Jo
door Johan_1974 Sep 19, 2019 om 18:19
Elektronica & tv

Youfone helpdesk niet te bereiken

12\9 over gestapt van kpn naar youfone echter tot op heden geen internet. Via de email die binnen 3 dagen reageert zeggen ze bel de helpdesk maar die is totaal niet bereikbaar. Signaal terug geven aan kpn is ook geen optie omdat mijn bedenktijd voorbij zou zijn. Echter is er nog niks gelevert dus de bedenktijd moet nog ingaan. Youfone niet aan beginnen dus.

Delen:

1894 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Sep 19, 2019 om 18:27
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Was ik ook niet van plan, maar toch bedankt voor de waarschuwing hè.

panter22
door panter22 - Sep 19, 2019 om 18:27
6599 Antwoorden / Vragen
0

De bedenktijd gaat in op het moment dat je het contract tekent. 
Heb je al een installatiepakket ontvangen?
Info:
https://www.youfone.nl/thuis/overstappen

Magnum007
door Magnum007 - Sep 19, 2019 om 18:33
594 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo Johan ,

Heb je nog een vraag?

sj
door sjoppy - Sep 19, 2019 om 18:39
129 Antwoorden / Vragen
0

Probeer zo eens met youfone in contact te komen, klik op “mail ons”.
Er komt dan een contactformulier tevoorschijn.
https://www.youfone.nl/klantenservice#block-contact

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 19, 2019 om 18:43
16772 Antwoorden / 202 Vragen
1

Ik heb geen Youfone en ben ook niet van plan om er een overeenkomst mee aan te gaan. Maar als u vraagt wat u eventueel zou kunnen doen, naast de al gegeven suggesties: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder en/of https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/klagen-bij-de-internetprovider

Zeeg
door Zeeg - Sep 20, 2019 om 14:07
39 Antwoorden / 0 Vragen
1

Nooit problemen mee gehad.
Als u ook telefoon van Youfone hebt kunt u gratis bellen via 1200, kunt u de telefoon op handsfree laten liggen tot ze opnemen.

marita5
door marita5 Sep 21, 2019 om 08:48
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Wel ja , en dan maar wachten tot je èèn ons weegt . Op klacht.nl zijn dezelfde klachten te vinden , staan als opgelost maar Youfone heeft helemaal niet gereageerd of ook maar iets opgelost .

br
door brui0929 - Sep 21, 2019 om 15:12
629 Antwoorden / 10 Vragen
0

Wanneer u het keuze menu hoort kies 9.

br
door brui0929 - Sep 21, 2019 om 17:36
629 Antwoorden / 10 Vragen
1

Als bij het 0906 klantenservice toets 9 niet helpt dan is het ook bij Youfone mogelijk met de smartphone 1200 te bellen toest 1, 2, 3, 4, 5 en u krijgt dan iemand van de helpdesk aan de lijn.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer

wh
whitehat - Mar 28, 2024 om 09:48
Geldzaken & recht

Opzeggen lidmaatschap FVD

Beste lezers,

Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus ... Lees meer

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer