Ziggo next boxen
Hallo allemaal, ik heb sinds vorig jaar tot aller tevredenheid de next box van Ziggo genomen.
Mijn opnames stonden altijd netjes op volgorde, ik heb ook bij instellingen mijn eigen naam neergezet.
Nu heb ik sinds de vorige week ook een next box voor mijn vrouw genomen, omdat zij meer engelse zenders kijkt en haast geen nederlandse zenders.
De programma,s die zij opneemt staan nu op eens tussen mijn opnamens, en op haar eigen next box staan ook zowel mijn
en haar opnamens ook zij heeft een eigen naam neergezet bij de instellingen, wij vinden dat irritant van alle opnamen, het zelfde is als je oudere kinderen heb, die nemen ook hun eigen tv programma's op, dat willen ook niet van elkaar te zien.
We zitten wel op het zelfde netwerk. Wie weet hoe we dit kunnen veranderen zodat we op onze eigen next boxen de eigen opnames zien..
Vast bedankt voor uw antwoord
Misschien een synchronisatie ingesteld.?
edit:
Of de vraag via de llink stellen.
https://community.ziggo.nl/
Dank voor je antwoord, ik heb de vraag op de Ziggo-
community gezet, we wachten maar af.
Graag gedaan en succes gewenst.
Het zou best kunnen zijn dat er op één adres/aansluiting ook één cloud adres is. Stel deze vraag op het ziggo forum, wellicht dat men daar het antwoord weet.
Dat is niet te veranderen. Die eigen naam kan men gebruiken voor bijvoorbeeld een eigen kanalenlijst en zo. Ik heb hetzelfde.
Maar voorheen zag u toch ook de opgenomen programma's van uw vrouw
Hallo Tijger1, Mijn vrouw had een Humax 5200 met een 500gb harde schijf, die was helemaal apart met dee opnamens.
Ja, maar dan ging het op de harde schijf. Nu in the cloud voor dat abonnement.
Toevallig kwam dezelfde kwestie verleden week hier ter sprake. Hier zien we ook dat iemand anders iets opgenomen heeft en/of gepland.
Het heeft zijn voor en tegen.
Zou toch gewoon mogelijk moeten zijn, kan bij Netflix tenslotte ook. Maar ja, Ziggo en zijn boxen, nooit echt een succes geweest. Volg het advies van @sjoppy.
Wat kan bij Netflix ook?
Omdat Netflix iets heeft gemaakt moet het dan ergens anders ook zo werken? Waarom zou het dan bij Ziggo ook zo moeten zijn?
Duidelijk nog nooit met een Next in aanraking geweest. Absoluut en veruit de beste box/decoder/recorder die er nu is.
@RJW: Netflix is slechts een voorbeeld. Het is een handige functie die niet alleen door TS op prijs gesteld wordt, maar door meer klanten.
@JMA: U zit er goed naast met uw conclusie. Ja, de Next is inderdaad een verbetering t.o.v. decoders/boxen, maar dat maakt de Next nog lang niet goed. Er zitten veel bugs in (what's new?), en er zijn veel mensen die de nodige problemen ondervinden met de Next. Zie daarvoor het Ziggo forum of de Community. Discussie hierover wat mij betreft gesloten.
De opnames staan niet op jullie eigen setopboxes, maar in de Ziggo cloud die je vanaf meerdere clients kan benaderen (setopboxen, AppleTV, AndroidTV, Android of iOS app etc). In jullie account van het Ziggo systeem zijn jullie "1" klant, Ziggo maakt geen onderscheid tussen jou en je vrouw.
De beste oplossing is de next ruilen voor de mediabox xl. Deze heeft een harddisk.
De harddisk wordt in de loop van volgend jaar uitgeschakeld https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-geeft-mediabox-xl-dezelfde-cloud-functies-als-mediabox-next/
Het beste is dan een andere oudere tv ontvanger met harddisk te gebruiken.
U moet beiden een eigen abonnement nemen, dan kan wel wat u wilt.
Dure oplossing denk ik.
Daar gaat het niet om
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Onaangekondige prijsverhoging sportschool
Goedendag,
vanmiddag een onaangename verassing tijdens het nalopen van de financiele administratie. SInds 1 november 2023 heb ik een abonnement bij een sportschool. Deze sportschool heeft, zonder het aan mij bekend te maken, de abonnementsprijs verhoogd. Ik ben niets te beroerd om te betalen, laten we dat voorop stellen. Ik wil echter wel graag op tijd weten dat er een prijsverhoging aa
...
Lees meer
Hogen kosten geneesmiddel vanwege logistieke problemen generiek middel.
Beste,
Recentelijk moest ik bij zorgverzekeraar CZ fiks bijbetalen voor een niet-preferent geneesmiddel.
Vanwege logistieke noodzaak werd mij het patentmiddel i.p.v. het generieke preferente middel meegegeven. Daardoor is er nu € 52,95 in rekening gebracht.
Normaliter zijn de kosten € 6,29, een verschil van € 46,66 dus.
Het gaat om het anti-epilepticum Lamotrigine.
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer