Witte vlekken op Samsung 55js8500 tv
Samsung 55JS8500 tv vertoond links en rechter zijkanten lichte vlekken, toestel is 28 maanden in gebruik. Ik heb dit gemeld bij Samsung en zij hebben mij doorverwezen naar hun reparateur de Fa. Servilux. Van hun heb ik nu een offerte gekregen ,dat dankzij een commerciele tussenkomst van de fabrikant de herstelrpijs Euro 369,99 incl BTW bedraagd. Het scherm moet vervangen worden.De vewachte levensduur van een TV lijkt mij tocht langer dan 28 maanden en vraag mij af of deze reparatie niet onder garantie moet vallen ?
Ik heb dit gemeld bij Samsung
Waarom niet naar de verkopende partij gegaan? De verkoper is je aanspreekpunt voor garantie-aanspraken!
Ter info: https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
Ga naar de verkoper terug.
Lees ook even hier: https://community.consumentenbond.nl/computers-elektronica-5/wat-is-de-levensduur-van-elektronische-apparaten-1201
Een verwachte levensduur wordt in sommige tabellen aan het prijskaartje gehangen maar voor zover ik weet is er nooit een echt praktijk onderzoek onder tv bezitters gedaan. De fabrikant garandeerd ook niet dat de tv zeker een x aantal jaren niet defect zal gaan maar als het binnen de twee jaar garantietermijn gebeurd wordt de tv kosteloos hersteld. Uw tv is vier maanden na de afloop van de garantie defect gegaan en dat kan hoe triest ook gebeuren maar electronische onderdelen bijven qua defect raken onvoorspelbaar. De Samsung die u destijds heeft aangeschaft was zeker niet de goedkoopste en gezien de herstelprijs van de tv is er al redelijke coulance door Samsung gegeven want het scherm is het meest dure onderdeel van de tv. Als u het er echt niet mee eens bent dan kunt een gang naar de rechter proberen maar dan dient u wel heel erg goede argumenten te hebben en een hele lange adem want de bewijslast dat het scherm fabriek af een fabricagefout bevatte ligt in het geheel bij u.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?
Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer