Ziggo levert de service niet
Ik heb sinds mei vorige jaar heel slecht of geen bereik.
De eerste 2 maanden heb ik zonder internet en tv gezeten hierdoor heb ik extra kosten moeten maken. Ik heb meerdere malen keren contact met ziggo gehad en met andere bedrijven die hier ook voor verantwoordelijk zijn (volgens ziggo)! Ziggo zegt dat het probleem niet bij hun ligt, maar bij een externe bedrijf Siers.
Er zijn in totaal nu 6 monteurs langs geweest en die geven elke keer aan dat er en knik in de kabels zit en dat die vervangen moeten worden. Maar dat zij niet degene zijn die dat horen te doen. En zoals je weet betaal ik wel de honderd procent voor een service die ik vanaf dag 1 niet heb gehad. Ziggo geeft in maart aan dat het probleem is opgelost en ik neem weer contact met ze op met dat niet het geval is en zijn geven als volgt aan dat ze mij een compensatie kunnen geven nu dat het probleem is opgelost. Dus ik geef weer aan dat dat niet het geval is waardoor zij weer een monteur sturen en die niet is komen opdagen! Kortom bijna 1 jaar verder en ik heb nog steeds super slecht beeld en het ontvangst is slecht! Nu de vraag wat moet ik nu verder doen zij schuiven het telkens af dus ik word van het kastje naar het muurtje gestuurt.
Help hoe nu verder!
Hallo O0daniShado ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .( zie benedenaan de voorbeeldbrieven )
https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder/kan-geen-gebruik-maken-van-telefoon-internet-tv
U heeft een overeenkomst met Ziggo en dus heeft u niets met onderaannemers van hen te maken.
In aansluiting op de info die @MARITA5 al geeft heeft u m.i. meer dan voldoende aanleiding om de overeenkomst met Ziggo te beëidigen om reeden van niet nakoming van de overeenkomst en kunt u hen ook aanspreken op eventuee vergoeding van van de schade. Zie bij deze link beeindigen bij niet naleven
Bij Ziggo is altijd t verhaal , dat de kabels niet deugen. Ik heb t vier jaar geleden ook gehad, tot vervelends aan toe monteurs over de vloer. Totdat nummer 6 kwam , en die zei " ik ga eerst eens in dat kastje kijken wat buiten staat". En wat bleek : de transponder daar zaten barsten in, hij heeft er n nieuwe ingezet , en t probleem was opgelost. Al met al 5 maanden verder. Heb coulance gehad van de 5 maanden geld terug. Maar ze proberen eerst u n gratis pakket aan te bieden voor n maand. Trap daar NIET in.
Snap niet dat u zo lang gewacht hebt.
Had wegens wanptestatie contract opgezegd en een andere provider gezocht.
Ziggo levert de laatste tijd helemaal geen service. Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt, anders zou ik zeggen stap maar over naar T-Mobile thuis. Service is daar stukken beter en op termijn kun je ook overstappen naar glasvezel.
Allereerst moet Ziggo zorgen voor een goede oplossing, je hebt tenslotte een contract met hun.
Ik heb dit probleem ook gehad. Meerdere monteurs gehad en konden allemaal niets vinden. Opeens zei een monteur ik ga eens naar buiten meten en je raad het nooit hij kwam niet veder dan 100 meter Daar staat dus precies de ziggo kast.
Vanuit ziggo helpdesk konden ze ook nooit mijn modem zien. Er moest weer een andere monteur komen die in die kast mocht werken. Hebben daar 30 jaar oude versterker vervangen en waarempel alle problemen waren opgelost. Nu heeft de hele woonblok weer goed beeld en internet.
En anders gewoon dreigen met opzeggen dan gaat er opeens ook heel veel.
Het kan ook zijn dat de grond kabel gewoon op is of door graaf werkzaamhedeb beschadigd is geraakt.
Een monteur kan dat zien als hij de kabel door meet.
Zelf woon ik in Limburg en hier meten ze en de groene grond kabel door en als het moet ook in de kast.
Maar het is onzin om te denken dat een coax kabel niet de schuld kan zijn daar je wel degelijk goed afgeschermde kabels zoals Koka 799 nodig hebt en al helemaal als er ook een gsm mast/digitenne in de buurt staat.
Ziggo levert tot aan de plaats waar de ontvangst de woning binnenkomt. Zij kunnen meten of die ontvangst goed is op dat punt en ook in meterkasten in de wijk.
Daarna stopt hun service. Dan kan het liggen aan kabels binnenshuis, apparatuur, frequentie etc.
Heb hetzelfde probleem gehad. De Ene monteur vertelt een ander verhaal dan de vorige of de ene monteur herstelt wat de vorige heeft net veranderd. Na tig monteurs waren we het zat en hebben bij de MM powerplugs 500 gekocht . Probleem opgelost.
U heeft een overeenkomst met ziggo. Voor wat u betreft ligt het probleem gewoon bij ziggo. Hoe zij het verder oplossen is niet uw zaak. Wel dat het wordt opgelost. Anders gewoon stoppen met betalen. Wel zorgen voor goede documentatie, bewijzen etc.
u kunt gewoon de afgeschreven bedragen storneren, als dat nog niette lang is geleden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer