Pe
door Peter Dielemans Jan 6, 2019 om 12:16
Garantie & verzekeringen

Klachten Keukensale

Wij hebben onze keuken gekocht bij Keukensale en hebben hier ontzettend Veel spijt van! Onze ervaring met dit bedrijf is SUPER SLECHT nu vragen we ons af of er meerdere mensen zijn met deze ervaring, samen staan we sterker.
we horen het graag

5955 16 Rapporteer

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Jan 6, 2019 om 12:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

samen staan we sterker.
Hoezo? Wil je 'actie' gaan ondernemen? ;-)

tijger1
door tijger1 - Jan 6, 2019 om 12:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

“Samen staan we sterker”, hoezo? Gaat u elkaar beklagen dan? Of denkt u gedeelde smart, is halve smart? Gaat bij een keuken echt niet op.

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Jan 6, 2019 om 12:25
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Ook al zoekt u andere mensen met klachten over Keuken Sale; veel zult u er niet mee opschieten; de keuken staat er nu eenmaal. En het lijkt me niet dat ze die gratis voor u eruit zullen gaan halen, laat staan een andere plaatsen, al zou u dat waarschijnlijk niet eens willen. Maar mensen via deze site oproepen heeft buitengewoon weinig zin. Kunt u beter een oproep plaatsen in het plaatselijke krantje. (O.i.d.).

Pe
door Peter Dielemans - Jan 6, 2019 om 12:26
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ja waarom niet en misschien dat Kassa hier ook een rol in kan spelen. Het kan toch niet zo zijn dat Keukensale (en andere) hier zomaar mee weg komen?
en nee ik wil geen andere keuken maar ik wil wel eerlijk en klantvriendelijk behandeld worden. Je mag toch minimaal een goed product verlangen voor dat geld

Thijs12
door Thijs12 - Jan 6, 2019 om 12:26
535 Antwoorden / Vragen

Sale, discount, kampioen, kraker, klopper en nog wat van die schreeuwers ga ik niet mee in zee.

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Jan 6, 2019 om 12:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen

I.p.v. hulp te verwachten van een consumentenprogramma, kun je natuurlijk ook je rechtsbijstandsverzekering inschakelen. En dit is het forum, de
redactie leest niet mee, behalve als de beantwoorders 'stout' (foei, foei) zijn.

DOOR PETER DIELEMANS - 6 JAN. 2019 OM 12:26
ANTWOORDEN / VRAGEN

Ja waarom niet en misschien dat Kassa hier ook een rol in kan spelen. Het kan toch niet zo zijn dat Keukensale (en andere) hier zomaar mee weg komen?

Pe
door Peter Dielemans Jan 6, 2019 om 12:43
2 Antwoorden / 1 Vragen

Netflixfan zoals je ziet ben ik nieuw op dit forum maar dank je voor de info. Ik hoop alleen dat aspirant keukenkopers de eventuele reacties ook lezen en mee nemen in hun keuze

Pe
door Peter Dielemans - Jan 6, 2019 om 12:35
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je voor deze info. Hopelijk lezen ook aspirant keukenkopers dit forum en nemen ze dit mee in hun keuze

Topantwoord

marita5
door marita5 - Jan 6, 2019 om 12:38
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Peter Dielemans ,

Er zijn meer positieve revieuws te vinden dan slechte  , Keukensale word eigenlijk de hemel ingeprezen .
Keukensale is nergens bij aangesloten .

Lees ook hier , klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/huis-tuin/vloer-keuken-meubel/ondeugdelijke-keuken-meubel

Als u geen rechtsbijstandsverzekering heeft , neem dan contact op met het Juridisch Loket in uw gemeente , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.juridischloket.nl/contact/#

Pe
door Peter Dielemans Jan 6, 2019 om 12:45
2 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad, nergens bij aangesloten ????

Pe
door Peter Dielemans Jan 6, 2019 om 12:47
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel Marita5 hier kan ik wat mee

marita5
door marita5 Jan 6, 2019 om 12:48
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Spijtig dat u dit niet in de voorwaarden heeft gelezen . Graag gedaan suc6 .

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 6, 2019 om 12:42
7185 Antwoorden / 3 Vragen

U kunt met uw ervaring contact met een keukensalewinkel in de buurt.
uit de link:

Mocht u desondanks toch een klacht of ervaring hebben, waar u met een van onze winkels niet uit komt en graag met de organisatie zou willen delen, dan kunt u deze mailen naar: ervaring@Keukensale.com
https://www.keukensale.com/garantie_en_service

Pe
door Peter Dielemans Jan 6, 2019 om 12:49
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel, hier heb ik al een mail naar gestuurd maar helaas nog niets terug ontvangen. Ik houd hoop dat het uiteindelijk nog goed komt

Cookies
door Cookies - Jan 6, 2019 om 12:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@Peter: je kunt je klachten (ik ga er vanuit dat je klachten terecht zijn) ook zoveel mogelijk plaatsen op het web, denk aan social media, klacht.nl, trustpilot.nl, klachtenkompas.nl enz.

Pe
door Peter Dielemans Jan 6, 2019 om 12:54
2 Antwoorden / 1 Vragen

@netflixfan dit ga ik ook zeker als laatste redmiddel gebruiken maar ik heb nog een beetje hoop. Overigens word je op hun FB pagina meteen geblokkeerd als je iets negatiefs post

Cookies
door Cookies Jan 6, 2019 om 12:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Een goed bedrijf zal naar mijn mening mensen met terechte klachten nooit blokkeren, maar hun klachten oppakken.

edrick3
door edrick3 Jan 6, 2019 om 13:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Klachtenkompas pas 2 klachten en daar zijn ze inactief.

Pe
door Peter Dielemans Jan 6, 2019 om 13:07
2 Antwoorden / 1 Vragen

Zoals hierboven lijkt het dus dat wij domme pech hebben maar dit is niet reëel zelfs de monteurs die hier zijn geweest spreken echt van “stapels” klachten

Cookies
door Cookies Jan 6, 2019 om 13:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Edrick, dat klopt maar met Google search komen die klachten wel naar boven. Daar kunnen eventuele kopers wel wat aan hebben.

Pe
door Peter Dielemans Jan 6, 2019 om 13:15
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je netflixfan. Buiten dat ik enkele zeer waardevolle tips heb gekregen over event vervolgstappen is dit niet wat ik voor ogen had. Voor mij is het een uitgemaakte zaak dat ze zeer slechte service verlenen. Dit is een persoonlijke ervaring, niet meer en niet minder. Ik dank iedereen die ons in positieve zin heeft bericht maar het liefst zou ik dit forum nu verwijderen maar ik weet niet hoe

Cookies
door Cookies - Jan 6, 2019 om 13:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik wil niet vervelend doen, maar het verbaast me keer op keer hoe makkelijk mensen een hoop geld uitgeven zonder enig vooronderzoek te doen. Het gaat tenslotte niet om een artikel van 50 euro.

DOOR PETER DIELEMANS 6 JAN. 2019 OM 12:45
2 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Inderdaad, nergens bij aangesloten ????

aurora1
door aurora1 - Jan 6, 2019 om 13:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Samen op de barricaden en hier de medestanders daarvoor oproepen?
Misschien is het handiger om hier te vertellen wat het probleem is want dit is de rubriek Vraag&Beantwoord en niet de site van een vakbond of een forum voor (keuken)"lotgenoten".
U hoeft niet te "waarschuwen". U heeft zelf toch ook niet vooraf het e.e.a. over dit bedrijf uitgezocht?
Dat u "spijt heeft" hoeft voor een ander toch geen reden te zijn? U vertelt immers niets over wat de problemen zijn?

marita5
door marita5 - Jan 6, 2019 om 13:24
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@Peter Dielemans ,

Waarom wilt u dit topic verwijderen , u schrijft niks verkeerd ?
U kunt dit topic niet zelf verwijderen , kan alleen de redactie doen , laat maar fijn staan .

DOOR PETER DIELEMANS 6 JAN. 2019 OM 13:15
2 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Dank je netflixfan. Buiten dat ik enkele zeer waardevolle tips heb gekregen over event vervolgstappen is dit niet wat ik voor ogen had. Voor mij is het een uitgemaakte zaak dat ze zeer slechte service verlenen. Dit is een persoonlijke ervaring, niet meer en niet minder. Ik dank iedereen die ons in positieve zin heeft bericht maar het liefst zou ik dit forum nu verwijderen maar ik weet niet hoe

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 6, 2019 om 14:43
16838 Antwoorden / 202 Vragen

@PETER DIELEMANS, u stelt dat Kassa hier mogelijk een rol kan spelen (Belbus?) maar dan is het zinniger om de melding te doen aan de redactie van het TV programma. De contactgegevens vind u elders op de site. Wij zijn een groep niet aan BNNVARA resp. Kassa gebonden vrijwilligers die op basis van ervaring, kennis, etc. vragen proberen te beantwoorden. Ik sluit niet uit dat er bij onze groep vrijwilligers niemand is die ervaringen heeft met deze keukenleverancier.

Pe
door Peter Dielemans Jan 7, 2019 om 09:20
2 Antwoorden / 1 Vragen

@gerritaltena Dank je wel

Topantwoord

marita5
door marita5 - Jan 7, 2019 om 09:36
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@Peter Dielemans ,

Contact Kassa

Heb je een vraag over de tv-uitzending? Of heb je een klacht of tip? Mail dan naar kassa@bnnvara.nl.
Heb je een vraag over de website of het forum? Mail dan naar kassa-online@bnnvara.nl.
Kom je er niet uit met een bedrijf en wil je contact met de Belbus? Mail dan je verhaal inclusief correspondentie naar belbus@bnnvara.nl.

Pe
door Peter Dielemans Jan 7, 2019 om 16:57
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel voor deze info. Ik wil ze graag nog een kans  geven om het op te lossen, wacht nog even af maar indien nodig ga ik hier zeker op in. Nogmaals bedankt!

marita5
door marita5 Jan 7, 2019 om 17:22
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , u weet nu wat u kunt doen als er geen oplossing komt , zie ook mijn vorige antwoord betreft Consuwijzer en Juridisch Loket .

panter22
door panter22 - Jan 7, 2019 om 10:12
6599 Antwoorden / Vragen

Wat is er dan zo super slecht aan die Keukensale? En waarom wil je iedereen erbij betrekken. Jij hebt een probleem met die keukenzaak, dus jij moet het oplossen.
En wat is er met de keuken aan de hand waardoor je ontevreden bent.
Je wilt geen andere keuken, dus deze keuken valt niet van ellende uit elkaar,
Slechte service lees ik.
Als je een keuken koopt, dan wil er wel eens iets ontbreken en moet later nabesteld worden, dat gebeurt wel vaker.
Dat kan even duren.

Pe
door Peter Dielemans Jan 7, 2019 om 17:01
2 Antwoorden / 1 Vragen

Geloof me maar dat er echt heel wat aan de hand is met de keuken en inderdaad hij valt niet uit elkaar! Ik heb nu de juiste ingang gevonden met de belbus en het adres van Kassa.

tijger1
door tijger1 Jan 7, 2019 om 17:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@peter

Maar waarschijnlijk wel alles betaald?

panter22
door panter22 Jan 7, 2019 om 18:53
6599 Antwoorden / Vragen

Wat een geheimzinnigheid. Ik ben benieuwd of je met de Belbus op tv komt,. Weet ik eindelijk waarom ik daar geen keuken moet kopen.