r.

Goedemiddag,

Ik heb een vraag.

Afgelopen maandag is bij ons een keuken geplaats die niet volgens afspraak geleverd is.

Het betreft de volgende punten:
- Tijdens plaatsen van het keukenblad is de (nieuwe) gestucde/gespoten muur beschadigd
- Ze hebben het keukenblad voordat het gemonteerd werd tegen mij (nieuwe) gestucde/gespoten muur aangezet hierdoor een gedeelte daarvan beschadigd geraakt.
- De keuken is nergens afgekit ( had wel gemoeten volgens afspraak)
- Plinten onder de keuken zitten los
- Gedeelte van het keukenblad zit los
- Ze hebben een stuk van mijn kozijn moeten uitzagen  waardoor ze door gezaagd hebben in het stucwerk (beide kanten beschadigd)
- handgrepen op de kastjes zitten scheef
- wasbak zit scheef in het keukenblad (minimaal)
- keukenkastjes hangen scheef ( twee stuks)
- keukenbladen zitten tegen elkaar aan gemonteerd alleen de ene ligt veel hoger als de andere.
- keukenblad loopt 15 cm door op mijn muur maar zitten in de hoeken scheef gemonteerd (loopt  op tot ruimtes van 7 mm).

wat kan ik verwachten van het bedrijf waar ik de keuken heb gekocht en wat kan ik opeisen?

graag hoor ik van jullie.

3547 9 Rapporteer

ju
door juliomariner - Jul 4, 2019 om 13:03
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Allereerst: heeft u de klachten bij het bedrijf neergelegt en hoe reageerden die?
Zonder dat antwoord kunnen we hier niets zinnigs op zeggen

marita5
door marita5 - Jul 4, 2019 om 13:21
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo R.P.Hack ,

Welk bedrijf is dit , zijn ze ergens bij aangesloten ?

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/iets-laten-maken-of-doen-maar-niet-tevreden/wat-kan-ik-doen

tenormin
door tenormin Jul 4, 2019 om 20:58
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@marita5, ben bang dat ook R.P. Hack niet de antwoorden leest, zoals velen tegenwoordig. Athans, het blijft oorverdovend stil. Helaas.

marita5
door marita5 Jul 4, 2019 om 21:21
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Ja helaas , kan ook zijn dat ze inmiddels zijn / of haar e-mailadres gehackt hebben , en nu helemaal niet meer kan reageren ;-))

tenormin
door tenormin - Jul 4, 2019 om 13:23
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Ik hoop niet dat u alles al betaald heeft? En wie was de keukenleverancier? Namen mogen wel genoemd worden van bedrijven, geen namen van mederwerkers. Ben wel benieuwd dus naar de zaak die de keuken heeft geplaatst.

edrick3
door edrick3 - Jul 4, 2019 om 13:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

wat kan ik verwachten van het bedrijf waar ik de keuken heb gekocht en wat kan ik opeisen?

Dat ze de keuken leveren volgens de offerte/gemaakte afspraken (mag aannemen dat je die zwart op wit hebt?)

Verander je gebruikersnaam!
Of heb je graag spam?

Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.

marita5
door marita5 Jul 4, 2019 om 13:27
11508 Antwoorden / 15 Vragen

Zie de gebruikersnaam van Ts , doet zijn / haar naam eer aan , e-mailadres kan gehackt worden ;-))

edrick3
door edrick3 Jul 4, 2019 om 13:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

LOL

panter22
door panter22 - Jul 4, 2019 om 13:25
6599 Antwoorden / Vragen

Je moet altijd eerst de keukenzaak de gelegenheid geven om de problemen op te lossen. Zet de klacht op een klachtenformulier of op  de mail, foto er bij, dat is duidelijker.
Dan is het wachten op een reactie.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 4, 2019 om 13:43
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Op zich heel eenvoudig: aan het bedrijf melden wat er niet goed is resp. anders dan overeengekomen en nakoming vragen. Zie o.a. http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html  inzake uw wettrelijke rechten mocht de opdrachtnemer niet voldoen aan uw herstelvraag/naakomingsvraag.

tijger1
door tijger1 - Jul 4, 2019 om 14:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is nu donderdag. Wat hebt u in de tussentijd al gedaan?

gerbera
door gerbera Jul 4, 2019 om 22:47
7359 Antwoorden / 14 Vragen

Ben bang dat het net zoveel was als hier op het forum, doodse stilte.

ze
door zeiler - Jul 5, 2019 om 13:57
19 Antwoorden / 21 Vragen

klinkt erg bekend , welke keukenboer is dit  ??  omgeving Rotterdam zeker ???

simon55
door simon55 - Jul 5, 2019 om 17:14
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Zeker de keuken kampioen