Auto verzekering opzeggen Allianz
Goedemiddag,
Ik heb een vraag,heb vorig jaar mijn verzekering opgezegd bij Allianz voor dat het verlengd zou worden,maar door interne inbraak bij Allianz in het archief liep dat vertraging op en ook nog dat de afdelingen niet echt samen werkten.
Na meerdere keren(+/- 7 X) hebben gebeld waar je +/- 45 minuten tot een uur ik de wacht te hebben gestaan,kreeg 4 van de 6 keer te horen van de telefooniste dat ik maar op een andere tijdstip het maar weer eens moest proberen,maar in tussen kreeg ik we acept giro's binnen dat er bij hun nog een verzekering bedrag open stond van het aankomende jaar(maar ik had al opgezegd en tevens een nieuwe verzekering had) toen werd er gedreigd het door te geven aan de rijksverkeerdienst dat ik onverzekerd was dus maar weer bellen met alle elende van dien,inmiddels weer een paar weken voorbij en ja hoor een schrijven gehad van Allianz ze hadden de problemen intern op gelost en per omgaand de verzekkering stop gezet,maar ze hadden de roy-data niet doorgegeven aan de nieuwe verzekering,wat mij ruim 38 euro koste,en dan nog de gemaakte telefoon kosten,maar wat gebeurde de 18-01-2020 een brief van een incasso bureau op de mat dat ik een wanbetaler zou zijn en dat alle kosten die gemaakt werden op mij verhaald zou worden,dus het telefoon spelletje bogon weer,maar gelukkig na een goed half uur alles geregeld.
Maar ik ben er hellemal onderste boven van slaapeloze nachten dat ik als wanbetaler neer gezet ben,waar ik hellemaal geen schuld aan heb,omdat er bij Allianz een interne storing was.
Kunt u mij advies geven hoe ik mij gemaakte kosten terug kan vorderen want op emails word door Allianz niet gereageerd,over mijn gemoedrust maar niet te spreken.
Met vriendelijk groet,
Arend Boersma
[edit - redactie]
Als men bij deze verzekeraar niet adquaat reageert kunt u de Ombudsman van het Klachtinstituut Financiële Instellingen benaderen voor advies en evt. ook daarna de Geschillencommissie, zie www.kifid.nl of nog beter https://www.kifid.nl/klacht-indienen/
Ik neem aan dat de schadevrije jaren met terugwerkende kracht alsnog hersteld zijn?
U kunt over de gang van zaken een schriftelijke klacht indienen bij Allianz,
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer