Ak
door Aktiekat Mar 9, 2023 om 10:53
Garantie & verzekeringen

Dakdekkers

Wij hebben ons dak, samen met 2 buren, het dak opnieuw laten dekken. Nu blijkt dat binnen een week het bedrijf niet meer berijkbaar is. Website uit de lucht, KvK geeft aan dat zij per 31 Jan. 2023 zich hebben uitgeschreven!  Het bedrijf is 1 jaar actief geweest. Wie heeft er eerder gebruik gemaakt van dit bedrijf?
Kiesdak.bv . Kanaalweg33, 2903 LR in Capelle aan de IJssel.

Het dak is wel goed gegaan hoewel we nog een kleine lekkage hebben.
Wie kan ons dak controleren,
Hoe kunnen we de bedrijfseigenaren opsporen?
Het gaat ons ook om de 15jaar garantie die nu niet meer haalbaar is.
Hoe gaat het met de aansprakelijkheidsverzekerin?,

5903 10 Rapporteer

sira
door sira - Mar 9, 2023 om 11:06
2336 Antwoorden / 24 Vragen

Voor de lekkage zult u toch iemand anders moeten laten komen.

Kiesdak heeft zich inmiddels uit laten schrijven bij de KvK.

De reviews zijn niet al te best en dat is nog voorzichtig uitgedrukt.

U kunt proberen via via de eigenaar te achterhalen en hem aansprakelijk te stellen, maar dat kost wel tijd en energie.

Waarom heeft u ter plaatse niet gewoon een aannemer gebeld en hem gevraagd wie in de arm te nemen.
Altijd vooraf onderzoek doen.

getty
door getty - Mar 9, 2023 om 11:29
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Vergeefse moeite schat ik in om hier nog wat te halen.

Investeren op een professionele reparatie lijkt me beter.

va
door vanlotjegetikt - Mar 9, 2023 om 12:22
809 Antwoorden / Vragen

Als het bedrijf failliet is kunt u weing of niets meer doen. Neem eens contact op met Vriedak. Timmeren al een flinke tijd aan de weg.

mo
door mof - Mar 10, 2023 om 15:22
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Bij de KvK zouden in elk geval de persoonsgegevens nog opvraagbaar moeten zijn. Moet u ws een klein bedragje voor betalen.

K.kroezen
door K.kroezen Apr 19, 2023 om 00:35
4 Antwoorden / Vragen

In 2022 waren de reviews nog goed. Wij zijn ook gedupeerd door hun. Echter ben ik erachter gekomen dat ze een fictieve naam hebben gebruikt. Persoon bestaat niet eens in Nederland. Inmiddels zijn ze vetrokken en gaan ze gewoon weer nieuwe slachtoffers maken onder een andere naam.

Via infocompany kan je dus meer inzien dan KvK zelf.

K.kroezen
door K.kroezen - Apr 19, 2023 om 00:31
4 Antwoorden / Vragen

Beste,

Wij zijn ook gedupeerd.

22 juli 2022 kwamen er twee medewerkers genaamd marco en dion. Ze hebben ons dak vervangen van epdm naar bitumen, maar eindstand niet goed gedaan. Ze hebben niet eens lood gebruikt en het netjes afgedicht. Hierdoor is de schade en lekkage alleen maar erger geworden. Wij hadden Kiesdak.nl in totaal € 3200 eu betaald. Eindstand had het nooit duurder dan € 2.000 mogen kosten.

Helaas moesten wij opnieuw een aannemer inschakelen en voor de kosten opdraaien. Gezien verzekeraar niks kan betekenen en arag rechtsbijstand ook niet, omdat Kiesdak.nl is vertrokken.

Mocht ik deze mannen tegen komen, dan heb ik een appeltje met ze te schillen.

K.kroezen
door K.kroezen - Apr 19, 2023 om 00:37
4 Antwoorden / Vragen

Kiesdak maakt gebruik van deze voertuig. Hier kwamen ze mee toen ze de klus gingen uitvoeren.

K.kroezen
door K.kroezen - Apr 19, 2023 om 00:38
4 Antwoorden / Vragen

Info

K.kroezen
door K.kroezen - Apr 19, 2023 om 00:40
4 Antwoorden / Vragen

Info

Mi
door Migenad - May 20, 2023 om 09:57
1 Antwoorden / Vragen

Hi, We have the same problem with Kiesdak. They came in January 2023 and they did not finished the job. Unfortunately we have paid them as they promised to come back, but we did not hear from them anymore. We are following this case with our lawyer. It seems that the payment is done after the company is unregistered in KVK. In this case is a fraude case and we are advised to go to the police. We were told by the police that if more people go to register the case agains Kiesdak (to the police) then the case against the company becomes stronger. We are already 2 parties who registered our case at the police. We looked further and it seems the company changes the names often. I suggest you consider  going to the police, so they can investigate. In this way hopefully the Kiesdak or people leading this fraude scheme get stopped.