Slechte service Printabout
Printabout adverteert met levenslange garantie op hun huismerk.
Waarom willen zij dan geen cartridges omruilen die nieuw in de verpakking zitten ?
Deze cartridges moest ik wisselen omdat de zgn. gratis printer zeer slecht functioneerde.
De klantenservice ruilde 1/3 van mijn oorspronkelijke bestelling om na 1 jaar zeuren.
Als je zo adverteert kan een omruil toch geen probleem zijn ?
Verder mis ik nog steeds 2/3 van het oorspronkelijke aantal
Ik herken PrintAbout hier niet in. Ben al vele jaren klant.
Toevallig laatst zelf, op een zeer ongelegen moment, problemen gehad met een nieuwe tonercartridge. De hele printer zat vol poeder, al met al bijzonder vervelend, maar ik heb een nieuwe cartridge ontvangen.
Zou het misschien te maken kunnen hebben met c'est le ton qui fait la musique?
Wat heeft het omruilen van cartridges omdat je een zeer slecht functionerende printer hebt met garantie op die cartridges te maken?
En een jaar zeuren om een paar cartridges, om hoeveel geld gaat dat dan?
Of het nog zo is, weet ik niet, maar bij PrintAbout (ook bij 123inkt) kon/kun je een gratis printer uitkiezen (diverse en goede merken) en dan betaal je de bijbehorende cartridges. Ik begrijp uit het verhaal dat de printer niet beviel en retour is gegaan en dat de TS nu met de cartridges zit.
Typisch een gevalletje van je doodstaren op het woord gratis, maar je niet eerst gaat inlezen in het merk en model printer.
@Sira, bedankt. Zo begrijp ik in ieder geval de vraag.
Graag gedaan. Lag niet aan jou hoor, want als je het niet weet van die gratis printers, is het verhaal zeer onduidelijk..
Cartridges hebben een datum, maar dat heeft niets met levenslange garantie te maken. Als consument hebt u herroepingsrecht, daarna houdt het op. Dat de printer niet goed zou zijn wil niet zeggen dat u bijvoorbeeld jarenlange voorraden zou kunnen terug sturen.
Wat heeft levenlange garantie op catridges te maken met een slecht functionerende printer? (Is ook mijn vraag).
Op geen enkele catridje is sprake van levenslange garantie en geld net als voor andere aankopen de wettelijke consumentenbechermingswetgeviung en indien de aankoop on-line is geweest ook nog wetgeveing dat retourneren bijjen 14 dagen mogelijk is. Die regelgeving geldt ook voor een slecht functionerende orinter ook al is die gratis, zie https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/wet--en-regelgeving/wetten-en-regels-voor-verkoop-aan-consumenten (binnen 6 maanden na aankoop dient de verkoper te bewijzen dat de oorzaak niet aan de printer is te wijten, nu na een jaar dient u dat helaas te doen)
U geeft ook nog aan al een jaar lang te zeuren. Ik zie diverse reacties m.b.t. klant tevredenheid zoals deze: PrintAbout.nl | Reviews & Ervaringen | Kieskeurig.nl en deze: https://nl.trustpilot.com/review/www.printabout.nl die niet allemaal positief zijn maar ik wel een reactie van het bedrijf zelf zie op basis van een slechte referentie.
Om het verhaal kort te maken, ik zou er na een jaar geen moeite meer voor doen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer