sa
door samuel26 Jan 16, 2023 om 18:45
Elektronica & tv

Ziggogo werkt sinds 19 december niet meer .is er een storing of niet

ziggo go werkt niet meer ,als je ziggo belt word je van het kastje naar de muur gestuurd.
vragen ze of je ,je wachtwoord te veranderen . maar dat werkt ook niet want dat is het zelfde als je voor mijn ziggo moet inloggen
En je krijgt de stomste antwoorden en vragen,volgens mij weten ze het zelf ook niet meer.

5074 18 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jan 16, 2023 om 18:56
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Er is hier geen ziggo storing, tv werkt prima.

ma
door manus59 - Jan 16, 2023 om 19:12
61 Antwoorden / 35 Vragen

U bent niet zo vlot om nu pas deze vraag te stellen, bijna een maand verder! Ik heb KPN...Geen idee dus.

hereistom
door hereistom - Jan 16, 2023 om 19:36
732 Antwoorden / 1 Vragen

ZiggoGo werkt hier nog prima hoor.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jan 16, 2023 om 20:01
2039 Antwoorden / Vragen

U lijkt mij zo van grote afstand niet bijzonder technisch aangelegd, waarom meldt u de storing niet bij Ziggo en laat ze een monteur sturen. Als blijkt dat het hun fout was kost dat u volgens mij niets en anders betaalt u de monteur maar dan is het tenminste ook opgelost en hebt u weer internet (en televisie).

rj
door rjw - Jan 16, 2023 om 20:43
3255 Antwoorden / 5 Vragen

Hoe gebruik je Ziggo Go? Android, iOS, iPadOS, Chromecast, Apple TV, browser op PC?

justmeagain
door justmeagain - Jan 16, 2023 om 23:27
623 Antwoorden / 8 Vragen

Ziggo Go wordt hier door dochterlief bijna dagelijks gebruikt zonder enig probleem. Misschien toch even uw configuratie na laten kijken.

JanF42
door JanF42 - Jan 16, 2023 om 23:59
31 Antwoorden / Vragen

Probeer het eens op de Ziggo community, daar wordt u waarschijnlijk sneller geholpen dan hier.

sw
door swat1500 - Jan 17, 2023 om 00:00
3774 Antwoorden / 0 Vragen

Ziggo Go is de applicatie waarmee via een PC, mobiele telefoon of tablet tv gekeken kan worden.
Dit was vroeger ook een losse app voor de pc maar die zou niet meer moeten werken.
Ziggo Go moet op een pc via de webbrowser bekeken worden.
Voor Android is er een Ziggo Go app.
Beiden werken bij mij in ieder geval.
U geeft echter niet aan welke versie bij u niet lijkt te werken.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jan 17, 2023 om 01:33
2039 Antwoorden / Vragen

Ik zie nu pas dat het enkel om de app gaat. De goto methode bij app problemen op eigenlijk ieder platform is de app de-installeren, echt verwijderen dus, en vers installeren. Kost 3 minuten.

rj
door rjw Jan 17, 2023 om 19:35
3255 Antwoorden / 5 Vragen

Waar zie je dat?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Jan 17, 2023 om 21:10
2039 Antwoorden / Vragen

Er staat niet Ziggo maar Ziggo go, dat is de naam van hun app.

willemhoving
door willemhoving Jan 18, 2023 om 12:58
26 Antwoorden / 5 Vragen

Klopt Henkdezevende. Ik had hetzelfde ook een tijd geleden. Kreeg ineens ziggo go niet meer aan. App verwijderd op de smartphone, opnieuw geïnstaleerd en probleem was opgelost.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 17, 2023 om 10:22
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft u deze al gebrobeerd/bezocht?  https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-Go-TV-problemen/td-p/32385  en/of deze waarin sprake is van problemen met een update.   Ook evt deze https://mediamagazine.nl/ziggo-lost-deel-problemen-met-app-ziggo-go-op/

En m.b.t. contact, kent u deze?: https://www.ziggo.nl/campagne/neem-contact-op-met-mij

Janzegt
door Janzegt - Jan 17, 2023 om 14:31
124 Antwoorden / Vragen

ZiggoGo werkt hier perfect op zowel Windows 10 laptop als op iPhone en iPad
Je moet altijd zorgen dat de laatste Versie van de app op je telefoon of tablet geïnstalleerd is. Werkt het dan nog niet, dan uitloggen en daarna weer opnieuw inloggen. Mocht het dan nog niet werken, de app verwijderen, opnieuw installeren en weer inloggen. Dan zal het zeker weer werken, mits je nog steeds een geldg ziggo account hebt.

jewee
door jewee - Jan 18, 2023 om 11:11
61 Antwoorden / Vragen

Geen problemen met de Ziggo Go app.
Ik kan gewoon kijken op mijn telefoon of tablet .

willemhoving
door willemhoving - Jan 18, 2023 om 12:55
26 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb ziggo go op mijn laptop en werkt zonder enig probleem. Daarnaast heb ik de app ook op mijn smartphone staan. Deze werkt ook perfect. Echter, laatstgenoemde werd gebruikt als ik op de slaapkamer tv wilde kijken. Via chromecast streamde ik ziggo go naar de tv. Dat is nu verleden tijd. Ik vond het teveel gedoe allemaal en heb een mini next box aangeschaft (zelfde functies en met afstandsbediening). Werkt precies hetzelfde als de media next box, maar dan dus in de slaapkamer. Zou deze box niet meer willen missen. Dit laatste is geen antwoord op uw vraag, maar wellicht iets om over na te denken.

Echter, uw ziggo go app moet u natuurlijk gewoon kunnen gebruiken. Hopelijk wordt het probleem voor u opgelost.

Ozymandias
door Ozymandias - Jan 18, 2023 om 13:11
166 Antwoorden / Vragen

Misschien zijn die vragen minder stom dan je denkt en moet je minder eigenwijs zijn en doen wat ze adviseren.

[edit, graag respectvol en inhoudelijk reageren  - redactie]

br
door brui0929 - Jan 22, 2023 om 11:47
632 Antwoorden / 10 Vragen

Verwijder de app en installeer de app opnieuw. Houdt uw gebruikersnaam en wachtwoord bij de hand. Deze heeft u na installatie nodig.