we krijgen nauwelijks meer guide plus doorgegeven van Ziggo, maar als je dan probeert te bellen met Ziggo krijg je voor 80 cent !!!! per minuut eerst 5 minuten een bandje en vervolgens mag je weer terug gaan bellen omdat ze het te druk hebben... waarmee... mensen proberen weg te pesten van analoog naar digitaal. het is jammer dat we geen andere aanbieder hebben, maar wellicht krijgen we binnenkort glasvezel en zijn we van Ziggo af. de vlag gaat uit. wat een verschrikkelijke klantonvriendelijke monopolist. jammer dat daar nooit iets aan gedaan wordt.
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
[quote=ehzdhz schreef op dinsdag 20 mrt 2012, 09:22]Heb er ook slechte ervaringen mee, ben blij dat ik van ze af ben. En wat nu heeft u al een ander, en denk u dat daar wel alles in orde is, kan lelijk tegen vallen als u niet weet hoe het werkt.
[quote=noot12 schreef op maandag 19 mrt 2012, 07:46]we krijgen nauwelijks meer guide plus doorgegeven van Ziggo, maar als je dan probeert te bellen met Ziggo krijg je voor 80 cent !!!! per minuut eerst 5 minuten een bandje en vervolgens mag je weer terug gaan bellen omdat ze het te druk hebben... waarmee... mensen proberen weg te pesten van analoog naar digitaal. het is jammer dat we geen andere aanbieder hebben, maar wellicht krijgen we binnenkort glasvezel en zijn we van Ziggo af. de vlag gaat uit. wat een verschrikkelijke klantonvriendelijke monopolist. jammer dat daar nooit iets aan gedaan wordt.
Zoals gezegd: 1200 bellen optie 3 optie 4 dan heb je direct de klantenservice. Kan soms even duren , maar dat moet je maar over hebben voor een gratis nummer. Soms ligt de slechte service aan de houding van de klant. Ik heb zelf alleen maar goede ervaringen.
De service van Ziggo is duidelijk verbeterd; als er iets is word ik altijd correct te woord gestaan. Er zijn andere aanbieders die aanwijsbaar meer problemen geven....
Laten we wel wezen de mensen van dat callcenter werken ook alleen maar het lijstje af dat ze op hebben gekregen van Ziggo. Zij doen enkel hun werk en door tegen ze te keer te gaan kom je echt niet verder. Ik heb ook geen enkel probleem met de callcenters wel met de manier hoe deze monopolist omgaat met zijn klanten ze zijn nu naar de beurs , hadden ze niet eerst beter wat aan andere lopende zaken kunnen doen.
[quote=likkepot68 schreef op vrijdag 30 mrt 2012, 16:44]Laten we wel wezen de mensen van dat callcenter werken ook alleen maar het lijstje af dat ze op hebben gekregen van Ziggo. Zij doen enkel hun werk en door tegen ze te keer te gaan kom je echt niet verder. Ik heb ook geen enkel probleem met de callcenters wel met de manier hoe deze monopolist omgaat met zijn klanten ze zijn nu naar de beurs , hadden ze niet eerst beter wat aan andere lopende zaken kunnen doen.Klantenserivice is flink verbeterd.. was al niet slecht (ok - op persoonlijke title), maar laten we wel zijn, de mensen die er zitten (ok - die ik aan de lijn krijg) doen hun best, binnen hun mogelijkheden.. (zit hier met een structureel probleem, zelfs de "afdeling error management" (??) kan het niet vinden).. elke 6 weken ofzo vallen er wat bitjes om in de telephony settings.. maar goed.. de mensen die je te spreken krijgt doen echt hun best voor je.. en de laatste erm.. lemme guess.. 5 jaar ofzo??? bellen ze netjes terug.. belafspraken word waargemaakt.. zelfs (ok - 1 keer TBH) een spontaan geinitieerde actie van hun kant.. of alles nog goed liep enzo..
Er zijn (blijkbaar) dingen die inter nog structureel vaud gaan, maar de mensen die je aan de lijn krijgt (de call centers), en ook de hogere lijns opvolgens daarvan, doen wel hun best.. allemaal binnen hun mogelijkheden/bevoegdheden..
Dus wat je ook van ZIggo kan vinden: nauwelijks bereikbaar? ( meerdere manieren, en zelfs gratis live phone support als je ook Ziggo Telefonie afneemt) -- Slechte Service? De mensen die je in eerste instante te spreken krijgt doen echt hun best voor je.. maar ja, als je alleen maar "in de daluren" ingehuurd bent om support te verlenen dan kan je idd niet alle details weten.. das ook niet realistisch... bel dan terug tijdens office-hours en stel je vraag opnieuw.. of boek een terugbel afspraak..
