Ziggogo werkt sinds 19 december niet meer .is er een storing of niet
ziggo go werkt niet meer ,als je ziggo belt word je van het kastje naar de muur gestuurd.
vragen ze of je ,je wachtwoord te veranderen . maar dat werkt ook niet want dat is het zelfde als je voor mijn ziggo moet inloggen
En je krijgt de stomste antwoorden en vragen,volgens mij weten ze het zelf ook niet meer.
U bent niet zo vlot om nu pas deze vraag te stellen, bijna een maand verder! Ik heb KPN...Geen idee dus.
U lijkt mij zo van grote afstand niet bijzonder technisch aangelegd, waarom meldt u de storing niet bij Ziggo en laat ze een monteur sturen. Als blijkt dat het hun fout was kost dat u volgens mij niets en anders betaalt u de monteur maar dan is het tenminste ook opgelost en hebt u weer internet (en televisie).
Ziggo Go wordt hier door dochterlief bijna dagelijks gebruikt zonder enig probleem. Misschien toch even uw configuratie na laten kijken.
Ziggo Go is de applicatie waarmee via een PC, mobiele telefoon of tablet tv gekeken kan worden.
Dit was vroeger ook een losse app voor de pc maar die zou niet meer moeten werken.
Ziggo Go moet op een pc via de webbrowser bekeken worden.
Voor Android is er een Ziggo Go app.
Beiden werken bij mij in ieder geval.
U geeft echter niet aan welke versie bij u niet lijkt te werken.
Ik zie nu pas dat het enkel om de app gaat. De goto methode bij app problemen op eigenlijk ieder platform is de app de-installeren, echt verwijderen dus, en vers installeren. Kost 3 minuten.
Waar zie je dat?
Er staat niet Ziggo maar Ziggo go, dat is de naam van hun app.
Klopt Henkdezevende. Ik had hetzelfde ook een tijd geleden. Kreeg ineens ziggo go niet meer aan. App verwijderd op de smartphone, opnieuw geïnstaleerd en probleem was opgelost.
Heeft u deze al gebrobeerd/bezocht? https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-Go-TV-problemen/td-p/32385 en/of deze waarin sprake is van problemen met een update. Ook evt deze https://mediamagazine.nl/ziggo-lost-deel-problemen-met-app-ziggo-go-op/
En m.b.t. contact, kent u deze?: https://www.ziggo.nl/campagne/neem-contact-op-met-mij
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer