Wie weet meer over de Bij KPN punten??!
Zijn er nog meer forumleden die, net als ik, (al van af het begin van
deze actie - februari 2006) punten sparen bij "Bij KPN"
"Voor prachtige cadeaus, want klant zijn van KPN dat loont!" (bla bla
bla) en die langzaamaan ook knap "pissig" zijn steeds
aan het lijntje (?!) te worden gehouden met QUOTE: Het is helaas
nog niet mogelijk om uw spaarpunten in te wisselen. Zodra onze
spaarpunten-shop geopend wordt en het mogelijk is uw spaarpunten in te
wisselen
voor producten zullen wij u daarvan
op de hoogte stellen.
UNQUOTE
Terwijl die winkel eerst eind zomer 2006 en toen in December 2006
geopend zou worden.
Inmiddels is het bijna eind Februari 2007. en is de tekst als boven
nog idem dito van het zelfde.
Vragen naar de oorzaak of wanneer men verwacht dàt ...omdat het nu toch
wel erg lang duurt ......... levert 2x, na ca. twee weken wachten(!) een two liner op waarin wordt medegedeeld dat men "mijn vraag
doorgestuurd is naar de afdeling die daarin gespecialiseerd is"
Vervolgens gebeurt er HELEMAAL NIETS.
Zijn er meer mensen met deze ervaring en is er misschien iemand die
(zelf of een famililid, vriend of kennis heeft die) bij KPN werkt,
en me wil kan en mag (?) vertellen wat er nu toch gaande is?
Want ik heb inmiddels ACHTTIENDUIZEND (vooralsnog totaal nutteloze - snik) "Bij KPN-punten" en
ben wel toe aan een nieuwe telefoon of iets anders leuks....
Alvast bedankt voor elke helpende reactie.
Groet, Marleen
Ja!!!! wij hebben exact hetzelfde probleem met dezelfde aantal punten, binnenkort verandert er wat met ons abonnement dus dan zullen we alles wel kwijt zijn .
Net nu we met internetplusbellen waarschijnlijk met KPN tot een oplossing zijn gekomen , kunnen we ons hier weer in gaan storten ik wordt er doodziek van.
Wie kan je nog vertrouwen, de KPN volgens mij niet in elk geval, maar och ja we zijn ook nog maar 25 jaar klant bij hun, dus wat kinderziektes moet je dan toch kunnen verdragen niet waar???
Ik hoor het graag als iemand weet wat we wel kunnen met de punten
Dag Joke. Dank voor je reactie. Ik dacht al dat ik de enige was....
Ik ga gewoon door met vragen (elke week een mailtje richting KPN) en
wellicht dat het dan ooit eens terecht komt bij iemand die kan en wil
helpen. Hopelijk gebeurt dit wel binnen 2 jaar vanaf nu, want ik las
ook ergens op de site dat de punten 3 jaar geldig blijven. 1 jaar
daarvan hebben we inmiddels al bijna achter de rug.....
Na alle ellende gezien te hebben met IPB e.d. (eerder vanavond in de
Kassa uitzending) is dit natuurlijk wel een "triviaal probleem" ....
Hoewel je spiegelen je iets voor en maken ook hier een "zooitje" van!
Succes ermee en als ik een antwoord krijg dan meld ik me wel weer.
Greetz,
Marleen
Hallo,
Geloof het of niet maar ik heb een ECHT antwoord.
Van een medewerker van BijKPN zelf (want daar had ik de vraag OOK gesteld). Hier komt ie:
Met de spaarpunten kunt u sparen voor producten (telefoons, accessoires etc.) die u kunt aanschaffen via KPN.com.
Op de KPN website, de KPN webwinkel en in de nieuwsbrief zult u op de hoogte worden gehouden van mogelijke bestedingen en aanbiedingen.
Momenteel wordt er nog druk gewerkt aan de webwinkel van Bij KPN, maar begin april kunt u hier zien waar u uw spaarpunten voor kunt inwisselen.
Begin april wordt de nieuwe webwinkel van Bij KPN geopend, maar binnenkort kunt u ook op de huidige webwinkel van de KPN site zien waarvoor u uw spaarpunten kunt inwisselen.
EN nou maar hopen dat ie de waarheid spreekt..... Want in de tweede helft van April ben ik jarig en een " extra cadeautje voor mezelf" hoort nu theoretisch tot de mogelijkheden (Grinnik)
Greetz,
Marleen
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer