs verwijten op dat we daarin te ver gaan.

Als de mensen die hier nu reageerden het allemaal eens zijn over het antwoord op je vraag, zou je je misschien toch eens moeten afvragen of je niet ergens een klein beetje ongelijk zou kunnen hebben.

toolboy
door toolboy - Aug 4, 2011 om 22:38
965 Antwoorden / 40 Vragen

Linda: ik noem dat merk niet eens.!!
Heb wel 30 jaar stofzuiger expertise opgedaan.

ab
door abcdefe - Aug 4, 2011 om 22:52
23 Antwoorden / 0 Vragen

linda2cute

moet ik dan duizenden euro's neer tellen voor een stofzuiger,
nee hoor koopt een M. stofzuiger nooit geen probleem gaat al vele jaren.

stacey
door stacey - Aug 4, 2011 om 23:36
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=linda2cute schreef op donderdag 4 aug 2011, 23:15]voor alle duidelijkheid... experts van deze site... lol
op consuwijzer vond ik een artikel die wat jullie allemaal zeggen tegenspreekt:

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/Ontevredenheid_over_aankoop/Basisinformatie/Uw_rechten_bij_een_product_dat_niet_goed_ondeugdelijk_is

.

Als je even goed leest en niet wat je graag zou willen lezen..............
Het betreffende artikel gaat over iets anders, Ondeugdelijke of wel defekte artikelen.............
en dat is heel wat anders......

Jij koopt een goedkope stofzuiger voor kruimels en wil er dan hoogpoligtapijt mee zuigen..................
dat is als een brommer kopen en op de snelweg willen rijden.........
Niets te maken dus met wat er in het betreffende artikel staat.

verschillende stofzuigers zijn bruikbaar voor verschillende dingen, hoe meer vermogen hoe beter en hoe duurder...........
Net als een goedkoop tapijtje niet geschikt is voor een bedrijf waar jan en alleman dagelijks in en uit loopt.........

--In de wet staat dat het product deugdelijk moet zijn.
U moet het product bijvoorbeeld een bepaalde tijd kunnen gebruiken. /dat kan......
Als u het tenminste op een normale manier gebruikt.
Misschien heeft de verkoper gezegd dat u het product ergens speciaal voor kunt gebruiken. Dan moet het product daar ook aan voldoen.
Als de verkoper bijvoorbeeld zegt dat schoenen waterdicht zijn, dan moet u ermee door de plassen kunnen lopen. En als de verkoper zegt dat een horloge waterdicht is, dan moet u er mee kunnen zwemmen--Link

Het is een stofzuiger, hij doet het, je kunt er mee stofzuigen..........maar wat je er precies mee kunt zuigen dat is een ander verhaal en heeft niets te maken met niet goed/ondeugdelijk.

su
door susannef - Aug 4, 2011 om 23:47
303 Antwoorden / 9 Vragen

Ben het volledig met Stacey eens; Consuwijzer heeft het enkel over ondeugdelijke producten.
Hoewel het product niet aan jouw verwachtingen voldoet, wil dat nog niet zeggen dat het niet goed is. Een stofzuiger met een hoger wattage bijvoorbeeld zal krachtiger zuigen dan een stofzuiger met een minder hoog aantal Watt's.

su
door susannef - Aug 5, 2011 om 00:05
303 Antwoorden / 9 Vragen

Mijn stofzuiger van 1800 watt zuigt stukken beter dan mijn oude van 1350 watt.
Jij hebt tot nu toe nog niks neergezet waaruit daadwerkelijk blijkt dat je gekochte product ondeugdelijk is.
Je kan bijv. van een oude Fiat Panda ook niet verwachten dat hij net zo hard rijdt en dezelfde prestaties levert als een gloednieuwe Mercedes... je kunt het wel willen, maar daar hangt dan een prijskaartje aan.

li
door linda2cute - Aug 5, 2011 om 00:15
7 Antwoorden / 1 Vragen

lol jeez... kunnen er nu gewoon intelligente antwoorden komen..
of moet het echt op deze retarded way gaan.....
is nederland echt zo dom???

stacey
door stacey - Aug 5, 2011 om 00:16
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=linda2cute schreef op donderdag 4 aug 2011, 23:56]het gaat juist om een ondeugelijk product.... lezen jullie wel goed... of lezen jullie alleen maar wat jullie willen lezen?? jeez.. het is niet zo moeilijk mensen..

Voor jou is het blijkbaar wel moeilijk te lezen en te begrijpen............
Jouw stofzuiger is deugdelijk want hij stofzuigt, misschien minimaal maar dat heb je voor een minimale prijs...........

--Als u iets koopt, hebt u niet alleen rechten. U hebt ook plichten. U hebt bijvoorbeeld een onderzoeksplicht.
Dat betekent dat u aan de verkoper moet vragen of een product wel geschikt is voor wat u ermee wilt gaan doen.--Info

Jij hebt je Niet geinformeerd of deze stofzuiger Geschikt was voor jou en voor wat jij er mee wilde zuigen........
is dus jouw fout.
Dus waaromzou een verkoper daar volgens jou voor moeten opdraaien door de koop terug te draaien ?
Koop=Koop, dus wie het in de winkel koopt mag het houden, like it or not ;-)

we
door websiteeigenaar - Aug 5, 2011 om 02:02
12 Antwoorden / 2 Vragen

Dit soort klanten zou flink wat rechten in deze maatschappij afgenomen moeten worden.
Zelf een laag IQ hebben en dan niet open staan voor antwoorden van mensen die slimmer zijn.

empyria
door empyria - Aug 5, 2011 om 06:56
504 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=linda2cute schreef op vrijdag 5 aug 2011, 00:15]lol jeez... kunnen er nu gewoon intelligente antwoorden komen..
of moet het echt op deze retarded way gaan.....
is nederland echt zo dom???

Ik vind dit erg onvriendelijk.
De antwoorden die je krijgt staan je blijkbaar niet aan en dan ga je maar van dit soort dingen zeggen?

Ik snap nu ook wel dat je nul op je rekest kreeg bij de Blokker als je daar ook zo'n houding hebt laten zien...:-/

tdehond
door tdehond - Aug 5, 2011 om 08:06
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Oops, de link werkt niet, maar u kunt even googelen op algemene verkoopvoorwaarden Blokker.
Ik heb geen zin om voor u de link nog eens te plaatsen.

zinook
door zinook - Aug 5, 2011 om 08:12
261 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=linda2cute schreef op donderdag 4 aug 2011, 20:46]ROFL!!! Nou ik ben het niet met jullie eens, er zijn vrienden/familie van mij die dit soort dingen ook hebben mee gemaakt, dan niet met stofzuigers maar wel met ander apparatuur.
Waaronder mijn eigen vriend met een JVC camera gekocht bij Expert, die voldeed ook niet aan zijn verwachting en kreeg gewoon zijn volledige aankoopbedrag terug... ook na enkele dagen gebruik... dit is geen dromenland dit is de waarheid.
En talloze winkels bieden wel die service.

Ach, ze geeft zelf al antwoord op pagina 1 op haar eigen vraag. Het is immers een service en geen recht. Ze wil graag dat het een recht wordt aangezien meerdere winkels dit wel doen...maar dan blijft het nog steeds een service en geen recht.

Vriendelijke groet,

Zinook.

jaapje_1
door jaapje_1 - Aug 5, 2011 om 09:49
315 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=linda2cute schreef op vrijdag 5 aug 2011, 00:15]lol jeez... kunnen er nu gewoon intelligente antwoorden komen..
of moet het echt op deze retarded way gaan.....
is nederland echt zo dom???

Er is mij ooit een of ander gezegde ter ore gekomen, had iets te maken met een pot en een ketel ;)

als je een antwoord verwacht wat je wil horen moet je misschien een lotgenotenclub opzoeken en niet op een forum komen waar kritische en weldenkende mensen zitten die een zaak wel van beide kanten bekijken.

Overigens zal dat ding ook wel stof zuigen hoor, als het ding al kruimels zuigt dan lukt dat ook wel, immers is stof lichter dan kruimels :)
Wat al eerder gezegd is kan ik me alleen bij aansluiten, u heeft gekocht waar u voor heeft betaald alleen heeft u blijkbaar een probleem met de eigen verwachtingen en wat u daarvoor krijgt.

edrick3
door edrick3 - Aug 5, 2011 om 11:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

Waarom nog reageren op dit topic?
Je kunt net zo goed tegen een muur gaan staan praten.

Dus: .....

traporgel
door traporgel - Aug 5, 2011 om 13:09
191 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=linda2cute schreef op donderdag 4 aug 2011, 21:43]lol iemand met expertise daar vraag ik om niet iemand die het met mij eens is...
hij/zij mag het best oneens zijn met mij... vraag alleen maar om een intelligent antwoord.
als ik had geweten dat dit een site for morons was dat had ik hier geen thread geplaatst :S

echt zinvol zijn jullie reacties niet.... denk daar maar eens over na....

Nou meid, als je dan zelf zo intelligent bent, waarom heb je dan dit forum nog nodig om te ontdekken dat je gewoon een ouwerwetse zeurpiet bent. Je koopt iets zonder enige controle op de kwaliteit en de eisen die je zelf stelt.

Je kocht een stofzuiger. Die krengen zijn gemaakt om te zuigen. Dus: zuigt ie niet? Dan krijg je geld terug.

Maar als jij verwacht dat je hele huis vanzelf schoon wordt als je de stofzuiger aanzet terwijl je op de bank je favoriete soap ligt te kijken.

Definieer eerst dan maar eens waarom het apparaat niet deugt. Ben benieuwd wat je eisen zijn. (Waarschijnlijk wil je een apparaat dat werd voor 400 euri, maar je koopt er een van 38,25. Dus, bij welke intelligente vraagsteller ligt het probleem dan?

ju
door juul1 - Aug 5, 2011 om 13:18
3 Antwoorden / 0 Vragen

Blokker lijkt mij niet het aangewezen adres om een stofzuiger te kopen. Waarschijnlijk kan men daar uit slechts een merk en type stofzuiger kiezen en dan ook nog van een merk waarin ik weinig vertrouwen heb. De zuigkracht van een stofzuiger hangt af van het Wattage. Hoe hoger het wattage hoe groter de zuigkracht. In een zaak waar men een ruime keus aan stofzuigers heeft, zal dit door een verkoper worden vermeld, opdat de aspirant koper een goede keus kan maken. Bij Blokker heeft men daar vast geen verstand van. Goedkoop is in dit geval duurkoop. Dat Blokker het apparaat niet terugneemt, kan ik me wel voorstellen. Nooit meer een stofzuiger in zo'soort zaken kopen. Voor potten pannen is Blokker is een goede zaak.

isah
door isah - Aug 5, 2011 om 13:27
11 Antwoorden / 2 Vragen

In een land als de VS kan dat wel hoor; iets terug brengen als het niet aan de verwachting voldoet. Hoe kun je nou weten hoe iets werkt als je het niet hebt geprobeerd. Met een auto maak je in de regel toch ook eerst een proefrit! Waarom niet met een stofzuiger.
De service in de Nederlandse winkels is toch al soms ver beneden alle peil. Garantie tot aan de deur..! De klant is allang geen koning meer in het land der Nederlanden... :(

Isah

sonjaatje
door sonjaatje - Aug 5, 2011 om 13:30
1961 Antwoorden / 1 Vragen

En Isah, wat als jij dat product na terugbrengen koopt en thuis ontdekt dat het al gebruikt is?

j
door j eggelaar - Aug 5, 2011 om 13:31
6 Antwoorden / 1 Vragen

Sorry hoor, maar ik ben het eens met Linda.
Reacties op dit forum zijn vaak van zo'n denigrerende aard dat ik het me moeilijk voor te stellen vind hier te maken the hebben met een forum door en voor consumenten.
Mensen een beetje beledigen, ja, dat kan hier wel.

Over de stofzuiger weet ik zelf helaas niet hoe het zit volgens de wet.
Het lijkt mij dat wanneer een product niet aan de verwachtingen voldoet, dit gewoon geruild zou moeten mogen worden, maar logisch is niet altijd het juiste.

ge
door geeta21 - Aug 5, 2011 om 13:38
69 Antwoorden / 30 Vragen

stel dat iemand een keer honden haren of de kattenbak zuigt {jij natuurlijk niet)dan krijgt een ander zo'n stinkstofzuiger.die lucht krijg je er van ze leve niet meer uit! ik hoef zo'n stofzuiger niet!

tpol
door tpol - Aug 5, 2011 om 13:42
34 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u spijt van uw aankoop (bijvoorbeeld omdat de gekochte das niet kleurt bij uw overhemd), dan is de winkelier niet verplicht het product terug te nemen. De meeste winkeliers verlenen deze gunst echter wel; u hebt vaak de mogelijkheid het product binnen een bepaalde termijn om te ruilen voor een ander product. Kunt u niets van uw gading vinden, dan krijgt u waarschijnlijk een tegoedbon. Grote winkelbedrijven gaan vaak nog verder in hun service en geven het gehele aankoopbedrag terug. Ruilen en/of terugbrengen kan alleen als het product nog ongebruikt en onbeschadigd is. Informeer altijd voordat u een product koopt, of u het terug kunt brengen en of u dan uw geld terugkrijgt.

bron:http://www.rechtopgeld.nl/geld_terug/aankopen.php#consumentenzaken-ruilen-of-terugbrengen

annemarie76
door annemarie76 - Aug 5, 2011 om 13:42
9 Antwoorden / 3 Vragen

Tja.valt er nog wat toe te voegen..

Zuigkracht staat volgens mij op de doos aan gegeven..
Misschien voor elke aankoop even op www.kieskeurig.nl neuzen of er iets over te vinden is..

Als antwoord op de vraag heb ik de voorwaarden van Blokker over retour en ruilen ergens zien staan.. die zijn zo helder als wat.. Artikel gebruikt, ruil&retour vervalt..

Jammer dat de zuigkracht tegen valt, maar goed.. Via Blokker zie ik t niet opgelost..

vr1944
door vr1944 - Aug 5, 2011 om 13:45
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Hoi ,

Je zal wel weinig last van hoofdpijn hebben ,want gezien jouw reacties op de veel juiste antwoorden die jou niet aanstaan ,heb jij het verstand van een dooie garnaal.Koop = koop dat telt ook voor oenen zoals jij

ro
door robhut1965 - Aug 5, 2011 om 13:48
2 Antwoorden / 0 Vragen

wat heeft het voor zin om een intelligent antwoord tegen als je er toch niks van begrijp? het hele verhaal van die stofzuiger is te dom voor woorden. koop een princes stofzuiger ij de blokker en dan moet ie het ook nog als een nilfisk doen? over intelligent gesproken

mo
door mosam trajectum - Aug 5, 2011 om 13:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb een probleem gehad met die stofzuiger,maar het was een technisch probleem.
Garantie? Ja,maar inleveren dus bij Blokker en zeker zes weken geen stofzuiger.Stuur je zelf de stofzuiger naar de fabrikant,moet je de reparatie ZELF betalen.Ondanks de garantie.Dan maar inleveren bij Blokker en een stofzuiger kopen bij de kringloop om in ieder geval te kunnen zuigen.Inmiddels wel kontakt gehad met Blokker en Princess,dat het stijlloos was.Het resultaat? Ik kreeg mijn geld terug.Het lijkt me normaal,dat als men iets koopt en het voldoet niet aan de wens,men de zaak kan omruilen of het geld retour.
Het is wel "van de gekke"in een van de reacties om een stofzuiger te vergelijken met een auto!
Overigens,de stofzuiger van de kringloop ( 18 euro)gebruik ik nog regelmatig.

ne
door nellygwyn - Aug 5, 2011 om 13:51
8 Antwoorden / 0 Vragen

Toevallig heb ik vorige week een stofzuiger gekocht, bij Beerepoot in Hoorn. Ik had mijn keuze al snel bepaald, ik had een Miele en ik wilde weer een Miele. Omdat ik een kat heb die erg verhaart wilde ik wel een hoger wattage en de verkoper kwam aan met een speciale "Cat & Dog" stofzuiger, met een speciale zuigmond voor katten-en honden haren. Natuurlijk duurder dan een "gewone" Miele, maar, volgens de verkoper, een hele goede! Toen ik zei dat een proefrit met een nieuwe auto heel normaal is werd meteen de stekker in het stopcontact gedaan, geen enkel probleem!! De stofzuiger werd helemaal gedemonstreerd, alle hulpmiddelen werden geshowd: prima!
Ben heel tevreden met de stofzuiger (er is geen betere) en de manier van verkopen. Ik zou de Princess bewaren voor een eventuele verbouwing en een goede stofzuiger kopen.

re
door reddice - Aug 5, 2011 om 13:55
60 Antwoorden / 4 Vragen

Toch erg bijzonder om te lezen hoe sommige mensen hun eigen mening als enige waarheid aannemen. Blijkbaar bestaat er in sommige simpele hoofdjes de gedachte dat er in Nederland geen wetgeving is om alles in goede banen te leiden....

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 13:57
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Linda2cute,
Nou, wij als antwoorders op vragen hebben véél meegemaakt, maar ik heb hier in een deuk gelegen (en niet eens alle antwoorden gelezen). Ik ben zelden grof op de site, maar "heremetiet" jij bent gewoon een arrogantje. Echt niet te filmen wat je de forumdeelnemers antwoord. Weet je wat ik voor me zie? Een stampend klein kind wat van mamma geen snoepje mag en dat ze blijft zeuren. Nou kind, van mij krijg je echt geen snoepje, dus geen gelijk in het geval van je "zuigertje".

traporgel
door traporgel - Aug 5, 2011 om 14:02
191 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=linda2cute schreef op donderdag 4 aug 2011, 20:46] typisch nederlanders hun aard..... just bend over and....

Zie hier de verlossende reactie om dit topic op waardige wijze af te sluiten.

Knappe Linda (ik vertaal je naam gemakshalve voor de lezers die het Engels niet machtig zijn), ik heb de allerbeste oplossing gevonden, na ruggespraak met mijn advocaat en een deskundige van de Bel-Bus:

1. De gekochte stofzuiger heeft een zeer matige zuigkracht, niet wat u verwacht had.

2. Geef de stofzuiger aan uw geliefde en waarschijnlijk ook zeer knappe man, hij zal de milde zuigkracht grotelijks waarderen.

3. U hoeft nooit meer te bukken voor de zuigfantasie van uw knappe man.

4. Omdat u nooit meer hoeft te bukken, kunt u uw paspoort als Nederlandse inleveren.

jantom
door jantom - Aug 5, 2011 om 14:03
377 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een vreemd gestelde vraag en wat voor reacties allemaal....

Het begint al met de constatering dat de stofzuiger ná 1 keer gebruikt te zijn niet aan de eisen voldoet. Maar dat "niet voldoen aan de eisen" merk je dan toch meteen als je gaat zuigen? Meteen stoppen met zuigen (denk ik dan).
Het lijkt me handig om vooraf (dus vóór de koop) aan te geven aan wat voor eisen het apparaat moet voldoen. Maar het apparaat lijkt uitsluitend en alleen gekozen te zijn vanwege de prijs. Goedkoop is duurkoop en dat weten we allen inmiddels wel.

Wie ging nu terug naar Blokker? Ik lees "Dus gingen zij naar een Blokkerfiliaal". En ik lees nóg een keer "zij": "in de veronderstelling dat zij hun geld terug konden krijgen".
Nu weet ik en alle anderen wel wat wordt bedoeld maar een vraag moet zorgvuldig onder de aandacht worden gebracht.

En Linda verwacht dat alles mogelijk is in deze tijd maar zo is het nog niet en zo zal het waarschijnlijk ook nooit worden.

Er is een hemelsbreed verschil tussen rechten en verplichtingen. En soms zijn er geen rechten waar men op kan terugvallen en tóch zijn er dan winkeliers die het goed met u menen en u willen helpen. Maar niet elke winkelier doet dat (of kan dat doen). U heeft het meeste succes als u in een duurdere winkel komt want daar heeft u meer kans op service en coulance etc.

Maar als u voor goedkoop gaat, moet u er geen gif op innemen dat u "gekieteld" wordt.
U kunt dit een slechte zaak vinden maar u zou eens het vermogen moeten hebben om aan de andere kant van de toonbank te gaan staan.

Ik wens u veel succes.

raydep
door raydep - Aug 5, 2011 om 14:21
100 Antwoorden / 1 Vragen

@linda2cute

Met je stofzuigerproblemen komt het vast wel een keer goed maar ik zou je willen adviseren om wat aan je sociale vaardigheden te doen, dat scheelt beslist een hoop conflicten.

meiske66
door meiske66 - Aug 5, 2011 om 14:31
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben pas verhuisd en heb allemaal nieuwe spulletjes. Omdat ik mijn nieuwe vloerbedekking ook goed wilde behandelen heb ik een nieuwe stofzuiger gekocht. Ik heb me daarbij echter laten verleiden door een aanbiedingsprijs en heb daarbij niet zo heel goed op de mogelijkheden enzo van de stofzuiger gelet. Toen ik mijn nieuwe stofzuigertje thuis ging uitproberen op het pas gelegde tapijt, bleek al snel dat dit niet was wat ik voor ogen had gehad. Het snoer was te kort om goed alle plekken te kunnen bereiken, de stang was voor mijn eigen lichaamslengte te kort en voor het laminaat in het oude huis zou de zuigkracht genoeg zijn geweest denk ik maar voor deze vaste vloerbedekking zou toch iets meer power nodig zijn.

Is deze stofzuiger een miskoop? In mijn geval wel. Maar ligt het aan de stofzuiger? Nee, alles wat op de doos en de gebruiksaanwijzing stond was er en functioneerde ook naar behoren. Had de verkoper in de winkel mij een oor aangenaaid? Ook niet. Hij had mijn zelfs een duurdere (en in dit geval waarschijnlijk geschiktere) stofzuiger willen verkopen. Maar ik, en slechts ik alleen heb gewoon de verkeerde keuze gemaakt.
Ik heb er spijt van en een volgende keer zal ik toch beter opletten en ook vragen om een demonstratie. Maar verder heb ik deze kat helemaal zelf gekocht en er daarna een zak omheen gedaan. M.a.w. eigen schuld dikke bult!
Misschien kan ik er iemand anders een plezier mee doen via marktplaats of de kringloop. En voor een stofzuiger die beter op mijn wensen is afgesteld zal ik even moeten sparen.

Linda, ik denk dat jij er ook goed aan zou doen om je energie in andere zaken te steken dan hier de mensen af te kammen. Steek je energie erin om uit te zoeken welke stofzuiger wél geschikt is voor jouw persoonlijke situatie bijvoorbeeld. En zie het als een aankoop van een mobiele telefoon. Als jij een telefoon koopt waarmee je prima kunt bellen en sms-en, maar verder niets, dan ga je toch ook niet je geld terug halen omdat bij thuiskomt blijkt dat er geen mogelijkheid op zit voor fotograferen of muziek beluisteren. Dan zal de verkoper namelijk ook zeggen: tja, mevrouw, het staat duidelijk op de verpakking, dat had u dus kunnen weten op het moment dat u het toestel afrekende.
Ik begrijp dat je teleurgesteld bent over het product en misschien ook over de reakties hier op het forum. Maar stel jezelf niet teleur door de kans om hier iets van te leren aan je voorbij te laten gaan.

ni
door nikkee - Aug 5, 2011 om 14:45
25 Antwoorden / 6 Vragen

Wat balen zeg dat zo'n stofzuiger niet aan je verwachten voldeed en dat Blokker hem niet wil terugnemen en geld wil terug geven. Er is helaas niks aan te doen, ik ben bang dat je gewoon een miskoop hebt gedaan en dat je het zal moeten accepteren.

Bij de Blokker zijn ze heel duidelijk in het ruilen en terugbrengen van goederen, heb het daar ook wel eens gehad. Het mag terug, mits ongebruikt en heel in de verpakking of het moet defect zijn. Dan doen ze totaal niet moeilijk.

En ja, een stofzuiger kopen valt niet mee. Een half jaar geleden begaf onze leuke kleine Siemens het na bijna 10 jaar. En na veel zoeken, vergelijken en kijken besloten weer een leuke Siemens te kopen. Helaas is het hier ook een miskoop, nu na een half jaar is de zuigkracht niet meer optimaal en baal ik best ervan! Dit terwijl hij door andere gebruikers van dezelfde stofzuiger erg tevreden waren, juist ook op een harde vloer. Ben nu maar aan het sparen voor een ander en ga dan zeker testen in de winkel die er verstand van heeft!

Succes ermee!

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 14:54
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Wel Meiske66, zo is het maar net. Raydep, dat is een goed advies over de sociale vaardigheden. Ik zou eigenlijk bijna alle antwoorden een opgestoken duim willen geven en dat kan jammergenoeg niet. Want hoe cute kun je zijn als er zoveel boosheid op schrift kan worden gezet.

re
door reddice - Aug 5, 2011 om 15:06
60 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=engelandvaarder schreef op vrijdag 5 aug 2011, 14:54]Want hoe cute kun je zijn als er zoveel boosheid op schrift kan worden gezet.

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het om een typefout gaat. Ze wilde namelijk linda2puke schrijven...

edrick3
door edrick3 - Aug 5, 2011 om 15:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=engelandvaarder schreef op vrijdag 5 aug 2011, 14:54] Ik zou eigenlijk bijna alle antwoorden een opgestoken duim willen geven en dat kan jammer genoeg niet.

off topic,

Ja hoor, gewoon op klikken. ;-)

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 15:31
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=reddice schreef op vrijdag 5 aug 2011, 15:06][quote=engelandvaarder schreef op vrijdag 5 aug 2011, 14:54]Want hoe cute kun je zijn als er zoveel boosheid op schrift kan worden gezet.

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het om een typefout gaat. Ze wilde namelijk linda2puke schrijven...

reddice, I like this. Good fun. Maar ik hoef niet over te geven over wat haar commentaren zijn, alleen maar te lachen.

al
door alysia1967 - Aug 5, 2011 om 15:32
6 Antwoorden / 4 Vragen

Zo heb ik voor 1 1/2 jaar terug een Bestron stofzuiger gekocht bij de Kijkshop. Na 3 maanden brak 'spontaan' de slang door. Ik terug naar Kijkshop, moest die slang worden opgestuurd naar Bestron en ik moest maar afwachten wanneer er een nieuwe slang kwam. Vervolgens ook Bestron een mail gestuurd en bij hun was het probleem bekend. Kreeg gratis een nieuwe slang opgestuurd. En zo ging het dus elke 3 maanden. Ben nu al vanaf mei 2010 bezig met Bestron. Krijg om de 3 maanden een nieuwe slang, want die breekt gewoon bij normaal gebruik af. Heb nu gevraagd voor een nieuwe stofzuiger, maar hun zeggen gewoon dat het probleem bekend is bij hun en ze mij gewoon een nieuwe slang opsturen kostenloos. Wat moet je hier dan mee? Ik vind dat ik recht heb op een nieuwe stofzuiger. Is toch te gek voor woorden dat ik elke 3 maanden Bestron moet benaderen voor een nieuwe slang.

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 15:36
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Traporgel, wij gebruiken cute niet als knap in Engeland, maar lief, grappig, schattig maar zeker niet als KNAP, en dit is niet om u op de vingers te tikken hoor, ik woon hier al 30 jaar maar ben mijn taal nog niet helemaal vergeten. Haha, krijg je niet eens de kans voor in Nederland met alle Engelse woorden.

kn
door knotskabouter - Aug 5, 2011 om 15:38
9 Antwoorden / 0 Vragen

Met stijgende verbazing heb ik de vraag en alle reacties gelezen en ik moet iedereen mijn complimenten maken die met zoveel geduld geprobeerd heeft deze eigenwijze dame uit te leggen dat en waarom zij ongelijk heeft. Linda2cute zou eigenlijk linda2pigheaded moeten heten. Tegen alle gewaardeerde respondenten zou ik willen zeggen: count your blessings viz that this foolish goosling is not your partner.

djintara
door djintara - Aug 5, 2011 om 15:40
31 Antwoorden / 11 Vragen

Beste Linda,

In eerste instantie vond ik jouw vraag nog niet echt zo gek. Ik heb daar zelf ook weleens aan gedacht.
MAAR..... hoe jij verder de reacties beantwoord, de taal die jij gebruikt, je moet je rot schamen. Mensen geven je eerlijk antwoord en jij gaat ze meteen schofferen met schandalige woorden. Haal dat linda2cute maar van je gebruikersnaam en kom hier maar nooit meer terug want jij bent een geval van niet willen deugen en asociaal zijn. En ik ga niet zeggen wat jij met die stofzuiger kunt doen wat mij betreft.

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 15:41
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=alysia1967 schreef op vrijdag 5 aug 2011, 15:32]Zo heb ik voor 1 1/2 jaar terug een Bestron stofzuiger gekocht bij de Kijkshop. Na 3 maanden brak 'spontaan' de slang door. Ik terug naar Kijkshop, moest die slang worden opgestuurd naar Bestron en ik moest maar afwachten wanneer er een nieuwe slang kwam. Vervolgens ook Bestron een mail gestuurd en bij hun was het probleem bekend. Kreeg gratis een nieuwe slang opgestuurd. En zo ging het dus elke 3 maanden. Ben nu al vanaf mei 2010 bezig met Bestron. Krijg om de 3 maanden een nieuwe slang, want die breekt gewoon bij normaal gebruik af. Heb nu gevraagd voor een nieuwe stofzuiger, maar hun zeggen gewoon dat het probleem bekend is bij hun en ze mij gewoon een nieuwe slang opsturen kostenloos. Wat moet je hier dan mee? Ik vind dat ik recht heb op een nieuwe stofzuiger. Is toch te gek voor woorden dat ik elke 3 maanden Bestron moet benaderen voor een nieuwe slang.

Als hij maar goed zuigt, blijf je je leven lang elke 3 maanden een slang ontvangen, leuk toch? Nee geintje, maar het is lastig doch aan de andere kant: Bestron maakt de (domme) keus om iedere 3 maanden een slang op te sturen en dat moet hun op het eind van de rit veel duurder uitkomen dan de hele stofzuiger waard was.

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 15:44
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=djintara schreef op vrijdag 5 aug 2011, 15:40]Beste Linda,

In eerste instantie vond ik jouw vraag nog niet echt zo gek. Ik heb daar zelf ook weleens aan gedacht.
MAAR..... hoe jij verder de reacties beantwoord, de taal die jij gebruikt, je moet je rot schamen. Mensen geven je eerlijk antwoord en jij gaat ze meteen schofferen met schandalige woorden. Haal dat linda2cute maar van je gebruikersnaam en kom hier maar nooit meer terug want jij bent een geval van niet willen deugen en asociaal zijn. En ik ga niet zeggen wat jij met die stofzuiger kunt doen wat mij betreft.

Mag ik raden?

djintara
door djintara - Aug 5, 2011 om 15:47
31 Antwoorden / 11 Vragen

[quote=linda2cute schreef op donderdag 4 aug 2011, 23:56]uhhh... je kan het eens zijn met stacey prima... maar ik kocht een stofzuiger en geen kruimelzuiger... dus ik verwacht dat hij in ieder geval gewoon sof kan zuigen... jullie komen alleen maar met onzin aan... deze website is echt bullshit..
het programma.. kassa was/is ok... maar jullie commentaar slaat nergens op.

waar zijn jullie mee bezig???
klanten helpen?? ik heb zwaar mijn twijvels...

het gaat juist om een ondeugelijk product.... lezen jullie wel goed... of lezen jullie alleen maar wat jullie willen lezen?? jeez.. het is niet zo moeilijk mensen..

Ik kan heel goed lezen, ik lees ál jouw taalfouten. Ook die in het Engels.

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 15:50
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=linda2cute schreef op donderdag 4 aug 2011, 21:43]lol iemand met expertise daar vraag ik om niet iemand die het met mij eens is...
hij/zij mag het best oneens zijn met mij... vraag alleen maar om een intelligent antwoord.
als ik had geweten dat dit een site for morons was dat had ik hier geen thread geplaatst :S

echt zinvol zijn jullie reacties niet.... denk daar maar eens over na....

Hoe is het zover met je gekomen? Slechte jeugd gehad? Meisje, meisje, wat moet jij nog veel leren. Maar, toegegeven: dit is de meest enerverende "conversatie" op de site tot nu toe. Ook de slechtste, trouwens.

djintara
door djintara - Aug 5, 2011 om 15:50
31 Antwoorden / 11 Vragen

[quote=engelandvaarder schreef op vrijdag 5 aug 2011, 15:44][quote=djintara schreef op vrijdag 5 aug 2011, 15:40]Beste Linda,

In eerste instantie vond ik jouw vraag nog niet echt zo gek. Ik heb daar zelf ook weleens aan gedacht.
MAAR..... hoe jij verder de reacties beantwoord, de taal die jij gebruikt, je moet je rot schamen. Mensen geven je eerlijk antwoord en jij gaat ze meteen schofferen met schandalige woorden. Haal dat linda2cute maar van je gebruikersnaam en kom hier maar nooit meer terug want jij bent een geval van niet willen deugen en asociaal zijn. En ik ga niet zeggen wat jij met die stofzuiger kunt doen wat mij betreft.

Mag ik raden?
hahahahahahahahaha ja hoor Engelandvaarder, en ik geef je nu al een dikke voldoende!!

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 15:56
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=linda2cute schreef op donderdag 4 aug 2011, 23:56]uhhh... je kan het eens zijn met stacey prima... maar ik kocht een stofzuiger en geen kruimelzuiger... dus ik verwacht dat hij in ieder geval gewoon sof kan zuigen... jullie komen alleen maar met onzin aan... deze website is echt bullshit..
het programma.. kassa was/is ok... maar jullie commentaar slaat nergens op.

waar zijn jullie mee bezig???
klanten helpen?? ik heb zwaar mijn twijvels...

het gaat juist om een ondeugelijk product.... lezen jullie wel goed... of lezen jullie alleen maar wat jullie willen lezen?? jeez.. het is niet zo moeilijk mensen..

Moet je toch blij zijn dat hij "sof" zuigt? Je Engelse terminologie gaat me wat tegenstaan; doe ik al tig jaar mijn in jullie taal te schrijven en jij blijft (ja sorry met fouten) maar Engelstalige kreten erdoor heen gooien.

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 15:59
16829 Antwoorden / 108 Vragen

15.56 Sorry, vergeet het woord "mijn BEST", dom.

tdehond
door tdehond - Aug 5, 2011 om 16:09
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[=j eggelaar schreef op vrijdag 5 aug 2011, 13:31]
["Mensen een beetje beledigen, ja, dat kan hier wel. "]
----------------------------------------------------------------------
In dit geval begint 2cute, not cute at all, de respondenten te beledigen.

Ik was "not amused" toen ik las hoe mevrouw dacht over de vrijwilligers hier. "Not very nice" dacht ik en dat is een "understatement".

Als mevrouw moeite heeft met het feit dat deze stofzuiger niet aan haar verwachtingen voldoet en Blokker weigert deze in te nemen, dan kan zij dit conform de a.v. van Blokker voorleggen bij :

7. Alle geschillen, welke mochten ontstaan naar aanleiding van de onderhavige overeenkomst, dan wel van toekomstige overeenkomsten, die daarvan het gevolg mochten zijn, zullen worden beslecht in overeenstemming met het Reglement van het Nederlands Arbitrage Instituut of, indien Blokker
daarvoor kiest, de bevoegde rechter van de woon- of vestigingsplaats van u of Blokker. De procedure zal worden gevoerd in de Nederlandse taal.

mu
door murmelke - Aug 5, 2011 om 16:10
4 Antwoorden / 1 Vragen

Linda

Je weet de site van Kassa te vinden om je gelijk te krijgen. Misschien een optie om volgenden keer voor je iets koopt vergelijkingssites te bezoeken en reviews te lezen van andere gebruikers. Goeie raad: koop een volgende keer een duurder apparaat van een goed merk

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 16:12
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=j eggelaar schreef op vrijdag 5 aug 2011, 13:31]Sorry hoor, maar ik ben het eens met Linda.
Reacties op dit forum zijn vaak van zo'n denigrerende aard dat ik het me moeilijk voor te stellen vind hier te maken the hebben met een forum door en voor consumenten.
Mensen een beetje beledigen, ja, dat kan hier wel.

Over de stofzuiger weet ik zelf helaas niet hoe het zit volgens de wet.
Het lijkt mij dat wanneer een product niet aan de verwachtingen voldoet, dit gewoon geruild zou moeten mogen worden, maar logisch is niet altijd het juiste.

Sorry mensen, dat ik blijf quoten. Ik denk niet dat J Eggelaar een bril op heeft maar verwijt ons op denigrerende antwoorden terwijl Linda ever,never,cute zich in Eggelaars ogen wél mag laten gaan en nog wel in ongelofelijk brutale bewoordingen? Dit begrijp ik niet, máár.....heeft Linda toch nog een voorstander gevonden. Ook een felicitatie waard.

es
door estestpro - Aug 5, 2011 om 16:12
20 Antwoorden / 21 Vragen

Blokker levert in alle sectoren van huishoudelijke artikelen zeer matige kwaliteit,
maar daar zijn de prijzen ook naar. Voor een goede stofzuiger ga je naar een winkel die zich toelegt op de verkoop van huishoudelijke apparaten en daar behoort Blokker niet bij.

mu
door murmelke - Aug 5, 2011 om 16:16
4 Antwoorden / 1 Vragen

De Princess stofzuiger kost bij Blokker € 59,00 daar kun je dus ook geen super apparaat voor verwachten

ja
door jank - Aug 5, 2011 om 16:25
168 Antwoorden / 8 Vragen

Beste Linda.

Laat ze maar zeuren. Je hebt volledig recht op teruggave van je geld. Als een stofzuiger niet bevalt, dan kun je die gewoon terugbrengen en je geld retour ontvangen. Het in werkelijk onbehoorlijk wat Blokker jou flikt!

@ overige forumleden.
Linda heeft haar antwoord wat ze wil hebben. Dus Linda kan mij een vette groene duim geven.
Ik conformeer mijzelf verder aan de reacties, zoals deze door de overige forumleden zijn geformuleerd. Maar ja, daar heeft Linda niets aan.

stacey
door stacey - Aug 5, 2011 om 16:31
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=linda2cute schreef op donderdag 4 aug 2011, 21:43]als ik had geweten dat dit een site for [edit redactie]was dat had ik hier geen thread geplaatst :S
...

En de [edit redactie] hier ben je volgens mij zelf als je een goedkoop flut stofzuigertje koopt en dan verwacht dat hij krachtig genoeg zal zuigen.................DUH

li
door linda2cute - Aug 5, 2011 om 16:32
7 Antwoorden / 1 Vragen

lol iemand met expertise daar vraag ik om niet iemand die het met mij eens is...
hij/zij mag het best oneens zijn met mij... vraag alleen maar om een intelligent antwoord.
als ik had geweten dat dit een site for [edit redactie] was dat had ik hier geen thread geplaatst :S

echt zinvol zijn jullie reacties niet.... denk daar maar eens over na....

mi
door midas - Aug 5, 2011 om 16:33
64 Antwoorden / 1 Vragen

Linda2cute..? Hahahahahahahahahaha, niet te geloven.... 2cute, hahahahahaha

li
door linda2cute - Aug 5, 2011 om 16:34
7 Antwoorden / 1 Vragen

nou... ik vind dit nog steeds een site for [edit redactie] hoor stacey.... dus ook jij hoort daarbij... dacht dat je wel wat intelligenter was dan de rest... guess I made a mistake

li
door linda2cute - Aug 5, 2011 om 16:35
7 Antwoorden / 1 Vragen

voor alle duidelijkheid... experts van deze site... lol
op consuwijzer vond ik een artikel die wat jullie allemaal zeggen tegenspreekt:

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/Ontevredenheid_over_aankoop/Basisinformatie/Uw_rechten_bij_een_product_dat_niet_goed_ondeugdelijk_is

Ik behoor wel degelijk mijn geld terug te krijgen, en wat jullie zeggen koop=koop is [edit redactie].
beetje tegen mij zeggen dat ik een [edit redactie]heb...en dat heb ik ook wel...
maar dat mag ook zeker wel in deze maatschappij...stelletje schapen
het is niet een kwestie van maar gewoon accepteren...
ookal doen jullie dat wel.

en 30 jaar expertise nou hartstikke mooi... maar noem dan eens een goed merk..
en een M. stofzuiger?? ik neem aan een miele... zeg maar gewoon het merk..
of mag dat niet op deze site...

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 16:36
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=jank schreef op vrijdag 5 aug 2011, 16:25]Beste Linda.

Laat ze maar zeuren. Je hebt volledig recht op teruggave van je geld. Als een stofzuiger niet bevalt, dan kun je die gewoon terugbrengen en je geld retour ontvangen. Het in werkelijk onbehoorlijk wat Blokker jou flikt!

@ overige forumleden.
Linda heeft haar antwoord wat ze wil hebben. Dus Linda kan mij een vette groene duim geven.
Ik conformeer mijzelf verder aan de reacties, zoals deze door de overige forumleden zijn geformuleerd. Maar ja, daar heeft Linda niets aan.

Daar ga ik weer, dit is een heel goed antwoord, alleen 1 rode duimgever heeft Jank niet begrepen, wat ik erg jammer vindt. Ik kan het vrij vertalen, als Jank dat tenminste goed vind: Linda HEEFT toch haar snoepje gekregen, het stampvoeten heeft geholpen. Zo is het toch, Jank? Geef ik je die duim, okay?

li
door linda2cute - Aug 5, 2011 om 16:36
7 Antwoorden / 1 Vragen

uhhh... je kan het eens zijn met stacey prima... maar ik kocht een stofzuiger en geen kruimelzuiger... dus ik verwacht dat hij in ieder geval gewoon sof kan zuigen... jullie komen alleen maar met onzin aan... deze website is echt [edit redactie]..
het programma.. kassa was/is ok... maar jullie commentaar slaat nergens op.

waar zijn jullie mee bezig???
klanten helpen?? ik heb zwaar mijn twijvels...

het gaat juist om een ondeugelijk product.... lezen jullie wel goed... of lezen jullie alleen maar wat jullie willen lezen?? jeez.. het is niet zo moeilijk mensen..

bosbess
door bosbess - Aug 5, 2011 om 16:38
354 Antwoorden / 40 Vragen

Linda, wat ben jij een ongelooflijk [edit redactie]! Daar ga je nog veel plezier van krijgen in je leven. En niet alleen met stofzuigers. Gewoon zielig. Ik wens je heel veel sterkte.

tdehond
door tdehond - Aug 5, 2011 om 16:40
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=linda2cute schreef op donderdag 4 aug 2011, 23:56].. jullie komen alleen maar met onzin aan... deze website is echt [edit redactie]..
het programma.. kassa was/is ok... maar jullie commentaar slaat nergens op.

waar zijn jullie mee bezig???
klanten helpen?? ik heb zwaar mijn twijvels...

het gaat juist om een ondeugelijk product.... lezen jullie wel goed... of lezen jullie alleen maar wat jullie willen lezen?? jeez.. het is niet zo moeilijk mensen..

Dank voor uw complimenten. Wij krijgen zo een aardige indruk van u.

Verkoopvoorwaarden Blokker:
Artikel 7 - Ruilen en retouren
1. Wanneer u een artikel wilt ruilen of retourneren, is dit slechts mogelijk indien dit plaatsvindt binnen 8 dagen na aankoop. Het aankoopbedrag en de datum op de kassabon is hierbij bepalend. U dient hierbij in het bezit te zijn van:
- De kassabon, zonder twijfel de juiste.
- De oorspronkelijke, complete en onbeschadigde verpakking van het artikel.
- Het ongebruikte en onbeschadigde artikel.

Mijn tip:
Ga een rechtzaak beginnen:
7. Alle geschillen, welke mochten ontstaan naar aanleiding van de onderhavige overeenkomst, dan wel van toekomstige overeenkomsten, die daarvan het gevolg mochten zijn, zullen worden beslecht in overeenstemming met het Reglement van het Nederlands Arbitrage Instituut of, indien Blokker
daarvoor kiest, de bevoegde rechter van de woon- of vestigingsplaats van u of Blokker. De procedure zal worden gevoerd in de Nederlandse taal.

Bron: klik

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 16:48
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=linda2cute schreef op donderdag 4 aug 2011, 23:15]voor alle duidelijkheid... experts van deze site... lol
op consuwijzer vond ik een artikel die wat jullie allemaal zeggen tegenspreekt:

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/Ontevredenheid_over_aankoop/Basisinformatie/Uw_rechten_bij_een_product_dat_niet_goed_ondeugdelijk_is

Ik behoor wel degelijk mijn geld terug te krijgen, en wat jullie zeggen koop=koop is [edit redactie].
beetje tegen mij zeggen dat ik een [edit redactie]heb...en dat heb ik ook wel...
maar dat mag ook zeker wel in deze maatschappij...stelletje schapen
het is niet een kwestie van maar gewoon accepteren...
ookal doen jullie dat wel.

en 30 jaar expertise nou hartstikke mooi... maar noem dan eens een goed merk..
en een M. stofzuiger?? ik neem aan een miele... zeg maar gewoon het merk..
of mag dat niet op deze site...

Het woord Miele mag je gebruiken; ik heb nog nooit zoveel [edit redactie] gezien in één onderwerp. Ik heb inmiddels de indruk dat je buitenlandse bent en ik hoop dan maar Amerikaanse en geen Engelse, want ik begin plaatsvervangende schaamte te krijgen.

jaap58
door jaap58 - Aug 5, 2011 om 16:56
21 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=linda2cute schreef op donderdag 4 aug 2011, 20:46]

Het enige wat ik enigzins "zinvolle" commentaar vond so far is op marktplaats zetten en een andere kopen. Nou daar zijn de marktplaats kopers heeeeeel blij mee!!
Of wees eerlijk en zet er bij dat het een klote stofzuiger is.

Dan krijg je misschien € 5,-

1paul
door 1paul - Aug 5, 2011 om 17:00
3144 Antwoorden / 0 Vragen

AHHHH kom op he, Linda heeft wel een beetje gelijk, je mag toch van een stofzuiger verwachten dat ie zuigt als je zo een ding koopt...

Zuigt ie Linda? Dan heb je een produkt gekocht welk aan je voorwaarden voldoet, zuigt ie niet dan mag je hem terug brengen...

Beter was dat je een afspraak maakt met de winkel van te voren, en dat is dat je hem uit mag proberen gaan ze dan niet accoord dan kun je hem ALTIJD terug brengen...

Verder als dat ding zuigt zit je er gewoon aan vast ruilen is geen recht maar een gunst...

ja
door jank - Aug 5, 2011 om 17:03
168 Antwoorden / 8 Vragen

[quote=engelandvaarder schreef op vrijdag 5 aug 2011, 16:36][quote=jank schreef op vrijdag 5 aug 2011, 16:25]Beste Linda.

Laat ze maar zeuren. Je hebt volledig recht op teruggave van je geld. Als een stofzuiger niet bevalt, dan kun je die gewoon terugbrengen en je geld retour ontvangen. Het in werkelijk onbehoorlijk wat Blokker jou flikt!

@ overige forumleden.
Linda heeft haar antwoord wat ze wil hebben. Dus Linda kan mij een vette groene duim geven.
Ik conformeer mijzelf verder aan de reacties, zoals deze door de overige forumleden zijn geformuleerd. Maar ja, daar heeft Linda niets aan.

Daar ga ik weer, dit is een heel goed antwoord, alleen 1 rode duimgever heeft Jank niet begrepen, wat ik erg jammer vindt. Ik kan het vrij vertalen, als Jank dat tenminste goed vind: Linda HEEFT toch haar snoepje gekregen, het stampvoeten heeft geholpen. Zo is het toch, Jank? Geef ik je die duim, okay?
Ja, daar zit wel wat in.
Ik vond dit topic echter wel heel bizar, maar heb door de veelheid van reacties mogelijk niet alles even zuiver gezien.

wimmi20
door wimmi20 - Aug 5, 2011 om 18:12
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Ik heb me (edit redactie) aan dat stelletje (edit redactie) die (edit redactie) denken dat (edit redactie) te weten.
Dat stelletje (edit redactie) denkt dat ze de (edit redactie) in pacht hebben.
Antwoorden als: ik denk en ik vermoed en volgens mij daar (edit redactie) mee af.
Als je het juiste antwoord niet weet houdt dan (edit redactie) en neem niet zoveel (edit redactie)
En als die Linda dan eens dat stelletje (edit redactie) de spiegel voorhoudt dan wordt ze bedolven onder rode duimen.
Want dat pikt dat stelletje opgeblazen (edit redactie) niet.
Wie denken jullie (edit redactie) zijn ?
En voor traporgel : het is gewoon (edit redactie) om te zien hoe je een komisch bedoelde tekst van mij, betreffende een vorig onderwerp schaamteloos pikt om er hier (edit redactie) mee te doen.
Wat mij betreft :(edit redactie)

1paul
door 1paul - Aug 5, 2011 om 18:46
3144 Antwoorden / 0 Vragen

Blijft weinig over zo Wimmie van je reactie...

:-)

jantom
door jantom - Aug 5, 2011 om 19:04
377 Antwoorden / 0 Vragen

@wimmi20

Ik ben bang dat je niet begrepen wordt (met je grappig bedoelde opmerking). Maar voor mij krijg je een groene duim.

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 19:04
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=isah schreef op vrijdag 5 aug 2011, 13:27]In een land als de VS kan dat wel hoor; iets terug brengen als het niet aan de verwachting voldoet. Hoe kun je nou weten hoe iets werkt als je het niet hebt geprobeerd. Met een auto maak je in de regel toch ook eerst een proefrit! Waarom niet met een stofzuiger.
De service in de Nederlandse winkels is toch al soms ver beneden alle peil. Garantie tot aan de deur..! De klant is allang geen koning meer in het land der Nederlanden... :(

Isah

Ja en daar is ook alles groter, dikker, dikst....we zijn dus in Nederland en Blokker zou wel gek zijn om een gebruikte stofzuiger terug te nemer waar wel degelijk al stof in de zak zit. Moeten ze die dan maar gewoon weggooien en onze werkelijk allerliefste Linda2nasty haar geld teruggeven? Nee dus.

jantom
door jantom - Aug 5, 2011 om 19:15
377 Antwoorden / 0 Vragen

Er is weer een rode duimendrukker aan de gang.
Maak je eens bekend en vertel wat je dwars zit?!
Doe eens flink....

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 19:40
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Jantom, ik heb very nasty Linda double een rode duim gegeven. Moet ik daarover aan U verantwoording afleggen?

jantom
door jantom - Aug 5, 2011 om 19:46
377 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=engelandvaarder schreef op vrijdag 5 aug 2011, 19:40]Jantom, ik heb very nasty Linda double een rode duim gegeven. Moet ik daarover aan U verantwoording afleggen?

Nee hoor! Uiteraard niet!!
Maar ik steunde wimmi20 en kreeg meteen een rode duim. Ik vind dat niet op zijn plaats tenzij ik dom bezig ben en het fout heb.
Ik heb liever een inhoudelijke (voor mij "onplezierige") reactie waarbij ik terecht word gesteld -misschien zelfs geëxecuteerd- dan een anonieme rode duim.

Sorry dat je de indruk krijgt dat ik het tegen jou heb.

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 21:44
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=jantom schreef op vrijdag 5 aug 2011, 19:46][quote=engelandvaarder schreef op vrijdag 5 aug 2011, 19:40]Jantom, ik heb very nasty Linda double een rode duim gegeven. Moet ik daarover aan U verantwoording afleggen?

Nee hoor! Uiteraard niet!!
Maar ik steunde wimmi20 en kreeg meteen een rode duim. Ik vind dat niet op zijn plaats tenzij ik dom bezig ben en het fout heb.
Ik heb liever een inhoudelijke (voor mij "onplezierige") reactie waarbij ik terecht word gesteld -misschien zelfs geëxecuteerd- dan een anonieme rode duim.

Hoe kan men dan, zonder anoniem te blijven, rode of groene duimen geven? Of wilt u dat iedere lezer ook nog onder de duim moet "ondertekenen? Trouwens, moderator c.q redactie, is hoofd van de afdeling en uw voorstel om buiten de anonimiteit te treden daar is immers geen gelegenheid voor? Tenzij ik het natuurlijk helemaal verkeerd zie, maar daar moet/mag u me dan op wijzen, hoor.

Sorry dat je de indruk krijgt dat ik het tegen jou heb.

lo
door loonenb - Aug 5, 2011 om 22:11
11 Antwoorden / 2 Vragen

Daarom koop ik zulk dingen altijd bij de kijkshop ,
die doen nooit moeilijk met terug brengen ,
en als iets stuk gaat binnen het garantie termijn,
krijg je als er geen vervanging meer is direct je geld terug .

jantom
door jantom - Aug 5, 2011 om 22:16
377 Antwoorden / 0 Vragen

Aan engelandvaarder,

Ik zag eerst je opmerking niet ... Die zat verscholen...

Ik huldig het standpunt dat we hier op de site zijn om advies te geven aan de vraagsteller (wie het ook moge zijn). Die vraagsteller mag voor zich bepalen of hij/zij zich daarin kan vinden en overeenkomstig wilt handelen.

Het gebeurt maar al te vaak dat de ene adviseur de andere de mond wenst te snoeren en soms is er ook best wel reden toe om dat te doen. Maar dat kan soms wel wat uit de hand lopen hetgeen we toch eigenlijk niet willen. Laat ieder zijn zegje kunnen zeggen.

