th
door theo1956 May 7, 2019 om 14:10
Garantie & verzekeringen

Garantie Bol.com

ik heb in december 2018 een radiografisch bestuurbare auto gekocht van het merk Nikko, via Bol.com met op de factuur de melding dat er 6 maanden fabrieksgarantie op zit. Het product is defect en Bol.com verwijst me naar hun verkoper Impulz Logistics. Na veel moeite krijg ik via Bol.com info dat Impulz mij verwijst naar de leverancier Nikko. Op internet zijn geen contactgegevens van Nikko te vinden. Dus contact op proberen te nemen met Impulz. Hun website is "under construction" hun telefoonnummer is "unreachable" Bol.com stelt dat ze verder niets kunnen doen! Ik heb toch van Bol.com gekocht en aan Bol.com betaalt, wat is het woord garantie dan nog waard?

3314 12 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - May 7, 2019 om 14:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hebt niets van Bol gekocht. U hebt via de site van Bol iets bij Impulz gekocht, dus daar moet u zijn met uw klachten.

tenormin
door tenormin - May 7, 2019 om 14:21
16829 Antwoorden / 108 Vragen
tenormin
door tenormin - May 7, 2019 om 14:24
16829 Antwoorden / 108 Vragen

U heeft onderstaande waarschijnlijk ook geprobeerd? Sorry, link werkt (ook) niet.

sjjoppy
door sjjoppy May 7, 2019 om 14:32
7187 Antwoorden / 3 Vragen

Heb de link van jou geplaatst, zie hierboven.

tenormin
door tenormin May 7, 2019 om 15:03
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@shoppie, snap er (weer) geen bal van: had de eerste fout dus commentaar weggehaald, daarna een nieuwe, exact zoals jij het schrijft en dan lukt het nog niet. Nou ja, bedankt.

ma
door malty - May 7, 2019 om 14:30
1112 Antwoorden / 1 Vragen

google even op Impulz Logistics

Topantwoord

marita5
door marita5 - May 7, 2019 om 14:33
11511 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Theo1956 ,

 Op internet zijn geen contactgegevens van Nikko te vinden

 Nikko Europe B.V. in Breda ,

Moskesbaan 8
4823 AH
Breda .
Tel .nr  076 - 5480500

Im- en export, groothandel, fabricage en distributie van koopmansgoederen (met name radiografisch bestuurbaar speelgoed). Het deelnemen in- en het voeren van direktie over andere vennootschappen.

th
door theo1956 - May 7, 2019 om 14:43
2 Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor de hulp @marita5. Heb het nummer gebeld maar is niet in gebruik. In fallissementsdossier vind ik nu op dit adres faillissement van Nikko!

marita5
door marita5 May 7, 2019 om 15:04
11511 Antwoorden / 15 Vragen

@Theo1956 , bel het nummer 045 van Impuls Logistics . dit werkt

marita5
door marita5 - May 7, 2019 om 14:56
11511 Antwoorden / 15 Vragen

@Theo1956 ,

Impuls Logistics BV ,

Koperslager 3,
6422 PR Heerlen
Tel nr :   045 - 511 7194
GSM nr :

Ps : Ik heb het nummer 045 gebeld van Impuls Logistics BV , daar word gewoon opgenomen , dus dit nummer bellen .

th
door theo1956 - May 7, 2019 om 15:10
2 Antwoorden / 1 Vragen

@marita5. Geweldig! Ik weet niet hoe en waar je t gevonden hebt, ik kon alleen maar een ander 06 nummer vinden en dat was "unreachable". Ik heb ze gelijk gebeld en werd keurig netjes te woord gestaan, kasn het product retour sturen en ze proberen t te repareren. Als dat niet gaat krijg ik t geld terug. Nogmaals hartstikke bedankt!

ma
door malty May 7, 2019 om 16:23
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u op internet wel gezocht op Impulz Logistics?
Op de gevonden Impulz pagina onderaan op V (meer informatie over Impulz Logistics b.v.) klikken en u had het 045- telefoonnummer gevonden, hoe simpel kan het zijn.

.

marita5
door marita5 - May 7, 2019 om 15:45
11511 Antwoorden / 15 Vragen

@Theo1956 ,

Graag gedaan , fijn om te horen dat het opgelost wordt . Bedankt voor het terugmelden .

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 7, 2019 om 15:53
16843 Antwoorden / 202 Vragen

Aanvullend verwijzingen naar hetgeen uw wettelijke rechten zijn: (en dat gaat boven fabrieksgarantie uit).

http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/20.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/21.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/22.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/23.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/24.html
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/25.html

maar ik zie inmiddels dat de verkoper ook reageert op basis van deze wetgeving.

Br
door BrendaDJSenKarel - May 13, 2019 om 13:31
35 Antwoorden / Vragen

Altijd even checken of je daadwerkelijk een product koopt van Bol of van een derde-partij. Dit komt nml vaker voor dan je denkt..