Goedemiddag,
Ik heb een vraag.
Afgelopen maandag is bij ons een keuken geplaats die niet volgens afspraak geleverd is.
Het betreft de volgende punten:
- Tijdens plaatsen van het keukenblad is de (nieuwe) gestucde/gespoten muur beschadigd
- Ze hebben het keukenblad voordat het gemonteerd werd tegen mij (nieuwe) gestucde/gespoten muur aangezet hierdoor een gedeelte daarvan beschadigd geraakt.
- De keuken is nergens afgekit ( had wel gemoeten volgens afspraak)
- Plinten onder de keuken zitten los
- Gedeelte van het keukenblad zit los
- Ze hebben een stuk van mijn kozijn moeten uitzagen waardoor ze door gezaagd hebben in het stucwerk (beide kanten beschadigd)
- handgrepen op de kastjes zitten scheef
- wasbak zit scheef in het keukenblad (minimaal)
- keukenkastjes hangen scheef ( twee stuks)
- keukenbladen zitten tegen elkaar aan gemonteerd alleen de ene ligt veel hoger als de andere.
- keukenblad loopt 15 cm door op mijn muur maar zitten in de hoeken scheef gemonteerd (loopt op tot ruimtes van 7 mm).
wat kan ik verwachten van het bedrijf waar ik de keuken heb gekocht en wat kan ik opeisen?
graag hoor ik van jullie.
Allereerst: heeft u de klachten bij het bedrijf neergelegt en hoe reageerden die?
Zonder dat antwoord kunnen we hier niets zinnigs op zeggen
Hallo R.P.Hack ,
Welk bedrijf is dit , zijn ze ergens bij aangesloten ?
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/iets-laten-maken-of-doen-maar-niet-tevreden/wat-kan-ik-doen
@marita5, ben bang dat ook R.P. Hack niet de antwoorden leest, zoals velen tegenwoordig. Athans, het blijft oorverdovend stil. Helaas.
Ja helaas , kan ook zijn dat ze inmiddels zijn / of haar e-mailadres gehackt hebben , en nu helemaal niet meer kan reageren ;-))
Ik hoop niet dat u alles al betaald heeft? En wie was de keukenleverancier? Namen mogen wel genoemd worden van bedrijven, geen namen van mederwerkers. Ben wel benieuwd dus naar de zaak die de keuken heeft geplaatst.
wat kan ik verwachten van het bedrijf waar ik de keuken heb gekocht en wat kan ik opeisen?
Dat ze de keuken leveren volgens de offerte/gemaakte afspraken (mag aannemen dat je die zwart op wit hebt?)
Verander je gebruikersnaam!
Of heb je graag spam?
Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.
Zie de gebruikersnaam van Ts , doet zijn / haar naam eer aan , e-mailadres kan gehackt worden ;-))
LOL
Je moet altijd eerst de keukenzaak de gelegenheid geven om de problemen op te lossen. Zet de klacht op een klachtenformulier of op de mail, foto er bij, dat is duidelijker.
Dan is het wachten op een reactie.
Op zich heel eenvoudig: aan het bedrijf melden wat er niet goed is resp. anders dan overeengekomen en nakoming vragen. Zie o.a. http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/74.html inzake uw wettrelijke rechten mocht de opdrachtnemer niet voldoen aan uw herstelvraag/naakomingsvraag.
Het is nu donderdag. Wat hebt u in de tussentijd al gedaan?
Ben bang dat het net zoveel was als hier op het forum, doodse stilte.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer