Klachten Zilveren Kruis via hun Site zk.nl/ klachten lukt mij niet
Via de site zk.nl/klachten lukt het mij niet om een klacht in te dienen. Ook via "mijn zilveren kruis" niet.
Na ca. 10 seconden begint er een pop up te knipperen dat de sessie verlopen is en kan ik niets meer.
Heeft dat te maken met mijn computer of wil Zilveren Kruis geen klachten ontvangen.
Wie weet het antwoord?

Het kan te maken hebben dat je niet snel genoeg bent met het ingeven van je doorgangswoord. Maar misschien is er ook een storing. Dus, net zoals @Sira zegt, even contact opnemen met Zilveren Kruis. Eigenlijk heel simpel. ;-))

Hallo Klusman ,
Lees hier eens ,
https://www.zilverenkruis.nl/zorgkantoor/klanten/contact/klachtenformulier
Uitprinten en opsturen kan ook:
Zilveren Kruis Zorgkantoor
T.a.v. de klachtencoördinator
Postbus 353
8000 AJ ZWOLLE
Ps : Ik heb dit getest met de browser : Edge , Firefox en Google Chrome , maar bij alle drie krijg ik dezelfde melding als u , sessie verloopt en de site knippert .
Neem telefonisch contact op met Zilveren Kruis / of stuur een brief .
Met het zilveren kruis heb ik contact gehad en die zeggen dat bij hen het wel werkt. Dit probleem is niet alleen van vandaag maar heb ik langer. Misschien ligt de oorzaak aan mijn computer, maar wat.

@klusman ,
Ik heb alle extensies in Edge , Firefox en Google Chrome uitgeschakeld , en dan werkt de site bij alle drie de browsers .
Oplossing : Schakel alle extensies in uw browser uit .
Of test de site , en schakel de extensies èèn voor èèn uit , zo weet u welke extensie dit probleem veroorzaakt .
Bedankt voor de antwoorden. Het idee van Maritas heeft geholpen. Ik heb de extenties uitgeschakeld en nu werkt het.
Hartelijk bedankt. Voor mij is dit item gesloten.

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost , bedankt voor het terugmelden .

de site van zilverenkruis heet "zilverenkruis.nl" en niet zk.nl
Zit u wel op de goede site ????
windows 10 en chrome geeft bij mij een prima werkende site evenals de app

Het is altijd handig om eerst even de gegeven reacties te lezen. Dan had je je zelf de moeite kunnen besparen om dit uit te typen ;)
Kijk voor de gein eens waar je uit komt als je zk.nl in je browser op zoekt.
Vaak hebben bedrijven meerdere domeinnamen die naar de zelfde website routeren.
Nieuw op Vraag & Beantwoord

Gsmweb.nl
Ik heb een probleem met GSMWEB.nl tw.
ik heb bij hen een nieuw abn afgesloten voor mijn gsm en heb een nieuw toestel bij hen gekocht waar de actie van Samsung op zat waarbij je een tablad kado krijgt binnen de aktieperiode gekocht. Dat heb ik, de aktie ging 2 oktober in en ik heb de factuur aankoop ook op 2 oktober 2023 en ik behoor dus het promotieartikel van Samsung te ontvangen. Alles geda
...
Lees meer
Opzeggen ivm overlijden
Hallo, Mijn moeder is op 8 oktober overleden. Nu wil ik (dochter) haar abonnement stoppen bij Simyo. Dit lukt niet.
Ik heb alles opgestuurd, ook akte van overlijden, alle gegevens doorgegeven, en er wordt gezegd dat het niet kan omdat haar abonnement op haar roepnaam staat. Ze heet A.J. Kaspers-Reukema en haar abonnement staat op Bep Kaspers.
Ze hebben nu al twee keer het abonnementsgeld
...
Lees meer


TELEFOONTERREUR
Sinds enige tijd belt regelmatig een nummer uit Breda dat ik niet ken én dus niet opneem. Het is tekens hetzelfde liedje. Er wordt gebeld, ik accepteer de oproep niet en binnen 2 seconden wordt opnieuw gebeld. Ik neem weer niet op en dan blijft het enige tijd/uren stil.
Wie/wat zit achter dit nummer?
Hoe kom ik er vanaf? Blokkeren via de iPhone helpt niet!
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer


Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer