Me
door Mexy May 16, 2018 om 21:41
Elektronica & tv

Zijn gamefame.nl oplichters?

Ik heb een Playstation 4 besteld en die zou na betaling binnen 3 dagen geleverd worden. Na betaling heb ik geen bevestiging gehad en geen mail dus ik heb zelf gemaild met de vraag of de betaling binnen is gekomen. Ik kreeg reactie dat ik dinsdag de bestelling binnen zou krijgen. Toen ik vroeg om een track&trace nummer zeiden ze dat ze problemen hadden met de leverancier dus dat ze wat vertraging hebben. Ik vroeg of ze wisten hoelang die vertraging was omdat ik anders mijn bestelling wilde annuleren. Toen stuurde ze terug dat ze het voor vrijdag zouden proberen en anders zouden ze een annuleringsmail sturen. Toen ik vervolgens niks meer hoorde heb ik gemaild met de mededeling graag mijn bestelling annuleren en geld terug storten ivm niet nakomen afspraken en geen geleverd product ... Daarna geen reactie meer. Iemand nog meer ervaring met deze site? En iemand dan ook toevallig zijn geld terug gekregen?

2505 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 16, 2018 om 21:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Toen u uw vraag intikte, moet u toch gezien hebben dat over datzelfde bedrijf hier al een vraag stond?

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/opgelicht-door-gamefame-nl

tijger1
door tijger1 - May 16, 2018 om 21:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zie nu dat u daar ook gereageerd hebt. Waarom dan uw vraag nog eens stellen?

Me
door Mexy May 16, 2018 om 22:12
2 Antwoorden / 1 Vragen

Omdat ik nog hoop op iemand met een goede ervaring die hierop kan reageren

tijger1
door tijger1 May 16, 2018 om 22:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Goede ervaring? Dat bedrijf bestaat net.

Thijs12
door Thijs12 May 17, 2018 om 00:30
532 Antwoorden / Vragen

Tiger 1, je bedoelt dat bedrijf bestaat niet? Ik geloof je hoeft alleen maar een website met artikelen en prijzen erbij en verder zorgen dat er geld overgemaakt kan worden. Meer heeft een modern bedrijf niet nodig. Geen inkoop, geen opslag nodig, geen verzendkosten. Is toch super geregeld tegenwoordig. Zolderkamer hobbyisten maar worden wel steenrijk.

tijger1
door tijger1 May 17, 2018 om 09:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, ik bedoel dat bedrijf bestaat NET dus PAS.. En dan vragen naar een goede ervaring?

ne
door neodutchio - May 16, 2018 om 23:49
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Mededeling:
Tijdelijk is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen vanwege te lange levertijden.
Heeft u al een bestelling staan? We zullen dit zo snel mogelijk leveren.

Toch knap, binnen 3 weken na opening al leverproblemen. Nog knapper dat er in zo'n korte periode al meerdere mensen zijn die hier besteld hebben. En dat al die personen zich ook ineens allemaal melden hier. Ik denk dat ik ook maar een malafide webshop ga beginnen, het geld stroomt je kant op.

Joost
door Joost - Jun 18, 2018 om 10:58
2 Antwoorden / Vragen

Hoi.ik heb een maand geleden ook een ps4 besteld maar nog steeds niks ontvangen,wat denken jullie wordt het tijd om aangifte te doen?

marita5
door marita5 Jun 18, 2018 om 11:58
11507 Antwoorden / 15 Vragen
tijger1
door tijger1 - Jun 18, 2018 om 11:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En waar wilt u aangifte van doen?