Wij hebben donkere vlekken in beeld van onze samsung tv zijn er meer klachten
Onze Samsung smart tv geeft vlekken in het beeld. We hebben al twee keer foto's op gestuurd nu moet dat voor de derde keer. Zijn er meer klachten bekend over donkere vlekken bij een Samsung smart tv. Vriendelijke groeten J Keuning
Hallo J Keuning ,
Hier een klacht met hetzelfde probleem als u , van 24 - 1 - 2016 .
http://www.klachtenkompas.nl/samsung-electronics-benelux/zwarte-vlekken-beeld-smart-tv
Naar wie stuur je foto's op dan? Kun je hier een foto plaatsen? Welk model heb je? Zit er nog garantie op de t.v.? Hoe kijk je t.v.? Analoog, digitaal met decoder of CI+ module?
Als het contrast op 100% staat, zou je eens kunnen proberen of contrast verlagen naar bijv. 70% het probleem op lost.
modelcode UE32H6200, serienummer B7183HGFBO1262Z rg Han
Gr. mag ook :-)
Gr. mag ook :-)
@eclipse , waar ziet uw aan dat dit het model is van TS ?
Heb contact gehad via chat en heb het contactformulier ingevuld en verstuurd, inclusief foto's.
De productspecialist van Samsung heeft de klacht en foto's beoordeeld en deze valt binnen specificaties. Het is niet mogelijk om monteur te sturen. Dit heb ik via chat te horen gekregen.
Ik zou het nogmaals kunnen proberen om nieuwe foto's te sturen kreeg ik te horen via chat. Tot mijn verbazing lukte dit niet meer via contactformulier, krijg melding "interne serverfout".
Ik zit met een tv die nu net een jaar oud is, waar ik niet ontspannen naar kan kijken.
Voor mijn gezin vallen deze vlekken niet binnen de specificatie!!
Zelf kan ik er niets aan doen, het zijn vlekken die in het scherm zitten. Poetsen helpt niet.
PRODUCT DETAILS
modelcode UE32H6200, serienummer B7183HGFBO1262ZGEWENSTE OPLOSSING
Dat er een monteur langskomt en dit verhelpt.Zou me niks verbazen als het om dezelfde vragensteller gaat.
OOOOOOOOOO srry @ dankjewel,Carola.. @ srry marita....
de ander heet imka ? misschien imka keunig ? wel toevallig he .. samsung is een goed merk, net als benq voor monitoren, lopen samsung en philips voorop met de t v `s goeie derde lg
Lijkt mij dezelfde vraagsteller ( Imka ) , omdat de vraag overeenkomt met de vraagsteller hier , en daar komt bij dat TS nog niet reageerd op de vragen van carola.83
@ hallo Marita, misschien werkt TS , en komt er vanaaf alsnog een reactie, zoniet er zijn vele anderen die wel wat hulp kunnen gebruiken...zie het zovaak he, komen ze met vragen, en dan is het "stil"..... halve vragen, vragen onvolledig( opzettelijk) en wij maar puzzelen...
Dit noemen ze clouding.Het heeft te maken met schaduwen die veroorzaakt worden door vervuiling van de leds .
Valt waarschijnlijk niet onder garantie omdat het een gebruikers probleem is bv door vetaanslag vanuit een open keuken.
Vet vanuit de keuken naar de woonkamer door het afgedichte frame van de tv heen en dan ook nog op de voorkant van de leds eindigen terwijl het vet door de achterkant van de tv binnen zou moeten komen.
Ik heb veel inlevingsvermogen naar dit slaat gewoon nergens op. Dan zou het frontpaneel ook megavettig moeten zijn. Het heeft met de kwaliteit van het paneel te maken en met niets anders.
Diewilik
Ik geef Diewillik hierin groot gelijk. Vetaanslag vanuit de keuken, hoe verzin je het!
Het was een voorbeeld het zou ook aanslag door roken kunnen zijn. Je TV is niet luchtdicht . Wel leuk dat je een half jaar over je antwoord gedaan hebt. Maar misschien weet jij een beter oorzaak van clouding.
dit probleem behoort de zaak waar het toestel is gekocht op te lossen en die moeten dan contackt met samsung op nemen vooral om dat er nog garantie op zit.
ik heb met mijn rtv dealer die ook veel samsung tvs verkoopt over ver dit probleem gesproken en die hebben dit probleem nog niet mee gemaakt.
toen ik dit verhaal gisteren las kwam het mij heel vreemd over vandaar ik heb geinformeert.
er zit gewoon een fout in deze toestellen die niet voor mag komen.het is geen reclame voor samsung om met dit zo op de klant af te schuiven. ik zou u aan bevelen om het hogerop te gaan zoeken en geen genoegen nemen met dat wat samsung beweert.veel sucses.
Onze Smart tv van Samsung gaf ook vlekken allen dan wanneer er donkere beelden waren (clouding) noemde ze dat.
Hebben meer tv' s last van maar dan waren de vlekken lichter in plaats van donkere vlekken.
In het begin waren de clouding wel hinderlijk maar heb er nu minder last van.
Maar donkere vlekken in een gewoon beeld dat lijkt me niet te horen.
Zou inderdaad is contact opnemen met de verkopende partij.
ja bij mij ook ,tv is net jaar oud,maar het ligt aan huisdieren,zo komen ze onder hun fabrieksgarantie uit
Hier zelfde verhaal.
Nooit geen Samsung meer!
Nooit geen? Dus altijd!
@Carola Arme Gremlin, zit voor de rest van zijn/haar leven vast aan Samsung.
Diewilik
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer