Ik heb sinds mei vorige jaar heel slecht of geen bereik. De eerste 2 maanden heb ik zonder internet en tv gezeten hierdoor heb ik extra kosten moeten maken. Ik heb meerdere malen keren contact met ziggo gehad en met andere bedrijven die hier ook voor verantwoordelijk zijn (volgens ziggo)! Ziggo zegt dat het probleem niet bij hun ligt, maar bij een externe bedrijf Siers.
Er zijn in totaal nu 6 monteurs langs geweest en die geven elke keer aan dat er en knik in de kabels zit en dat die vervangen moeten worden. Maar dat zij niet degene zijn die dat horen te doen. En zoals je weet betaal ik wel de honderd procent voor een service die ik vanaf dag 1 niet heb gehad. Ziggo geeft in maart aan dat het probleem is opgelost en ik neem weer contact met ze op met dat niet het geval is en zijn geven als volgt aan dat ze mij een compensatie kunnen geven nu dat het probleem is opgelost. Dus ik geef weer aan dat dat niet het geval is waardoor zij weer een monteur sturen en die niet is komen opdagen! Kortom bijna 1 jaar verder en ik heb nog steeds super slecht beeld en het ontvangst is slecht! Nu de vraag wat moet ik nu verder doen zij schuiven het telkens af dus ik word van het kastje naar het muurtje gestuurt.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
U heeft een overeenkomst met Ziggo en dus heeft u niets met onderaannemers van hen te maken. In aansluiting op de info die @MARITA5 al geeft heeft u m.i. meer dan voldoende aanleiding om de overeenkomst met Ziggo te beëidigen om reeden van niet nakoming van de overeenkomst en kunt u hen ook aanspreken op eventuee vergoeding van van de schade. Zie bij deze link beeindigen bij niet naleven
Bij Ziggo is altijd t verhaal , dat de kabels niet deugen. Ik heb t vier jaar geleden ook gehad, tot vervelends aan toe monteurs over de vloer. Totdat nummer 6 kwam , en die zei " ik ga eerst eens in dat kastje kijken wat buiten staat". En wat bleek : de transponder daar zaten barsten in, hij heeft er n nieuwe ingezet , en t probleem was opgelost. Al met al 5 maanden verder. Heb coulance gehad van de 5 maanden geld terug. Maar ze proberen eerst u n gratis pakket aan te bieden voor n maand. Trap daar NIET in.
Ziggo levert de laatste tijd helemaal geen service. Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt, anders zou ik zeggen stap maar over naar T-Mobile thuis. Service is daar stukken beter en op termijn kun je ook overstappen naar glasvezel.
Allereerst moet Ziggo zorgen voor een goede oplossing, je hebt tenslotte een contract met hun. Ik heb dit probleem ook gehad. Meerdere monteurs gehad en konden allemaal niets vinden. Opeens zei een monteur ik ga eens naar buiten meten en je raad het nooit hij kwam niet veder dan 100 meter Daar staat dus precies de ziggo kast. Vanuit ziggo helpdesk konden ze ook nooit mijn modem zien. Er moest weer een andere monteur komen die in die kast mocht werken. Hebben daar 30 jaar oude versterker vervangen en waarempel alle problemen waren opgelost. Nu heeft de hele woonblok weer goed beeld en internet. En anders gewoon dreigen met opzeggen dan gaat er opeens ook heel veel.
Het kan ook zijn dat de grond kabel gewoon op is of door graaf werkzaamhedeb beschadigd is geraakt.
Een monteur kan dat zien als hij de kabel door meet.
Zelf woon ik in Limburg en hier meten ze en de groene grond kabel door en als het moet ook in de kast.
Maar het is onzin om te denken dat een coax kabel niet de schuld kan zijn daar je wel degelijk goed afgeschermde kabels zoals Koka 799 nodig hebt en al helemaal als er ook een gsm mast/digitenne in de buurt staat.
Ziggo levert tot aan de plaats waar de ontvangst de woning binnenkomt. Zij kunnen meten of die ontvangst goed is op dat punt en ook in meterkasten in de wijk. Daarna stopt hun service. Dan kan het liggen aan kabels binnenshuis, apparatuur, frequentie etc. Heb hetzelfde probleem gehad. De Ene monteur vertelt een ander verhaal dan de vorige of de ene monteur herstelt wat de vorige heeft net veranderd. Na tig monteurs waren we het zat en hebben bij de MM powerplugs 500 gekocht . Probleem opgelost.
U heeft een overeenkomst met ziggo. Voor wat u betreft ligt het probleem gewoon bij ziggo. Hoe zij het verder oplossen is niet uw zaak. Wel dat het wordt opgelost. Anders gewoon stoppen met betalen. Wel zorgen voor goede documentatie, bewijzen etc. u kunt gewoon de afgeschreven bedragen storneren, als dat nog niette lang is geleden.
Lachen met Ziggo. Het ligt altijd aan een ander, nooit aanhenzelf. Maar Ziggo is verantwoordelijk dat U waar voor Uw geld krijgt en hebben maar te zorgen daarvoior. Zij moeten het dus uitzoeken met diegene die het signaal onderbreekt door weet ik wat voor probleem. Met die andere cloub heeft U niets te maken. Zeg Uw abonnement maar eens op. Wedden dat Ziggo er werk vasn maakt. Wat U beschrijft is bij mijn dochter gebeurt. De boel was heel snel daarna gerepareerd.
deze problemen moet je op het ziggo forum voor leggen en dan word je door een van de moderatoren goed ge holpen. maar je moet je dan wel aan melden. ik zit zelf ook op het ziggo forum(community) van daar dat ik dit weet. suces
het is natuurlijk makkelijk om ziggo de schuld te geven, ze zijn inderdaad niet al te klantvriendelijk maar wanneer de fout in de kabel NA de aansluiting zit is het toch echt uw eigen probleem.... misschien toch eens proberen met een andere kabel?
door gerberaApr 15, 2019 om 16:03
7474 Antwoorden / 14 Vragen
DOOR O0DANISHA0O- 15 APR. 2019 OM 14:41 1 ANTWOORDEN / 2 VRAGEN
0
Ik kan het contract niet beëindigen dit ivm de makelaar heeft een contract met ziggo.
door 1paulApr 19, 2019 om 16:14
3339 Antwoorden / 0 Vragen
aha, dit maakt de zaak anders, u heeft dus geen kontrakt bij ziggo maar de makelaar, de makelaar verhuurd u dus een woonruimte incluis internet/tv, in dat geval moet de makelaar ervoor zorgen dat u dit ook kunt gebruiken, kan dit niet dan bent u de makelaar niets verschuldigd voor deze dienst immers, deze levert niet!!!
Mijn advies is, stap over naar KPN. Goede klantenservice en er wordt in ieder geval naar je geluisterd. Bij KPN worden problemen samen met de klant opgelost ofschoon ik zelf weinig problemen heb gehad.
Tegenwoordig is het enige wat werkt: melden bij Kassa of Radar en binnen no-time worden de problemen opgelost. Dit geld niet alleen voor Ziggo, maar voor erg veel grote bedrijven.
Heb ook heel veel problemen gehad met ziggo . Geen WiFi. Tja lag toch aan de woonwijk werdt gezegd . Ben toen overgestapt naar KPN. Nooit meer problemen gehad. Ziggo zoekt nooit het probleem bij zichzelf.
ik heb ook aanloopproblemen gehad bij Ziggo. Zoals u misschien weet gebruikt Ziggo de coax aansluiting van uw huis en niet de internetaansluiting, zoals veel providers doen. Eén probleem echter: vaak is de bekabeling te oud en zorgt daarom voortdurend voor problemen. Waarom Ziggo dat niet vantevoren vermeldt is mij een raadsel. Ik heb een huis van 25 jaren oud en de coax bekabeling bleek inderdaad te slecht. Ik heb een gloednieuwe kabel getrokken met betere pluggen, wat een hoop werk was en toen bleek ik ineens een storingsvrij ontvangst te hebben. Dus voor u overgaat naar Ziggo controleer even hoe oud uw bekabeling is en vervang deze kabel zonodig..
De makelaar heeft een contract met Ziggo en uzelf dus niet en dat maakt de boel wel wat complexer. Als er meerdere woningen in het gebouw zijn dan is de makelaar verantwoordelijk voor de bekabeling van de antenne aansluitpunten. Feitelijk bent u voor Ziggo geen partij omdat u geen contract bij Ziggo heeft lopen dus als u nog steeds hinder ondervindt dan dient u de makelaar in te schakelen.
Je schrijft dat de makelaar een contract heeft met Ziggo. Woon je in een studentenhuis of kamer en ben je verplicht Ziggo te betalen? Dat bedrag betaal je via de servicekosten? Dan moet de verhuurder zorgen voor een goed signaal, Als dat in dit geval de makelaar is, daar contact mee opnemen. Schrijf even op wat je zelf al gedaan hebt.
Ik heb ook jaren problemen gehad met die [edit-redactie].. Ik ben overgestapt naar de KPN, nu heb ik eindelijk goede tv en pc verbinding en geen klachten meer.
Prutsers zijn het bij Ziggo, bij hun ligt het aan de onderaannemer of de klant. Verkeerde kabels, bij mij had ik dagelijks blokjes op het televisie beeld . Er is geen oplossing bij Ziggo. Al ander half jaar overgestapt naar Online, en de blokjes op het scherm van de tv is verdwenen. Hoe is dat nou mogelijk ? en geen kabels vervangen.????
Om iedere monteur van Ziggo een prutser te noemen is wel heel negatief. Ik ben sinds 2003 klant van het toenmalige UPC en toen kwam er een monteur om een nieuwe antenne overname punt (AOP) te plaatsen de signaalsterkte werd gemeten en toen alles werkende was is hij vertrokken en ik heb vanaf die tijd nooit meer een monteur nodig gehad. Met de komst van de doe het zelfpakketten is het gedoe begonnen, op het bestaande antennekastje wordt een splitter geplaatst die tv signaal van het data signaal scheidde en daarmee begon de ellende. Bestaande coaxkabels voor tv ontvangst bleven gebruikt terwijl die al jaren oud waren en dat gaf toen nog geen problemen omdat de digitale tv nog in de kinderschoenen stond en van 4K HD tv wist nog niemand dat dat ooit zou gaan gebeuren. Vanaf het begin van digitale tv heeft toen nog UPC er op gehamert om vooral van hoogkwaliteit coaxkabels gebruik te maken want als de storing aan de coaxkabel te wijten was werden er voorrijkosten in rekening gebracht. De grootste prutsers zijn de klanten zelf maar dat gebeurd meestal uit onkunde, een coax kabel van de action van een meter zou nog kunnen maar als de coaxkabel een meter of zeven is dan treedt er al signaalverlies op omdat de afscherming van de coaxkabel onvoldoende is. Wat ook vaak gebeurt is dat klanten zelf een aantal meters coaxkabel aanschaffen, die kabel netjes wegwerken en zelf de antennestekkers gaan monteren. Vaak word gekozen voor een haakse witkleurige stekker die makkelijk aan te sluiten is, dus een stukje van de buitenmantel afstrippen en dan de zilverkleurige mantel met een summier koperdraadje om de buitenmantel van de buitenmantel vouwen. Van de isolatie die de kern van de kabel bevat wordt een goot deel ook afgestript zodat er ruimte genoeg is om de stekker aan te sluiten. In zekere zin is dat ook de manier om zo'n stekker te monteren maar wat vaak gebeurt is dat het laaste stukje koperen kern niet bij de aansluiting wordt afgeknipt maar er omheen wordt gedraaid en dat maakt dat er een soort van spoel werking ontstaat die gigantische storingen kan veroorzaken.
Heb hetzelfde probleem gehad met Ziggo toen ik kwaad werd en het op facebook zette kwam er een reactie, maar helaas te laat was al naar een andere provider gegaan nl: telfort alles in een, heb het nu 2 jaar en ben super tevreden.
Wie ook een rekening gehad bij fixit faster ik heb gezocht naar een gebruiksaanwijzing niet de juiste gevonden nu wel rekening van 30€ moet betalen zeggen ze maar ik ben echt niet van plan ik heb nergens gelezen dat 30€ kost voel me genept wie je ook ervaring met dit nep bedrijf wie ook niet betaald
Kreeg van Postnl een paar weken geleden een kaart om €4,56 te betalen: iemand had mij iets gestuurd waar te weinig postzegels op was geplakt. Met hen in contact getreden van wie de post zou moeten zijn. De afzender was helaas onbekend. Aangezien ik (tegenwoordig) alleen nog post ontvang van de Bank, mijn Zorgverzekering en de Belastingdienst, (en 1 keer per jaar Eneco): heb ik niets ontvangen. I
...
Lees meer
Mijn zoon wil van zijn spaargeld een drift trike kopen, alleen ben ik niet bekend met de wetgeving omtrend deze elektrische voertuigen. Ook het zoeken op de pagina van de rijksoverheid en RDW heeft mij niet verder geholpen. Waar kan ik teruglezen welke voertuigen toegestaan zijn op de weg of stoep? Op de pagina van de rijksoverheid staat wel een overzicht van
...
Lees meer
Hallo
Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle.
De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week.
Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle.
Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken.
De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven.
Uiteindelij
...
Lees meer
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden. Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt. Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer. Wat kan ik het beste doen?
Lees meer