Ad
door Adil A Oct 19, 2020 om 12:25
Garantie & verzekeringen
Ik merk sinds Augustus dat er elke maand 24,02 euro wordt afgeschreven door TWG SERVICE LIMITED

Ik merk nu pas dat er elke maand 24,02 euro wordt afgeschreven door TWG SERVICE LIMITED
Ik ben eens gaan kijken wat voor een bedrijf dit is.
het is mij geheel onduidelijk.
Hoe stop ik dit zo snel mogelijk. Wie kan mijn helpen AUB

11739 18 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 19, 2020 om 12:31
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Ik zie heel snel dat dit al eens eerder hier aan de orde is geweest en mogelijk vindt u hier al diverse reacties. Als ik even met de nbaam die u geeft op het i-net zoek zie ik nog veel meer en dat lijkt niet allemaal postief. Hoe dan ook, als u het niet kent en geen opdracht heeft gegeven onmiddelijk uw bank informeren en de betaling (edit) zonodig stoppen. Als het kan ook storneren. https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/ik-merk-nu-pas-dat-er-elke-maand-22-36-euro-wordt-afgeschreven-door-twg-service

Zie ook (aanvullend) : https://radar.avrotros.nl/forum/incasso-f36/twg-service-limited-t179063.html

justmeagain
door justmeagain Oct 19, 2020 om 23:57
623 Antwoorden / 8 Vragen

Mijn inziens geeft storneren vaak veel meer problemen na enige tijd. Beter is om goed uit te zoeken of dit bedrag ergens bij hoort, dus if je eerder een soortgelijk bedrag ook al betaalde naar dan aan een andere partij. Daarna is het vroeg genoeg om te storneren.

pino123
door pino123 - Oct 19, 2020 om 12:33
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Schijnt iets te maken te hebben met een woonverzekering. Er zijn meerdere klachten dat er ongevraagd wordt afgeschreven. Schijnt ook iets te zijn als een administratiekantoor.

Misschien is dit iets? https://www.thewarrantygroup.eu/nl/node/507

Donuts
door Donuts - Oct 19, 2020 om 12:38
1203 Antwoorden / 2 Vragen

In tegenstelling tot wat @Heremietkreeft schrijft, niet zomaar storneren. TWG Services Ltd. is een financiële dienstverlener die de premie voor verschillende verzekeringen kan innen, zie https://www.afm.nl/nl-nl/professionals/registers/vergunningenregisters/financiele-dienstverleners/details?id=4464E749-E4FA-DF11-BB5A-005056BE6692

Dus denk even na of u een verzekering heeft waar deze afschrijving betrekking op kan hebben.

heremietkreeft
door heremietkreeft Oct 19, 2020 om 12:58
16774 Antwoorden / 202 Vragen

@SPRIETJE, zie ook de reacties die om 12:39 en 12:51 kwamen. Ik ben dus niet de enige met de storneer gedachte.

rj
door rjw Oct 19, 2020 om 15:53
3238 Antwoorden / 5 Vragen

Dat meerdere mensen hetzelfde adviseren maakt het nog geen goed advies.

nvolg001
door nvolg001 - Oct 19, 2020 om 12:39
15 Antwoorden / 0 Vragen

TWG is een administratiekantoor voor o.a. verzekeringsmaatschappijen. Heeft u geen (kleine) verzekering afgesloten?
Verstandig is altijd in deze zaken om het bedrag zo snel mogelijk te storneren. Dan komt het bedrijf vanzelf op de proppen waarom u zou moeten betalen.

diumenge
door diumenge Oct 19, 2020 om 12:47
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Eigenlijk zeg je dus dat als je je administratie niet op orde hebt, je het beste kan storneren om zo een reactie uit te lokken. Geweldig advies...

Pisvlek
door Pisvlek - Oct 19, 2020 om 12:51
3 Antwoorden / Vragen

Als je dit snel wilt stoppen want achterhalen kan wel even duren, sluit je rekening en neem een andere het liefst bij een andere bank als je eigen bank niet te veel medewerking verleent.

Dan ga je achterhalen waar die tegenrekening vandaan komt met een aangifte die je bij de politie moet halen ga je naar je bank.

Succes

diumenge
door diumenge Oct 19, 2020 om 12:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat? Voor een mogelijk rechmatige of onrechtmatige incasso je rekening sluiten en naar een andere bank gaan? En aangifte doen bij de politie?

Heb je wel allemaal op een rijtje?

hutch
door hutch Oct 19, 2020 om 13:47
4515 Antwoorden / 29 Vragen

@Diumenge..... +10 !!

gerbera
door gerbera Oct 19, 2020 om 14:29
7348 Antwoorden / 14 Vragen

@pisvlek, je snapt het blijkbaar totaal niet. De tegenrekening staat bij de incasso op je afschrijving, hoef je dus niet te achterhalen. Je hoeft helemaal geen andere rekening te nemen, blokkeren van de tegenrekening bij je eigen bank is heel simpel en met I-bankieren zelf te doen. En waarmee moet je naar de politie en daarna naar de bank.
Helaas u moet nog veel leren maar kom eerst eens onder die steen vandaan om er achter te komen hoe het leven in deze wereld in elkaar steekt.

justmeagain
door justmeagain Oct 19, 2020 om 23:59
623 Antwoorden / 8 Vragen

Tja, gebruikersnaam zegt genoeg........

ne
door neodutchio - Oct 19, 2020 om 12:57
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Of start een MOI melding bij de bank. Dan komen ze met een geldige incassomachtiging of niet. Maar dan is wel meteen bekend van wie.

tijger1
door tijger1 - Oct 19, 2020 om 13:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zou u niet gewoon beter even contact op kunnen nemen met dat bedrijf? Dan Weet u het meteen.

mahadma
door mahadma - Oct 19, 2020 om 13:43
11520 Antwoorden / 51 Vragen

Services Limited Amsterdam Zuidoost
Paasheuvelweg 1
1105BE
Amsterdam Zuidoost
Telefoonnummer:026-7505757

john devries
door john devries - Oct 19, 2020 om 14:45
213 Antwoorden / Vragen

Oplichters Nul sterren !!!
Dit bedrijf schrijft ongevraagd geld af voor een woonlasten verzekering.
Verder is het bedrijf gevestigd in A’dam maar het netnummer van het telefoonnummer is Arnhem.

ne
door neodutchio Oct 19, 2020 om 16:44
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Een onterechte afschrijving is niet automatisch oplichting. Uiteraard mag u iedereen beschuldigen, maar kunt u dat dan wel even onderbouwen. Als u niet zelf diegene bent die een verzekering hebt afgesloten, hoe komt dit bedrijf dan aan uw gegevens? Gegokt? Of bent u beide wellicht slachtoffer van fraude dat iemand anders uw rekeningnummer heeft opgegegeven? Maar dat is dan weer niet de schuld van dit bedrijf.
Gelieve even uw woorden te onderbouwen, anders hebben ze geen waarde en kan het als laster of smaad worden gerekend.

va
door vanlotjegetikt Oct 19, 2020 om 17:36
809 Antwoorden / Vragen

Oplichters
Nul sterren
https://www.politie.nl/themas/oplichting.html

john devries
door john devries Oct 21, 2020 om 11:28
213 Antwoorden / Vragen

NEODUTCHIO
Het is van een Google hits overgenomen tekst . Het zijn oplichters volgens de instanties die zich met internetoplichting bezig houden

va
door vanlotjegetikt - Oct 19, 2020 om 15:33
809 Antwoorden / Vragen

Zou even nagaan of u in de periode voorafgaand aan augustus een verzekering heeft afgesloten en zeker NIET storneren.
Want dat is bij schadeverzekeringen absoluut not done. U bent  dan een wanbetaler en de eventuele schade is voor eigen rekening.

ch
door chivas37 - Oct 20, 2020 om 09:00
8 Antwoorden / 0 Vragen

Neem gewoon even contact op met de organisatie. Zij kunnen je precies vertellen welke verzekering je hebt afgesloten.

gerbera
door gerbera - Oct 20, 2020 om 13:50
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Toch niet toevallig een nieuwe telefoon aangeschaft en daarbij, (zonder het te weten), een verzekering afgesloten.

alfatrion
door alfatrion - Oct 20, 2020 om 15:07
1659 Antwoorden / 1 Vragen

Doe het volgende:
1. Vraag een blokkade aan bij je bank
2. Doe bij je bank een MOI melding met als argument dat je geen rechtsgeldige machtiging hebt afgegeven. Op deze manier kun je tot 13 maanden terug storneren.

audb
door audb - Oct 23, 2020 om 14:08
1668 Antwoorden / 5 Vragen

https://www.afm.nl/nl-nl/professionals/registers/vergunningenregisters/financiele-dienstverleners/details?id=4464E749-E4FA-DF11-BB5A-005056BE6692

En dan kom jer er achter dat ze :

Bemiddelen Inkomensverzekeringen 01 jan 2006
Bemiddelen Schadeverzekeringen particulier 01 jan 2006
Bemiddelen Schadeverzekeringen zakelijk 01 jan 2006
Bemiddelen Vermogen 01 jan 2006
Bemiddelen Zorgverzekeringen 01 jan 2006

1paul
door 1paul - Oct 23, 2020 om 15:19
3101 Antwoorden / 0 Vragen

als u geen kontrakt bent aangegaan dan gewoon de bedragen via uw bank storneren/ terug laten storten dus en dit rekeningnummer blokkeren....

u bent niet de enigste trouwens....

va
door vanlotjegetikt - Oct 23, 2020 om 16:18
809 Antwoorden / Vragen

Wat ook nog wel eens een dingetje is dat een polis wordt overgesloten =ander tussenpersoon en dat de communicatie  een beetje een ondergeschoven kind is.
Geeft ook van die leuke vragen en discussies.

mo
door mof - Oct 23, 2020 om 16:23
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Bedragen storneren, al betaalde bedragen terugvorderen middels aangetekende brief. In deze brief machtiging tot incasso intrekken. Melden dat u geen abonnement heeft afgesloten en daarom de betaalde gelden terug eist.

c.
door c.bonte - Oct 23, 2020 om 19:04
21 Antwoorden / 0 Vragen

Op Google zag ik, dat het een Engelse Verzekering Maatschappij is.   Informeer eens bij Uw eigen verzekering of ze daar mee samenwerken.