x0
door x0xJoeey Mar 21, 2019 om 17:57
Elektronica & tv

Ziggo black friday

op 23-11-2018 een bestelling geplaatst bij ziggo het ging over de actie BlackFriday van 29.95p/m voor de eerste 6 maanden en geen aansluitingskosten,
we zijn verhuist naar het huis van een familielid en het familielid heeft een verhuizing aangevraagd is verhuist en we zitten nu in haar huis, het gaat hier dus over een nieuwe bestelling en een oude die mee is verhuist.

Nu is het zo dat ze bij ziggo alles door elkaar heen hebben gehaald alles op 1 klantnummer gegooid en wij geen tv hebben in het huis terwijl we wel het pakket binnen hebben gekregen en aangesloten.
We hebben nu 9x gebeld 4.5 uur aan tijd en energie ze geen van de mensen aan de andere kant van de lijn weet een oplossing, de een geeft ons de schuld de ander probeert het wel maar zegt aan het eind dat we dan maar opnieuw aan moeten melden en dat dan de actie niet meer mogekijk is.

in het kort,
Persoon 1 heeft een verhuizing aangevraagd en is verhuisd en alles meegnomen.
Persoon 2 is op dat adres gaan wonen en een nieuw pakket besteld alles is binnengekomen en aangesloten.
Persoon 2 heeft geen TV, en het klant nummer dat we hebben staat gelinkt aan persoon 2 die verhuist is en als we het adres doorgeven waar we nu wonen zeggen ze dat er geen pakket actief is,

Na 9 x bellen en maanden aan wachten op contact van hun kant is er nog steeds geen oplossing,
We hebben recht op wat we besteld hebben, volgens hun moeten we maar nieuw aanmelden en geen actie mogelijk.
Dit kan natuurlijk niet na alle moeite en tijd die we er in hebben gestoken zijn we niks opgeschoten

Hoe kunnen we nu het beste door aangezien niemand van de hulplijn er wat mee kan en de Chat heet ook niet geholpen
terwijl ze alleen maar de verschillen de gegeven aan de juiste persoon moeten koppelen lijkt me
Hoe nu verder

Alvast Bedankt.

1695 6 Rapporteer

Topantwoord

ro
door ron503 - Mar 21, 2019 om 18:13
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom heeft u een nieuwe bestelling gedaan terwijl u ook de verhuizing door had kunnen geven dan had u tv kunnen kijken en was de actie gewoon door blijven lopen.

x0
door x0xJoeey Mar 21, 2019 om 18:29
Antwoorden / 1 Vragen

Het gaat hier om 2 verschillende personen,
de zus van mijn vriendin is verhuist en heeft haar ziggo pakket meegenomen.
Mijn vriendin en ik zijn samen gaan wonen en hebben ons aangemeld bij ziggo en een nieuw pakket ontvangen

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Mar 21, 2019 om 18:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar ja, volgens u is persoon 1 verhuisd en persoon 2 ook.

Ziggo heeft een forum. Leg het probleem daar eens duidelijk en zorgvuldig uit.

x0
door x0xJoeey Mar 21, 2019 om 19:10
Antwoorden / 1 Vragen

Persoon 1 is verhuisd en haar pakket enzo meegenomen
wij als persoon 2 zijn in haar oude huis gaan wonen maar zijn als nieuw klant aangemeld

Topantwoord

marita5
door marita5 - Mar 21, 2019 om 18:51
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo xoxjoeey ,

Plaats uw klacht op het forum van Ziggo , daar reageren moderators , klik op de rode regels .

https://community.ziggo.nl/

Of op FB ,

https://www.facebook.com/ZiggoCompany

x0
door x0xJoeey Mar 21, 2019 om 19:10
Antwoorden / 1 Vragen

Denkt u dat dat meer gaat helpen dan 9x bellen

marita5
door marita5 Mar 21, 2019 om 19:13
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Kort en bondig , ja . Bellen zet geen zoden aan de dijk .

tenormin
door tenormin Mar 21, 2019 om 19:22
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@X0XJOEEY, ook: jazeker gaat het via FB veel sneller via de chat. Zelf onlangs gedaan; via telefoon geen schot in te krijgen, daar wel.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Mar 21, 2019 om 19:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat voor aansluiting had vriendin dan op haar oude adres? Maar, zussen, twee dezelfde achternamen, maakt het lastig.

x0
door x0xJoeey Mar 21, 2019 om 19:30
Antwoorden / 1 Vragen

ze had het goedkoopste pakket, en wij hebben een nieuw pakket besteld op 23-11 het duurste max pakket black friday

Ge
door Genee - Mar 21, 2019 om 20:05
1509 Antwoorden / 1 Vragen
panter22
door panter22 - Mar 22, 2019 om 09:27
6599 Antwoorden / Vragen

Eerst maar eens een duidelijk verhaal vertellen.
Zuster is op .... verhuisd naar ...en had pakket..... Klantnummer....
Je bent op 23 november 2018 komen wonen met pakket... Klantnummer....
 En je hebt geen tv en wel internet?
Heeft je zuster nu ineens op haar nieuwe adres jullie pakket? Heeft je zuster een ander klantnummer gekregen?
Als er op jullie adres geen pakket actief is,dan lijkt het erop dat jullie pakket niet geactiveerd is. Dat is een mogelijkheid.
Je hebt je apparatuur aangesloten, maar de activatie moet van Ziggo komen.
Er is kennelijk iets verkeerd gegaan en jullie willen een half jaar de prijs betalen van de Balck friday actie.
Wat betaal je nu  per maand  Of betaal je  niets en moet het pakket nog steeds geactiveerd worden?

x0
door x0xJoeey Mar 22, 2019 om 16:01
Antwoorden / 1 Vragen

Toch bedankt voor de aanvulling,
Maar ik ga geen klantnummers en adressen en verdere bedragen wat wij betalen aan ziggo niet hier plaatsen. (is volgens mij ook tegen de regels).
Ik heb het samen gevat en zo goed mogelijk uitgelegd, in de hoop dat mensen andere manieren hebben ipv alleen te bellen.
Ziggo heeft alle informatie en adressen enz. die hebben alles al 9 x ontvangen

nogmaals bedankt  denk ik,?

panter22
door panter22 Mar 22, 2019 om 17:41
6599 Antwoorden / Vragen

Nee, dat is de bedoeling ook niet om het hier te plaatsen. Maar om het duidelijk te maken aan Ziggo.
Als de medewerkers van Ziggo na 9 keer uitleg nog niet snappen waar het om gaat, dan is er iets mis. Of je verhaal is onduidelijk of jouw verhaal staat niet in het handboek van Ziggo en medewerkers mogen zelf niets bedenken. Eerlijk gezegd vind ik je verhaal niet heel erg duidelijk,
Misschien is het verhaal van je zus niet relevant en is Ziggo vergeten je account te activeren, meer niet.