li
door lique123 Jan 24, 2010 om 11:40
Garantie & verzekeringen

Rekening Cz niet meer vergoed!

Hallo wie weet of dit klopt en mag?

Ik heb pas een rekening van Cz terug gevonden van 2006, in die periode was ik ziek en ben het helemaal vergeten weg te brengen naar de Cz bus.
Ik ben deze in gaan leveren en kreeg via post dat de rekening niet meer betaald werd, had binnen 36 maanden ingeleverd moeten zijn, klopt dit en mogen ze dit weigeren?

Mvg Lique

920 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 24, 2010 om 11:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jan 24, 2010 om 12:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja.
Er werd mij in eerste instantie geweigerd een 2 jaar oude rekening in te nemen. Toen ik zei dat de wet boven de a.v. staat en ik dus nog 1 jaar de tijd had om hem in te leveren werd deze normaal vergoed.

ve
door verwijderd - Jan 24, 2010 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals uit de link van Frans75 blijkt, klopt het inderdaad na 3 jaar is de termijn voor indienen verstreken.

ve
door verwijderd - Jan 24, 2010 om 14:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

lique66

Als de verzekeraar kan aantonen dat zij [u]in dit geval[/u] schade oploopt, dan hebben zij wél het recht om te weigeren. Dat laat onverlet, dat je daartegen dan beroep kunt aantekenen bij de GeschillenCommissie.

Sukses en groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - Jan 24, 2010 om 14:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

@rectificatie

Vriendelijk verzoek om mijn voorgaande bericht als niet geschreven te beschouwen. Ik heb me een jaartje vergist.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Jan 24, 2010 om 14:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Allemaal bedankt voor jullie tips.

Groetjes Lique