Viaplay onbereikbaar en duurder als afgesproken
Wij hadden een abbonement bij via play,13 maanden voor 99 euro,en buiten dat het dan tot 13 maart moest lopen,en het dat niet deed,nu het volgende,ik ging niet akkoord met hun nieuwe prijs,kreeg daarop een aanboed van 10,49 per maand voor een jaar,via mail en via pb,ben daarmee akkoord gegaan,en krijg nu plotseling een mail dat ik 15,99 per maand moet betalen,heb daarop al een aantal keren gereageerd,ook via mail en facebook,en nu krijg ik dus geen enkele reactie meer,bellen kun je hun ook niet,en ik hoor dat dus van meer mensen,zijn wij nu echt de enige?Klantenservice kun je ook al niet bereiken via mail........
Geachte Witteke,
Wat bedoelt u met "via pb"?
Kunt u een foto maken van de mail van Viaplay ,waarin het bedrag van € 10,49 staat en hier uploaden?
U kunt de foto uploaden bij een nieuw antwoord.(uiteraard even uw privé gegevens afdekken).
Via pb zal zijn "persoonlijk bericht"
Ik hoop dat het gelukt is,ben al wat ouder
Het is gelukt, alleen het e-mailadres van uw man verwijderen anders kan hij met spam overladen worden.
U kunt dat via "bewerk" doen.
Ben je akkoord gegaan en heb je je abonnement opgezegd zoals ze schrijven (dus een mail verstuurd). Heb je vervolgens weer een nieuw abonnement afgesloten voor 10,49? Dit had je zelf moeten doen op de website van Viaplay voor 1 maart.
Ik heb dit ook gedaan en betaal nu 10,49 p/m voor 1 jaar.
Als u niet tijdig hebt opgezegd wordt uw abonnement automatisch verlengd met de nieuwe geldende prijs wat maandelijks opzegbaar is.
https://help.viaplay.com/nl/request/?token=3c21e52194
Ja ik had opgezegd,en ja ik heb via mail met hun een nieuw jaarcontract afgesloten,door te antwoorden op hun mail dat dit goed was
En ja,alles voor een maart
Ik ben wel een ouder blondje
Maar zo dom ben ik nu ook weer niet
En ook nog gemaild of het goed gegaan was,en dat ook via pb op facebook nog nagevraagd,maar antwoorden krijg je niet
Dit geld krijgen ze in elk geval maar een keer,op deze basis doorgaan?
Dan moeten ze snel alles in orde maken
het is vrij simpel, bewaar alle correspondentie heel goed, zet het even in een aparte map van mail bijvoorbeeld die u viaplay noemt of sla het op op de pc dan wel print het uit.
als men het hoge bedrag automatische afschrijft laat u dit terugstorten door uw bank (storneren) en maakt u vervolgens zelf het juiste, lagere bedrag over naar hen.
op enig moment zal men reageren en dan reageert u terug met de opgeslagen communicatie en de stelling dat u juiste bedrag betaald!
Om in je eigen woorden te blijven, toch een iets dommer blondje dan je dus zelf vind.
Om gebruik te kunnen maken van die nieuwe aanbieding had je dus via de website je opnieuw moeten aanmelden en niet via de mail. Staat ook duidelijk in je afbeelding van je pb.
Er klopt wel meer niet daar,22 februari vorig jaar een abonement afgesloten voor 13 maanden,en per een maart zouden we niks meer kunnen zien
Je hebt het zelf niet goed gedaan. Je had je abonnement moeten opzeggen door via de mail te beantwoorden maar het nieuwe goedkopere abonnement had je zelf moeten aanvragen als nieuwe aanmelding op de website van Viaplay zoals ook duidelijk in het pb staat.
Er staat over het te vroeg afsluiten van het abonnement een artikel op https://www.totaaltv.nl/nieuws/viaplay-biedt-te-vroeg-afgesloten-klanten-10-euro-compensatie-wel-zelf-bij-klantenservice-vragen/
Viaplay biedt 10 euro compensatie, maar dat moet je wel zelf aanvragen. Staat ook in het artikel dat je wegens drukte veel geduld moet hebben om de klantenservice te pakken te krijgen.
Beste Witteke.
Was het niet zo, dat er een aanbieding was die je moest regelen, VOOR 28 februari !! 2023!! , daarna was het niet meer, alleen voor die datum zou het €10.49 zijn.Daarna de gewone prijs van € 15.99. kan dit kloppen. een kennis van ons heeft dit bevestigd, en € 10.49 betaald.
Sterkte.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Nationale energie beheer
Heb probleem met nationale energie beheer
Zij hebben me onder valse voorwendselen overgezet van budget energie naar mega energie waar in straf boeten kreeg wat niet beloofd was zij hebben het geprobeerd op te lossen en contract ontbonden met mega en me geplaats bij gewoon energie en me belooft dat ik 250 euro binnen 8 weken terug gestort zou krijgen maar onder tussen al 12 weken niets nu kree
...
Lees meer
Mag iemand na retour zending en blijkbaar wat stuk gegaan maar eist nu de helft
heb een pakket teruggestuurd binnen 1 uur na levering heb het naar eer en geweten goed verpakt maar tijdens vervoer is er waarschijnlijk een klein haakje waar op een klein pankje moet rusten stuk gegaan ze zeggen dat ze het nu niet meer kunnen verkopen nou nu een nieuw hangertje met 2 kleine spijkertjes erin en hij is als nieuw maar hij eist nu de helft van de aankoop 54 euro vindt het nogal w ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer