Pe
door Peter Dielemans 6 jan. 2019 om 12:16
Garantie & verzekeringen

Klachten Keukensale

Wij hebben onze keuken gekocht bij Keukensale en hebben hier ontzettend Veel spijt van! Onze ervaring met dit bedrijf is SUPER SLECHT nu vragen we ons af of er meerdere mensen zijn met deze ervaring, samen staan we sterker.
we horen het graag

684 16 Rapporteer

Topantwoord

door edrick3 - 6 jan. 2019 om 12:20
26500 Antwoorden / 85 Vragen
10

samen staan we sterker.
Hoezo? Wil je 'actie' gaan ondernemen? ;-)

door tijger1 - 6 jan. 2019 om 12:21
37480 Antwoorden / 21 Vragen
1

“Samen staan we sterker”, hoezo? Gaat u elkaar beklagen dan? Of denkt u gedeelde smart, is halve smart? Gaat bij een keuken echt niet op.

Topantwoord

door tenormin - 6 jan. 2019 om 12:25
14488 Antwoorden / 83 Vragen
10

Ook al zoekt u andere mensen met klachten over Keuken Sale; veel zult u er niet mee opschieten; de keuken staat er nu eenmaal. En het lijkt me niet dat ze die gratis voor u eruit zullen gaan halen, laat staan een andere plaatsen, al zou u dat waarschijnlijk niet eens willen. Maar mensen via deze site oproepen heeft buitengewoon weinig zin. Kunt u beter een oproep plaatsen in het plaatselijke krantje. (O.i.d.).

Pe
door Peter Dielemans - 6 jan. 2019 om 12:26
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja waarom niet en misschien dat Kassa hier ook een rol in kan spelen. Het kan toch niet zo zijn dat Keukensale (en andere) hier zomaar mee weg komen?
en nee ik wil geen andere keuken maar ik wil wel eerlijk en klantvriendelijk behandeld worden. Je mag toch minimaal een goed product verlangen voor dat geld

door Theotrucker - 6 jan. 2019 om 12:26
253 Antwoorden / Vragen
4

Sale, discount, kampioen, kraker, klopper en nog wat van die schreeuwers ga ik niet mee in zee.

Topantwoord

door Cookies - 6 jan. 2019 om 12:32
13336 Antwoorden / 36 Vragen
11

I.p.v. hulp te verwachten van een consumentenprogramma, kun je natuurlijk ook je rechtsbijstandsverzekering inschakelen. En dit is het forum, de 
redactie leest niet mee, behalve als de beantwoorders 'stout' (foei, foei) zijn.

DOOR PETER DIELEMANS - 6 JAN. 2019 OM 12:26 
ANTWOORDEN / VRAGEN
0

Ja waarom niet en misschien dat Kassa hier ook een rol in kan spelen. Het kan toch niet zo zijn dat Keukensale (en andere) hier zomaar mee weg komen?

Pe
door Peter Dielemans 6 jan. 2019 om 12:43
2 Antwoorden / 1 Vragen

Netflixfan zoals je ziet ben ik nieuw op dit forum maar dank je voor de info. Ik hoop alleen dat aspirant keukenkopers de eventuele reacties ook lezen en mee nemen in hun keuze

Pe
door Peter Dielemans - 6 jan. 2019 om 12:35
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dank je voor deze info. Hopelijk lezen ook aspirant keukenkopers dit forum en nemen ze dit mee in hun keuze

Topantwoord

door marita5 - 6 jan. 2019 om 12:38
7113 Antwoorden / 9 Vragen
11

Hallo Peter Dielemans , 

Er zijn meer positieve revieuws te vinden dan slechte  , Keukensale word eigenlijk de hemel ingeprezen .
Keukensale is nergens bij aangesloten . 

Lees ook hier , klik op de rode regels . 

https://www.consuwijzer.nl/huis-tuin/vloer-keuken-meubel/ondeugdelijke-keuken-meubel 

Als u geen rechtsbijstandsverzekering heeft , neem dan contact op met het Juridisch Loket in uw gemeente , klik op de rode regel en scroll naar beneden . 

https://www.juridischloket.nl/contact/#

Pe
door Peter Dielemans 6 jan. 2019 om 12:45
2 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad, nergens bij aangesloten ????

Pe
door Peter Dielemans 6 jan. 2019 om 12:47
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel Marita5 hier kan ik wat mee

door marita5 6 jan. 2019 om 12:48
7113 Antwoorden / 9 Vragen

Spijtig dat u dit niet in de voorwaarden heeft gelezen . Graag gedaan suc6 .

Topantwoord

door sjoppie - 6 jan. 2019 om 12:42
3966 Antwoorden / 3 Vragen
11

U kunt met uw ervaring contact met een keukensalewinkel in de buurt.
uit de link:

Mocht u desondanks toch een klacht of ervaring hebben, waar u met een van onze winkels niet uit komt en graag met de organisatie zou willen delen, dan kunt u deze mailen naar: ervaring@Keukensale.com
https://www.keukensale.com/garantie_en_service

Pe
door Peter Dielemans 6 jan. 2019 om 12:49
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel, hier heb ik al een mail naar gestuurd maar helaas nog niets terug ontvangen. Ik houd hoop dat het uiteindelijk nog goed komt

door Cookies - 6 jan. 2019 om 12:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

@Peter: je kunt je klachten (ik ga er vanuit dat je klachten terecht zijn) ook zoveel mogelijk plaatsen op het web, denk aan social media, klacht.nl, trustpilot.nl, klachtenkompas.nl enz.

Pe
door Peter Dielemans 6 jan. 2019 om 12:54
2 Antwoorden / 1 Vragen

@netflixfan dit ga ik ook zeker als laatste redmiddel gebruiken maar ik heb nog een beetje hoop. Overigens word je op hun FB pagina meteen geblokkeerd als je iets negatiefs post

door Cookies 6 jan. 2019 om 12:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Een goed bedrijf zal naar mijn mening mensen met terechte klachten nooit blokkeren, maar hun klachten oppakken.

door edrick3 6 jan. 2019 om 13:02
26500 Antwoorden / 85 Vragen

Klachtenkompas pas 2 klachten en daar zijn ze inactief.

Pe
door Peter Dielemans 6 jan. 2019 om 13:07
2 Antwoorden / 1 Vragen

Zoals hierboven lijkt het dus dat wij domme pech hebben maar dit is niet reëel zelfs de monteurs die hier zijn geweest spreken echt van “stapels” klachten

door Cookies 6 jan. 2019 om 13:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Edrick, dat klopt maar met Google search komen die klachten wel naar boven. Daar kunnen eventuele kopers wel wat aan hebben.

Pe
door Peter Dielemans 6 jan. 2019 om 13:15
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je netflixfan. Buiten dat ik enkele zeer waardevolle tips heb gekregen over event vervolgstappen is dit niet wat ik voor ogen had. Voor mij is het een uitgemaakte zaak dat ze zeer slechte service verlenen. Dit is een persoonlijke ervaring, niet meer en niet minder. Ik dank iedereen die ons in positieve zin heeft bericht maar het liefst zou ik dit forum nu verwijderen maar ik weet niet hoe

door Cookies - 6 jan. 2019 om 13:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Ik wil niet vervelend doen, maar het verbaast me keer op keer hoe makkelijk mensen een hoop geld uitgeven zonder enig vooronderzoek te doen. Het gaat tenslotte niet om een artikel van 50 euro. 

DOOR PETER DIELEMANS 6 JAN. 2019 OM 12:45 
2 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Inderdaad, nergens bij aangesloten ????

door aurora1 - 6 jan. 2019 om 13:19
13198 Antwoorden / 6 Vragen
2

Samen op de barricaden en hier de medestanders daarvoor oproepen? 
Misschien is het handiger om hier te vertellen wat het probleem is want dit is de rubriek Vraag&Beantwoord en niet de site van een vakbond of een forum voor (keuken)"lotgenoten".
U hoeft niet te "waarschuwen". U heeft zelf toch ook niet vooraf het e.e.a. over dit bedrijf uitgezocht?
Dat u "spijt heeft" hoeft voor een ander toch geen reden te zijn? U vertelt immers niets over wat de problemen zijn?


door marita5 - 6 jan. 2019 om 13:24
7113 Antwoorden / 9 Vragen
0

@Peter Dielemans , 

Waarom wilt u dit topic verwijderen , u schrijft niks verkeerd ? 
U kunt dit topic niet zelf verwijderen , kan alleen de redactie doen , laat maar fijn staan .

DOOR PETER DIELEMANS 6 JAN. 2019 OM 13:15 
2 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Dank je netflixfan. Buiten dat ik enkele zeer waardevolle tips heb gekregen over event vervolgstappen is dit niet wat ik voor ogen had. Voor mij is het een uitgemaakte zaak dat ze zeer slechte service verlenen. Dit is een persoonlijke ervaring, niet meer en niet minder. Ik dank iedereen die ons in positieve zin heeft bericht maar het liefst zou ik dit forum nu verwijderen maar ik weet niet hoe

Topantwoord

door heremietkreeft - 6 jan. 2019 om 14:43
8893 Antwoorden / 149 Vragen
11

@PETER DIELEMANS, u stelt dat Kassa hier mogelijk een rol kan spelen (Belbus?) maar dan is het zinniger om de melding te doen aan de redactie van het TV programma. De contactgegevens vind u elders op de site. Wij zijn een groep niet aan BNNVARA resp. Kassa gebonden vrijwilligers die op basis van ervaring, kennis, etc. vragen proberen te beantwoorden. Ik sluit niet uit dat er bij onze groep vrijwilligers niemand is die ervaringen heeft met deze keukenleverancier.

Pe
door Peter Dielemans 7 jan. 2019 om 09:20
2 Antwoorden / 1 Vragen

@gerritaltena Dank je wel

Topantwoord

door marita5 - 7 jan. 2019 om 09:36
7113 Antwoorden / 9 Vragen
10

@Peter Dielemans , 

Contact Kassa

 

Heb je een vraag over de tv-uitzending? Of heb je een klacht of tip? Mail dan naar kassa@bnnvara.nl.
Heb je een vraag over de website of het forum? Mail dan naar kassa-online@bnnvara.nl.
Kom je er niet uit met een bedrijf en wil je contact met de Belbus? Mail dan je verhaal inclusief correspondentie naar belbus@bnnvara.nl.

Pe
door Peter Dielemans 7 jan. 2019 om 16:57
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel voor deze info. Ik wil ze graag nog een kans  geven om het op te lossen, wacht nog even af maar indien nodig ga ik hier zeker op in. Nogmaals bedankt!

door marita5 7 jan. 2019 om 17:22
7113 Antwoorden / 9 Vragen

Graag gedaan , u weet nu wat u kunt doen als er geen oplossing komt , zie ook mijn vorige antwoord betreft Consuwijzer en Juridisch Loket .

door panter22 - 7 jan. 2019 om 10:12
2272 Antwoorden / Vragen
1

Wat is er dan zo super slecht aan die Keukensale? En waarom wil je iedereen erbij betrekken. Jij hebt een probleem met die keukenzaak, dus jij moet het oplossen. 
En wat is er met de keuken aan de hand waardoor je ontevreden bent.
Je wilt geen andere keuken, dus deze keuken valt niet van ellende uit elkaar,
Slechte service lees ik. 
Als je een keuken koopt, dan wil er wel eens iets ontbreken en moet later nabesteld worden, dat gebeurt wel vaker. 
Dat kan even duren.

Pe
door Peter Dielemans 7 jan. 2019 om 17:01
2 Antwoorden / 1 Vragen

Geloof me maar dat er echt heel wat aan de hand is met de keuken en inderdaad hij valt niet uit elkaar! Ik heb nu de juiste ingang gevonden met de belbus en het adres van Kassa.

door tijger1 7 jan. 2019 om 17:20
37480 Antwoorden / 21 Vragen

@peter

Maar waarschijnlijk wel alles betaald?

door panter22 7 jan. 2019 om 18:53
2272 Antwoorden / Vragen

Wat een geheimzinnigheid. Ik ben benieuwd of je met de Belbus op tv komt,. Weet ik eindelijk waarom ik daar geen keuken moet kopen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ja
Jan13579 - 22 feb. 2019 om 13:31
Geldzaken & recht

Een incasso valkuil opzetten?

Een incasso valkuil opzetten?   Het betaalmoment van een abonnement wijzigen. De informatie over deze wijziging per email bekend maken. Vervolgens via website analytics uitzoeken wat de gemiddelde intervaltijd is van de mail checken bij Google. En nu maar hopen dat er klanten zijn die de tweede betaling van hun abonnement terug boeken. Belangrijk is dan wel om er voor te ... Lees meer

Br
Broekie1966 - 22 feb. 2019 om 13:36
Geldzaken & recht

wat zou een noodtimmerman moeten kosten in het weekend?

toen de politie mijn voordeur heeft geforceerd om bij mij te komen in verband met ziekte. Na ik de woning ben verlaten heeft de politie een timmermen laten komen. nu wordt ik gepresenteerd met een faktuur van €272.58 (109.93 voor de noodafdichting deur + €115.34 voor weekendtoeslag + €47.31 btw).Ik vind dit nogal een bedrag voor hoostens 5 minuten werk van matige kwaliteit (2 latjes ruw in d ... Lees meer

ekiem - 22 feb. 2019 om 18:33
Computers & telefonie

Ervaringen Huawei / Samsung

Goedenavond,

Ik ben alweer toe aan een nieuwe mobieltje en nu dus mijn vraag.............Mijn bedoeling is een sim-lock mobieltje met 64 g maar ik twijfel tussen een samsung en een Huawei. Er zit tussen beide een behoorlijk prijs verschil en Huawei heeft momenteel de nodige cash-back acties. Heb een Samsung tablet en deze bevalt super. Heb nu een Acer maar  kom steeds opslag tekort, ze ... Lees meer