Dan Van
door Dan Van Mar 8, 2019 om 13:37
Elektronica & tv

Ziggo biedt gratis producten aan die je achteraf moet betalen, kan dit zomaar.

Wij hebben een abonnement bij Ziggo afgesloten waarbij de actie was dat je niet hoefde te betalen voor je Humax.
De Humax deed niet wat die moest doen en om de gratis humax te vervangen moeten ineens gaan betalen voor een vervangende Humax.
Dat is lekker en wat is het doel van een actie waarbij je iets gratis beloofd wordt om je binnen te lokken die je achteraf moet gaan betalen.
Ik hoop van u duidelijkheid te krijgen.

1608 8 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 8, 2019 om 13:47
16777 Antwoorden / 202 Vragen

Uw vraag is kennelijk bedoeld voor de redactie van het TV programma. Wij zijn niet aan BNNVARA gebonden vrijwilligers die vragen proberen te beantwoorden. Als zodanig kan ik u slechts adviseren om een schriftelijke klacht in te dienen bij Ziggo en ook bij https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder

Kijk voor alle zekerheid wel de overeenkomst na die u indertijd heeft afgesloten.

tenormin
door tenormin Mar 8, 2019 om 13:49
16817 Antwoorden / 108 Vragen

Waaruit maakt u op dat het voor het TV programma bestemd is? @heremietkreeft.

heremietkreeft
door heremietkreeft Mar 8, 2019 om 13:51
16777 Antwoorden / 202 Vragen

Uit de tekst maar mogelijk dan niet terecht.

Grunnen.
door Grunnen. Mar 8, 2019 om 14:32
509 Antwoorden / Vragen

Geef gewoon vrijwillig antwoord op de vraag . Dat scheelt een hoop gedoe over of de vraag hier wel of niet terecht gesteld is.

heremietkreeft
door heremietkreeft Mar 8, 2019 om 14:41
16777 Antwoorden / 202 Vragen

@GRUNNEN, Neem mij nu even niet kwalijk! Het is geen kwestie of de vraag terecht is gesteld maar het leek mij dat de dus terechte vraag mogelik bedoeld is voor de redactie zoals wel vaker gebeurt!!Deze site is er niet om elkaar af te katten. Uitgangspunt is dat iedereen een serieuze vraag stelt en ook een serieus antwoord krijgt. En ik gaf ook een reactie.

gerbera
door gerbera Mar 8, 2019 om 15:24
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ik hoop van u duidelijkheid te krijgen

@grunnen, Kunt u dan antwoord geven i.p.v. iemand af te z....n.
Gelet op de vraagstelling zou ook ik denken dat deze voor het programma "KASSA" bestemd is.

diumenge
door diumenge Mar 8, 2019 om 16:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Beter is nog dat TS gewoon bij Ziggo om die duidelijkheid vraagt.

Ge
door Genee - Mar 8, 2019 om 14:01
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Wat deed de gratis Humax niet wat wel de bedoeling was?
Wanneer het een technisch mankement is zou Ziggo de humax natuurlijk gratis behoren te vervangen.
Maar eens de klantenservice om opheldering vragen.

ro
door ron503 - Mar 8, 2019 om 14:03
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Ziggo biedt geen gratis ontvangers meer aan maar geeft de eerste ontvanger in bruikleen. Nieuwe klanten kan wel een borg voor die ontvanger in rekening gebracht worden maar vaak is die borg niet van toepassing. Als de ontvanger niet naar behoren werkt dan wordt die vervangen door een ontvanger die het wel doet zonder extra kosten in rekening te brengen. Het is wel zo dat de defecte ontvanger retour gestuurt dient te worden en als u dat niet tijdig doet er extra kosten in rekening worden gebracht.

Br
door BrendaDJSenKarel - Mar 8, 2019 om 15:06
35 Antwoorden / Vragen

Ik had hetzelfde, echt belachelijk! Valse beloftes.... Nu maar gelijk Ziggo opgezegd. Eerst gebeld met Ziggo klantenservice (https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/klantgegevens/opzeggen/), maar dat duurde eindeloos. Marketingpraatjes en lang in de wacht. Uiteindelijk opgehangen en voor een paar euro opgezegd bij een commerciele partij (https://dyme.app/opzeggen/ziggo er zijn trouwens nog tig andere partijen!). Dat ging soepel en ben nu in afwachting van de bevestiging vanuit Ziggo. Je moet trouwens wel even goed je contract doornemen om te kijken of je wel kunt opzeggen!
gr brenda

diumenge
door diumenge Mar 8, 2019 om 16:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Haha betalen om op te zeggen, kansloos. Nou maar hopen dat het echt werkt.

Je kan Ziggo gewoon online opzeggen, kost helemaal niets.

www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/klantgegevens/opzeggen/formulier/

tijger1
door tijger1 Mar 8, 2019 om 16:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bent u dat Dyme een beetje aan het promoten?

ne
door neodutchio Mar 8, 2019 om 18:32
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Heel toevallig, speciaal aanmelden om reclame te maken. Doet mij denken aan een eerder topic bij de collegae waar een TS op zichzelf reageerde met een commerciele oplossing.

aurora1
door aurora1 Mar 8, 2019 om 18:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Daar lijkt het onderdaad op want welke sukkel betaalt nu om iets op te zeggen?
Nu dus wachten op een bevestiging “vanuit” Ziggo....

ge
door gewicht - Mar 8, 2019 om 15:13
170 Antwoorden / 1 Vragen

De Humax was misschien wel gratis omdat hij het toch niet deed.

edrick3
door edrick3 - Mar 8, 2019 om 15:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En heb je contact met Ziggo opgenomen?
En wat was de reactie?

panter22
door panter22 - Mar 8, 2019 om 18:20
6599 Antwoorden / Vragen
marita5
door marita5 - Mar 8, 2019 om 18:37
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Dan Van ,

Stel uw vraag op het forum van Ziggo , daar reageren moderators , klik op de rode regel .

https://community.ziggo.nl/