J
door J Keuning Jan 26, 2016 om 12:36
Elektronica & tv

Wij hebben donkere vlekken in beeld van onze samsung tv zijn er meer klachten

Onze Samsung smart tv geeft vlekken in het beeld. We hebben al twee keer foto's op gestuurd nu moet dat voor de derde keer. Zijn er meer klachten bekend over donkere vlekken bij een Samsung smart tv. Vriendelijke groeten J Keuning

64675 12 Rapporteer

marita567
door marita567 - Jan 26, 2016 om 12:44
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo J Keuning ,

Hier een klacht met hetzelfde probleem als u , van 24 - 1 - 2016 .

http://www.klachtenkompas.nl/samsung-electronics-benelux/zwarte-vlekken-beeld-smart-tv

Cookies
door Cookies - Jan 26, 2016 om 13:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Naar wie stuur je foto's op dan? Kun je hier een foto plaatsen? Welk model heb je? Zit er nog garantie op de t.v.? Hoe kijk je t.v.? Analoog, digitaal met decoder of CI+ module?

Als het contrast op 100% staat, zou je eens kunnen proberen of contrast verlagen naar bijv. 70% het probleem op lost.

eclipse
door eclipse Jan 26, 2016 om 13:24
1561 Antwoorden / 370 Vragen

  modelcode UE32H6200, serienummer B7183HGFBO1262Z  rg Han

eclipse
door eclipse Jan 26, 2016 om 13:25
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Gr. mag ook  :-)

eclipse
door eclipse Jan 26, 2016 om 13:25
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Gr. mag ook  :-)

marita567
door marita567 Jan 26, 2016 om 14:36
1576 Antwoorden / 17 Vragen

@eclipse , waar ziet uw  aan dat dit het model is van TS ?

eclipse
door eclipse - Jan 26, 2016 om 13:21
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Na 11 maanden zijn er opeens zwarte vlekken in het beeld te zien. Dit is zeer hinderlijk met tv-kijken.
Heb contact gehad via chat en heb het contactformulier ingevuld en verstuurd, inclusief foto's.
De productspecialist van Samsung heeft de klacht en foto's beoordeeld en deze valt binnen specificaties. Het is niet mogelijk om monteur te sturen. Dit heb ik via chat te horen gekregen.
Ik zou het nogmaals kunnen proberen om nieuwe foto's te sturen kreeg ik te horen via chat. Tot mijn verbazing lukte dit niet meer via contactformulier, krijg melding "interne serverfout".
Ik zit met een tv die nu net een jaar oud is, waar ik niet ontspannen naar kan kijken.
Voor mijn gezin vallen deze vlekken niet binnen de specificatie!!
Zelf kan ik er niets aan doen, het zijn vlekken die in het scherm zitten. Poetsen helpt niet.

PRODUCT DETAILS
 modelcode UE32H6200, serienummer B7183HGFBO1262Z
GEWENSTE OPLOSSING
 Dat er een monteur langskomt en dit verhelpt.
Post deze klacht door op sociale media:
fabrieks garantie  2  jaar standaard. uitgave  2014   dus U heeft no Ca  16 maanden tegoed. .. ga naar de winkel waar u hem heeft gekocht , deze moet U helpen. scrol door naar de upgrade  , op usb zetten in de tv duwen  zie verder de handleiding, overigens is deze NU al uit  de handel, KLIK hier <---

Cookies
door Cookies Jan 26, 2016 om 13:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zou me niks verbazen als het om dezelfde vragensteller gaat.

eclipse
door eclipse Jan 26, 2016 om 13:31
1561 Antwoorden / 370 Vragen

OOOOOOOOOO     srry    @ dankjewel,Carola.. @ srry marita....

eclipse
door eclipse Jan 26, 2016 om 13:35
1561 Antwoorden / 370 Vragen

de ander heet imka ?   misschien imka keunig ? wel toevallig  he .. samsung  is een goed merk, net als benq voor monitoren, lopen samsung  en philips  voorop met de t v `s  goeie derde lg

marita567
door marita567 Jan 26, 2016 om 14:39
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Lijkt mij dezelfde vraagsteller ( Imka ) , omdat de vraag overeenkomt met de vraagsteller hier , en daar komt bij dat TS nog niet reageerd op de vragen van carola.83

eclipse
door eclipse Jan 26, 2016 om 19:00
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@ hallo Marita, misschien werkt TS , en komt  er vanaaf alsnog  een reactie, zoniet er zijn vele anderen die wel wat hulp kunnen gebruiken...zie het zovaak he, komen ze met vragen, en dan is het "stil"..... halve vragen, vragen onvolledig( opzettelijk) en wij maar puzzelen...

koekeloer
door koekeloer - Jan 27, 2016 om 11:12
562 Antwoorden / 18 Vragen

kan je de foto hier niet posten?

vr1944
door vr1944 - Jan 27, 2016 om 12:24
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Dit noemen ze clouding.Het heeft te maken met schaduwen die veroorzaakt worden door vervuiling van de leds .
Valt waarschijnlijk niet onder garantie omdat het een gebruikers probleem is bv door vetaanslag vanuit een open keuken.

Gerry1969
door Gerry1969 Jun 10, 2016 om 12:32
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Vet vanuit de keuken naar de woonkamer door het afgedichte frame van de tv heen en dan ook nog op de voorkant van de leds  eindigen terwijl het vet door de achterkant van de tv binnen zou moeten komen.
Ik heb veel inlevingsvermogen naar dit slaat gewoon nergens op. Dan zou het frontpaneel ook megavettig moeten zijn. Het heeft met de kwaliteit van het paneel te maken en met niets anders.
Diewilik

zoekster1
door zoekster1 Jun 12, 2016 om 13:42
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik geef Diewillik hierin groot gelijk. Vetaanslag vanuit de keuken, hoe verzin je het!

vr1944
door vr1944 Jun 13, 2016 om 12:32
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Het was een voorbeeld het zou ook aanslag door roken kunnen zijn. Je TV is niet luchtdicht . Wel leuk dat je een half jaar over je antwoord  gedaan hebt. Maar misschien weet jij een beter oorzaak van clouding.

ho
door honda98 - Jan 27, 2016 om 14:20
103 Antwoorden / 1 Vragen

dit probleem behoort de zaak waar het toestel is gekocht op te lossen en die moeten dan contackt met samsung op nemen vooral om dat er nog garantie op zit.

ho
door honda98 - Jan 28, 2016 om 17:21
103 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb met mijn rtv dealer die ook veel samsung tvs verkoopt over ver dit probleem gesproken en die hebben dit probleem nog niet mee gemaakt.
toen ik dit verhaal gisteren las kwam het mij heel vreemd over vandaar ik heb geinformeert.
er zit gewoon een fout in deze toestellen die niet voor mag komen.het is geen reclame voor samsung om met dit zo op de klant af te schuiven. ik zou u aan bevelen om het hogerop te gaan zoeken en geen genoegen nemen met dat wat samsung beweert.veel sucses.

gossy
door gossy - Jan 29, 2016 om 15:06
35 Antwoorden / 1 Vragen

Onze Smart tv van Samsung gaf ook vlekken allen dan wanneer er donkere beelden waren (clouding) noemde ze dat.
Hebben meer tv' s last van maar dan waren de vlekken lichter in plaats van donkere vlekken.
In het begin waren de clouding wel hinderlijk maar heb er nu minder last van.
Maar donkere vlekken in een gewoon beeld dat lijkt me niet te horen.
Zou inderdaad is contact opnemen met de verkopende partij.

he
door hennie112 - Jun 10, 2016 om 12:20
2 Antwoorden / 1 Vragen

ja bij mij ook ,tv is net jaar oud,maar het ligt aan huisdieren,zo komen ze onder hun fabrieksgarantie uit

Gr
door Gremlin - Jun 12, 2016 om 11:59
1 Antwoorden / Vragen

Hier zelfde verhaal.
Nooit geen Samsung meer!

Cookies
door Cookies Jun 12, 2016 om 12:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nooit geen? Dus altijd!

Gerry1969
door Gerry1969 Jun 12, 2016 om 13:07
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Carola Arme Gremlin, zit voor de rest van zijn/haar leven vast aan Samsung.

Diewilik

zoekster1
door zoekster1 - Jun 12, 2016 om 13:46
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zou me ook rot aan ergeren aan vlekken/clouding. Dacht dat ik slecht af was met mijn LG, die soms een bromtoontje geeft, maar dit is vele malen erger, hier moet je constant naar kijken. Heeft u al een klacht gemeld op kieskeurig?

En inderdaad is de verkoper uw eerste aanspreekpunt. Daar moet u de klacht neerleggen. En veel kabaal maken op internet, dat doet soms ook wonderen. Denk aan klacht.nl en klachtenkompas.nl.

ri
door richardzijlstra - Jul 4, 2016 om 17:18
1 Antwoorden / 0 Vragen

heb nu een jaar de prijsknaller van de media markt,

een 48 inc tv led

sinds 3 a 4 weken last van vlekken in beeld vooral in de hoeken van het scherm.  sinds vandaag hebben ze de tv meegenomen naar Groningen ( service door selectra service groep) om hem daar verder te gaan nakijken. hoop dat ik de tv terug krijg zonder de rare vlekken in beeld.  het is zeer irritant wanneer je voetbal kijkt omdat je erop gaat letten.