Ik ben fervent tegenstander van het uitdelen van rode duimen als er geen enkele reden is om het advies of de zienswijze af te keuren.
Stel dat jij (engelandvaarder) een goed advies hebt waar ik helemaal achter kan staan en een ander -die het beter denkt te weten- gaat rode duimen uitdelen zonder zijn eigen visie te verkondigen. Dan komen we tot een situatie waarbij een goed (bedoeld) advies getorpedeerd wordt zonder dat er een andere visie op de zaak komt. Dat vind ik niet pluis.
Ik wil graag met open vizier kunnen strijden.

Is er ruimte voor rode duimen? Ja, maar alleen in gevallen waarbij iedereen (op de beantwoorder na) weet dat het gegeven advies van de gekke is. Maar ik zie de mogelijkheid om rode duimen toe te wijzen het liefst vervallen.
Een groene duim lijkt mij juist wel op zijn plaats. Hoe meer groene duimen hoe beter het advies zal zijn en dat is ook gemakkelijk voor de vraagsteller.

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 22:42
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Sorry Jantom, maar daar is de KASSA site niet voor. Voorbeeld (en dit is al of topic): ik krijg rode duim, dan is er op deze site echt geen ruimte dat de rode duimgever zijn mening dan, gelijk met zijn neerwaartse duim zijn/of haar standpunt mag verdedigen. Je moet je n.l. bij het onderwerp houden. Het gebeurt wel maar dan grijpt KASSA redactie in en verwijderd deze inzendingen. Ik zie je standpunt maar die ruimte is hier niet voor. En ik bedoel daarmee te zeggen: de ruimte is er wel maar niet de toestemming. Dan moet je op Hyves of Twitter gaan, maar daar hen IK geen verstand van en geen behoefte aan.

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 22:48
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Toevoegen Jantom, Linda heeft zo onbeschoft gereageerd dat op de meeste antwoorden dat, als je alles goed hebt gelezen, [edit redactie] er nog nooit zoveel tekst (lomp, schelden etc.) is weggehaald. Ik heb dat nog nooit gezien, in die mate dan.

jantom
door jantom - Aug 5, 2011 om 22:55
377 Antwoorden / 0 Vragen

Aan engelandvaarder

Bedankt voor jouw altijd gewaardeerde reactie.

Ik verwacht niet dat Kassa zo 1-2-3 met mijn idee rekening houdt. Maar in dit kader wilde ik het toch even spuien. En wie weet wat de toekomst voor ons hier op de Kassa-site in petto heeft.
Onze inspanningen hebben wel altijd direct (of misschien indirect) te maken met onze standpunten over een voorgelegde situatie. Ik verwacht niet zo snel ingrijpen van de redactie.

Ik ben niet plan naar Hyves of Twitter te gaan want het gaat hier om Kassa-zaken en daar houd ik het bij. Ik heb er ook niet altijd veel tijd voor.

jantom
door jantom - Aug 5, 2011 om 23:10
377 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=engelandvaarder schreef op vrijdag 5 aug 2011, 22:48]Toevoegen Jantom, Linda heeft zo onbeschoft gereageerd dat op de meeste antwoorden dat, als je alles goed hebt gelezen, [edit redactie] er nog nooit zoveel tekst (lomp, schelden etc.) is weggehaald. Ik heb dat nog nooit gezien, in die mate dan.

Het is inderdaad wel erg met de reacties maar dat is allemaal uitgelokt door Linda.
Er zijn geen woorden voor en dan wordt al snel het groffe geschut in stelling gebracht.
Ik probeer zelf altijd zo neutraal mogelijk te antwoorden maar doe dat wel soms met een vleugje kritiek of met wat lof. Zo moet men dat doen. Het moet vriendelijk blijven.
Als er dan iemand de grond in moet worden geboord dan kan dat ook op redelijk vriendelijke wijze gebeuren. Het beste is dan om niet de persoon zelf maar de zaak aan te pakken.

tenormin
door tenormin - Aug 5, 2011 om 23:31
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Linda 2cute was voor de eerste maal op de site, zo te lezen in haar profiel en, als ik heel eerlijk mag zijn, hoop ik dat het bij 1 keer blijft. Het probleem met zulke mensen op de site is dat, als ze grof worden, je dat zelf ook wilt worden en je inhoud. Wat dan tot de "ergste" uitdrukking komt bij ons als "adviseurs" om haar naam de gaan mishandelen zoals anderen, onder wie ikzelf, hebben gedaan. Maar ik ben klaar met lady Princess.

jantom
door jantom - Aug 5, 2011 om 23:46
377 Antwoorden / 0 Vragen

Ik deel (weer) jouw mening, engelandvaarder.

Ik kom vanuit de ambtenarij en hielp ook vaak burgers aan de balie. Dat ging vooral over bouwvergunningen, grondzaken en andere daaraan gerelateerde zaken.
Er kwamen best weleens boze burgers bij mij maar ik wist ze altijd goed op te vangen en als een ambtenaar objectief is luistert men ook.

Mensen willen geen verhaaltjes horen maar gehoord worden en als een ambtenaar niet in de burger geinteresseerd is moet die wat anders gaan zoeken. Zo eenvoudig kan dat zijn.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Aug 6, 2011 om 02:26
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Aan allen die nu nog over zichzelf of aanverwante zaken lopen te dimdammen:

Linda reageert wijselijk al sinds donderdag-vrijdag middernacht niet meer. Ze is eigenwijs en denkt dat ze de hoogste eisen aan een goedkoop product mag stellen. Dat is haar slecht duidelijk te maken.

Niemand heeft haar verteld dat een product in het algemeen moet voldoen aan redelijke eisen die je er aan mag stellen. Dit impliceert dat je aan een duurder product hogere eisen mag stellen dan aan een goedkoop product zoals Princess van Blokker.
Heb je speciale eisen kenbaar gemaakt aan de verkoper? {Het is wel verstandig wanneer je die speciale eisen kenbaar maakt in het bijzijn van een getuige die geen 1-e lijns familie (belanghebbende) van je is.} Wanneer de verkoper bevestigt dat het product aan die eisen voldoet en het product voldoet daar toch niet aan dan heb je het recht op geld retour wegens dwaling.
Zo ligt het en niet anders.

Hardware ERror MAN. (Elektrotechnisch installateur in ruste. Met professionele kennis van wit- en bruingoed.)

ro
door robhut1965 - Aug 6, 2011 om 02:51
2 Antwoorden / 0 Vragen

Laatst condooms gekocht bij de blokker, wat denk je? die bevallen voor geen meter, willen ze die dingen toch niet terug nemen!!! wat een slechte tent zeg

tdehond
door tdehond - Aug 6, 2011 om 07:47
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=jantom schreef op vrijdag 5 aug 2011, 22:55]Aan engelandvaarder

Bedankt voor jouw altijd gewaardeerde reactie.

Ik verwacht niet dat Kassa zo 1-2-3 met mijn idee rekening houdt.

Ik zou daar inderdaad niet op rekenen.

Het enige punt waarom ik geen product als een electrisch apparaat meer zou willen kopen bij Blokker is, dat deze alleen geruild kan worden als deze in een ongeopende verpakking zit. Het is dan onmogelijk om te beoordelen of dit een goed product is.

Bij een stofzuiger is het een probleem omdat ermee gezogen is en het is onhygiënisch om deze dan nog eens te verkopen als het product niet bevalt. Daar heb ik begrip voor.

Een soortgelijk probleem is al eens eerder aan de orde geweest: klik

Ik vind het dus wel fijn dat dit probleem hier aan de orde is geweest. Het was aanleiding om de a.v. te bekijken van Blokker. Ik weet nu genoeg.

1paul
door 1paul - Aug 6, 2011 om 08:44
3144 Antwoorden / 0 Vragen

Als je goed had gelezen hardware dan had je gezien dat die punten die jij noemt wel aan de orde zijn geweest...

jpm
door jpm - Aug 6, 2011 om 10:09
820 Antwoorden / 28 Vragen

Linda2cute. Jij bent waarschijnlijk afkomstig uit Amerika of hebt er lang gewoond. Ook de engelse woorden die je gebruikt (eveneens in je naam) duiden daarop. In Amerika worden gebruikte apparaten vaker geruild, daar wordt het woord 'service' inderdaad ruimer uitgelegd. De concurrentie is er groter, de doelgroep en daarmee de productieomvang ook. Er is, jammer voor jou, een degelijk verschil tussen Amerika en Nederland. In ons land hebben wij weer andere zaken anders en misschien beter geregeld.

bosbess
door bosbess - Aug 6, 2011 om 10:10
354 Antwoorden / 40 Vragen

Komt er dan nooit een einde aan deze keukenmeidenroman?

tenormin
door tenormin - Aug 6, 2011 om 10:19
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=jpm schreef op zaterdag 6 aug 2011, 10:09]Linda2cute. Jij bent waarschijnlijk afkomstig uit Amerika of hebt er lang gewoond. Ook de engelse woorden die je gebruikt (eveneens in je naam) duiden daarop. In Amerika worden gebruikte apparaten vaker geruild, daar wordt het woord 'service' inderdaad ruimer uitgelegd. De concurrentie is er groter, de doelgroep en daarmee de productieomvang ook. Er is, jammer voor jou, een degelijk verschil tussen Amerika en Nederland. In ons land hebben wij weer andere zaken anders en misschien beter geregeld.

Dan heeft u mijn inzending van vrijdag 5 augustus 16:48 zeker gemist. Wat wel te begrijpen is tussen al ons commentaar of liever "schriftelijk gevecht" tegen Linda 4better.

tenormin
door tenormin - Aug 6, 2011 om 10:23
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Nee Bosbess, de bouquetreeks is altijd goedkoop en moet dan doorgaan tot "een gelukkig einde". Maat TS is al heel stil, dus ik denk dat het over is. Maakt mij niet uit, als ik geen zin meer heb sla ik al de items aan en delete het, makkelijk zat toch?

jpm
door jpm - Aug 6, 2011 om 10:54
820 Antwoorden / 28 Vragen

@engelandvaarder. Nee, ik heb echt niets gemist, echt alle commentaren gelezen. Niemand hoeft plaatsvervangende schaamte te hebben, ook al zou u Amerikaans zijn geweest. Het gaat om empatisch vermogen, de een is nu eenmaal sterker daarin dan de ander. Linda2cute is dat niet zo, dat kan best een goede reden hebben. Als dat gepaard gaat met minder sociale vaardigheden, krijg je wat we hier al dagen hebben gezien. Eigenlijk moeten we uit pieteit stoppen met deze discussie, dan nemen we onszelf ook serieus.

jantom
door jantom - Aug 6, 2011 om 10:57
377 Antwoorden / 0 Vragen

Aan JPM

Daar ben ik helemaal voor in (stoppen met dit onderwerp).
Iedereen nog een fijn weekend met niet teveel neerslag.

tenormin
door tenormin - Aug 6, 2011 om 14:07
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=jpm schreef op zaterdag 6 aug 2011, 10:54]@engelandvaarder. Nee, ik heb echt niets gemist, echt alle commentaren gelezen. Niemand hoeft plaatsvervangende schaamte te hebben, ook al zou u Amerikaans zijn geweest. Het gaat om empatisch vermogen, de een is nu eenmaal sterker daarin dan de ander. Linda2cute is dat niet zo, dat kan best een goede reden hebben. Als dat gepaard gaat met minder sociale vaardigheden, krijg je wat we hier al dagen hebben gezien. Eigenlijk moeten we uit pieteit stoppen met deze discussie, dan nemen we onszelf ook serieus.

Dan hebben we bij deze de aftiteling van de film. Gelukkig.

traporgel
door traporgel - Aug 6, 2011 om 17:29
191 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=robhut1965 schreef op zaterdag 6 aug 2011, 02:51]Laatst condooms gekocht bij de blokker, wat denk je? die bevallen voor geen meter,

Kom nou Rob, per meter? Nu zit ik meteen met de gedachte dat je heel erg 2cute bent.

:-)

bosbess
door bosbess - Aug 6, 2011 om 18:02
354 Antwoorden / 40 Vragen

Ja Engelandvaarder, daar konden we op wachten. Daar heeft Orgeldraaier weer net zo lang zitten zoeken tot hij de condooms had gevonden. Zullen we nu dan echt het licht UITdoen?

tenormin
door tenormin - Aug 6, 2011 om 19:14
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=bosbess schreef op zaterdag 6 aug 2011, 18:02]Ja Engelandvaarder, daar konden we op wachten. Daar heeft Orgeldraaier weer net zo lang zitten zoeken tot hij de condooms had gevonden. Zullen we nu dan echt het licht UITdoen?

Hè, wat zeg je, even het knopje van het licht zoeken, ik lag al te "slapen" en nu gaat bosbess me weer wakker maken. Je moet maar zo denken: orgeldraaier heeft die condooms helemaal niet meer nodig, jôh; dat denkt ie maar. Nou, ik ga weer slapen, dacht dat het sprookje uit was.

birdies
door birdies - Aug 6, 2011 om 19:19
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=bosbess schreef op zaterdag 6 aug 2011, 18:02]Zullen we nu dan echt het licht UITdoen?

Goed plan! De helft van alle reacties zijn compleet off-topic; misschien moeten enkelen eens de 'spelregels' doornemen.

tenormin
door tenormin - Aug 6, 2011 om 19:29
16829 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=birdies schreef op zaterdag 6 aug 2011, 19:19][quote=bosbess schreef op zaterdag 6 aug 2011, 18:02]Zullen we nu dan echt het licht UITdoen?

Goed plan! De helft van alle reacties zijn compleet off-topic; misschien moeten enkelen eens de 'spelregels' doornemen.

De bijna beste op KASSA, de liefste, vriendelijkste en altijd aardige en nuttige antwoord gevende Birdies: wat ís er aan de hand? Ik was al gestopt en Bosbess en anderen ook. Maar je verwijt "compleet off-topic" ligt niet dit keer aan ons maar aan de boosaardige antwoorden die we ontvingen van TS. Heb ook aangegeven dat ik in ieder geval nog nooit zoveel [edit redadactie] (of wat er stond) had gezien.

bosbess
door bosbess - Aug 6, 2011 om 19:41
354 Antwoorden / 40 Vragen

Ik dacht dat je sliep. Ja, de sitepolitie heeft het druk gehad. En ik schreef alleen maar stomme trut. Is dat echt erg? Zou domme doos wél mogen? Ik heb me in ieder geval bijzonder geamuseerd en dat is ook wat waard.

tenormin
door tenormin - Aug 6, 2011 om 19:52
16829 Antwoorden / 108 Vragen

bosbess, ik durf niet meer te antwoorden.

djintara
door djintara - Aug 7, 2011 om 09:50
31 Antwoorden / 11 Vragen

Goeiemorgen allemaal! Hier is het weer weer druilerig maar daar zijn we ondertussen al een beetje aan gewend.

Jongens, Meiden, laten we er mee ophouden. Die dame is het helemaal niet waard om er onderling "woorden" mee/over te krijgen. We hebben allemaal ons zegje gedaan en klaar er mee nu. Dat we er nog over na steggelen gunnen we haar toch helemaal niet? Kom op, op naar een ander quote. En allemaal een leuke dag toegewenst!

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Aug 7, 2011 om 11:00
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ djintara, off topic:

Je woont kennelijk in het verkeerde deel van ons land: hier schijnt de zon weer, nu bij half bewolkte hemel. Daarvoor is het ook zondag.
"Iedereen krig wat um tookump", plegen we hier dan te zeggen.

"On topic":
"Spuit elf" is het enige wat bij me opkomt.

H.

ak
door aksiram - Aug 7, 2011 om 16:46
9 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb bij de marskramer een princess gekocht en ik had een week de tijd om deze uit te proberen en als deze niet beviel kon ik hem terug brengen. Ik heb hem gehouden maar na een paar weken was de stofzuiger kapot, hij zoog niet meer goed. met bonnetje en stofzuiger terug gegaan, waar het werd gecontroleerd en ik kreeg meteen een nieuwe mee die beter zuigt als de 1e.

sonjaatje
door sonjaatje - Aug 7, 2011 om 17:01
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Dan weet ik dus dat ik niet naar Marskramer hoef te gaan omdat je daar de kans loopt een 2e handsje te kopen.

sp
door spikkel - Aug 7, 2011 om 19:17
148 Antwoorden / 5 Vragen

Het lijkt hier wel soapserie, en dat nog wel in de zomerstop. Mijn hemel, 8 bladzijdes over een stofzuiger en een verwend meisje.

nu
door nuvervara - Aug 8, 2011 om 12:07
43 Antwoorden / 24 Vragen

[quote=toolboy schreef op donderdag 4 aug 2011, 21:06]Een stofzuiger koop je bij een specialist die er verstand van heeft.!!!!!!
Niet bij een allerhande supermarkt als blokker.Daarnaast zal u voor een goede stofzuiger wel een paar centen moeten overhandigen.
En vanuit china komt nog steeds niet zo`n kwaliteits product.

Beste Toolboy,
Ik heb een Philips Easylife Fc8144 gekocht bij een erkende witgoed dealer. Verhaal aangehoord hoe goed deze Philips wel is.. Volgens de specs. is de geluidsproduktie 82db. Echter de zuigstang werkt als een orgelpijp.Zodra de zuigstang en slang zijn aangesloten doet het pijn aan je oren.. Stofzuigen zonder oordopjes is alleen mogelijk op minimale zuigkracht! De diameter van de buis is afwijkend dus passen er geen standaard zuigmonden op. De combizuigmond is ca. 6 mm hoger dan standaard monden waardoor het niet meer mogelijk is onder kasten op poten te zuigen.
Het kopen bij een specialist is dus nog geen garantie voor een goede koop!

Redacteur
door Redacteur - Aug 8, 2011 om 13:49
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Beste experts,

Dit topic gaat dicht omdat er teveel off-topic reacties zijn geplaatst.

Met vriendelijke groet,

Redactie Kassa-online