Jo
door Johan_1974 Sep 19, 2019 om 18:19
Elektronica & tv

Youfone helpdesk niet te bereiken

12\9 over gestapt van kpn naar youfone echter tot op heden geen internet. Via de email die binnen 3 dagen reageert zeggen ze bel de helpdesk maar die is totaal niet bereikbaar. Signaal terug geven aan kpn is ook geen optie omdat mijn bedenktijd voorbij zou zijn. Echter is er nog niks gelevert dus de bedenktijd moet nog ingaan. Youfone niet aan beginnen dus.

Delen:

1895 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Sep 19, 2019 om 18:27
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Was ik ook niet van plan, maar toch bedankt voor de waarschuwing hè.

panter22
door panter22 - Sep 19, 2019 om 18:27
6599 Antwoorden / Vragen
0

De bedenktijd gaat in op het moment dat je het contract tekent. 
Heb je al een installatiepakket ontvangen?
Info:
https://www.youfone.nl/thuis/overstappen

Magnum007
door Magnum007 - Sep 19, 2019 om 18:33
594 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo Johan ,

Heb je nog een vraag?

sj
door sjoppy - Sep 19, 2019 om 18:39
129 Antwoorden / Vragen
0

Probeer zo eens met youfone in contact te komen, klik op “mail ons”.
Er komt dan een contactformulier tevoorschijn.
https://www.youfone.nl/klantenservice#block-contact

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 19, 2019 om 18:43
16772 Antwoorden / 202 Vragen
1

Ik heb geen Youfone en ben ook niet van plan om er een overeenkomst mee aan te gaan. Maar als u vraagt wat u eventueel zou kunnen doen, naast de al gegeven suggesties: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder en/of https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/klagen-bij-de-internetprovider

Zeeg
door Zeeg - Sep 20, 2019 om 14:07
39 Antwoorden / 0 Vragen
1

Nooit problemen mee gehad.
Als u ook telefoon van Youfone hebt kunt u gratis bellen via 1200, kunt u de telefoon op handsfree laten liggen tot ze opnemen.

marita5
door marita5 Sep 21, 2019 om 08:48
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Wel ja , en dan maar wachten tot je èèn ons weegt . Op klacht.nl zijn dezelfde klachten te vinden , staan als opgelost maar Youfone heeft helemaal niet gereageerd of ook maar iets opgelost .

br
door brui0929 - Sep 21, 2019 om 15:12
629 Antwoorden / 10 Vragen
0

Wanneer u het keuze menu hoort kies 9.

br
door brui0929 - Sep 21, 2019 om 17:36
629 Antwoorden / 10 Vragen
1

Als bij het 0906 klantenservice toets 9 niet helpt dan is het ook bij Youfone mogelijk met de smartphone 1200 te bellen toest 1, 2, 3, 4, 5 en u krijgt dan iemand van de helpdesk aan de lijn.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

fe
feminem - Mar 28, 2024 om 17:46
Geldzaken & recht

Onaangekondige prijsverhoging sportschool

Goedendag,

vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa ... Lees meer

ko
koenvdklundert - Mar 28, 2024 om 17:06
Huishouden & energie

Afvoer verstopt

Hoi, 

Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur. 

Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat?? ... Lees meer

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer