mjvanderwerf
door mjvanderwerf Jul 31, 2021 om 18:59
Elektronica & tv

Thunderbird - Ongewenst

Goedenavond,
de eerste keer datr ik een bericht van die afzender ontving hen ik "omgewenst" aangeklikt.
Als ik weer zo'n bericht krijg meldt Thunderbird "thunderbird denkt dat dit bericht ongëwenst is"
Bericht dan verwijderen of een andere actie ?
MJ

1988 5 Rapporteer

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jul 31, 2021 om 19:04
2048 Antwoorden / Vragen

Mooi dat alles goed functioneert.

tenormin
door tenormin Jul 31, 2021 om 19:41
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Hé, waarom dit antwoord @hendrik. Ik lees nergens dat het opgelost is.

marita5
door marita5 Jul 31, 2021 om 20:18
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@henkdezevende , wat een flut antwoord .

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Jul 31, 2021 om 21:11
2048 Antwoorden / Vragen

TS heeft aangegeven dat mail van deze afzender ongewenst is en nu geeft Thunderbird aan dat mail van deze afzender ongewenst is Functioneert dus als een zonnetje.

heremietkreeft
door heremietkreeft Aug 1, 2021 om 09:55
16838 Antwoorden / 202 Vragen

@HENKDEZEVENDE heeft in principe wel gelijk maar ik zie het ook niet als een antwoord waar de vraagsteller iets aan heeft en dus meer als 'grap'. :-)

sira
door sira Aug 1, 2021 om 13:30
2331 Antwoorden / 24 Vragen

Ik vind het antwoord wel humor hebben. Thunderbird doet exact wat de gebruiker heeft aangegeven.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Aug 1, 2021 om 17:50
2048 Antwoorden / Vragen

Het juiste antwoord geeft Maritas die blijkbaar wel begrijpt wat TS bedoelt dus er is echt niets anders aan de hand dat iemand die zich zó onduidelijk uit elkaar drukt dat ik echt niet begrijp wat het probleem is.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Jul 31, 2021 om 20:17
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mjvanderwerf ,

1 ) Klik rechtsbovenaan op de drie streepjes > accountinstellingen > ongewenste berichten > vink aan wat u wilt doen met ongewenste berichten .

2 ) Klik rechtsbovenaan wederom op de 3 streepjes > opties > privacybeveiliging > scroll naar beneden onder : ongewenste berichten > vink daar weer aan wat
     u wilt doen met ongewenste berichten .

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 1, 2021 om 09:50
16838 Antwoorden / 202 Vragen

U heeft zelf aangegeven dat de afzender voor u ongewenst is en dan is het logisch dat dat dan oiok bij een volgend bericht wordt gemeld.
Blijft het ongewenst of niet, zie dan de verwijzingen die u al kreeg. (Blijvend ongewenst dan bericht verwijderen).

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Aug 1, 2021 om 11:46
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Ik maakte ook wel eens deze fout....

Gewoon zoeken onder instellingen en   dan blijven ze wel komen.
Vaak geen  of  op Spam lijkende  tekst van Onderwerp en ik ging ook de fout in.

Hallo Schatje, mag ik vanavond......

en dat was mijn zusje!
ik ga daar echt niet mee ..... Spam geklikt....

Ze wilde alleen maar mijn aanhanger even lenen!

brui0929_20654
door brui0929_20654 - Aug 2, 2021 om 22:32
98 Antwoorden / 1 Vragen

Klik op ongewenste kijk of hier berichten staan die u wel wil ontvangen. Verplaats deze naar postvak in. Verwijder de ongewenste berichten. Let op belangrijke berichten kunnen ook in het postvak ongewenste berichten staan.

gerbera
door gerbera Aug 4, 2021 om 14:01
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Waarom zo moeilijk als het makkelijk kan, gewoon op de map ongewente berichten gaan staan, rechter muisknop klikken en vervolgens op map leegmaken klikken.