Pa
door Parrot Aug 7, 2017 om 00:22
Garantie & verzekeringen

Ik ben opgelicht op marktplaats door leningaanbieders

Ik ben via marktplaats opgelicht door leningaanbieders

9375 10 Rapporteer

ge
door george321 - Aug 7, 2017 om 00:28
390 Antwoorden / 1 Vragen

Logisch, voor een lening (die je overigens beter niet kunt nemen, maar dat terzijde) ga je naar een NL bank en niet naar een mistig gmail of hotmail adres in verweggistan, die alleen maar op je gegevens en geld uit zijn. Een serieuze/verantwoorde lening kan je op deze weg niet verwachten.

ne
door neodutchio - Aug 7, 2017 om 07:15
5150 Antwoorden / 12 Vragen

Bent u opgelicht, of heeft u zich laten oplichten? Een lening via marktplaats, dat is toch bekend dat het geen zuivere koffe is.

diumenge
door diumenge - Aug 7, 2017 om 07:36
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Bedankt voor de mededeling, dat is te verwachten als je via marktplaats een lening denkt te kunnen afsluiten. Dure les waarschijnlijk.

hutch
door hutch - Aug 7, 2017 om 07:58
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Wie gaat in ****naam in zee met een 'financiële instelling' (....), waar men eerst een bepaald bedrag moet betalen (tenminste dat vermoeden heb ik).
En/of u geeft een onbekend 'bedrijfje' al uw persoonlijk gegevens....??

U bent toch hopelijk niet zo naïef om te denken dat op Marktplaats alleen eerlijke bedrijven staan....? Of toch wel.....

Tjongejongejonge.........

panter22
door panter22 - Aug 7, 2017 om 08:32
6599 Antwoorden / Vragen

Hoe bedoel je, opgelicht.
Wou je een lening zonder BKR-toetsing, mannetje aan huis.
Zit je nu aan een lening vast voor 30 jaar.

tenormin
door tenormin - Aug 7, 2017 om 09:16
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ik hoop maar dat @parrot een borreltje op had toen hij dit "topic" opende: m.a.w. in een olijke bui was om ons eensl lekker op de kast te jagen; te lezen hoe dom ie was. Nou, da's gelukt: hoe dom.

edrick3
door edrick3 - Aug 7, 2017 om 09:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Da's dan heel vervelend, maar natuurlijk wel een gevalletje eigen schuld dikke bult.
Op MP sluit je geen lening af!

En je registreert je hier om ons dat mede te delen?

Geld lenen kost geld - ervaringen van AFABhttps://leefbaar3b.nl/wp-content/uploads/2015/04/5-geld-lenen-kost-geld.jpg

marita5
door marita5 - Aug 7, 2017 om 09:53
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Parrot ,

Mosterd na de maaltijd ,

Waar moet je bij een online lening op letten?

Wanneer je bij iemand een lening gaat afsluiten is het belangrijk om vooraf alle informatie te verzamelen. Ga na wat voor bedrag je als lening zult ontvangen, hoe hoog de rente gedurende de lening is, of de rente nog zal stijgen, hoelang de looptijd van de lening is en probeer om een goed beeld te krijgen van hoe de lening in elkaar zit. Dit helpt om te bepalen of er sprake is van een echte lening of dat iemand je probeert op te lichten. Wanneer je alle informatie hebt ontvangen is het goed om te beseffen dat wanneer iets te mooi lijkt om waar te zijn dat dit het vaak ook is.

Als je via websites zoals Marktplaats een lening wilt afsluiten dan zul je in veel gevallen een reactie krijgen van mensen die jou wel een lening willen verstrekken. Zij willen vooraf wel bepaalde administratiekosten van je ontvangen waarmee je de lening aankoopt. Dit bedrag geldt, aldus de contactpersoon, als verificatie dat je het geld gaat terugbetalen. Geld lenen oplichtingHet is belangrijk dat je hier niet intrapt omdat je hier te maken hebt met een oplichter. Deze persoon probeert jou eerst een bedrag op zijn of haar rekening te laten storten waarna deze vervolgens niets meer van zich laat horen. Je bent dan dus jouw geld kwijt.

Voor verdere informatie , klik op de rode regel .

https://www.geldlenen.org/pas-op-oplichting/

zoekster1
door zoekster1 - Aug 7, 2017 om 09:55
1583 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt aangifte doen bij de politie, maar grote kans dat u uw geld nooit meer terug ziet.
Klik HIER dan ziet u hoe een en ander in zijn werk gaat.

Het 'grappige' is dat onder het artikel meteen al weer 2 neppers zich hebben aangeboden om een krediet te verstrekken....

gerbera
door gerbera - Aug 7, 2017 om 11:22
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Ik ben opgelicht op marktplaats door leningaanbieders

Dat is pijnlijk, maar helaas kan ik u niet helpen. Op het eind van mijn inkomen houdt ik maandelijks altijd een paar dagen over.