door kimmydehond 28 okt. 2010 om 10:30
Garantie & verzekeringen

Huisdierenverzekering en vergoeding

Ik heb een huisdierenverzekering bij het nationaal spaarfonds. AFgelopen zaterdag kreeg mijn hond van 2 1/2 jaar acute verlammingsverschijnselen aan de achterpoten. De eigen dierenarts verwees naar een dierenkliniek in Rotterdam. Zij kon ons niet verder helpen en verwees ons naar dierenfaculteit Gent. Zij is zondag met spoed geopereerd en dat kost 1500 euro. Nou vertelt de verzekering dat we daar niet voor verzekerd zijn. Het dierenziekenhuis in Dordrecht wilde ons niet helpen omdat we een dierenarts in Barendrecht hebben. Vreemde gang vn zaken. Net of je alle polisvoorwaarden in je binnenzak hebt zitten. Het was geen optie te wachten tot maandag, aangezien de verlamming dan blijvend was geweest.

3342 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sw
door swat1500 - 28 okt. 2010 om 22:14
3103 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dat u de polisvoorwaarden niet bij u heeft is begrijpelijk, maar dat verplicht de verzekeraar niet tot uitbetaling als van die voorwaarden wordt afgeweken ook al was dit in een (kennelijk) noodgeval.
U kunt hoogstens een beroep op coulance doen maar vrees dat hier niet op zal worden ingegaan.
Huisdierverzekeringen staan bepaalt niet bekend om hun ruimhartige voorwaarden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ymer - 7 mei 2021 om 19:14
Geldzaken & recht
Opzeggen lidmaatschap

Opzeggen lidmaatschap

Bij Mijnprivileges heb ik voor een verlening van mijn lidmaatschap op 1-9-2020 €110 betaald voor weer een jaar. Dit heb ik dus betaald aan het begin van het lidmaatschap. Met het lidmaatschap heb je recht op 1 deelname van een veiling en je kan een bedrag mijnen. Hier heb ik gebruik van gemaakt, dit was immers de reden waarom ik een lidmaatschap heb afgesloten. Ik ben absoluut niet meer tevreden ... Lees meer

be
ben er moe van - 7 mei 2021 om 09:02
Winkels & webshops
Geen fatsoenlijke oplossing OK tankstation?

Geen fatsoenlijke oplossing OK tankstation?

Toch wel een vreemde reactie als je mijn klacht ziet? Kort gezegd bedankt voor het melden jammer dat u teveel betaald heeft maar wij hebben er iniedergeval van geleerd. De reactie kwam na meer dan een week, genoeg tijd gehad om dit allang te onderzoeken ( tip ????, ik heb in de klacht de locatie datum en tijd aangegeven de bon is er zo bij gezocht). ... Lees meer

Ju
Justin1234 - 7 mei 2021 om 18:48
Winkels & webshops

Bedrijf wil 125€ niet terugbetalen door ontbreken orginele verpakking

Ik heb online een bed gekocht. Toen het bed bij ons geleverd wordt kwamen we er achter dat 1 van de pootjes er niet onder paste. Wij hebben toen de klantenservice gebeld en er zou een week later een monteur langs komen. Een week later komt er geen monteur dus wij bellen weer, blijkt er geen afspraak ingepland te zijn. De eerst volgende monteur zou pas weer een week later kunnen komen.

D ... Lees meer