Ziggo biedt gratis producten aan die je achteraf moet betalen, kan dit zomaar.
Wij hebben een abonnement bij Ziggo afgesloten waarbij de actie was dat je niet hoefde te betalen voor je Humax.
De Humax deed niet wat die moest doen en om de gratis humax te vervangen moeten ineens gaan betalen voor een vervangende Humax.
Dat is lekker en wat is het doel van een actie waarbij je iets gratis beloofd wordt om je binnen te lokken die je achteraf moet gaan betalen.
Ik hoop van u duidelijkheid te krijgen.
Uw vraag is kennelijk bedoeld voor de redactie van het TV programma. Wij zijn niet aan BNNVARA gebonden vrijwilligers die vragen proberen te beantwoorden. Als zodanig kan ik u slechts adviseren om een schriftelijke klacht in te dienen bij Ziggo en ook bij https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder
Kijk voor alle zekerheid wel de overeenkomst na die u indertijd heeft afgesloten.
Waaruit maakt u op dat het voor het TV programma bestemd is? @heremietkreeft.
Uit de tekst maar mogelijk dan niet terecht.
Geef gewoon vrijwillig antwoord op de vraag . Dat scheelt een hoop gedoe over of de vraag hier wel of niet terecht gesteld is.
@GRUNNEN, Neem mij nu even niet kwalijk! Het is geen kwestie of de vraag terecht is gesteld maar het leek mij dat de dus terechte vraag mogelik bedoeld is voor de redactie zoals wel vaker gebeurt!!Deze site is er niet om elkaar af te katten. Uitgangspunt is dat iedereen een serieuze vraag stelt en ook een serieus antwoord krijgt. En ik gaf ook een reactie.
Ik hoop van u duidelijkheid te krijgen
@grunnen, Kunt u dan antwoord geven i.p.v. iemand af te z....n.
Gelet op de vraagstelling zou ook ik denken dat deze voor het programma "KASSA" bestemd is.
Beter is nog dat TS gewoon bij Ziggo om die duidelijkheid vraagt.
Wat deed de gratis Humax niet wat wel de bedoeling was?
Wanneer het een technisch mankement is zou Ziggo de humax natuurlijk gratis behoren te vervangen.
Maar eens de klantenservice om opheldering vragen.
Ziggo biedt geen gratis ontvangers meer aan maar geeft de eerste ontvanger in bruikleen. Nieuwe klanten kan wel een borg voor die ontvanger in rekening gebracht worden maar vaak is die borg niet van toepassing. Als de ontvanger niet naar behoren werkt dan wordt die vervangen door een ontvanger die het wel doet zonder extra kosten in rekening te brengen. Het is wel zo dat de defecte ontvanger retour gestuurt dient te worden en als u dat niet tijdig doet er extra kosten in rekening worden gebracht.
Ik had hetzelfde, echt belachelijk! Valse beloftes.... Nu maar gelijk Ziggo opgezegd. Eerst gebeld met Ziggo klantenservice (https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/klantgegevens/opzeggen/), maar dat duurde eindeloos. Marketingpraatjes en lang in de wacht. Uiteindelijk opgehangen en voor een paar euro opgezegd bij een commerciele partij (https://dyme.app/opzeggen/ziggo er zijn trouwens nog tig andere partijen!). Dat ging soepel en ben nu in afwachting van de bevestiging vanuit Ziggo. Je moet trouwens wel even goed je contract doornemen om te kijken of je wel kunt opzeggen!
gr brenda
Haha betalen om op te zeggen, kansloos. Nou maar hopen dat het echt werkt.
Je kan Ziggo gewoon online opzeggen, kost helemaal niets.
www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/klantgegevens/opzeggen/formulier/
Bent u dat Dyme een beetje aan het promoten?
Heel toevallig, speciaal aanmelden om reclame te maken. Doet mij denken aan een eerder topic bij de collegae waar een TS op zichzelf reageerde met een commerciele oplossing.
Daar lijkt het onderdaad op want welke sukkel betaalt nu om iets op te zeggen?
Nu dus wachten op een bevestiging “vanuit” Ziggo....
Wat deed de humax dan niet. Opnemen?
https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/ziggo-digitale-tv-ontvanger
Hallo Dan Van ,
Stel uw vraag op het forum van Ziggo , daar reageren moderators , klik op de rode regel .
https://community.ziggo.nl/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb
Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer
Wie is verantwoordelijk voor leeghalen huurwoning?
Mijn zoon heeft ongeveer 10 jaar bij zijn moeder ingewoond.Een verzoek om ingeschreven te worden als medehuurder is door de woningbouwvereniging afgewezen.
Zijn moeder is inmiddels overleden en hij heeft een andere woning.
Er is geen erfenis, alleen (uitvaart) kosten.
In hoeverre is hij aansprakelijk voor de volledige ontruiming van het huis & tuin?
Alvast bedankt voor de rea
...
Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer