pa
door paul hageman 18 mei 2019 om 20:48
Garantie & verzekeringen

Overlijdensrisicoverzekering stopgezet. Heb ik alsnog recht op eventueel teveel betaalde premie?

Sinds 2006 heb ik een overlijdensrisicoverzekering bij de Leidsche verz. Mij. Ik heb al die jaren tot aan 1 januari 2019 dezelfde hoge premie betaald. Tussentijds heb ik geen enkel bericht ontvangen van mijn tussenpersoon over dalende premies en de mogelijkheid van oversluiten. Sinds 1 januari 2019 is de verzekering gestopt (premievrij). Heb ik toch nog recht op teruggave van mijn teveel betaalde premies van de afgelopen jaren?

467 3 Rapporteer

Topantwoord

door tijger1 - 18 mei 2019 om 20:54
38284 Antwoorden / 21 Vragen
10

Neem eens contact op met uw tussenpersoon. Maar premievrij? Was het een lineair dalende verzekering dan?

pa
door paul hageman 18 mei 2019 om 21:38
Antwoorden / 1 Vragen

Nee, een annuïteiten overlijdensrisicoverzekering.

door heremietkreeft - 18 mei 2019 om 21:59
9553 Antwoorden / 155 Vragen
0

Uw contactpersoon had u moeten informeren zoals ook in de tv uitzending vsn kassa vanavond aan de orde was. Ergo contact opnemen met de tussenpersoon maar u kunt ook raad vragen bij de ombudsman van KiFiD www.kifid.nl

door tijger1 - 18 mei 2019 om 21:59
38284 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dus de verzekering is (nog) niet gestopt maar premievrij. 

Maar daarvoir geldt hetzelfde, neem contact op met uw tussenpersoon.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Al
Almeerder - 16 jun. 2019 om 13:00
Computers & telefonie

Ringdong.nl

Zijn er meer mensen die bij dit bedrijf iets besteld en betaald hebben,maar nooit iets ontvangen? Lees meer

ju
juffie12 - 24 jun. 2019 om 21:08
Geldzaken & recht

GBLT studentenhuis

Hallo,

Momenteel woon ik in een studentenhuis voor 4 personen. Om een onbekende reden staan de GBLT heffingen op mijn naam. Ik stuur de brieven door naar de verhuurder en die betaalt. Nu wil het zo zijn dat ik per 1 juli uit het huis ga verhuizen en bij iemand anders in ga wonen in dezelfde gemeente. De verhuurder geeft aan dat ik 6 maand belasting aan hun terug moet betalen, omdat zij ... Lees meer

Ly
Lyd81 - 23 jun. 2019 om 23:22
Winkels & webshops

Is Siebel weer failliet ?

Horloge gekocht voor €225, na ontvangst contact opgenomen omdat het horloge flink beschadigd was. Afgesproken dat ik het terug zou sturen op 11-6. 
Via postnl app te zien dat het horloge bij Siebel aangekomen is op 13-6. 

Vervolgens hoor ik maar niks waarop ik contact opneem, de medewerker van het hoofdkantoor geeft aan dat er een storing is, dus ze kunnen niks verwerken.  ... Lees meer