Computer stoelen
ik heb 2 computerstoelen bestelt op 17-05-2021 bij de eerste ging de verf aan de rechter leuning spontaan af en bij de tweede stoel geen handleuning zowel links en rechts zaten niet in de doos kan niet bellen want ik kan geen telefoonnummer van hun vinden helaas
wel gemailt dat is dan weer afwachten
Je hebt ze gisteren besteld en nu al ontvangen en een mail gestuurd maar nog geen antwoord.
Nagenoeg alle betrouwbare webwinkels hebben wel een klantenservice met telefoonnummer, waar en bij wie heb je die stoelen besteld?
Gekocht bij een online winkel die geen telefoonnummer heeft, maar wel binnen 24 uur kan leveren? Eens iets anders dan maanden wachten.
U hebt ze een mailtje gestuurd, dan maar even wachten op antwoord.
Waar heeft u het gekocht?
Kwam u deze verkoper tegen op Facebook?
Indien dit zo is dan gaat mogelijk het om een dropshitter
Een dropshitter die binnen 24 uur kan leveren?
@neoDutchio.
JA die heb je, ze hebben dan een warenhuis binnen de EU.
maar het is alsnog hetzelfde aliexpress spul.
Sommige verkopers op aliexpress gebruiken zelfs het Amazon warenhuis als EU warenhuis.
Heb al enkele keren een amazon pakketje gehad, terwijl ik er nog nooit iets heb gekocht.
Gisteren gekocht en nu al problemen?
Dan zijn de stoelen wel van hele slechte kwaliteit.
Geen gegevens, behoudens een e.mail adres, van de leverancier beschikbaar ? Dan bent u wel heel makkelijk tot deze aankoop overgegaan.
Zal niets anders opzitten dan te wachten op een reactie op uw mail, maar een reactie binnen één dag, dat zou wel heel erg klantvriendelijk zijn.
?? U weet toch waar u heeft besteld?? Hoe dan ook toch ook maar weer dit: (U dient dan wel te weten waar u heeft besteld):
Ik kan hier als vrijwillige vraagbeantwoorder niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er al is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.
Zo u tot de mening zou komen dat u wordt opgelicht, doe dan aangifte bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik), doe melding bij de ACM www.consuwijzer.nl Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling heeft is hierbij van groot belang.
Zie verder o.a. https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshop; https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen en https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat
Bestellen in China: let op de valkuilen | PlusOnline
en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze resp. een klacht als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet (veel)anders zullen zijn.
U kunt ook nog en melding doen bij www.klachtenkompas.nl van de Consumentenbond
U blijft maar solliciteren. :-))
Waar je bestelde?
Bol.com heeft vaak vandaag voor xx bestelde morgen in huis.
De klantenservice heeft langer werk....
mag gewoon en dat er schade of niet compleet is,
vaak een rest partij opgekocht en niet goed naar gebreken of compleet gekeken.
Heb ik ook wel eens gehad als inkoper, extra voordelig en 30% huisvuil en dat koste geld.
Kon alle dozen openen en nalopen.
En dan zoek je je suf en weer inpakken.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer