w
door w de jong May 18, 2021 om 12:37
Garantie & verzekeringen
Computer stoelen

ik heb 2 computerstoelen bestelt  op 17-05-2021 bij de eerste ging de verf aan de rechter leuning spontaan af en bij de tweede stoel geen handleuning zowel links en rechts zaten niet in de doos kan niet bellen want ik kan geen telefoonnummer van hun vinden helaas
wel gemailt dat is dan weer afwachten

1880 11 Rapporteer

mahadma
door mahadma - May 18, 2021 om 12:39
11537 Antwoorden / 51 Vragen

Wat mij handig lijkt om te kunnen zoeken voor u = Waar heeft u de stoelen besteld? Feestboek?

Gr
door Grunn1 - May 18, 2021 om 12:47
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Je hebt ze gisteren besteld en nu al ontvangen en een mail gestuurd maar nog geen antwoord.
Nagenoeg alle betrouwbare webwinkels hebben wel een klantenservice met telefoonnummer, waar en bij wie heb je die stoelen besteld?

diumenge
door diumenge - May 18, 2021 om 12:55
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Computerstoelen kunnen de telefoon niet opnemen, daarom hebben ze ook geen telefoon.

ne
door neodutchio - May 18, 2021 om 13:27
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Gekocht bij een online winkel die geen telefoonnummer heeft, maar wel binnen 24 uur kan leveren? Eens iets anders dan maanden wachten.
U hebt ze een mailtje gestuurd, dan maar even wachten op antwoord.

mi
door miennaamishaaz - May 18, 2021 om 14:09
725 Antwoorden / 1 Vragen

Waar heeft u het gekocht?

Kwam u deze verkoper tegen op Facebook?
Indien dit zo is dan gaat mogelijk het om een dropshitter

ne
door neodutchio May 18, 2021 om 14:09
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Een dropshitter die binnen 24 uur kan leveren?

mi
door miennaamishaaz May 18, 2021 om 17:59
725 Antwoorden / 1 Vragen

@neoDutchio.

JA die heb je, ze hebben dan een warenhuis binnen de EU.
maar het is alsnog hetzelfde aliexpress spul.

Sommige verkopers op aliexpress gebruiken zelfs het Amazon warenhuis als EU warenhuis.
Heb al enkele keren een amazon pakketje gehad, terwijl ik er nog nooit iets heb gekocht.

me
door mein33 - May 18, 2021 om 14:31
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Gisteren gekocht en nu al problemen?

Dan zijn de stoelen wel van hele slechte kwaliteit.
Geen gegevens, behoudens een e.mail adres, van de leverancier beschikbaar ? Dan bent u wel heel makkelijk tot deze aankoop overgegaan.
Zal niets anders opzitten dan te wachten op een reactie op uw mail, maar een reactie binnen één dag, dat zou wel heel erg klantvriendelijk zijn.

panter22
door panter22 - May 18, 2021 om 17:11
6599 Antwoorden / Vragen

Wat is je vraag? Of is het alleen een mededeling.
Misschien gekocht bij Wish of Banggood?

sw
door swat1500 - May 18, 2021 om 17:56
3774 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is uw vraag precies?

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 19, 2021 om 08:57
16830 Antwoorden / 202 Vragen

?? U weet toch waar u heeft besteld?? Hoe dan ook toch ook maar weer dit: (U dient dan wel te weten waar u heeft besteld):

Ik kan hier als vrijwillige vraagbeantwoorder niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er al is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.

Zo u tot de mening zou komen dat u wordt opgelicht, doe dan aangifte bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik), doe melding bij de ACM
www.consuwijzer.nl  Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling heeft is hierbij van groot belang.

Zie verder o.a.
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu  ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshophttps://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen en https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat

Bestellen in China: let op de valkuilen | PlusOnline

en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze resp. een klacht als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet (veel)anders zullen zijn.

U kunt ook nog en melding doen bij www.klachtenkompas.nl van de Consumentenbond

tijger1
door tijger1 May 19, 2021 om 21:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U blijft maar solliciteren. :-))

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - May 19, 2021 om 11:43
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Waar je bestelde?

Bol.com heeft vaak vandaag voor xx bestelde morgen in huis.

De klantenservice  heeft langer werk....

mag gewoon en  dat er  schade of niet compleet is,

vaak een rest partij opgekocht en  niet goed naar gebreken of compleet gekeken.
Heb ik ook wel eens gehad  als inkoper,  extra voordelig en  30% huisvuil  en dat koste geld.

Kon alle dozen openen en nalopen.
En dan zoek je je suf en  weer inpakken.

Be
door Bewaklu - May 19, 2021 om 21:38
131 Antwoorden / 1 Vragen

Het is me wat.....

Toch fijn dat u dit met ons deelt. Anders nog iets?