Wie heeft er problemen met Home Telefonie?
Beste tjj,
Het is een gekkebende bij @home telefonie geweest, ze hebben een leuk pakket te bieden voor een relatief lage prijs, ( KPN loopt met haar vaste pakket hopeloos achter! )
De klant wordt nu in deze tijd behoorlijk prijsbewust, en het pakket van @home is momenteel het goedkoopste wat er te krijgen is!,
Dus heel veel klanten sprongen weg bij KPN, en gingen bij @home een internetverbinding/telefoon aanvragen,
@home kon de aanvraag bij lange na niet aan, en was zo stom om veel te veel aanvragen toe te laten, dit in combinatie met een zeer slechte serviceverlening, duizenden klanten hebben ruzie met @home, en zaten én zitten vaak langer dan een maand zonder vaste telefoon!,
De helpdesk is diep triest te noemen, en wordt "bevolkt" door mensen die totaal geen verstand van zaken hebben over de telefonie, en de klant wordt dan al snel van de ene naar de andere medewerker gestuurd,
De technische dienst van @home is ook een grote chaos!, een relatief eenvoudige handeling, zoals een kabel/telefoon modem aanmelden bij het @home netwerk kan soms wel een maand duren!, terwijl dit een relatief gemakkelijke handeling moet zijn voor de TD van @home!,
Er is ook even een aanname stop geweest bij @home telefonie, om eerst de boel wat te reorganiseren, dit is maar ten dele gelukt, en nu zijn ze weer zo "slim" om klanten binnen te halen!, terwijl ze alles daar nog lang niet op regel hebben!,
Veel mensen bij ons in de buurt hebben @home telefonie, het voldoet redelijk, wanneer het systeem goed werkt, er zitten nog "kinderziekten" in het systeem, maar is voor het geld een zondermeer goed alternatief voor de KPN, kwalitatief is de KPN met haar vaste net betrouwbaarder, en het geluid is duidelijker, naar wat ik van kennissen vernomene heb!, ( zelf heb ik geen @home telefonie ), maar reken er maar op dat dit in de toekomst wel anders wordt!,
In de toekomst zie ik de vaste telefonie verdwijnen, daar dit niet meer zinvol is, het is te duur in onderhoud, en abonnement,
U staat er niet alleen voor met deze ellende!, honderden klanten zijn u al voorgegaan met deze zelfde ellende,
Een kennis heeft 8 weken zonder vaste telefoon gezeten door @home!, en reken er maar op dat deze man @home heeft platgebeld!, zijn bedrijf was zonder telefoon!, iedereen moest naar zijn GSM bellen, wat natuurlijk niet handigt!,
Hij heeft nu telefoon, en is er redelijk tevreden over, zo nu en dan valt het net weg, en is de lijn dood, @home heeft beterschap beloofd aan haar klanten, vooral met de kwaliteit van haar netwerk,
Het enigste wat u momenteel kunt doen is wachten, en @home via het gratis nummer knettergek bellen!, het is rotwerk, maar misschien kunnen ze u dan sneller helpen!,
Veel succes,
Groeten van Chrisje.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bankrekening openen voor kleine commissie met weinig omzet
Goeienavond,
Ik ben op zoek naar advies m.b.t. het openen van een bankrekening voor commissies, werkgroepen of andere kleine clubjes.
Dit mag blijkbaar niet op persoonlijke titel, maar een zakelijke rekening is nogal duur als je jaarlijks niet zoveel omzet hebt.
Hoe kan ik dit het beste aanvliegen?
De situatie:
Ik zit in een commissie die maandelijks ee
...
Lees meer
Verplicht verhuizen na grondige renovatie
Ik moet verplicht verhuizen binnen 1 jaar, echter ben ik meer gaan verdienen en ben ik gaan samenwonen, dus volgens de woningbouw verdien ik nu teveel voor een sociale huurwoning, ook krijg ik geen urgentie, dus een ander huis vinden in dezelfde buurt gaat niet meevallen, ook zal ik een veel duurder huurhuis moeten gaan zoeken. heb je nog rechten in deze situatie ?, want zij willen mij hier weg he ... Lees meer
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer