jack333
door jack333 Aug 1, 2015 om 07:41
Garantie & verzekeringen

Letselschade verkeersongeval

1 hoe zit het eigelijk met stichting derde gelden waar geld op verdwijnt kan ik daar op kijken of inkijken

2 hoe zit het eigelijk met het juridisch potje waar ze over spreken

3 hoe zit het met een advocaat die diverse keren gemaant word om via de rechtbank een onpartijdige deskundige te laten benoemen en hierop helemaal niet antwoord

1053 8 Rapporteer

ge
door gerboe - Aug 1, 2015 om 09:01
806 Antwoorden / 0 Vragen

Dit zijn stukjes van een veel en veel langer verhaal. Als iemand al wat zinnigs kan zeggen middenin een juridische procedure dan kan dat niet op basis van een paar fragmenten. Daar is toch echt meer voor nodig.

ho
door hopetobehelping - Aug 1, 2015 om 09:10
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste jack333,

kunt u wat meer informatie geven ?
Als uw advocaat het probleem is dan kunt u uiteraard overwegen om uw advocaat te vervangen of eens bij een andere advocaat te rade te gaan.

tijger1
door tijger1 - Aug 1, 2015 om 09:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Op uw drie raadsels kan natuurlijk geen antwoord worden gegeven, want we weten helemaal niet waar het over gaat.

uwjurist
door uwjurist - Aug 1, 2015 om 10:03
1043 Antwoorden / 0 Vragen

=jack333 schreef op zaterdag 1 aug 2015, 07:41: 1 hoe zit het eigelijk met stichting derde gelden waar geld op verdwijnt kan ik daar op kijken of inkijken

2 hoe zit het eigelijk met het juridisch potje waar ze over spreken

3 hoe zit het met een advocaat die diverse keren gemaant word om via de rechtbank een onpartijdige deskundige te laten benoemen en hierop helemaal niet antwoord

1. Nee dat kunt u niet. U hebt wel recht op informatie als het om uw geld gaat.
2. Geen idee wat u bedoelt.
3. U kunt altijd een klacht indienen over een advocaat. Bij de Deken van de orde van Advocaten. En bij de geschillencommissie als de advocaat daarbij is aangesloten. Ook hebt u het recht om van advocaat te wisselen (uitzonderingen daargelaten).
Verder geeft u, zoals hierboven ook al aangegeven, veel te weinig informatie om iets zinnigs over de kwestie te zeggen.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

gerbera
door gerbera - Aug 1, 2015 om 22:43
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Stichting derde gelden handeld de financiele zaken af voor verschillende bedrijven. O.a. Telfort maakt hiervan gebruik bij opwaarderen van je telefoon. Je ziet, op het afschrift van de bank of bij internet bankieren, waar het geld naar toe gaat. Er verdwijt dus niets.

uwjurist
door uwjurist - Aug 2, 2015 om 12:55
1043 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gerbera schreef op zaterdag 1 aug 2015, 22:43]Stichting derde gelden handeld de financiele zaken af voor verschillende bedrijven. O.a. Telfort maakt hiervan gebruik bij opwaarderen van je telefoon. Je ziet, op het afschrift van de bank of bij internet bankieren, waar het geld naar toe gaat. Er verdwijt dus niets.

uwjurist
door uwjurist - Aug 2, 2015 om 12:57
1043 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gerbera schreef op zaterdag 1 aug 2015, 22:43]Stichting derde gelden handeld de financiele zaken af voor verschillende bedrijven. O.a. Telfort maakt hiervan gebruik bij opwaarderen van je telefoon. Je ziet, op het afschrift van de bank of bij internet bankieren, waar het geld naar toe gaat. Er verdwijt dus niets. Er zijn talloze Stichtingen Derdengelden. Bijv. elk notariskantoor, deurwaarderskantoor en advocatenkantoor heeft zo'n eigen stichting.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

gerbera
door gerbera - Aug 2, 2015 om 15:50
7358 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=uwjurist schreef op zondag 2 aug 2015, 12:57][quote=gerbera schreef op zaterdag 1 aug 2015, 22:43]Stichting derde gelden handeld de financiele zaken af voor verschillende bedrijven. O.a. Telfort maakt hiervan gebruik bij opwaarderen van je telefoon. Je ziet, op het afschrift van de bank of bij internet bankieren, waar het geld naar toe gaat. Er verdwijt dus niets. Er zijn talloze Stichtingen Derdengelden. Bijv. elk notariskantoor, deurwaarderskantoor en advocatenkantoor heeft zo'n eigen stichting.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik Maar hun werkzaamheden blijft hetzelfde, of het er nu 10 of 100 zijn. Zij ontvangen het geld, beheren het en betalen door als dit nodig is. Doel is het gescheiden houden van deze inkomsten van het bedrijfskapitaal en of vermogen van een bedrijf of instelling. Feit is als je aan zo'n instelling betaald het op je bankrekening is te zien voor wie het bestemd is. Er verdwijnt dus niets zoals Ts suggereerd.