lo
door looneytune Nov 15, 2010 om 17:44
Elektronica & tv

Wasmachine LG, service niet oké

Beste forummers.

Wij hebben een LG wasmachine van circa drie jaar oud.

Deze draait nu nog maar op 1 programma op 1 toerental en op 1 temperatuur.

Vorige week donderdag 11-11-2010 rond 12 uur dus LG gebeld.
Deze hebben geen eigen monteurs en dus zou ik gebeld worden door een bedrijf dat ze inhuren. dit zou maximaal 2 werkdagen duren.

Vrijdag dus niks gehoord, het weekend ook niet ( begrijpelijk ) maar maandag om 12 uur nog niks gehoord.
Dus teruggebeld naar LG. deze vertelde me dat ik tot maandag 15-11-2010 tot 19 uur gebeld zou kunnen worden.

Is dit normaal?
Ik vind het persoonlijk erg lang duren voordat ze dus alleen al bellen voor een afspraak !
Het lijkt mij dat als je wasmachine of koelkast stuk is er toch een stuk sneller gehandeld zou moeten worden.

Zijn er meer mensen die deze problemen met LG ondervinden?

1250 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lo
door looneytune - Nov 15, 2010 om 21:39
6 Antwoorden / 6 Vragen
0

[quote=looneytune schreef op maandag 15 nov 2010, 17:44]Beste forummers.

Wij hebben een LG wasmachine van circa drie jaar oud.

Deze draait nu nog maar op 1 programma op 1 toerental en op 1 temperatuur.

Vorige week donderdag 11-11-2010 rond 12 uur dus LG gebeld.
Deze hebben geen eigen monteurs en dus zou ik gebeld worden door een bedrijf dat ze inhuren. dit zou maximaal 2 werkdagen duren.

Vrijdag dus niks gehoord, het weekend ook niet ( begrijpelijk ) maar maandag om 12 uur nog niks gehoord.
Dus teruggebeld naar LG. deze vertelde me dat ik tot maandag 15-11-2010 tot 19 uur gebeld zou kunnen worden.

Is dit normaal?
Ik vind het persoonlijk erg lang duren voordat ze dus alleen al bellen voor een afspraak !
Het lijkt mij dat als je wasmachine of koelkast stuk is er toch een stuk sneller gehandeld zou moeten worden.

Zijn er meer mensen die deze problemen met LG ondervinden?

Zeven uur geweest en inderdaad niet terug gebeld !
Bye Bye nooit meer een LG, dan maar iets meer betalen voor een duits merk waar hopelijk de service en kwaliteit een stuk beter is.

toolboy
door toolboy - Nov 15, 2010 om 21:57
965 Antwoorden / 40 Vragen
0

[quote=looneytune schreef op maandag 15 nov 2010, 21:39][quote=looneytune schreef op maandag 15 nov 2010, 17:44]Beste forummers.

Wij hebben een LG wasmachine van circa drie jaar oud.

Deze draait nu nog maar op 1 programma op 1 toerental en op 1 temperatuur.

Vorige week donderdag 11-11-2010 rond 12 uur dus LG gebeld.
Deze hebben geen eigen monteurs en dus zou ik gebeld worden door een bedrijf dat ze inhuren. dit zou maximaal 2 werkdagen duren.

Vrijdag dus niks gehoord, het weekend ook niet ( begrijpelijk ) maar maandag om 12 uur nog niks gehoord.


Wat is nog een duits merk dan volgens U??

T
Dus teruggebeld naar LG. deze vertelde me dat ik tot maandag 15-11-2010 tot 19 uur gebeld zou kunnen worden.

Is dit normaal?
Ik vind het persoonlijk erg lang duren voordat ze dus alleen al bellen voor een afspraak !
Het lijkt mij dat als je wasmachine of koelkast stuk is er toch een stuk sneller gehandeld zou moeten worden.

Zijn er meer mensen die deze problemen met LG ondervinden?

Zeven uur geweest en inderdaad niet terug gebeld !
Bye Bye nooit meer een LG, dan maar iets meer betalen voor een duits merk waar hopelijk de service en kwaliteit een stuk beter is.

mastag
door mastag - Nov 15, 2010 om 22:51
955 Antwoorden / 19 Vragen
0

En dan te bedenken dat onze prachtige consumentenbond wel 3 x een LG wasmachine tot "beste koop" heeft uitgeroepen.
Tja, jammer dan weer dat ze het service-element niet meewegen.
LG=Lekker Goedkoop net als hun service.
Dat u vindt dat bij wassen of koelen snel gehandeld moet worden vindt iedere LG gebruiker, vandaar de wachttijd.

Mastag

lo
door looneytune - Nov 16, 2010 om 18:38
6 Antwoorden / 6 Vragen
0

Vandaag een brief gehad: Het onderdeel voor u wasmachine is niet beschikbaar ( terwijl er nog steeds niemand langs is geweest of heeft gebeld ! )

Ik heb daarom vandaag zelf gebeld naar het bedrijf dat voor LG werkt, hier was niks bekend over mijn probleem.
Deze hebben in ieder geval mijn probleem opnieuw aangemeld en een monteur zou mij bellen.

Maar eerlijk gezegd duurt het me allemaal te lang en ga ik kijken voor een andere wasmachine.

am
door amcb72 - Dec 14, 2010 om 13:33
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

beste mede-lg bezitter,

ook wij hebben zeer slechte ervaringen met de service van LG en het reparatiebedrijf CE-repair dat voor LG in Nederland de monteurs regelt. Telkens moet ik het initiatief nemen om contact en antwoord te krijgen. Al sinds 23 oktober 2010 zit ik zonder wasmachine. Na 3 monteursbezoeken en evenveel nieuwe onderdelen is er op 25 november 2010 eindelijk besloten tot omruiling om te gaan. De wasmachine was op het moment van stuk gaan nog geen 2 jaar oud en nog in de garantieperiode. Vandaag voor de zoveelste keer gebeld met de klantenservice van LG, maar het enige wat zij zeggen is 'u wordt zo spoedig mogelijk op de hoogte gesteld'. Het blijkt dat 'iemand' op het 'hoofdkantoor' moet kijken of ons type wasmachine nog wel leverbaar is en zo niet, wat een alternatief kan zijn. Maar moet men daar al 3 weken over doen!! Terugbellen doen ze niet en doorverbinden naar het 'hoofdkantoor' blijkt (zelfs in deze moderne tijd) onmogelijk.Wie heeft er tips voor mij hoe ik dit verder kan aanpakken. Boze mailtjes naar LG leveren alleen een vage mailreactie op en thats it. Ik wil nu gewoon weten waar ik, na al ruim 7 weken zonder wasmachine te zitten, aan toe ben. Wie o wie kan mij helpen????!!!

birdies
door birdies - Dec 14, 2010 om 14:06
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

.....Wie o wie kan mij helpen????!!!.....

De verkoper! Daar moet je zijn voor klachten/service, niet bij LG.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Deetee
Deetee - Dec 4, 2022 om 19:44
Computers & telefonie

Foutieve rekening Vodafone

In aug incasseerde Vodafone €186 ipv €40 voor red together abonnement. Er was geen overschrijding van de bundels. Op advies van medewerker klantenservice van Vodafone hebben we t bedrag gestorneerd, er was immers het nodige fout gegaan in de berekening. Sindsdien betalen we netjes €40 per maand. 12 medewerkers klantenservice en dito telefoontjes verder is de onterechte rekening nog steeds ni ... Lees meer

Li
Lindavp - Nov 19, 2022 om 13:29
Huishouden & energie

Cv ketel constant aan

Hoi,
Ik heb een huurhuis en een AWB Thermomaster CV ketel sinds dec 21. Nooit problemen gehad. Maar mijn gasverbruik was hoog, dus heb ik wat instellingen laten veranderen. Van comfortstand naar eco stand oa. In plaats van af en toe een paar minuten aan en dat de verwarming warm wordt, ga ik naar constant aan en een koude verwarming! Overdag op 17 en dan is hij wel warm, maar snachts op 15. W ... Lees meer

D.
D. Devilee - Dec 1, 2022 om 17:39
Huishouden & energie

Budgetenergie keert 190 euro niet uit. Mag dat?

Nadat wij in de maand november geen 190 euro hebben ontvangen heb ik vandaag contact gezocht met Budgetenergie.
We hadden voor 28 november moeten reageren en keren nu niet uit; is de reactie.

Over de teruggave van de 190 euro, heeft budget energie nooit met ons gecommuniceerd. Geen mail, geen brief.
Hoe had ik kunnen weten dat ik voor de 28 november had moeten reageren?
... Lees meer