hw
door hwendt Sep 22, 2017 om 14:20
Garantie & verzekeringen

Een warme douche

Hallo vrienden.

Als je met pech met je camper in een vreemd land staat dan ben je hulpeloos. De taal niet spreken, de weg niet weten wat te doen, geen adressen weten en noem maar op. Wat kun je dan gelukkig worden als er in die omstandigheden iemand of een instelling is die al je zorgen uit handen neemt.

Het gaat in dit geval om een SOS meldkamer van  de VHD in Deventer. Dat is een meldkamer die namens de verzekering ( in dit geval camperverzekerd ) al je vragen kan beantwoorden. Hulp kan regelen en overnachtingen in een hotel. We stonden dus in Launge Le Saunier met een kapotte aandrijfas.Het was vrijdag en dan moet er iets gebeuren, De VHD meldkamer gebeld en dan wordt het nog spannender want wat gaat er gebeuren.

De wijze waarop de medewerker ons te woord stond was fantastsich. De rust en het begrip, je uit laten praten en uitleggen wat voor aktie hij gaat ondernemen was zo plezierig dat we na het gesprek even een traan moesten laten van de spanningen en het feit dat we weer vertrouwen kregen in "wat te doen en of te laten "

Garage bellen omdat wij geen Frans spraken, hotel regelen want de camper was te defect om te rijden,. Toen de maandag daarop bleek dat de camper niet te repareren was werd er een huurcamper geregeld die wij 2 weken mochten gebruiken. Een lieve medewerkster van de garage gaf haar auto mee zodat we toch nog enig vervoer hadden, Omdat de hurcamper uit Nederand moest komen en dan onze defecte camper weer meegenomen moest worden kregen we opniew een aantal dagen een hotel aangeboden. De woensdag kwam de camper met een fantastsche chauffeur die alle tijd nam om onze campers om te wisselen

We hebben daarna nog 14 dagen vakantie kunnen houden dank zij de voortreffelijke afhandeling van ons probleem.|

Van de verhuurder van de camper tot de laatste handdruk toen we terug kwamen was alles perfect geregeld. Ja ik weet het het is hun werk...

Maar de warmte en begrip moet je van jezelf hebben en kun je moeilijk leren. Het personeel van de VHD meldkamer had het allemaal in hun gene zitten, in hun handelen en in hun gedrag naar hun klanten zoals ondergetekende.

Het zou zeer terrecht zinj om deze mensen eens in het zonnetje te zetten

Hugo Wendt
[edit]

3002 17 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Sep 22, 2017 om 14:22
16816 Antwoorden / 108 Vragen

U moet bij Avrotros zijn voor de warme douche. En ook zou het verstandig zijn uw e-mail adres weg te halen: u zit op een openbaar forum van de VARA.

tijger1
door tijger1 - Sep 22, 2017 om 14:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dit is een openbaar forum, dus haal uw mailadres weg, anders wordt u overladen met spam.

Afgezien daarvan zit u nu op het Kassa forum, en hier wordt niets uitgedeeld. Ook geen warme of koude douches.

getty
door getty - Sep 22, 2017 om 14:38
4179 Antwoorden / 10 Vragen

U kunt er ook naar toe gaan met een lekkere taart en een bos bloemen. Succes verzekerd.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 22, 2017 om 15:05
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Hier kunt u terecht:
KLIK

ne
door neodutchio - Sep 22, 2017 om 15:12
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Een warme douche voor een bedrijf dat doet waar u voor verzekerd bent?

Maar als u niet weet wat u moet doen in geval van autopech, hoe doet u dat dan in Nederland?

Noem mij maar skeptisch, maar dit komt mij iets te commercieel over.

tenormin
door tenormin Sep 22, 2017 om 15:27
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Hier kan hij (nog) met Nederlands terecht.

edrick3
door edrick3 - Sep 22, 2017 om 16:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Blijkbaar te lastig om je mailadres zelf op tijd te verwijderen. ;-)
Heb de redactie gevraagd dit te doen.
En voor douches:
Afbeeldingsresultaat voor douche

En dan wel via de concullega's van https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/douche/#/&sort=datetime%253Adesc&page=1&layout=list

aurora1
door aurora1 - Sep 22, 2017 om 16:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Stuur een ingezonden brief aan de plaatselijke kranten.
Stuur ze een groot en duur cadeau als blijk van waardering, en ga naar TrosRadar voor een douche want u heeft er kennelijk geen idee van bij welk programma dat is en verdiept u zich niet daarin.....
Anders ze maar thuis uitnodigen en bij u warm laten douchen...

Maar zijn ze net als de ANWB niet gewoon hun beroep aan het uitoefenen? Dan zou voor iedereen die zijn werk naar behoren uitvoert dus wel zo'n verhaal overal geplaatst kunnen worden....

Po
door Pontiac Sep 22, 2017 om 16:39
131 Antwoorden / 5 Vragen

u heeft mijnsinziens dubbel en dwars gelijk maar wat ik nou het aller stomste vind is dat als je naar Frankrijk gaat niet een enkel woord Frans over je lippen kan laten komen driewerf schande !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ne
door neodutchio Sep 22, 2017 om 17:30
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Dat durfde ik al niet te schrijven. Laten we er maar van uit gaan dat ze onderweg waren naar Spanje en vloeiend Spaans praten.

tijger1
door tijger1 Sep 22, 2017 om 18:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Of nog verder weg naar Portugal, dus vloeiend Portugees.:-))

aurora1
door aurora1 Sep 22, 2017 om 22:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ze hadden misschien ook wel hun boekje "Wat en Hoe..... in het Frans" vergeten.....

Po
door Pontiac - Sep 22, 2017 om 16:41
131 Antwoorden / 5 Vragen

wat ik nou het aller stomste vind is dat als je naar Frankrijk gaat niet een enkel woord Frans over je lippen kan laten komen driewerf schande ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

costnix
door costnix Sep 22, 2017 om 22:34
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Daarom ga ik naar Engels of Duits sprekende landen op vakantie. Ik spreek beide talen vloeibaar ;-)

Po
door Pontiac Sep 23, 2017 om 10:37
131 Antwoorden / 5 Vragen

Ik spreek beide talen vloeibaar ;-)           Als in sterke drank :-))) ?

me
door mein33 - Sep 22, 2017 om 17:38
5658 Antwoorden / 28 Vragen

DOOR HWENDT 22 SEP. 2017 OM 14:20
GARANTIE & VERZEKERINGEN

Een warme douche

Hallo vrienden.

En vergeet vooral de 'vriendinnen' niet !!        ;-))

marita5
door marita5 Sep 22, 2017 om 17:48
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@mein33 , vriendinnen worden niet vergeten , deze staan onder de douche ;-))

ficus
door ficus - Sep 22, 2017 om 17:45
147 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb geen vrienden bij Kassa. Vraag en Beanwoord

me
door mein33 Sep 22, 2017 om 18:31
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Zij blij, hij blij, ik blij en zo zijn we allemaal blij dat @ficus (hier) geen vrienden heeft. ;-))

tijger1
door tijger1 - Sep 22, 2017 om 19:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom had u eigenlijk een hotel nodig? In een stilstaande camper kan men toch overnachten?

Gr
door Grunn1 - Sep 22, 2017 om 20:15
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Als je met pech met je camper in een vreemd land staat dan ben je hulpeloos. De taal niet spreken, de weg niet weten wat te doen, geen adressen weten en noem maar op. Wat kun je dan gelukkig worden als er in die omstandigheden iemand of een instelling is die al je zorgen uit handen neem

Je zou om te beginnen je beter kunnen voorbereiden als je op reis gaat. Hiermee voorkom je een hoop ellende onderweg.

costnix
door costnix - Sep 22, 2017 om 22:31
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U blaft tegen de verkeerde boom (BNNVARA) U moet bij Radar (AVROTROS) zijn.

aurora1
door aurora1 - Sep 22, 2017 om 22:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Welke vrienden? En de vriendinnen vergeten?
Ik ken u niet en ben geen vriend/vriendin van u. Veel te grote woorden op een openbaar forum. Dus laat mij svp buiten beschouwing.
U had de reis slecht voorbereid en dan kun je in de problemen komen.
Er bestaan ook handige boekjes in meerdere talen waarmee een mens zich redelijk kan redden in een hem/haar onbekende taal en waarmee men in ieder geval in lastige situaties verder komt.

kv
door kvjapio - Sep 22, 2017 om 22:55
281 Antwoorden / Vragen

Fijn dat het allemaal zo goed is afgelopen!.

costnix
door costnix Sep 23, 2017 om 08:18
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Zo hoot het toch?

ja
door janf43 - Sep 23, 2017 om 11:24
733 Antwoorden / 0 Vragen

Avontuurlijk leven is een ding, de weg kwijt zijn in omroepland is een ander. De verzekering heeft gewoon gedaan waar u recht op had omdat u premie heeft betaald.

reflecs
door reflecs - Sep 23, 2017 om 12:22
1859 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt een warme douche aanvragen, maar misschien haalt uw verhaal de uitzending niet.
Als u die meldkamer een brief of mailtje stuurt weet u zeker dat het aankomt.
Het is dan wel hun werk, zoals u zelf al schrijft, maar ze zullen het absoluut leuk vinden om zo'n compliment te krijgen.