Ja
door Japser01 Aug 15, 2019 om 12:12
Garantie & verzekeringen

Als een pakket bij postnl niet word geleverd maar word gezegt van wel

Ik heb een pakket besteld maar niet gekregen via post nl. Via track en trace zou hij inderdaad bezorgd moeten zijn bij de buren. Dit is een oude man die nergens vanaf weet. Ook moet geadresseerde er voor tekenen en ook dat is niet gebeurd. Geen kaartje in de bus dat het pakket ergens anders bezorgd is. Maar als je dan contact opneemt kunnen ze je niet helpen. Ik heb dit op het adres van een vriendin laten bezorgen omdat het eigelijk een kado is voor mij. Ik denk dat de bezorger het nog heeft maar mag dit natuurlijk niet meteen zeggen maar toch denk ik het wel. Wat kan ik doen

1710 6 Rapporteer

marita5
door marita5 - Aug 15, 2019 om 12:18
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Jasper01 ,

Wat bedoeld u met pakket besteld ?
Heeft u iets besteld bij een webshop , dan is deze verantwoordelijk voor verzending , neem contact op met de webshop.

k heb dit op het adres van een vriendin laten bezorgen omdat het eigelijk een kado is voor mij

Wel grappig , u koopt voor uzelf een cadeau , een cadeau is meestal wat je gratis krijgt .

Lees deze informatie eens door ,  zie ook de voorbeeldbrieven , klik op de rode regel .

https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/je-brief-of-pakket-is-kwijtgeraakt-in-de-post-wat-nu/

zw
door zwemster1960 - Aug 15, 2019 om 12:20
8 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb dit zelf ook geregeld. Ten eerste is het bedrijf waar jij je spullen hebt besteld verantwoordelijk hiervoor. Je hebt niet getekend voor ontvangst en zolang je niet hebt getekend blijft het bedrijf waar jij de spullen hebt besteld dus verantwoordelijk. Neem contact op met het bedrijf.

Verder is het zo dat je wel via post nl. een klacht kunt indienen je moet goed zoeken maar op een gegeven ogenblik kom je ergens waar je je telefoonnummer moet invullen en adres. Daarna krijg je een telefoonnummer op met een ref. nummer dat je kunt bellen. Bij mij is het op deze wijze steeds opgelost.

Ja
door Japser01 - Aug 15, 2019 om 12:26
1 Antwoorden / 1 Vragen

Zij heeft het eigelijk betaald en ik heb het uitgezocht...mischien een beetje raar verwoord idd maar ben ook best boos en zij ook het is best een duur pakket

edrick3
door edrick3 - Aug 15, 2019 om 12:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als ontvanger kun je niets doen.
De verzender moet hierop aangesproken worden en die kan contact opnemen met PostNl.
Dus .... bij de verzender aan de bel trekken dat je het bestelde niet ontvangen hebt.
Suc6

jo
door josvdheijden@live.nl - Sep 14, 2019 om 16:51
1 Antwoorden / 2 Vragen

ja eerlijk als je ze achter de vodden zit kan het dus wel pakket verkeerd afgegevn door Jumbo maar nu wisten ze eeneens hoe het ook al weer zat dus opgelost.

ne
door neodutchio - Sep 14, 2019 om 16:59
5148 Antwoorden / 12 Vragen

En hoe moet de bezorger weten dat er iets van waarde in zit? Uw mening uitspreken kan hele nare gevolgen hebben.
Hier is het ook wel eens voorgekomen dat een spoedlevering (dezelfde dag bezorgd) op afgeleverd op nummer 7 stond ivm afwezigheid van de ontvanger. Bleek dat de bezorger op het juiste nummer in de verkeerde straat stond. Het pakje was dus vrij snel boven water. Niet meteen mensen van zaken beschuldigen voordat u echt weet wat er aan de hand is.