Wi
door Willemvk Oct 16, 2019 om 15:08
Elektronica & tv

Videoland - storing

Hallo,

Om de haverklap is Videoland onbereikbaar wegens een storing. Al vaak gebeld, meestal zijn ze niet te bereiken omdat het te druk is. Als je er dan een keer, eindelijk, doorheen komt, kan niemand je ooit verder helpen. Het blijft techniek, bla bla. Ongekend hoe arrogant deze dienst zich opstelt. Nooit een compensatie, nooit uit zichzelf nieuws dat er een storing is, nooit een meerdere kunnen spreken, helemaal niks. Maandelijks wordt er een serieus bedrag betaald door zo'n 600.000 gebruikers.

Ik zou graag zien dat deze arrogante organisatie eens aan wordt gepakt. Veel te vaak is er een storing en ze blijven zich maar arrogant opstellen.
Kan ik/kunnen we/iemand hier iets mee? Het is meer een principe kwestie dan die paar euro per maand. Ben benieuwd hoe de rest hier er over denkt.

2864 7 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 16, 2019 om 15:13
16775 Antwoorden / 202 Vragen

Ik vrees dat hier weinig aan te doen is m.u.v. schriftelijk klagen. Ik heb geen ervaring met Videoland. Een andere mogelijkheid om verdere ergernis te voorkomen is opzeggen.

marita5
door marita5 - Oct 16, 2019 om 15:18
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Willemvk ,

Als er een storing is , kunt u dit lezen op allestoringen.nl , u kunt daar een reactie plaatsen , u bent niet de enige .
Maar als ik lees hoe mensen daar onder elkaar reageren , is het maar een zooitje ongeregeld en zeer onbeschoft .
U kunt ook klagen via FB / of Twitter .
Of nog beter Videoland opzeggen , bent u in een keer van het probleem af .

Ik heb nergens last van , gebruik Videoland niet .

https://allestoringen.nl/storing/videoland-on-demand/nieuws/271748-storing-bij-videoland/

sj
door sjoppy - Oct 16, 2019 om 15:19
129 Antwoorden / Vragen

Neemt u eens via een formulier contact met hen op, is vaak beter dan bellen.
https://www.videoland.com/contact

aurora1
door aurora1 - Oct 16, 2019 om 16:20
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hier worden geen klachten behandeld. Ik heb er overigens geen mening over, sterker nog: ik doe niet asn Videoland.  En ik denk ook dat u niets zult hebben aan de meningen van anderen.
Maar wat is uw vraag?
Uw klacht zie ik 2x op deze site maar daar kunt u niets aan doen, dat komt niet door u.

heremietkreeft
door heremietkreeft Oct 16, 2019 om 17:25
16775 Antwoorden / 202 Vragen

??? De meeste vragen betreffen tot klachten zoals over slechte levering, kwaliteit, niet nakomen afspraken en wat dan te doen? :-)

aurora1
door aurora1 Oct 16, 2019 om 19:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Huh? Wij behandelen toch zelf de klachten niet, lossen ze toch zelf niet op?
Heeft u de topic wel goed gelezen?

panter22
door panter22 - Oct 16, 2019 om 16:47
6599 Antwoorden / Vragen

Je bent vrij om een abonnement te nemen en weer op te zeggen als het je niet bevalt.

diumenge
door diumenge - Oct 16, 2019 om 19:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan moet je stemmen met je voeten.

jo
door jorisw - Oct 16, 2019 om 21:41
4340 Antwoorden / 1 Vragen

En je hebt alle andere mogelijke oorzaken al onderzocht? Dus je internetverbinding is perfect, de mediaplayer heeft geen kuren etc.