sk
door skeepa Mar 22, 2011 om 00:52
Elektronica & tv

TV pakket met 4000+ zenders

Recentelijk ben ik op internet een website tegengekomen waarop meer dan 4000 tv-zenders wereldwijd worden aangeboden voor een eenmalige betaling van slechts 19,95 euro. De website is http://www.all-in-television.com/tvpakket.html. Mijn vraag hierover is of iemand hier ervaring mee heeft en/of weet of dit te vertrouwen is. Ook zou ik graag willen weten wat mogelijke gebruikers van deze software hiervan vinden.

21956 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 22, 2011 om 02:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet doen! U wordt blij gemaakt met een dooie mus!

Dit item is al vaker hier beantwoord. U betaalt een bedrag en u komt vn een koude kermis thuis.

Wat moet u met 4000+ zenders? Er heerst op programma's sowieso (auteurs)rechten en velen zenders zijn niet free-to-air, gecodeerde zenders. Op internet kunt zelf naar een zender zoeken en daar bekijken of het 'publiekelijk' kunt inzien of niet. Voorbeeld: www.sat3.de, programma: 'Neues' (Sonntag 16U30), via internet te volgen.

ve
door verwijderd - Mar 22, 2011 om 10:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo skeepa,

Deze is dan nog duur.... Je komt ze ook tegen voor €7,95....
Als je denkt dat je voor dat geld naar de reguliere zenders als Ned1, Ned2, Ned3, RTL4, RTL5, SBS6 enz. kunt kijken, dan kom je bedrogen uit. Het enige dat je voor dat geld krijgt is een programmaatje om 'streaming-video' te bekijken op je computer en een lijstje met websites waar 'streaming-video' wordt aangeboden.
Streaming-video kun je waarschijnlijk al op je computer bekijken (als je tenminste wel eens een programma van b.v. uitzendinggemist, kassa of radar via het internet hebt bekenen) en die websites kun je met google zelf ook wel vinden.
Kortom, weggegooid geld dus.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Mar 23, 2011 om 13:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog goedkoper is het om lid te worden van " www.clubs.nl " of www.download.com
daar kunt u het programma vinden voor noppes.

Het is een freeware ofwel gratis programma waar deze gasten gewoon geld aan willen verdienen net zo als voor het "unlocken" van telefoons.

Ook daar mag minimaal € 2,95 betaald voor worden maar ook dat programma is gewoon gratis te downloaden en weg te donderen omdat het niet werkt.

ve
door verwijderd - Mar 23, 2011 om 13:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben heel netjes behandeld door Tvpakket-digitaal.
Kennelijk had ik niet goed gelezen maar voor de Mac is er geen pakket.
Ik kreeg mijn geld gewoon netjes terug.
Dus het kan wel.

Geachte heer/mevrouw,

De software is niet voor de mac zoals vermeldt op de site .
Dank voor uw mail naar ons.

Yvette van Laar, TV Pakket Digitaal
Met vriendelijke groet, Astrid de Graaf

ve
door verwijderd - Mar 23, 2011 om 14:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

wil je veel zenders , neem dan een dreambox (satteliet)
originele software eraf gooien en image draaien van satforum.
succes!!

ve
door verwijderd - Mar 23, 2011 om 14:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

satelliet wel even goed schrijven natuurlijk!!

ve
door verwijderd - Mar 23, 2011 om 14:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Via internet eenvoudig toegang tot 2335 TV-zenders en groot aantal webcams. Geheel gratis.

http://nl.wwitv.com/

groeten van avda43

ve
door verwijderd - Mar 23, 2011 om 14:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

vatoslocos schreef op woensdag 23 mrt 2011, 14:19: wil je veel zenders , neem dan een dreambox (sateliet)
originele software eraf gooien en image draaien van satforum.
succes!!

Hallo Vatoslocos, Ik wil graag wat meer info, Ik zie de vliegtuigen maar hoor bijna niets, storing?
Digitaal ook goed op een groot scherm, of een Beamer via de schotelmogelijk als je dat weet / sateliet? ook voor led/hd/en alles wat vandaag mogelijk is,
Bijvoorbaat dank.

ve
door verwijderd - Mar 23, 2011 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niet doen. geheel GRATIS bij http://linkenservice.nl
Via deze website en internet eenvoudig toegang tot heel veel TV-zenders

ve
door verwijderd - Mar 22, 2013 om 19:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

NIET DOEN. DEZE PERSSOON IS EEN OPLICHTER .......
GRATS bij: http://linkenservice.nl

ve
door verwijderd - Mar 22, 2013 om 19:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

nederlof schreef op vrijdag 22 mrt 2013, 19:28: NIET DOEN. DEZE PERSSOON IS EEN OPLICHTER .......
GRATS bij: http://linkenservice.nl

Na twee jaar een ouwe koe weer uit de sloot gehaald!

Twee jaar te laat met uw antwoord, zoals dat heet: 'Mosterd na de maaltijd!'

ve
door verwijderd - Mar 22, 2013 om 19:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

wolfgang wölfe schreef op vrijdag 22 mrt 2013, 19:32:
nederlof schreef op vrijdag 22 mrt 2013, 19:28: NIET DOEN. DEZE PERSSOON IS EEN OPLICHTER .......
GRATS bij: http://linkenservice.nl

Na twee jaar een ouwe koe weer uit de sloot gehaald!

Twee jaar te laat met uw antwoord, zoals dat heet: 'Mosterd na de maaltijd!'

Ja dit is natuurlijk na 2 jaar voor de TS niet meer van toepassing maar als de beantwoorder het eens met een tip had gedaan zou het dus wel leuk geweest zijn, en voor degene die daar intresse in zullen hebben ook via dit antwoord van dienst kunnen zijn.om daar gebruik van te maken.

ve
door verwijderd - Mar 22, 2013 om 21:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius-2 schreef op vrijdag 22 mrt 2013, 19:50:
Ja dit is natuurlijk na 2 jaar voor de TS niet meer van toepassing maar als de beantwoorder het eens met een tip had gedaan zou het dus wel leuk geweest zijn, en voor degene die daar intresse in zullen hebben ook via dit antwoord van dienst kunnen zijn.om daar gebruik van te maken.

Dan moet die link wel werken!
http://linkenservice.nl
Quote:
"Deze domeinnaam is door Web2Host afgesloten wegens administratieve redenen"