Ziggo beeldkwaliteit na omzetten fusie UPC.
Beste Leden.
Heb net de nieuwe zenderlijst in de ontvanger gezet, kan maar tot een conclusie komen, er zijn enkele HD zenders bij gekomen, maar ik schrik van de gehele beeldkwaliteit nu, is er op achteruit gegaan mijn inziens ,met wat we eerst van Ziggo hadden, was veel scherper, en kleurrijker, vind het nu veel fletser beeld, ben benieuwd hoe anderen Ziggo kijkers dit ervaren.
M.v.g.
Waar kijk u naar tv in welke plaats, wat is er bij dan veranderd. Zijn er werkzaamheden verricht?
Wat een onzin, het staat hier prima en houdt svp eens op met dit genre reacties en opmerkingen. Het is al eens geadviseerd: solliciteer anders bij Kassa als moderator.
TV de kleur en scherpte bij stellen...
UPC en Ziggo hebben iets andere dus kan het helaas...
Als ik met Digitenne in de boot ga varen moet ik ook vaak dit aanpassen afhankelijk van regio....
[quote=aurora1 schreef op dinsdag 20 jan 2015, 18:27]
Het is al eens geadviseerd: solliciteer anders bij Kassa als moderator.
Lijkt me geen goed advies: deze 'leeuw' als moderator. ?
[quote=valerius-2 schreef op dinsdag 20 jan 2015, 22:58]Heeft u de zenders opnieuw automatisch in laten stellen?
Wat heeft dat er nu mee te maken.. Het gaat om een decoder, waar de zenders op voor geprogrammeerd staan.
De vraag kan eerder zijn, heeft u een andere decoder gekregen?
[quote=pino123 schreef op woensdag 21 jan 2015, 07:53][quote=valerius-2 schreef op dinsdag 20 jan 2015, 22:58]Heeft u de zenders opnieuw automatisch in laten stellen?
Wat heeft dat er nu mee te maken.. Het gaat om een decoder, waar de zenders op voor geprogrammeerd staan.
De vraag kan eerder zijn, heeft u een andere decoder gekregen?
?
Het opnieuw instellen van de zenders heeft er juist alles mee te maken.
Wanneer u "schrikt" van de nieuwe beeldkwaliteit zou je denken dat ergens iets verkeerd gaat.
U zou kunnen informeren via de website van Ziggo
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact-met-ziggo
of het forum van gebruikers
https://community.ziggo.nl/welkom-ziggo-nieuws--15/samengaan-ziggo-upc-1485
of vragen of uw buren hetzelfde ervaren.
Kan je mij vertellen dan, hoe je handmatig zenders zoekt op de mediabox?
Wat er verkeerd kan gaan, is een ander merk mediabox die de kleuren anders doorgeeft, andere aansluiting bijv. van HDMI naar Scart o.i.d.
Het kan zijn dat er iets stort, waar de ene mediabox meer last van heeft dan de andere.
Wat jij aangeeft is analoog, en daar heeft TS het niet over.
[quote=pino123 schreef op woensdag 21 jan 2015, 13:26]Kan je mij vertellen dan, hoe je handmatig zenders zoekt op de mediabox?
Wat er verkeerd kan gaan, is een ander merk mediabox die de kleuren anders doorgeeft, andere aansluiting bijv. van HDMI naar Scart o.i.d.
Het kan zijn dat er iets stort, waar de ene mediabox meer last van heeft dan de andere.
Wat jij aangeeft is analoog, en daar heeft TS het niet over.
Ik lees nergens dat de ontvanger wordt vervangen.
Van de site:
http://integratieupcenziggo.nl/
Klanten ontvangen via een brief en e-mail uitgebreide informatie en een stappenplan hoe zij de zenders opnieuw kunnen instellen.
Het slechte beeld kan verschillende oorzaken hebben, vandaar de suggestie om het Ziggoforum te bezoeken. Tot nu toe heeft zich hier niemand gemeld die hetzelfde ervaart.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Waarom blijft het internet via de tv kabel zo duur?
Al vanaf 2001 zijn wij abonnee van Casema en nu Ziggo, via de coax-kabel voor TV, Internet en telefonie.
Inmiddels betalen wij in Nederland ruim 2x zoveel voor het ontvangen van TV, etc. ,als andere burgers in de EU.
De reden hiervoor is dat er een monopoliepositie is gegund aan tv- kabelbeheerders. Dat zou moete worden beeindigd.
De ACM vindt, ten onrechte, dat aan derden gee
...
Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer