pg
door pgveenhuis Nov 7, 2019 om 13:35
Elektronica & tv
Wie heeft er ook slechte ervaringen met wifi-camera.nl?

Wifi-camera.nl adverteerd met gratis verzending. Hun camera's worden blijkbaar rechtstreeks vanuit China naar de geadresseerde verzonden. Als de douane een bestelling onderschept, dan moeten er inclaringskosten betaald worden door de geadresseerde. Deze kosten zouden terugbetaald worden door wifi-camera, maar opeens reageren ze nergens meer op. Dit ruikt naar list en bedrog. Wie heeft daar ook mee te maken gehad en hoe kunnen we het beste dit aanpakken?

11194 25 Rapporteer

ju
door juliomariner - Nov 7, 2019 om 13:52
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Ik niet, als ik chinese troep wil koop ik zelf wel bij Ali, is een stuk goedkoper

tijger1
door tijger1 - Nov 7, 2019 om 13:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

We pakken helemaal niet aan. Als u op zo' site iets bestelt, kunt u er van uitgaan dat als het bedrag te hoog is, u extra moet betalen. En uiteraard zwijgt die site verder stil. Voortaan beter uitzoeken.

aurora1
door aurora1 - Nov 7, 2019 om 13:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, geen ervarng mee, dus “we” hoeven niets aan te pakken.
Bovendien zoek ik vooraf eea uit en daarnaast prefereer ik spullen bij Nederlandse bedrijven te kopen, dus mijn geld in Nederland uit te geven. Het liefst bij een stenen winkel in mijn woonplaats of daar waar het slecht met met de economie gaat, dat is goed voor de ondernemer, goed voor het Nederlandse bedrijfsleven en de Nederlandse economie.

pg
door pgveenhuis Nov 7, 2019 om 15:10
Antwoorden / 1 Vragen

Het is ook een Nedrlands bedrijf, behalve dit bedrijf laat zijn spullen uit China komen en als dat door de douane glipt is dat mooi meegenomen en als de douane dat onderschept, dan worden er inclaringskosten berekend en die moet de geadresseerde dan betalen. Wifi-camera belooft dan de inclaringskosten terug te betalen, maar dat doen ze niet. Zoiets kan een klant achteraf niet weten, want er zijn blijkbaar genoeg bestellingen uit China die door de douane glippen en die zonder inclaringskosten bij de koper aankomen. Vandaar dat ik nu de negatieve mededeling doe over wifi-camera.nl m.b.t. inclaringskosten.

tijger1
door tijger1 Nov 7, 2019 om 16:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Tja, fraude wordt dus nu niet beloond.

marita5
door marita5 - Nov 7, 2019 om 14:29
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo PGVeenhuis ,

De site is geregistreerd op 15 - 8 - 2019 ,  staat op naam van Koen S  , nergens bij aangesloten
Deze eigenaar heeft nog èèn site op zijn naam staan : kortingstunt.nl , geregistreerd op 20 - 6 - 2019

Het adres is een woonhuis ,

https://www.google.com/maps/place/Thomas+Ainsworthstraat+3,+7442+AZ+Nijverdal/@52.3626253,6.4678255,3a,75y,180.64h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7yi5-3Or9E9AyGEjIbbdIw!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47c7fa0f0e05ddb1:0x353f3f5ea63e9a7e!8m2!3d52.362465!4d6.4678436

Lees deze klachten ,

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/wifi-camera.nl/details?companyId=86b22fb1-f67e-4b9f-81e1-

50b397bc6d9d
 https://nl.trustpilot.com/review/kortingstunt.nl

gerbera
door gerbera Nov 7, 2019 om 15:04
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Wifi-camera.nl

Thomas Ainsworthstraat 3, 7442AZ Nijverdal

E-mailadres: info@wifi-camera.nl

KvK-nummer: 74228293

Btw-identificatienummer: NL229304436B01

pg
door pgveenhuis Nov 7, 2019 om 15:15
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de info. Wij gaan het op onze manier wel aanpakken

gerbera
door gerbera - Nov 7, 2019 om 15:01
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ons product zul je niet in andere winkels vinden, omdat wij gespecialiseerd zijn in wifi camera's.

Als ik dit al lees gaat bij mij een belletje rinkelen. Andere winkels willen deze goedbedoelde rommel blijkbaar niet verkopen.
Verder lees ik nergens dat zij ook de inklaringskosten terug betalen wel lees ik dit;

Verzendkosten:

Wij nemen de verzendkosten van onze producten wereldwijd volledig voor eigen rekening. Al onze producten worden gratis bij jou afgeleverd. Er is geen minimale bestelwaarde nodig.

Tussen verzendkosten en inklaringskosten zit een groot verschil, en als hun werkelijk zo speciaal zijn waarom vindt ik dan nergens een keurmerk.
Hoe we dit kunnen aanpakken, heel simpel gewoon even opletten bij wie of waar u besteld zeker met advertenties op Facebook

Pl
door Plofkip Nov 30, 2019 om 21:18
1 Antwoorden / Vragen

[edit-redactie]

gerbera
door gerbera Nov 30, 2019 om 22:35
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Simpele plofkip, lees eerst even de eerste regel, volgens hen zijn zij de enige die dit product verkopen. En als je bij Bol en meerdere zaken kijkt zul je merken dat het een ander type en merk camera is. Dus in het vervolg ff wat beter kijken alvorens met rare opmerkingen te komen.

ju
door juliomariner Dec 1, 2019 om 01:22
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Hij reageert blijkbaar altijd onfatsoenlijk

Gr
door Grunn1 - Nov 7, 2019 om 16:03
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Nee geen ervaring mee.
List en bedrog? Nee je kiest er zelf voor om zonder e.e.a. uit te zoeken bij deze site te bestellen.
Zelf heb ik dezelfde wifi camera thuis alleen rechtstreeks bij AliExpress besteld voor nog geen 15 euro inclusief verzendkosten en daarmee laag genoeg om geen inklaringskosten te hoeven betalen.
Volgende keer eerst wat onderzoek doen voordat je bij de eerste de beste webwinkel besteld.

panter22
door panter22 - Nov 7, 2019 om 16:58
6599 Antwoorden / Vragen

Kijk altijd even in de algemene voorwaarden als je bij een onbekende webshop koopt:
Artikel 11:
Koper is zelf verantwoordelijk voor de invoer en het afdragen van de BTW en de eventuele invoerrechten van de door Koper afgenomen producten.
https://wifi-camera.nl/pages/algemene-voorwaarden

Je krijgt dus het geld van de inklaringskosten niet terug.

diumenge
door diumenge - Nov 7, 2019 om 17:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Waar staat op de website dat ze die inclaringskosten terugbetalen?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 7, 2019 om 19:55
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Ik vrees dat u gelijk heeft. Ik zeg dat vooral m.b.t. het gegeven dat u stelt dat inclaringskosten etc. worden betaald door de leverancier als ze worden onderschept. Frappant omdat niet onderscheppen zou betekenen dat er sprake is van smokkel en zo u met de camera naar het buitenland zou gaan (buiten eu) u alsnog aangeslagen kunt worden voor invoerrechten en ook BTW. Het lijkt mij goed dat u in ieder geval meling doet bij ACM Consuwijzer www.consuwijzer.nl.
Ik zie dat bijv. cool blue deze cameras ook in de aanbieding heeft. Mogelijk dan wel iets duurder maar u heeft dan geen 'gedonder' en met het mogelijke fenomeen van 'goedkoop is vaan duurkoop'.

no
door noordhoff83 - Nov 15, 2019 om 15:06
1 Antwoorden / Vragen

Helaas 29 september  3 camera,s besteld en 24 oktober 2 er is er een geleverd en de rest bleef hangen bij inklaring wij hebben zelf niks bestld via ali en daarom ons gewend tot de verkoper maar die zegt dat ze niks via ali doe...wel dus tot op heden wachten wij nog op 4 camara,s vragen over hoe ze dit op lossen en of verder afhandelen worden simpelweg niet bentwoord.
Wij gaan dan op dit moment ook op advies van juridies loket aangifte van verduistering doen.
ook Jedesing waarop het kvk nummer blijkt te zijn geregistreerd geeft nooit thuis via mail of telefoon.

panter22
door panter22 Nov 15, 2019 om 15:14
6599 Antwoorden / Vragen

De verkoper koopt het voor jou bij Ali. En dan koop je zo even 5 camera's zonder te weten van wie je ze koopt?

Je
door Jeffrey0548 - Nov 21, 2019 om 06:15
2 Antwoorden / Vragen

Goedemorgen,

Tot mijn spijt lees ik hier verschillende klachten over wifi-camera.nl.
Door problemen met de leverancier is het een tijdje zo geweest dat pakketjes werden tegengehouden bij de douane en er importkosten moet worden betaald.
Dit is uiteraard niet leuk en deze kosten zijn dan ook zeker niet voor de klant.

Dit probleem is uiteindelijk opgelost en nieuwe klanten hebben geen last meer van dit probleem.
Mocht het zo zijn dat je importkosten hebt betaald, neem dan contact met ons op via info@wifi-camera.nl en vermeld hierin je ordernummer en het bedrag wat je hebt betaald aan de douane. Dan vergoeden wij dit direct voor je.
Op het moment dat je een brief of e-mail hebt gehad van de douane kun je deze naar ons doorsturen en dan leveren wij de juiste gegevens aan. Dit hoef je dan ook niet zelf te doen. Onze excuses voor de klanten die hier last van hebben gehad, wij balen hier ook ontzettend van en zijn druk bezig om dit te vergoeden. De leverancier heeft zich niet een bepaalde afspraken gehouden. Met vriendelijke groet, team wifi-camera.nl

gerbera
door gerbera Nov 21, 2019 om 11:15
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Dit bericht is netjes maar reageer dan ook op berichten van klanten, is nog netter en klantvriendelijker en weten ze waar ze aan toe zijn.

Je
door Jeffrey0548 Nov 30, 2019 om 17:26
2 Antwoorden / Vragen

Goedemiddag,

Dit gebeurt ook zeker. Wij streven er naar dat elke klant binnen 24 uur reactie krijgt. Zo wel op e-mail en de Facebook Chat. Het komt wel eens voor dat er een enorme drukte is en dit uitloopt naar 2 dagen, maar in principe krijgt elke klant een antwoord.

Ik als eigenaar probeer hier wekelijks zo goed mogelijk op te controleren. Het komt ook wel eens voor dat klanten naar een verkeerde e-mailadres mailen etc..

Nogmaals, wij doen onze uiterste best om elke klant zo goed mogelijk te helpen. Alleen komt het altijd wel eens voor dat er een probleem onstaat met een bestelling of iets dergelijks. Zijn er nu nog steeds klanten die een probleem of een klacht hebben. Neem dan direct contact met ons op, zodat we dit netjes kunnen oplossen. Zoals eerder vermeld, eventuele betaalde importkosten vergoeden wij ALTIJD. Dit is niet voor eigen rekening uiteraard.

Groeten,

Team wifi-camera.nl

Pl
door Plofkip Nov 30, 2019 om 21:19
1 Antwoorden / Vragen

Team? Jezelf bedoel je?????

gerbera
door gerbera Nov 30, 2019 om 22:37
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Plofkip, ga ff ergens anders ploffen.

Je
door Jeffrey0548 Dec 2, 2019 om 17:06
2 Antwoorden / Vragen

'Plofkip' Team inderdaad, aangezien wij inmiddels bestaan uit 7 mensen. Of denk je dat een succesvolle webshop runnen geen werk kost?
Honderden mailtjes per dag beantwoorden lukt dan ook niet in je 1tje, laat staan alle andere taken die erbij komen kijken.

Een beetje onderzoek doen, voordat je meteen dingen roept lijkt mij dan ook wel netjes.
Ik reageer hier netjes onder het bericht en hoop op deze manier alle benadeelde klanten goed te kunnen helpen. Een beetje respect is dan ook wel op zijn plaats.

Een fijne dag nog.

Ma
door Mar112 Dec 20, 2019 om 19:14
1 Antwoorden / Vragen

Binnen 24 uur reactie? Welke klok hanteer je dan? Krijg geen reacties op mijn mails. Triest hoor dat je op deze manier je geld wilt verdienen!

Th
door Thijs124 - Nov 30, 2019 om 18:31
289 Antwoorden / Vragen

Als de fiod klaar is met hun onderzoek bij superaankoop hoop ik dat deze dropshippers ook met hun zwarte handel en ontduiking van invoerrechten worden opgepakt.
Fiod doe je taak en bescherm de webwinkels en andere detailhandel die wel de invoerrechten betalen en hun verdiensten opgeven bij de belastingdienst.

Je
door Jeffrey0548 Dec 2, 2019 om 17:10
2 Antwoorden / Vragen

'Zwarte handel en ontduiking van invoerrechten'
'Verdiensten opgeven bij de belastingdienst'

Meen je dit nou serieus?
Ik sta netjes ingeschreven bij de KVK en heb een boekhouder die elk kwartaal netjes de BTW aangifte doet. Daarnaast heb je hier boven kunnen lezen dat wij geen invoerrechten ontduiken, maar deze voor elke klant aan het vergoeden zijn. (Dit hadden wij ook niet hoeven te doen)

Het is dus wel heel makkelijk om iedereen direct over 1 kam te scheren he? Ik ben het met je eens dat er webwinkels zijn die zich niet aan de regels houden, maar heb je dit niet in elke branche?

Het is tegenwoordig heel makkelijk voor mensen om op het internet je direct negatief uit te laten over bedrijven zonder te weten waar je over praat. Echter is dit mijn dagelijkse business en ben ik toch niet zo dom om geen btw etc te betalen?

ro
door ron503 Dec 2, 2019 om 18:27
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Dropshipping is volkomen legaal en zo te lezen houdt u zich ook aan de wet en regelgeving. Nadeel is wel dat als de derde partij niet levert of er alsnog btw en invoerrechten voldaan moeten worden klanten bij u aankloppen en u de spreekwoordelijke 'Sjaak' bent. In uw algemene voorwaarden staat het wel beschreven maar die worden door bijna niemand gelezen en pas er een klacht op de sociale media geplaatst wordt gaan reageerders naar die voorwaarden op zoek en blijkt het allemaal kloppend te zijn. Het lijkt mij handig om in het bestelproces al aan te geven dat als er toch btw en invoerrechten voldaan dienen te worden de klant die niet hoeft te voldoen en na afronding van het bestelproces een formulier als bijlage mee te zenden.

Je
door Jeffrey0548 Dec 2, 2019 om 21:08
2 Antwoorden / Vragen

Bedankt voor het meedenken Ron, aan een reactie zoals deze hebben we een stuk meer!

In de algemene voorwaarden heb ik mijzelf inderdaad ingedekt, door hierin te vermelden dat wij niet aansprakelijk zijn voor importkosten etc. Echter hanteren wij dit zoals ik al vaker heb gezegd in de praktijk niet. Dit zou namelijk niet netjes zijn en daarom vergoeden wij dit ook altijd.

Om klanten toch om de hoogte te brengen dat dit kan voorkomen hebben wij een tijdje geleden onze bevestigingsmail aangepast. Hierin vermelden wij heel duidelijk dat mocht je bericht krijgen van bpost of PostNL over eventuele invoerrechten, dat de klant direct contact met ons moet opnemen. Wij kunnen vervolgens actie ondernemen en zelf de informatie aanleveren bij bpost/PostNL.

Dit doen wij ook met een reden. PostNL vraagt bijvoorbeeld een factuur van de aankoop en de klant stuurt vervolgens de factuur van de order op. Terwijl PostNL eigenlijk de factuur moet hebben van de bestelling die ik bij mijn leverancier plaats. Het bedrag wat ik aan mijn leverancier betaal is namelijk het bedrag wat er wordt ingevoerd. En dus niet het bedrag wat de klant aan mij betaald.

Het gevolg hiervan is dat er te hoge bedragen worden doorgegeven en er in bijna alle gevallen importkosten betaald moeten worden. Terwijl wij dit in veel gevallen kunnen voorkomen als wij de juiste informatie aanleveren bij bpost of PostNL.

Het is voor ons dus ook heel erg vervelend dat PostNL een tijd lang alle pakketjes heeft tegen gehouden. Inmiddels hebben wij dit opgelost door samen te werken met een fulfillment center.

Ik hoop ook dat mensen hier open staan om een beter beeld te krijgen van het Dropshipping. Een goede dropshipper doet namelijk een stuk meer achter de schermen dan wat de meeste mensen denken. Helaas wordt iedereen altijd direct in het zelfde hoekje gezet en dit is toch erg jammer.

Als er nog vragen zijn dan beantwoord ik deze graag!

Th
door Thijs124 Dec 2, 2019 om 22:14
289 Antwoorden / Vragen

Dan moet je ook de courage hebben en zelf je import te doen. Eerst importeren en daarna verkopen. Zoals bijvoorbeeld bekende importeurs uit China zoal Action en Cranenbroek. Waarbij ook hoort de BTW, invoerrechten en inklaringskosten. En Nederlandse en Europese garantie regels. Maar wel je klanten zogenaamd als particuliere inkoper de btw, invoerrechten en inklaringskosten laten ontlopen. Dan zul jij de enigste zijn die het verschil tussen je inkomsten van je verkoop en je betaling naar China bij Aliexpress bij de belastingdienst opgeeft. Natuurlijk na aftrek van de onkosten van je laptop en je zogenaamde team. Waarom denk je dat de forum's zo vollopen door de klachten van allemaal die dropshippers die het Chinese goud ontdekt hebben. Na een tijdje stoppen de meesten ook met de aflevering. Geld komt toch wel binnen.

Je
door Jeffrey0548 Dec 3, 2019 om 07:29
2 Antwoorden / Vragen

Dat is nu het term dropshipping, dat je zelf geen voorraad hebt. Daarnaast hantereer ik ook de Nederlandse garantie regels. Dit lijkt mij vrij logisch.
'Zogenaamde team', daar hebben we het weer.
Ik nodig je eens uit om een dagje mee te komen kijken, zodat je beseft dat een succesvolle webshop runnen erg veel tijd kost. Zoiets doe je niet even in je 1tje vanaf je laptop. Al helemaal niet op het moment dat je goede klantenservice etc biedt. Dan komt er wel veel meer bijkijken.

Nogmaals, er zijn ook webshops die het niet netjes doen, hier ben ik het volkomen mee eens. Ik ben ook van mening dat deze webshops niet lang zullen bestaan en dit vanzelf minder gaat worden.

marita5
door marita5 Dec 3, 2019 om 10:02
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@jeffrey0548 , bedoeld u met team , 7 personen voor 3 website`s ?  jefdesign.nl ( geregistreerd op 4-3-2019 , staat op naam van jeffreysch***er1998@live.nl ) > kortingstunt.nl > wifi-camera.nl

Je
door Jeffrey0548 Dec 3, 2019 om 12:49
2 Antwoorden / Vragen

Nee Maritas, jefdesign.nl is een onderneming wat websites's maakt en verkoopt. Dit staat geheel los van de webshops.
Met 7 personen bedoel ik de webshops en dan vooral wifi-camera, aangezien dat een goedlopende webshop is. Kortingstunt is een webshop waar momenteel niks verkocht wordt.

Wel valt het onder dezelfde KVK nummer aangezien het van 1 eigenaar is.

marita5
door marita5 Dec 3, 2019 om 13:40
11495 Antwoorden / 15 Vragen

 jefdesign.nl is een onderneming wat websites's maakt en verkoopt., dit heb ik gezien . Wel toevallig alle drie de website`s staan op hetzelfde Kvk nr . De naam van de eigenaar van Webdesign.nl heeft dezelfde naam Jeffrey als de gebruikersnaam die u hier gebruikt , ook toevallig ?. Ten tweede de site kortingstunt.nl  is nog altijd in de lucht en dezelfde voorwaarden als wifi-camera.nl . Op FB  ( kortingstunt.nl ) is er nog een klacht geplaatst op 1 dec , product besteld maar nooit ontvangen. al met al vind ik dat dit stinkt , ik zal bij deze site`s nooit iets bestellen , heeft teveel haken en ogen , vertrouw ik voor geen meter .

Je
door Jeffrey0548 Dec 3, 2019 om 15:51
2 Antwoorden / Vragen

Marita5, heb je mijn bericht wel goed gelezen?

'Wel toevallig alle drie de website's staan op hetzelfde Kvk nr.' Ik heb in mijn bericht aangegeven dat het opdezelfde KVK nummer staat, aangezien het van 1 eigenaar is. Even beter lezen...

Ik heb nooit gezegd dat kortingstunt uit de lucht is, ik heb gezegd dat op kortingstunt momenteel niks verkocht wordt. Dit is wat anders..

Het kan zijn dat er op Facebook een klacht te vinden is. Bij alle webshops zijn er wel eens klachten te vinden toch? Zoals in gesprekken hierboven heb ik wel duidelijk aangegeven dat wij een goede klantenservice verlenen.

'Al met al vind ik dat dit stinkt', dat mag je vinden. Ik ben het hier niet mee eens uiteraard.

Je mag uiteraard je eigen mening etc hebben. Maar lees dan in ieder geval de reacties eerst goed door, voordat je zelf een bericht plaatst. Ik doe keihard mijn best om klanten etc te helpen en een goede service te verlenen. Dan vind ik het wel zo netjes dat je niet zo 123 je conclusies trekt en niet eens de moeite doet om mijn berichten goed door te lezen. Personen zoals jullie zorgen ervoor dat ondernemers al heel snel een slechte naam krijgen. Aangezien het tegenwoordig wel erg makkelijk is om een bedrijf of een persoon zwart te maken op het internet.

Donuts
door Donuts Dec 3, 2019 om 16:48
1203 Antwoorden / 2 Vragen

@Jeffrey De moderator hoort natuurlijk in te grijpen bij volkomen ongefundeerde beschuldigingen (thijs124) en aantijgingen. Ik adviseer je een klacht hierover in te dienen bij de moderator van dit forum.

marita5
door marita5 Dec 3, 2019 om 16:59
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@jeffrey0548 , ik doe keihard mijn best om klanten etc te helpen en een goede service te verlenen. , nou van service is totaal geen sprake . Er staan klachten op klachtenkompas waar u tot op heden vandaag niet op gereageerd hebt , over service gesproken . https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/wifi-camera.nl/details?companyId=86b22fb1-f67e-4b9f-81e1-50b397bc6d9d

Donuts
door Donuts Dec 3, 2019 om 17:13
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Dus alle niet op Klachtenkompas actieve bedrijven leveren geen service. Uw uitspraken worden steeds erger!

marita5
door marita5 Dec 3, 2019 om 17:29
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@graspollen , waar schrijf ik dat alle niet actieve bedrijven op klachtenkompas geen service leveren ? Mijn reactie gaat over wifi-camera.nl die beweert service te verlenen , maar op klachtenkompas niet reageert . U verzint er iedere keer iets bij . Trouwens waar is uw bijdrage voor Ts ? i.p.v. altijd commentaar te leveren op andere .

Je
door Jeffrey0548 Dec 3, 2019 om 21:27
2 Antwoorden / Vragen

Waar slaat dit op Marita5?

Dus als bedrijf moet je alle externe websites in de gaten houden, omdat iemand misschien daar een klacht heeft geplaatst?

Onder service versta ik dat een klant binnen 24 uur reactie krijgt via de mail of via onze Facebook Chat. Niet dat wij elke dag controleren of iemand toevallig een klacht heeft geplaatst op een hele andere website.

Dit is weer een uitspraak van je wat nergens opslaat. Tegenwoordig heb je klanten die eerst een klacht plaatsen op bijv. klachtenkompas, voordat ze contact opnemen met het bedrijf waar ze een klacht over hebben.

Nog even een vers voorbeeldje.. Vanmiddag was er een klant die heel Facebook volzette met dat wij oplichters zijn. Wij hebben contact opgenomen met de klant en zij vertelde ons dat ze haar geld van haar retour nog niet terug heeft gekregen. Wij hebben dit gecontroleerd en kwamen tot de conclusie dat we inderdaad het geld nog niet hadden teruggestort. Het kan altijd een keer gebeuren dat er één tussen glipt. Echter had deze mevrouw nooit contact met ons opgenomen via de e-mail of Facebook chat.. Had ze ons even een e-mailtje gestuurd dan hadden wij dit direct kunnen terugstorten.

Een typisch voorbeeld hoe sommige klanten kunnen zijn en voor ons is dit uiteraard erg vervelend.
Jouw zin van 'van service is totaal geen sprake' is dan ook volkomen onzin en puur bedoelt om maar negatief te zijn.

Je
door Jeffrey0548 Dec 3, 2019 om 21:35
2 Antwoorden / Vragen

@GRASPOLLEN Ik heb het nu gerapporteerd en er zal naar gekeken worden, bedankt voor je bericht.

Ik heb heel vaak aangegeven dat ik er open voor sta om alle vragen te beantwoorden over wifi-camera of over het business model.
Echter is het gewoon niet netjes als mensen mij en mijn bedrijf vals gaan beschuldigen en dingen roepen wat nergens op gebaseerd is.

Iedereen mag zijn/haar mening hebben en ik sta open om hierover in gesprek te gaan, maar wel op een fatsoenlijke manier.

marita5
door marita5 Dec 3, 2019 om 22:54
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@jeffrey0548 , Dus als bedrijf moet je alle externe websites in de gaten houden, omdat iemand misschien daar een klacht heeft geplaatst? Als u op Google intoetst klacht wifi-camera.nl komt u ze vanzelf tegen , hoe moeilijk kan dit zijn ?
Onder service versta ik dat een klant binnen 24 uur reactie krijgt via de mail of via onze Facebook Chat., zelfs op FB reageert u niet op klachten . Wel als er mensen zijn die vragen hebben over de wifi-camera / of de Nederlandse handleiding , maar klachten negeert u .

Je
door Jeffrey0548 Dec 4, 2019 om 07:44
2 Antwoorden / Vragen

@marita5, bij deze stop ik met reageren op je reacties. Wat ik ook zeg, het heeft blijkbaar geen zin en komt niet bij je binnen.
Een fijne dag.

tijger1
door tijger1 Dec 4, 2019 om 09:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou als dan zeven man camera's aan het verkopen zijn, zou ik er maar een vrij maken om klachten op te sporen en af te wikkelen.

Th
door Thijs124 Dec 4, 2019 om 10:08
289 Antwoorden / Vragen

Je kunt beter blijven schrijven. Dien een klacht In tegen mij. Dan kunnen jouw "klanten" het tenminste via Google blijven vinden als je verder niet op hun reageert. Die naam wordt nog heel beroemd zo!

marita5
door marita5 Dec 4, 2019 om 10:54
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@jeffrey0548 , iemand die gefixeerd is op verkoop , en niet op klachten reageerd , en de service 0 is , komt inderdaad bij mij niet binnen .
De onzichtbare klachten !!! ( die u verteld ) worden opgelost . De zichtbare klachten worden genegeerd , de omgedraaide wereld . De zin op uw site : jij als koper staat bij ons centraal , klopt niks van .

Je
door Jeffrey0548 Dec 4, 2019 om 14:45
2 Antwoorden / Vragen

@thijs124 Dat vind ik een goede. Bij deze, mochten klanten dit lezen dan kun je contact opnemen via info@wifi-camera.nl of contact opnemen via onze Facebook Chat. Dan krijg je binnen 1 a 2 werkdagen reactie van ons.

Mooi opgelost zo dacht ik zo.

@TIJGER1, er zijn geen 7 man camera's aan het verkopen. Ik ga ook niet mijn best doen om uit te leggen welke taken er in een business zoals deze zijn. Dit kun je misschien zelf nog wel invullen.

@MARITA5, op jou ga ik al helemaal niet meer reageren.

marita5
door marita5 Dec 4, 2019 om 15:30
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@jeffrey0548 , U hoeft op mij niet te reageren , de waarheid kan hard zijn . Praten als brugman , maar in de praktijk is het het tegenovergestelde . contact opnemen via onze Facebook , welja ook daar wordt op klachten niet gereageerd . 2 klachten op FB , van 1 week geleden en 5 dagen geleden :

  • Ruby Doobie oh wat een leuke camera. fijn dat ik de mijne die ik bij jullie besteld hebt dezelfde is. helaas heb ik m wel betaald en nooit mogen ontvangen

  • Abbie Habets
    Abbie Habets beste rianne ik wacht nu al weken op mijn camera s maar nog niets ontvangen .ben benieuwd wat er nu weer voor reactie komt .hoor graag van u a.habets

 https://www.facebook.com/pg/wificameraNL/posts/?ref=page_internal

Je
door Jeffrey0548 Dec 4, 2019 om 17:42
2 Antwoorden / Vragen

@marita5, Ik heb nu al 100 keer aangegeven dat ik het over de Facebook Chat heb.
Zodra iemand hier contact mee opneemt wordt er binnen 24 uur gereageerd.

De klachten die jij er nu bij haalt zijn reacties op openbare berichten zoals onze advertenties.
Hier wordt af en toe ook naar gekeken, maar vaak zijn dit ook advertenties die al een tijdje uitstaan en dus lastig te vinden zijn.

Met 'Contact opnemen via onze Facebook' wordt dus niet bedoelt om een bericht te zetten onder een advertentie. Nee, hiermee bedoelen we om contact op te nemen via de chat wat ook vrij gebruikelijk is. Waar je een klant prive kunt helpen en je dus niet openbaar een gesprek aan gaat.

EDIT: Dit vermelden wij ook keurig op onze contactpagina. Hoe je het beste contact met ons kunt opnemen. :)

Donuts
door Donuts Dec 4, 2019 om 19:17
1203 Antwoorden / 2 Vragen

@jeffrey Benader de Community manager van dit forum op zijn LinkedIn account en negeer je stalkster die blijkbaar niets anders om handen heeft. https://nl.linkedin.com/in/frank-goselink-31b0b29 Schandalig wat hier gebeurd.

marita5
door marita5 Dec 4, 2019 om 19:38
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Als je op uw contact pagina klik op Facebook chat , kom je automatisch uit op uw FB pagina . https://wifi-camera.nl/pages/contact waar inderdaad advertenties staan en klachten die u negeert . @graspollen wat u betreft u reageert sowieso OT , en heeft ook niks om handen , behalve nutteloze reacties op andere forumleden plaatsen .

Donuts
door Donuts Dec 4, 2019 om 20:11
1203 Antwoorden / 2 Vragen

@marita: het is u wellicht ontgaan, maar mijn reactie was gericht @jeffrey. Gegroet.

marita5
door marita5 Dec 4, 2019 om 20:18
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@graspollen , U vind mij een stalkster , wat nergens opslaat . Ik kom tenminste met feiten , kan ik van u niet zeggen . @jeffrey0548 verkoopt , maar legt openbare klachten naast zich neer , en reageert niet . Gevolg klanten krijgen hun product niet geleverd / of bij retourneren hun geld niet binnen 14 dagen teruggestort . Vind u zeker netjes

Je
door Jeffrey0548 Dec 4, 2019 om 20:41
2 Antwoorden / Vragen

@graspollen Bedankt voor je reactie. Zal hem even een bericht sturen.

@marita5, Ik hoop voor je dat je een nieuw slachtoffer kunt vinden.

marita5
door marita5 Dec 4, 2019 om 20:49
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Als ondernemer reageert u belabberd , zegt meer over u dan over mij .

Je
door Jeffrey0548 Dec 4, 2019 om 20:54
2 Antwoorden / Vragen

@marita5 Volgensmij ben ik alles hier heel redelijk aangegaan. Ik heb alle vragen beantwoord en stond open voor een gesprek. Echter wordt het erg vervelend zodra iemand niet naar je antwoorden luistert en in zijn/haar tunnelvisie blijft zitten. Dan kan ik blijven roepen, maar gaat er helaas niks veranderen. Vandaar dat ik nu het gesprek stop.

marita5
door marita5 Dec 4, 2019 om 21:19
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@jeffrey0548 , Is ook beter dat wij stoppen , dit zet geen zoden aan de dijk . Mijn tunnelvisie is rechtvaardigheid , Ik verander niet van mening .  Openbare klachten horen opgelost te worden

Zagevent
door Zagevent - Dec 4, 2019 om 01:20
6 Antwoorden / Vragen

Tsja...bestelde via Grandado iets op 7.10.2019, zou 15 tot 25 dagen duren, kwam pas 16 november jl. binnen in de brievenbus - met Chinese tekens - zonder enig inklaringskosten vanuit China. Kostte ook maar €7,41 ook met gratis verzending.

Dat u het heeft besteld in China, of althans via een Nederlandse website, gerelateerd aan een Chinees bestelhuis o.i.d. En wat te bedenken omtrent mogelijk garantietermijn wel of niet gewaardborgd?! Zo mogelijk ook met spyware?!

He
door Heidi70 - Dec 4, 2019 om 19:34
1 Antwoorden / Vragen

Ja ! Hier nog een slechte ervaring. Heb 2 camera's gekocht, en er is 1 geleverd, en hoe vaak ik ook mail en uitleg, geen 2e camera...

Th
door Thijs124 Dec 4, 2019 om 20:19
289 Antwoorden / Vragen

Als de klachten niet op een normale manier afgehandeld worden komen ze vroeg of later op een forum terecht. Natuurlijk erg vervelend, altijd weer terug te vinden via Google. De meeste websites veranderen dan hun naam om hier afstand van te kunnen nemen. Gelukkig is hier blijkbaar wel genoeg kennis van website bouw voorhanden, dan hoeft dat niet ingehuurd te worden. Koop hem de volgende keer maar zelf via Aliexpress of wish. Dan is de kans groter dat je hem ontvangt.

Je
door Jeffrey0548 Dec 4, 2019 om 20:36
2 Antwoorden / Vragen

Hi Heidi,

Via waar heb je geprobeerd contact met ons te zoeken?
Dan zet ik het meteen voor je door.
Je hoort uiteraard gewoon je volledige bestelling te ontvangen.

marita5
door marita5 Dec 4, 2019 om 20:43
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Nou Jeffrey0548 , dat is nou net wat ik bedoelde , reageren op openbare klachten kan veel problemen voorkomen .

Mr
door Mrfleetwood - Dec 16, 2019 om 15:35
2 Antwoorden / Vragen

Zeer slecht!!! mijn cameras zijn ook onderschept
Na veel gedoe heb ik er 2 ontvangen.
1 is er gecrediteerd.
Service heel slecht.
Cameras moeilijk of niet aan de praat te krijgen!!!!Bij werkt er 1 van de 2.
Je kunt Rianne mailen tot je 1 ons weegt!!!er is geen reaktie.
Instructie heel beperkt in chinees/engels WAARDELOOS.

jAN KIRP

marita5
door marita5 Dec 16, 2019 om 16:10
11495 Antwoorden / 15 Vragen
Je
door Jeffrey0548 Dec 16, 2019 om 17:42
2 Antwoorden / Vragen

Dat is vervelend om te horen!

Op onze productpagina en in de bevestitingsmail geven we duidelijk aan dat er een Nederlandstalige handleiding is. Hiermee is het installeren een makkie.

Kun je mij vertellen wat er nu nog niet werkt of wat je nog niet hebt ontvangen? Uit je reactie lees ik dat je wel contact hebt gehad met de klantenservice en je iets vergoed hebt gekregen?

Mr
door Mrfleetwood Dec 18, 2019 om 16:52
2 Antwoorden / Vragen

Het is een drama
Drie cameras onderschept.Na uren mailen en aan de telefoon wachten heb ik 2 cameras ontvangen.
Jullie hebben er 1 keurig gecrediteerd.Kostte wel veel moeite maar OK.
heb 2 cameras mee genomen naar mijn huisje in Frankkrijk.
Wat een ellende,handleiding is meer dan slecht!!op internet vind je niets.
1Camera heeft het 2 dagen gedaan,en ook goed!!!!Vandaag stroom storing in de straat,stroom uit gevallen.
Nu die ene camera doet niks meer. Nummer 2 heeft het nooit gedaan!
ge mailed met Rianne,die heeft er schijt aan,doet niks voor je!!!
Op verzoek van Joey foto's gestuurd.Ze spreken over een reset button,NU DIE ZIT ER NIET OP>
Het is echt een drama,wat een chinese rotzooi.Ik ben er ziek van en voel me opgelicht.
Morgen terug naar Nederland,neem cameras mee,waar kan ik die heen sturen???Vertrek op 4 Jan naar USA.
Het plan om mijn huisje te beveiligen volledig mislukt!!!was ik maar naar Media markt gegaan!Jullie kwamen heel betrouwbaar over.
Het gezeik met die douane ongelovelijk!!!en Rianne doet NIKS voor je.Ik heb zelden zoiets slechts meegemaakt en steek mijn ervaring niet onder stoelen of banken als er geen oplossing komt
Jan Kirpestein
kirp43@yahoo.com

Th
door Thijs124 Dec 20, 2019 om 20:05
289 Antwoorden / Vragen

Tja, als je ze zelf via Aliexpress had gekocht waren ze zo goedkoop geweest dat je helemaal geen douane kosten gehad zou hebben. Zoek maar op wat dropshipping is. Veel geld ontvangen voor goedkope Chinese rommel. Laat de klant maar met de invoerkosten zitten kun je zelf belastingvrij veel geld verdienen.

Ma
door Mar112 - Dec 20, 2019 om 19:00
1 Antwoorden / Vragen

Jep hier ook in en in trieste bedoeling.
 Geen enkele reactie op mail. Kind dacht goed te doen een kerstcadeautje te kopen voor haar papa. Helaas geen cadeau en geld weg. Ongelooflijk dat iemand zo zijn geld wilt verdienen. Pure oplichting!

Th
door Thijs124 Dec 20, 2019 om 20:17
289 Antwoorden / Vragen

Bijna gratis!

€ 2,94  33%OFF | Outdoor Ptz Draadloze Ip Camera Bewegen Detectie Infrarood Nachtzicht Waterdichte Cctv Video Surveillance Met Pulg En Tf Card https://a.aliexpress.com/74WTHx5cJ

Je
door Jeffrey0548 Dec 22, 2019 om 18:50
2 Antwoorden / Vragen

Via info@wifi-camera.nl krijg je altijd een reactie. Mail je wel naar het juiste adres? Wij worden ook vaak in de war gebracht met wifi-cam.nl, dit is een ander bedrijf.

@THIJS124 Als je op Aliexpress besteld let dan even op de reviewscore en ook de reviewscore die de verkoper krijgt. Deze zijn 3.3 en 94.8%. Dit is veelte laag voor een betrouwbare vekoper. Daarnaast zeg je Bijna gratis? Alleen de adapter is 3 euro, de camera zelf kost je minimaal 30. Reken hier de invoerkosten bij op en je komt dus al boven de 50 euro uit.

Th
door Thijs124 Jan 20, 2020 om 09:18
289 Antwoorden / Vragen

De volgende keer maar zelf op Aliexpress bestellen. Volg alles op: Ali versus de rest.

Mr
door Mrfleetwood - Dec 29, 2019 om 15:17
2 Antwoorden / Vragen

Mijn klachten zijn super opgelost!!!!
hartelijk dank Hans en Jeffrey Schipper.
Aardige eerlijke mensen,ik neem alles terug wat ik geschreven heb.
Absoluut geen scam  !!!!een jonge onderneming met wat organisatie problemen.
Ze zij absoluut 100% betrouwbaar
Jan Kirpestein

aurora1
door aurora1 Dec 29, 2019 om 17:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat moet dan maar in de krant, maar dan niet “vergeten” de vreselijke voorgeschiedenis ook te vermelden en al die andere onopgeloste klachten?

tijger1
door tijger1 Dec 29, 2019 om 19:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u ze nu gratis gekregen dat u zo levend bent?

marita5
door marita5 Dec 29, 2019 om 21:48
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Mrfleetwood , wat een ongeloofwaardige reactie , hebben u zeker gevraagd om deze reactie te plaatsen . klachten zijn nog altijd in overvloed https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/wifi-camera.nl/details?companyId=86b22fb1-f67e-4b9f-81e1-50b397bc6d9d https://nl.trustpilot.com/review/wifi-camera.nl

Je
door Jeffrey0548 Dec 30, 2019 om 19:46
2 Antwoorden / Vragen

Dat is goed om te horen! We zijn blij dat we het netjes hebben kunnen oplossen.

@MARITA5, klanten met klachten kunnen ons bereiken via de e-mail of onze Facebook chat. Wij houden geen externe websites in de gaten voor eventueel klachten en garanderen ook niet dat wij hierop reageren. Af en toe controleren wij dit, maar dit is geen zekerheid. Via onze eigen kanalen krijg je altijd een reactie en lossen we eventuele problemen op.

marita5
door marita5 Dec 30, 2019 om 19:56
11495 Antwoorden / 15 Vragen

U valt in herhaling , deze onzin heeft u al eerder gemeld . Door op klachten van externe websites niet te reageren krijgt u een fijne stempel opgeplakt , goed voor uw onderneming . Een fatsoenlijke en goede ondernemer neemt alle klachten serieus .

tijger1
door tijger1 Dec 30, 2019 om 20:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar de klanten moeten wel een engelengeduld hebben, want 'team' Jeffrey heeft het druk met verkopen.

Wat een zielige bedoening.

sa
door savage52 - Jan 20, 2020 om 07:05
2 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb hier mee te maken gehad, en herken de andere commentaren,opmerkingen, die de revue passeren.
wacht sedert november19op camera, maar had in begin al gelijk vermoeden dat er niksvan klopte!
volgens zeggen, ingeschreven bij KvK? Denk dat je je geld wel kan vergeten!  En Rianne en Francis bestaan volgens mij niet.
heb nog niet echt idee hoe dit kanworden aangepakt!

Ha
door Harm222 - Jan 28, 2020 om 14:48
1 Antwoorden / Vragen

Bestelde artikelen worden inderdaad meestal niet geleverd. Dit bedrijf is ook bekend onder de naam mini-camera.nl
Wil je uberhaupt veilig bestellen, betaal dan via PayPal. Je krijgt dan je geld terug als er niet wordt geleverd.

Th
door Thijs124 - Jan 28, 2020 om 15:04
289 Antwoorden / Vragen

Je kunt beter zelf bij Aliexpress bestellen als via dropshippers die je oplichten.
"Ali versus de rest"
Zoek dat maar op Facebook. Dan gaan de ogen open!

sa
door savage52 - Jan 29, 2020 om 14:34
2 Antwoorden / Vragen

Ik heb zeker vervelende ervaring met WiFi-camera.nl, en het zijn gewoon oplichters, die regelmatig op Facebook adverteren, verkopen, niks leveren en niet meer reageren of terugstorten. Inmiddels zijn er nog 2, die dezelfde werkwijze hanteren, van naam veranderen en tekstueel allemaal met zgn inbtaakpreventie! Oa, Trandix, en nog meerderen. Niet meer kopen via Facebook!

Je
door Jeffrey0548 - Jan 30, 2020 om 16:21
2 Antwoorden / Vragen

Ik vind het nog steeds vervelend om te horen dat er ontevreden klanten zijn.
Ook weet ik dat hier veel mensen zitten die alleen even willen natrappen en mij niet serieus nemen, maar toch wil ik het even uitleggen.

Een partij waarmee onze leverancier werkt heeft zonder reden het contract opgezegd. Met als gevolg dat er 1000+ bestellingen niet werden verwerkt. Dit is voor mij enorm vervelend en voor de klanten uiteraard. Inmiddels heeft de leverancier al wel bijna bestellingen weer kunnen verwerken, maar is er een grote vertraging opgelopen.

We doen onze best om alle klanten te helpen en ik zeg nog steeds dat je via de Mail of FB Chat snel reactie krijgt en we met een oplossing komen. Momenteel is de verkoop ook volledig stilgelegd, zodat er geen nieuwe klanten komen en we eerst de huidige klanten netjes kunnen helpen.

Neem dus bij problemen even contact op met ons. Voor alle mensen die hier nu weer lekker negatief op gaan reageren, doe lekker je ding!

Th
door Thijs124 - Jan 30, 2020 om 16:53
289 Antwoorden / Vragen

Het leven van dropshippers gaat niet over rozen. Van hun klanten al helemaal niet! Facebook :Ali versus de rest

Je
door Jeffrey0548 Jan 30, 2020 om 20:43
2 Antwoorden / Vragen

Wat schattig dat je ze loopt te promoten!
Wellicht kunnen jullie als groep met elkaar een cursus kopen om wat meer inzicht te krijgen over hoe het nu echt werkt en hoe een normale dropshipper te werk gaat! Groetjes!

zu
door zuur1 - Feb 4, 2020 om 11:37
1 Antwoorden / Vragen

heb ook cameras besteld in augustus 2019 retour gedaan volgens hun regels.wacht tot op heden nog op mijn geld.en geen antwoord op mijn mails

in
door info@gizo.nl - Feb 25, 2020 om 22:04
1 Antwoorden / Vragen

Goedenavond,
Ik heb op 17 december 2019 3 camera's besteld, en kreeg vrijwel direct de mededeling dat er één camera nageleverd zou worden, en dat er 2 direct uitgeleverd zouden worden. Tot mijn verbazing werd de "nalevering" van 1 camera eigenlijk een directe levering, alleen de resterende twee camera's heb ik tot op heden nog nooit ontvangen. Wel bericht over invoerrechten, en dat indien dit het geval was ik e.e.a. na hen door moest sturen en dat zij verder e.e.a. zouden regelen. Zoals je wel voelt aankomen heeft de levering tot nu toe nog niet plaats gevonden, en komt er geen antwoord meer op mijn vragen per mail.
Met vriendelijke groet,
René de Jong