secondbest
door secondbest Aug 23, 2012 om 15:31
Elektronica & tv

Updaten HUMAX IRHD-5100C

Hallo,

heb een probleem met mijn humax 5100c er is door ziggo een firmaware update beschikbaar gemaakt op 21 augustus 2012 maar het lukt mij maar niet om te updaten.

mijn huidige software is 1.00.17

ik doe het volgende

Hoe kunt u de software downloaden:
Druk op de afstandsbediening op de knop 'Menu'.
Ga naar 'Instellingen' - 'Installatie' - typ uw wachtwoord in (standaard wachtwoord is 0000) - Kies de tweede optie: 'Irdeto Software Updaten'

De download duurt ca. 15 min. en mag niet onderbroken worden. De ontvanger start daarna automatisch opnieuw op. De update kan niet ongedaan gemaakt worden.

alleen staat erbij mij geen irdeto software updaten maar gewoon software updaten en als ik daar vervolgens op klik gaat die zoeken naar nieuwe software maar vind niks.

iemand enig idee want met ziggo bellen kom je ook niet verder.

4375 3 Rapporteer

secondbest
door secondbest - Aug 23, 2012 om 15:37
22 Antwoorden / 2 Vragen

21 augustus moet zijn 9 augustus

tdehond
door tdehond - Aug 23, 2012 om 16:18
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Uw aanwijzingen gevolgd. Bij mij kwam de optie: software opwaarderen.
ja.
update startte.
Na 11 minuten was de update voltooid.

secondbest
door secondbest - Aug 23, 2012 om 17:22
22 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=tdehond schreef op donderdag 23 aug 2012, 16:18]Uw aanwijzingen gevolgd. Bij mij kwam de optie: software opwaarderen.
ja.
update startte.
Na 11 minuten was de update voltooid.

bij mij blijft die zeker 10min zoeken naar nieuwe software en dan springt die weer op tv en is er niks gebeurt.