door vogelaarpim 23 nov. 2021 om 13:25
Elektronica & tv

Wie heeft er klachten over Rhinocamera?

Ik heb een camera besteld bij Rhinocamera, ze leveren niet en betalen niet terug, zijn er meer mensen met deze ervaring?

1636 8 Rapporteer
door Sjoppy. - 23 nov. 2021 om 13:29
5683 Antwoorden / 3 Vragen
3
ju
door juliomariner 23 nov. 2021 om 14:21
774 Antwoorden / 2 Vragen

De reviews zijn ook een beetje te positief. Opvallend is dat de schrijfstijl van alle reviews vrijwel identiek is.
Blijkbaar dreigt dit bedrijf liever met juridische stappen dan dat het problemen oplost.

door Sjoppy. 23 nov. 2021 om 14:42
5683 Antwoorden / 3 Vragen

Kreeg die indruk ook.

ju
door juliomariner - 23 nov. 2021 om 14:36
774 Antwoorden / 2 Vragen
1

Ze doen op hun site wel erg hun best om hun identiteit te verbergen. Ze blijken dus op Gibraltar te zitten. Retouren moeten naar een adres in Hengelo. Via Streetview lijkt daar Business Center Twente te zitten een servicekantoor waar je o.a. flexplekken en een zakelijk adres kunt huren. Erg vreemd allemaal.

door marita5 - 23 nov. 2021 om 14:47
10222 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo Vogelaarpim , 

De voorwaarden : 

8. Klachtenprocedure/Transactie - In het onwaarschijnlijke geval dat u klachten heeft met betrekking tot onze dienstverlening of over de goederen en diensten die via onze website aan u geleverd zijn, neem dan contact met ons op via e-mail info@rhinocamera.nl of schrijf naar één van onze lokale kantoren (contactgegevens zijn te vinden op de contact pagina) of rechtstreeks naar ons: Rhinocamera, Business Center Twenter, Grotestraat 64, Borne, 7622 GM. Alle klachten worden serieus genomen en zullen worden onderzocht zodra ze onder onze aandacht zijn gebracht. We streven ernaar om eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen. De transactie wordt verwerkt in ons hoofdkantoor Primary Holdings Limited, D 66-70 Main Street, Gibraltar, GX11 1AA. Uw rechten van de consument zijn beschermd

Contact , klik op de rode regels 

https://www.rhinocamera.nl/text/contact/default.aspx 

Klachten , 

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/rhinocamera.nl/details?companyId=0678ea17-b681-4cf1-b9f3-083453818108 

door heremietkreeft - 23 nov. 2021 om 17:24
14303 Antwoorden / 188 Vragen
1

U ziuet uit al gegeven antwoorden dat u niet de enige bent met de slechte ervaring.

Het lijkt mij zinvol om dit te melden bij - ConsuWijzer, het consumentenloket van de Autoriteit Consument en Markt (ACM), tel. 088-0707070 (nationaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 08.30-17.30 uur, zie voor meer informatie: https://www.consuwijzer.nl 
- Het Europees Consumenten Centrum (ECC, indien het een conflict met een Europees bedrijf betreft). Tel. 030 - 232 6440 (normaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 17:00), zie voor meer informatie https://www.eccnederland.nl/  (De laatste omdat de leverancier in Gibraltar (Verenigd Koninkrijk is gevestigd met wel de aantekening dat het VK geen EU lid meer is.

Als er een Nederlands adres is, neem dat evenbtueel dit in overweging: https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en kunt u dit benutten: https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/ 



rj
door rjw - 23 nov. 2021 om 19:54
2229 Antwoorden / 5 Vragen
1

Dit staat nog steeds op hun website: ***Gesloten - 24 Mei - Tweede Pinksterdag***

Wekt niet veel vertrouwen

door Pharmacopolam Circumforaneum - 24 nov. 2021 om 10:55
1310 Antwoorden / 10 Vragen
0

Ik las  sinds 2010 en 2014  al 60.000 tevreden klanten!

 

Ook de ¨over Ons¨  zeer positief en prima bereikbaar op werkdagen!

 

Maar als ik elders ga zoeken vind ik meer dan 60.000 ontevreden klanten die klagen en zeuren!


Ook de knop rechtsboven,  geen contact  en  geen binnen 24 uren?

Nog nooit iets gekocht maar als de knop voor Chat  dienst niet werkt.....

 

Vooraf controleren en zoeken is beter dan achteraf klagen.

Je moet dus altijd verder kijken dan hun zeer positief en ik vind mijn bedrijf geweldig pagina!

Bo
door Boudewijn Fotografie - 1 dec. 2021 om 21:23
1 Antwoorden / Vragen
0

Op 23-1-2021 bestelde ik voor €829 een camera bij Rhinocamera. Na herhaaldelijk mailen werd ik steeds aan het lijntje gehouden, met dat het uitgezocht wordt. Op 29-11-2021 plaatste ik bij Trustpilot een review met de opmerking dat ik slachtoffer was geworden van oplichting.
Dhr [edit redactie, naam verwijderd] stuurde dezelfde dag een bericht waarin hij dreigde met juridische stappen omdat de review hem klanten zou kosten.
hij wil niet terugbetalen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Nadie1990 - 4 dec. 2021 om 01:08
Huishouden & energie

Wie is aansprakelijk voor de kosten?

Hallo allemaal, 

Sinds oktober 2019 huur ik een huis met 6 zonnepanelen. Het eerste jaar heb ik geen problemen gehad. Sinds juni 2021 begonnen de problemen. Op de Oxxio app zag ik dat ik niet meer terugleverde. Daarom heb ik na een aantal dagen Oxxio gebeld. Zij vertelde dat er een probleem was met het uitlezen van de slimme meter en ik moest daarvoor een melding maken bij de netbeheer ... Lees meer

k.jonker - 30 nov. 2021 om 20:46
Geldzaken & recht

Poker holland casino

Heb even een tijdje poker gespeeld op Holland casino online. Het systeem is net zo rigged als alle illegale pokersites! heb hier veel ervaring mee. mag de nederlandse staathier aan verdienen? had gehoopt om eindelijk eens een normaal potje poker te spelen maar helaas het systeem is vals. kan kassa hier aandacht aan besteden? Lees meer

Juliette67 - 3 dec. 2021 om 00:02
Computers & telefonie
Geschil met facebook?

Geschil met facebook?

Mijn account is geblokkeerd met een melding van ongewenst gedrag!

Ik ben mij van geen kwaad bewust, maar heb een herbeoordeling aangevraagd.
de 3 dagen die ze daarvoor nodig hebben zijn al een maand geworden, mijn account wordt permanent gewist.

er is echter geen enkele mogelijkheid voor navraag of iets dergelijks.

wat kan ik doen? Lees meer