HappyHenny
door HappyHenny Sep 15, 2017 om 11:47
Elektronica & tv

Wordon W5 zoeken naar de SWAP functie (ofwel: WISSELEN)

Wordon kent een mogelijkheid om letters te wisselen, althans zo staat het in de speluitleg die overal op internet te vinden is. Maar er is helemaal geen knop SWAP (of wisselen). SCHUD-PAS-CHECK-GLUUR-HINT zijn de enige opties. Weet iemand hoe dit zit?   Ik heb ooit emailcontact gehad met de maker van het spel maar ik kan nu geen email-contactadres meer vinden.

1196 2 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Sep 15, 2017 om 11:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als ik kijk naar de afbeeldingen (1e afbeelding), zie ik toch echt een 'wissel' knop zitten https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.flaregames.wordon&hl=nl

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 15, 2017 om 14:05
7187 Antwoorden / 3 Vragen

Verschil tussen de betaalde en gratis versie

In de betaalde versie van Word On is het mogelijk om een beurt te gebruiken om letters te wisselen (swappen). Anders dan bij Wordfeud kun je deze letters niet aanwijzen: willekeurig worden twee letters gewisseld. In de Lite-versie is deze functie niet aanwezig. Dat was voor mij de reden om de volledige versie aan te schaffen, plus het ontbreken van reclame. Chatten kan bij beide versies.
Bron: klik