Note: heb niets met ziggo te maken dan dat ik daar een klant ben, overigens wel een steeds meer tevreden klant, maar toch wel met wat reservaties..
[quote=noot12 schreef op maandag 19 mrt 2012, 07:46]we krijgen nauwelijks meer guide plus doorgegeven van Ziggo, maar als je dan probeert te bellen met Ziggo krijg je voor 80 cent !!!! per minuut eerst 5 minuten een bandje en vervolgens mag je weer terug gaan bellen omdat ze het te druk hebben... waarmee... mensen proberen weg te pesten van analoog naar digitaal. het is jammer dat we geen andere aanbieder hebben, maar wellicht krijgen we binnenkort glasvezel en zijn we van Ziggo af. de vlag gaat uit. wat een verschrikkelijke klantonvriendelijke monopolist. jammer dat daar nooit iets aan gedaan wordt.
Helemaal eens !
En als je al gratis wilt bellen met een vast toestel, moet je weer eerst een toestel kopen. Dit allemaal terwijl Ziggo je niet serieus neemt. Vreselijk !
[quote=ir. benton deus schreef op woensdag 21 mrt 2012, 21:45]Naar mijn ervaring(en) heeft Ziggo geen slechte service. Altijd naar tevredenheid te woord gestaan.
Zeker straks de internetsnelheid per 30 maart a.s. van 40/3 Mbit/s naar 50/5 Mbit/s wordt verhoogd
Kijk maar eens hoeveel zij in theorie beloven en hoeveel jij in de praktijk krijgt ! Wacht ook maar eens totdat je een echt probleem hebt, zoals wel betalen en niet geleverd krijgen.
Zeg eens eerlijk........hoe lang werk je al bij Ziggo ?
Wat een ELLENDE, wat een ELLENDE, bij ZIGGO doen ze er momenteel alles aan om je het overstappen tegen te maken, verwarring zaaien, contract nummers niet afgeven, opzeg menu eeuwig in de wacht, personeel dat je op andere gedachtes probeerd te brengen enzv. wat een ellende, nooit meer ZIGGO, Wanneer komt het er eindelijk eens van dat dit soort bedrijven niet aktief mogen zijn als ze geen goede bereikbaarheid hebben. 1 enkel nummer voeren ze, ongevraagde uitgebreide menu's voor "onze service", mail correspondentie niet mogelijk. Brief correspondentie is al HEEL ongebruikelijk. En maar graaien in de consumenten vijver. Nou zijn ze toevallig bij Online ook hetzelfde en Greenchoice ook en NEM ook en ING nog erger en ... dit is dus de waardeloze ontwikkeling van internet, deze bedrijven groeien niet echt mee maar doen alsof
Als u alles opzegt ( inclusief analoge tv!) dan raad ik toch aan om de ouderwetse aangetekende brief te schrijven, waarin ook de analoge tv opgezegd wordt naast wat men zoal nog meer afneemt bij Ziggo. Het klantnummer van Ziggo is terug te vinden op de bankafschrijving van ING.
=micha0000 schreef op donderdag 26 jul 2012, 18:19: Wat een ELLENDE, wat een ELLENDE, bij ZIGGO doen ze er momenteel alles aan om je het overstappen tegen te maken, verwarring zaaien, contract nummers niet afgeven, opzeg menu eeuwig in de wacht, personeel dat je op andere gedachtes probeerd te brengen enzv. wat een ellende, nooit meer ZIGGO, Wanneer komt het er eindelijk eens van dat dit soort bedrijven niet aktief mogen zijn als ze geen goede bereikbaarheid hebben. 1 enkel nummer voeren ze, ongevraagde uitgebreide menu's voor "onze service", mail correspondentie niet mogelijk. Brief correspondentie is al HEEL ongebruikelijk. En maar graaien in de consumenten vijver. Nou zijn ze toevallig bij Online ook hetzelfde en Greenchoice ook en NEM ook en ING nog erger en ... dit is dus de waardeloze ontwikkeling van internet, deze bedrijven groeien niet echt mee maar doen alsof
In de 5 1/2 jaar dat ik van de diensten van Ziggo gebruik maak, heb ik 3x een probleem gehad. 1x was het te druk, zodat ik later terug moest bellen (kan gebeuren), maar alle 3 de keren hebben zij mijn probleem verholpen. Eerder had ik KPN, waar ik een hoop meer problemen heb gehad met de klantenservice.
Ben het helemaal eens met de vragensteller. Neem je inferieure diensten af dan helpt Ziggo niet of erg moeilijk tegen betaling. En Ziggo is eigenlijk niet meer .Een investeringsmaatschappij van geldmakers heeft het overgenomen. En iedereen moet gestuurd dagelijks naar meer digitaal en meer Ziggo. Dat er dan klanten zijn die moeilijk doen daarvoor hebben een sluitend systeem van callcentra bedacht. Net als met de incassotak uitbesteedt aan anderen.
En dat werkt 99% van de klagende consumenten haken af hun gelijk te halen. En de politiek van links tot rechts kan niets doen. Rechts zegt hoppa dat is marktwerking en links zegt banen levert. En de 3e macht is de rechter. Daar is de wet geldig en daar krijg je altijd bescherming als consument en tegen Ziggo en cs vooral altijd gelijk tot dusver. Echter dat kost tijd en voorfinanciering en alle diensten op zwart en dat weet Ziggo ook,dus haakt men af.
[quote=ooparry schreef op vrijdag 27 jul 2012, 10:39]Zo zie je maar weer, ieder heeft z'n eigen ervaring. Bedek wel: Het is overal wat!!!
Dit zijn gewoon gevalletjes "hoge bomen". Als je geen klanten hebt, heb je ook geen ontevreden klanten. Als je miljoenen klanten en hebt een heel klein deel daarvan heeft een slechte ervaring dan lijkt het meteen heel erg. Terwijl het overgrote deel van de klanten gewoon geen problemen heeft.
[quote=moeder56 schreef op woensdag 21 mrt 2012, 16:27][quote=noot12 schreef op maandag 19 mrt 2012, 07:46]we krijgen nauwelijks meer guide plus doorgegeven van Ziggo, maar als je dan probeert te bellen met Ziggo krijg je voor 80 cent !!!! per minuut eerst 5 minuten een bandje en vervolgens mag je weer terug gaan bellen omdat ze het te druk hebben... waarmee... mensen proberen weg te pesten van analoog naar digitaal. het is jammer dat we geen andere aanbieder hebben, maar wellicht krijgen we binnenkort glasvezel en zijn we van Ziggo af. de vlag gaat uit. wat een verschrikkelijke klantonvriendelijke monopolist. jammer dat daar nooit iets aan gedaan wordt.
Zoals gezegd: 1200 bellen optie 3 optie 4 dan heb je direct de klantenservice. Kan soms even duren , maar dat moet je maar over hebben voor een gratis nummer. Soms ligt de slechte service aan de houding van de klant. Ik heb zelf alleen maar goede ervaringen.
Ik heb ziggo alles in 1, heb al een tijd last van het WiFi internet op de computer, steeds storing dat er geen communicatie mogelijk is met het Apparaat of de bron (dsn server) reageert niet, heb al een monteur thuis gehad van ziggo hij keek de kabels na en draaide ze wat strakker toen deed internet het prima tot 3 uur later weer het zelfde probleem ... Bel nu een dag of 3 later op naar ziggo sta nu al 75 minuten in de wacht tot ik geholpen word... Ik word hier inmiddels zo kwaad om ben instaat direct over te stappen naar KPN zodra ik weer internet heb!
[quote=chamelvl schreef op maandag 15 sep 2014, 16:33]Beste,
Ik heb ziggo alles in 1, heb al een tijd last van het WiFi internet op de computer, steeds storing dat er geen communicatie mogelijk is met het Apparaat of de bron (dsn server) reageert niet, heb al een monteur thuis gehad van ziggo hij keek de kabels na en draaide ze wat strakker toen deed internet het prima tot 3 uur later weer het zelfde probleem ... Bel nu een dag of 3 later op naar ziggo sta nu al 75 minuten in de wacht tot ik geholpen word... Ik word hier inmiddels zo kwaad om ben instaat direct over te stappen naar KPN zodra ik weer internet heb!
[quote=chamelvl schreef op maandag 15 sep 2014, 16:33]Beste,
Ik heb ziggo alles in 1, heb al een tijd last van het WiFi internet op de computer, steeds storing dat er geen communicatie mogelijk is met het Apparaat of de bron (dsn server) reageert niet, heb al een monteur thuis gehad van ziggo hij keek de kabels na en draaide ze wat strakker toen deed internet het prima tot 3 uur later weer het zelfde probleem ... Bel nu een dag of 3 later op naar ziggo sta nu al 75 minuten in de wacht tot ik geholpen word... Ik word hier inmiddels zo kwaad om ben instaat direct over te stappen naar KPN zodra ik weer internet heb! Is er geen storingsbron in u woning of in de buurt u heeft het dus alleen met Wi-Fi en niet met een kabel?
[quote=valerius-2 schreef op maandag 15 sep 2014, 17:12][quote=chamelvl schreef op maandag 15 sep 2014, 16:33]Beste,
Ik heb ziggo alles in 1, heb al een tijd last van het WiFi internet op de computer, steeds storing dat er geen communicatie mogelijk is met het Apparaat of de bron (dsn server) reageert niet, heb al een monteur thuis gehad van ziggo hij keek de kabels na en draaide ze wat strakker toen deed internet het prima tot 3 uur later weer het zelfde probleem ... Bel nu een dag of 3 later op naar ziggo sta nu al 75 minuten in de wacht tot ik geholpen word... Ik word hier inmiddels zo kwaad om ben instaat direct over te stappen naar KPN zodra ik weer internet heb! Is er geen storingsbron in u woning of in de buurt u heeft het dus alleen met Wi-Fi en niet met een kabel?
[quote=valerius-2 schreef op maandag 15 sep 2014, 17:12][quote=chamelvl schreef op maandag 15 sep 2014, 16:33]Beste,
Ik heb ziggo alles in 1, heb al een tijd last van het WiFi internet op de computer, steeds storing dat er geen communicatie mogelijk is met het Apparaat of de bron (dsn server) reageert niet, heb al een monteur thuis gehad van ziggo hij keek de kabels na en draaide ze wat strakker toen deed internet het prima tot 3 uur later weer het zelfde probleem ... Bel nu een dag of 3 later op naar ziggo sta nu al 75 minuten in de wacht tot ik geholpen word... Ik word hier inmiddels zo kwaad om ben instaat direct over te stappen naar KPN zodra ik weer internet heb! Is er geen storingsbron in u woning of in de buurt u heeft het dus alleen met Wi-Fi en niet met een kabel?
ik heb inmiddels contact met ziggo gehad die heeft met mij door de computer gelopen om bepaalde instellingen te wijzigen waar onder het kanaal waar ik met wifi op zit(stond eerst op auto), internet doet het nu weer zonder problemen maar ben zeer benieuwt voor hoelang
Kan dit ook beamen de slechte service - het hoofd in het zand steken.
Via Mijn Ziggo divers bestellingen gedaan, wordt alleen niet uitgevoerd - er loopt nog een order!
Kan ook niet via Mijn Ziggo zien of iets wel of niet is geactiveerd.
Digitale televisie standaard volgens Mijn Ziggo, in werkelijkheid 'extra' actief. Telefonie volop bellen volgens Mijn Ziggo nog te bestellen, op de achtergrond werd het wel of niet geactiveerd - De één van de klantenservice zei is geactiveerd, de sprak het tegendeel weer.
Alles-in-1-basis (30/3 Mbps): kan blijven bestellen alles-in-1-plus (90/9 Mbps, alleen het gaat bij Ziggo nog niet kunnen worden uitgevoerd.
Twee weken terug zou de klantenservice mij een brief toesturen met afspraken, wacht er nog steeds op - Een kinderhand is blijkbaar bij ZIGGO gauw gevuld en zoete broodjes bakken met (loze) beloftes.
"Wat vervelend dat u ... wil wel kijken wat ik voor u betekenen". Zucht!
Ziggo kwam dus bij chamelvl langs om de instellingen van diens computer te bekijken en te veranderen. Een probleem wat dus volledig bij de klant lag en niet bij Ziggo. Dat is topservice!
Wie ook een rekening gehad bij fixit faster ik heb gezocht naar een gebruiksaanwijzing niet de juiste gevonden nu wel rekening van 30€ moet betalen zeggen ze maar ik ben echt niet van plan ik heb nergens gelezen dat 30€ kost voel me genept wie je ook ervaring met dit nep bedrijf wie ook niet betaald
Kreeg van Postnl een paar weken geleden een kaart om €4,56 te betalen: iemand had mij iets gestuurd waar te weinig postzegels op was geplakt. Met hen in contact getreden van wie de post zou moeten zijn. De afzender was helaas onbekend. Aangezien ik (tegenwoordig) alleen nog post ontvang van de Bank, mijn Zorgverzekering en de Belastingdienst, (en 1 keer per jaar Eneco): heb ik niets ontvangen. I
...
Lees meer
Mijn zoon wil van zijn spaargeld een drift trike kopen, alleen ben ik niet bekend met de wetgeving omtrend deze elektrische voertuigen. Ook het zoeken op de pagina van de rijksoverheid en RDW heeft mij niet verder geholpen. Waar kan ik teruglezen welke voertuigen toegestaan zijn op de weg of stoep? Op de pagina van de rijksoverheid staat wel een overzicht van
...
Lees meer
Hallo
Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle.
De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week.
Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle.
Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken.
De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven.
Uiteindelij
...
Lees meer
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden. Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt. Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer. Wat kan ik het beste doen?
Lees meer