Viaplay
Ben ik de enige die de Streamingsdienst Viaplay op alle fronten als slecht en te duur kwalificeer?
De beeldkwaliteit is belabberd. 720p of soms 1080p ALS de verbinding er"weer" niet is, of dat er gebufferd moet worden...
De F1 wordt zo de nek omgedraaid omdat het niet om aan te zien is...
Het ligt niet aan de internet infrastructuur hier of aan de apparaten...die zijn allemaal high end en up to date...
Misschien is het mogelijk om op dit platform de klachten te verzamelen??? In de hoop dat er iets mee gedaan gaat worden...
Er is geen klantenservice bereikbaar..
En op e-mails of klachten wordt niet gereageerd anders dan "de meest succesvolle launch"...
Het lijkt verdorie wel televisie uit de jaren 70 van de vorige eeuw.
Topantwoord
Hier zijn we ook zeer teleurgesteld over deze diemst
Schamdig hoe er ook omgegaan wordt met klachten.
Commentatoren op de zender zijn ook bar slecht.
Inmiddels overgestapt naar F1 Tv / pro
Echt een aanrader
Zelf voor 0,00 was Viaplay niet te pruimen.
Topantwoord
Geachte F. Knol,
Bij welke provider zit u?
Zijn uw andere streamingdiensten wel goed?
Ziggo. 300 30 MB Abo
Topantwoord
Hallo E.Knol ,
Ben ik de enige die de Streamingsdienst Viaplay op alle fronten als slecht en te duur kwalificeer?
Nee , u bent niet de enige , klachten in overvloed , klik op de rode regels .
https://nl.trustpilot.com/review/viaplay.nl
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/viaplay/details?companyId=3e27fbc3-3dbd-4685-ba96-d94884dbd4b3
https://ervaringensite.nl/viaplay-reviews
Hallo, mijn man keek naar de Formule 1 op Viaplay. Inderdaad, heel veel haperingen tijdens het streamen via de app op de telefoon. Geen reactie op klachten daarover via de mail. We hebben sinds een paar weken een mediabox van onze provider waar de app van Viaplay op zit. Geen storingen meer nu.
Heeft uw provider misschien ook een app die u kunt gebruiken? Succes.
Zelfs de door Viaplay aan Ziggo geleverde beelden (ook voor de samenvatting )zijn slechter dan F1 Pro / TV....
Daarom zijn we na een proefmaand weg bij Viaplay en bij F1 Pro/TV voor veel minder geld.
Zelfs de door Viaplay aan Ziggo geleverde beelden (ook voor de samenvatting )zijn slechter dan F1 Pro / TV....
Daarom zijn we na een proefmaand weg bij Viaplay en bij F1 Pro/TV voor veel minder geld.
Of er meer klachten zijn? Ja. Ik benut het zelf niet maar als u met zoeknaam 'klachten viaplay'op het i-net zoekt ziet u er erg veel en ook als mogelijkheid uw klacht daaraan toe te voegen deze (van de gratis service van de consumentenbond) https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/viaplay/details?
Voor de tweede keer gepost op Consumentenbond.
Inmiddels weg bij tot dan toe gratis ViaPlay. Nu bij F1 Pro/TV. Veel goedkoper en zo veel meer beter qua alles. We genieten weer.
Als schrale troost: u bent inderdaad niet de enige en aanvullend op mijn eerdere reactie zie dan o.a. ook dit https://radar.avrotros.nl/forum/televisie-f60/viaplay-werkt-slecht-klantenservice-onbereikbaar-t198622.html met aanname dat de vraag daar niet van u is.
Ik kijk d'r formule 1 mee en ik herken niets van deze klachten. Ik heb geen storingen of haperingen op telefoon of tablet of laptop. Ik zit op Ziggo dus ik denk toch dat het probleem tussen Viaplay en uw provider zit of bij de provider zelf.
Duur heeft er natuurlijk niets mee te maken, het is net zo duur of het nou wel of niet goed werkt. Bovendien kun je, als je het te duur vindt, ook opzeggen.
Beeldkwaliteit is ronduit slecht. Soms is het beeld wazig of valt gewoon weg.
Denk er over mijn abonnement op te zeggen.
Ik Heb een app via viaplay en geen problemen met de ontvangst prima beeld op een nieuwe TV van Samsung . Je moet er natuurlijk wel 9.99 per maand voor betalen.
Peter Raadjes
Inderdaad heb dezelfde ervaring. Ben overgegaan op stream dienst formule 1, is veel goedkoper en veel betere kwaliteit. Nadeel dat het verslag in het Engels of Duits is. Viaplay zeer slecht verslag op een hele monotone manier. Vaak luister ik naar het verslag van Olof Mol. Dan is het weer als vanouds. Deze kan ook gestreamd worden. Even F1 downloaden.
overgaan dus naar F1.
succes
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer