Ja
door Jackpo Apr 23, 2019 om 15:27
Elektronica & tv

Werking appataat

Hoe werkt de ondier verjager type: Model Nr 97874 Model: ZT09031A die op 220Volt werkt?
Wat is de functie van de I/O knop?
[edit-redactie]

2348 8 Rapporteer

ju
door juliomariner - Apr 23, 2019 om 15:33
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Dit soort apparaten hebben 1 gezamelijk kenmerk: ze werken namelijk gewoon niet, weggegooid geld dus

aurora1
door aurora1 - Apr 23, 2019 om 15:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk in de gebruiksaanwijzing. Tegen wat voor ondieren zou het moeten werken en hoe?

Th
door Thijs124 - Apr 23, 2019 om 16:09
289 Antwoorden / Vragen

Zoiets werkt niet. De functie van een I/O knop is normaal gesproken inschakelen en uitschakelen. Maar bij iets wat toch niet werkt zal dit ook wel nep zijn.

tdmduc
door tdmduc - Apr 23, 2019 om 16:19
703 Antwoorden / 2 Vragen

AlieExpress-dingetje zie ik? Ongediertebestrijder vindt ik een beter woord.

costnix
door costnix Apr 23, 2019 om 19:51
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het wordt inderdaad in China gemaakt. De webstek is door een automaat vertaald en daar door onbegrijpelijk, maar wel komisch :-D
https://nl.made-in-china.com/

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2019 om 17:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Er wordt je echt geen mail met uitleg gestuurd, hoor. ;-)
Maar misschien ben je een liefhebber van spam?
Heb de redactie gevraagd je mailadres te verwijderen.

me
door mein33 - Apr 23, 2019 om 18:14
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Even het zoekhulpje Google geraadpleegd en kom uit op een apparaatje dat in China geproduceerd wordt.
Als je hem met het I/O knopje aan zet gaat er, als het goed is, een groen lampje branden en zou het apparaat zijn werk als klein ongedierte verjager moeten uitvoeren.
Brandt het rode lampje dan doet hij dat niet en moet je hem net zo vaak aan en uit zetten tot het groene lampje een keer wel gaat branden.
Alleen werken dergelijke apparaatjes alleen op de tekentafel, worden voor een paar centen geproduceerd en voor iets meer als dat hier op de markt gedumpt.
Werking ??  Nul comma 0000007 procent kans dat een vlieg zich zal laten verjagen en al het andere gedierte lacht zich een driedubbele breuk omdat er weer zo'n Ollander is die deze prullaria heeft aangeschaft om hen te verjagen.
Nou echt niet !!

diumenge
door diumenge - Apr 23, 2019 om 19:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Gevaarlijk apparaat!

Soort risico: Elektrische schok
 Het product brengt een ernstig elektrische schok met zich mee als gevolg van het ontbreken van merktekens en gebrekkige componenten.De bekleding kan gemakkelijk worden vervoerd en daardoor oververhit raken, waardoor een deel van het buitenhuis, dat dus onder spanning staande onderdelen wordt blootgesteld, oververhit raakt.Dit product voldoet niet aan de laagspanningsrichtlijn (LVD) en de desbetreffende Europese norm EN 60335.

Bron

lo
door lovewinnie Apr 24, 2019 om 11:53
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Tof spul dan. Zoek nog kado voor schoonmoeder. Deze maar doen dan :).
Snap niet dat mensen elektronica of telefoon kabels kopen etc in China. Als je levensmoe bent zijn er andere manieren. Zal niet de eerste keer zijn waarbij het vlam vat of explodeerd

sira
door sira Apr 24, 2019 om 20:43
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Voor uw schoonmoeder zou ik dat apparaat niet kopen.
Veel gezelliger is, dat een restaurant nabij Ouwehands Dierenpark in Rhenen op 12 mei een moederdagbrunch houdt, met prachtig pianospel en een verassing voor alle moeders (èn uiteraard schoonmoeders).
Urn zit overigens niet bij de prijs inbegrepen.

costnix
door costnix Apr 24, 2019 om 20:49
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er mist een letter R in de derde regel van uw bericht. Niet grappig :-(

sira
door sira Apr 25, 2019 om 08:07
2326 Antwoorden / 24 Vragen

@Costnix
Ah, je hebt hem door. Zo stond het op de kaart die in de gehele streek werd bezorgd. Nogal een fout. Vandaar mijn reactie m.b.t. de urn. Overigens, knap dat je het ziet, want de meesten die ik de kaart liet lezen, lazen er overheen.

costnix
door costnix Apr 25, 2019 om 08:25
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Nog steeds niet grappig. Dat bericht van u, vind ik nodeloos kwetsend :-((

sira
door sira Apr 25, 2019 om 21:06
2326 Antwoorden / 24 Vragen

"Tof spul dan. Zoek nog kado voor schoonmoeder. Deze maar doen dan :)."
Dan zul je deze zin ook wel kwetsend gevonden hebben.

Nodeloos kwetsend.....je moet niet alles zo serieus nemen!

diumenge
door diumenge Apr 25, 2019 om 21:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

+10 Sira

costnix
door costnix Apr 25, 2019 om 21:14
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik neem dit zeer serieus. Deze “humor” is en blijft enorm kwetsend. Jammer, dat je in een reactievermogen reageert. Zulke “grapjes” zou ik gerapporteerd hebben aan de redactie..

diumenge
door diumenge Apr 25, 2019 om 21:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Stel je niet zo aan.

costnix
door costnix Apr 25, 2019 om 22:11
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik blijf bij mijn standpunt.

costnix
door costnix - Apr 23, 2019 om 19:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Volg deze aanwijzingen op:

Hoe werkt het?
Stop enkel de eenheid in een afzet en deze technologie begint te werken door het normale gebied rond uw bedrading te veranderen, creë Rend een milieu dat hulp in de controle van knaagdieren
Groen licht-wijst op de Macht Riddex plus is, en zou een stevig groen licht op elk moment moeten blijven.
Het rood licht-wijst op als de cyclus of weg is. Het rood licht zal 3 minuten knipperen en zal 3 minuten uitzetten, zal de cyclus onophoudelijk herhalen zolang de Macht Riddex plus in. Wordt gestopt
Blauwe licht-Duw de knoop op aan te zetten bovenkant/van het nachtlicht

Even van de webstek van de winkel geplukt. Dat ding bestrijd ook onmensen, als deze het apparaat aanraken.

diumenge
door diumenge Apr 23, 2019 om 19:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Lijkt mij overduidelijk ;-).

aurora1
door aurora1 Apr 23, 2019 om 20:27
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En hoe zit het dan met de un-dead?

costnix
door costnix Apr 23, 2019 om 20:41
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@aurora1: er hebben zich kandidaten voor een proef aangemeld.