Ma
door Marleen52 Sep 14, 2019 om 19:34
Elektronica & tv
Zwitserse 5G straling stickers

Werken deze stickers tegen straling of is dit zakkenklopperij.
Ze worden persoonlijk aangeboden voor €90,00, zeggen dat je in een soort bubbel zit als je zo'n sticker op je mobiel hebt.

6105 30 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Sep 14, 2019 om 19:37
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zakkenklopperij.

sj
door sjoppy - Sep 14, 2019 om 19:45
129 Antwoorden / Vragen
tijger1
door tijger1 - Sep 14, 2019 om 19:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan moet u vast twee stickers kopen anders is de bubbel aan een kant open.

U gelooft blijkbaar nog in sprookjes.

tenormin
door tenormin - Sep 14, 2019 om 19:47
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Denk dat zij eerder een in heerlijke bubbel zitten als mensen zoiets krankzinnigs aanschaffen. Laat je toch niet gek maken door al die berichten over schadelijke straling. Of loop je ook met een röntgenschort naar je magnetron om er iets in op te warmen. Niet doen, niets bestellen. Koop voor dat geld iets gezelligs.

marita5
door marita5 - Sep 14, 2019 om 20:09
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Marleen52 ,

Als ik droom , zit ik ook in een soort bubbel , maar dan gratis .

Ze worden persoonlijk aangeboden voor €90,00

Duur grapje voor deze onzin .

ja
door janf43 - Sep 14, 2019 om 20:23
733 Antwoorden / 0 Vragen

Zelfgemaakte hoedjes van aluminiumfolie helpen net zo goed en zijn een stuk goedkoper te maken.

me
door mein33 - Sep 14, 2019 om 20:38
5658 Antwoorden / 28 Vragen

NEE, natuurlijk werkt dat niet !!
Je leeft in een bubbel,als je in dit soort geldklopperij geloofd !!

Ik straal u nu 'gratis' in met 6G en daarmee is alle kwaad dat 5G zou kunnen doen onmiddelijk ongedaan gemaakt, geloofd u dat ??????

Sprookjes bestaan, verkooppraatjes en valse beloftes ook, maar sprookjes en valse verkooppraatjes moet je nooit en te nimmer geloven !!

holstein
door holstein - Sep 14, 2019 om 21:11
922 Antwoorden / 16 Vragen

Moet je de 5G plus stickers kopen, die beschermen ook tegen meteorieten......

newmikey
door newmikey - Sep 14, 2019 om 21:44
830 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hoor, voor u werken ze prima!

gerbera
door gerbera - Sep 14, 2019 om 21:57
7348 Antwoorden / 14 Vragen

In de Efteling hebben ze héél veel sprookjes, ga daar rondlopen en u bent  levenslang gevrijwaard van  5G straling. Of nog ff wachten want voor 5G hier actief wordt is er vast wel iets nieuws in de "handel"

hutch
door hutch - Sep 14, 2019 om 23:08
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Beste Marleen,

2,5 jaar geleden heeft u het onderstaande hier (ook) geplaatst:
"...... Zijn er mensen die Kankusta duo Forte gekocht hebben om af te vallen. 100% terugbetaling bij niet werking binnen 60 dagen garantie . Nu dus geen retourbetaling na meerdere mails en telf. "

Heeft u ondertussen uw geld teruggekregen?

Maar vooral: heeft u van hierboven nog niets geleerd?

mathijs_b
door mathijs_b - Sep 15, 2019 om 01:46
641 Antwoorden / 77 Vragen

Die stickers zijn geweldig! Je kunt er schatrijk mee worden. Niet door ze te gebruiken maar door ze te verkopen aan angstige mensen.
De stickers zijn zonder meer te vergelijken met de Biostabil. Ze werken prima als placebo en veel mensen betalen daar graag heel veel geld voor.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 15, 2019 om 09:45
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Als u echt geen beter doel heeft voor besteding van uw geld dan zou ik dit toch nog niet doen.

Denkt u nu echt dat een sticker tegen straling etc. zou helpen als uw mobiel inderdaad kwalijke straling zou afgeven.
Er is maar één zeer adequaat middel om in een 'anti stralings bubbel'te zitten en dat is in een geheel afgesloten ruimte waarvan alle wanden van lood zijn, hoe dikker het lood, hoe beter (en iets eenvoudiger een Kooi van Faraday  De kosten zijn beduidend hoger dan het door u genoemde bedrag maar dan heeft u ook echt iets dat van nut kan zijn.

lo
door lovewinnie - Sep 15, 2019 om 10:13
1202 Antwoorden / 1 Vragen

Stukje aluminium folie in je hoesje stoppen zou al beter werken dan dit. Maar dan nog, de voorkant is open, zet je tegen je hoofd etc en de straling komt dan toch alsnog binnen?
Kunt beter op eiland gaan wonen zonder elektronica of bij een stam aansluiten ergens in Afrika waar ze nog leven van jacht en landbouw en hun hutjes bouwen zonder elektronische spullen.

ro
door ron503 - Sep 15, 2019 om 10:20
1229 Antwoorden / 0 Vragen

Angst voor het nieuwe regeert bij een boel mensen en daar spelen verkopers slim op in. Of het ook werkt is een tweede maar een placebo effect kan het wel hebben. Het product werkt voor geen meter maar doordat mensen denken dat het werkt kan dat een gevoel van opluchting en veiligheid opwekken.

Ka
door Kassagebruiker - Sep 15, 2019 om 12:29
683 Antwoorden / 5 Vragen

U kunt bij mij al inschrijven op 6G stickers! Prijs nog onbekend.

me
door mein33 - Sep 15, 2019 om 13:39
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Ik geef u  "gratis"  één A4  en daarmee wordt hetzelfde resultaat bereikt als met één G6-sticker, met dien verstande dat u van de A4 niet arm wordt en de verkoper van de G6-sticker niet rijk.  ;-))

edrick3
door edrick3 - Sep 15, 2019 om 14:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ha ha, die kende ik nog niet. ;-)

panter22
door panter22 - Sep 15, 2019 om 17:13
6599 Antwoorden / Vragen

Als je perse zo'n sticker wilt. Ze zijn er in allerlei soorten. Voor max €15 ben je klaar Daar ga je toch geen €90 aan uitgeven.
Je kunt beter je mobiel niet meer zo vaak gebruiken.

ma
door marleenvanh - Sep 16, 2019 om 12:00
451 Antwoorden / 1 Vragen
ma
door marleenvanh - Sep 16, 2019 om 12:04
451 Antwoorden / 1 Vragen

Ja dat is klinkklare onzin, maar wellicht dat het (en misschien juist daarom) bij mensen die last van de straling hebben toch werkt.............

mo
door mof - Sep 16, 2019 om 12:16
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Niet kopen. Oplichters. Bedenk maar, als de straling van of naar de telefoon werkelijk geblokkeerd zou worden zou je er niet mee naar buiten die bubbel kunnen bellen ....
5g straling, dat is electromagnetische straling, dat is het signaal dat de telefoon ontvangt en verzend om te kunnen internetten zonder wifi. Gevaar staat nog ter discussie. Ik denk zelf dat de ene persoon er gevoeliger voor is dan de andere al wil de overheid dit liever niet weten. Die verdienen geld aan de verhuur van frequentieruimte.

J.
door J. Kuiper - Sep 16, 2019 om 12:31
1 Antwoorden / Vragen

Elke zendmast zend zijn signaal uit via een parabool, deze overlappen elkaar zodoende is er bij voldoende masten ontvangst. Ten tijde van 2G (1995) was er al bezwaar tegen zendmasten, waarbij veelal slapeloosheid werd opgevoerd. Uit diverse internationale studies is tot op heden nooit met zekerheid komen vast te staan dat mensen kwalijke gevolgen ondervonden. Elk stickertje of anderzijds kan niet voorkomen dat mensen gaan zoeken om bezwaren kenbaar te maken. Kijk eens naar Finland waar 4/5 mobiel belt, bezwaren en gevolgen nul komma nul. Maw. pure geldklopperij.

le
door legaumais - Sep 16, 2019 om 13:06
13 Antwoorden / 0 Vragen

Hello, (bonjour,)

hier is de beschrijving op de website van de verkoper (voici la description sur le site du vendeur)
Description du produit

5G aussi « Fifth Generation » c’est la dernière génération du réseau mobile. Le réseau 5G ne fonctionne pas avec 2,5 GHz, mais avec 100 GHz, donc 40 fois plus rapide qu’avant. De plus, la performance de la radio diffusion a été considérablement augmentée.

Chaque appareil mobile 5G, qui affecte le corps quotidiennement pendant une longue période, devrait être vitalisé ! Le 5G-Mobile Converter est alimenté par une onde électromagnétique c’est-à-dire un appareil électrique activé.

Utilisation
Il suffit de coller le 5G-Mobile Converter sur les téléphones mobiles, les radios numériques et autres appareils 5G et laisser agir tout simplement. Retirez le film plastique au dos du 5G-Mobile Converter et collez-le sur l’appareil mobile 5G de votre choix.

Het is belangrijk om te weten dat om uw batterij te sparen, uw gsm met de minimaal noodzakelijke energie-efficiënte emitteert. Om dit te doen, meet uw gsm het signaalontvangstvermogen van de mastantenne. Als u op de schaal van uw gsm een object (5G-Mobile Converter of stuk aluminium, enz.) plaatst dat een deel van het ontvangen signaal absorbeert, zal uw gsm sterker uitzenden dan nodig is. Het effect zal dus in strijd zijn met het effect dat voor uw gezondheid wordt gezocht.
(Il faut savoir que pour économiser la batterie, votre gsm émet avec la puissance minimum nécessaire efficace. Pour faire cela, votre gsm mesure la puissance de réception du signal en provenance de l'antenne du mât. Si vous placez sur la coque de votre gsm un objet (5G-Mobile Converter ou morceau d'alu, etc) qui absorbe une partie du signal reçu, votre gsm va émettre avec une puissance plus forte que nécessaire. Donc l'effet sera contraire à celui recherché pour votre santé.)

rf
door rfd - Sep 16, 2019 om 14:14
27 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe komt u erbij dat dit Zwitserse stickers zijn? Het adres van de zgn. cursus is in Duitsland en de telefoonnummers van de personen zijn ook geen Zwitserse nummers. Dit soort aanbiedingen zijn altijd nep.

audb
door audb - Sep 16, 2019 om 14:33
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Als u of uw buren een magnetron hebben dan zal ik als ik u was snel naar de bank rennen om een hypotheek af te sluiten zodat u genoeg geld hebt om uw huis vol te plakken met deze stickers.

Het is namelijk zo dat de straling zo 0,5% bedraagd van wat een magnetron aan lekt straling geeft.

Dit bedrijf zaait angst en zorgt er dan voor dat u deze stickers gaat kopen die dus geen enkele waarde heeft.

koekeloer
door koekeloer - Sep 16, 2019 om 15:39
562 Antwoorden / 18 Vragen

De foto is van een cursus, niet voor stickers

@H
door @HENK@ - Sep 16, 2019 om 17:17
158 Antwoorden / 1 Vragen

ze werken geweldig maar dan moet je ze op je lijf plakken, niet op je mobiel.

Let er wel op dat je geen plekje over mag slaan want dan is het vergeefse moeite geweest.......

Oh, en sinterklaas bestaat inderdaad ook echt en zo ook de paashaas ;-)

jo
door jorisw - Sep 16, 2019 om 18:20
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Voor 5G worden dezelfde antennes gebruikt als voor 4G. Alleen de informatie zoals die wordt gecodeerd is anders. Daarom best wel hilarisch komisch dat mensen nu opeens bang worden, terwijl de straling hetzelfde. Maar ja, technofoben worden van alle nieuwe dingen bang. En over 2 jaar gebruiken ze het gewoon....